Ja meneer.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zet de stoelen hier dan maar weer terug zoals ze stonden.
Avond.quote:
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Vooral de stoel van Mo, die heeft het al moeilijk genoeg.
En of ie nog aan het bloeien isquote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Die moet gewoon meer reggae draaien.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Vooral de stoel van Mo, die heeft het al moeilijk genoeg.
Dat is geen goed nieuws, want als ze daar de smaak van te pakken krijgen, blijven ze het meestal doen.quote:
Ik zal niet tegen hem zeggen dat je aan zijn stoel gezeten hebt. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met hem is.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal niet tegen hem zeggen dat je aan zijn stoel gezeten hebt.
Ik zie een Mo met een bloemetjeskrans in zijn haar voor me.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu zie ik een leeggelopen Mo voor me.
Die docu is vast ook een beetje treurig. Ik herinner me dat er een fotograaf in de buurt was die Mount St. Helens zag uitbarsten. Hij wist dat hij het niet zou overleven, maar hij is wel foto's blijven maken en heeft daarna het fototoestel beschermd door erop te gaan liggen toen de pyroclastische stroom hem bereikte. Ook een naar verhaal.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde kijken naar een docu van de Challenger maar dat ga ik toch maar niet doen. Ik pak wel die van de uitbarsting van Mount St. Helens.
Eet ze!
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een Mo met een bloemetjeskrans in zijn haar voor me.
Kalkgebrek of kutkip.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
https://www.kippenziekten.nl/eieren-pikken/
Ja ook niet echt vrolijk....heb al een aantal Mount St Helens docu's gekeken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Die docu is vast ook een beetje treurig. Ik herinner me dat er een fotograaf in de buurt was die Mount St. Helens zag uitbarsten. Hij wist dat hij het niet zou overleven, maar hij is wel foto's blijven maken en heeft daarna het fototoestel beschermd door erop te gaan liggen toen de pyroclastische stroom hem bereikte. Ook een naar verhaal.
Heb je Titanic al gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ook niet echt vrolijk....heb al een aantal Mount St Helens docu's gekeken.
Ik ben een beetje in een rampenmodus nu lijkt het
Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.quote:
oh shit...afgelopen week vond ik een real time YouTubje...2 uur en 40 minuten. Was best interessantquote:
Vergeet de complottheoriën niet.quote:
LOW TERRAIN LOW TERRAIN PULL up! Pull UP!quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.
Nu heb je dit topic ook al laten zinken.quote:
Ik volg nu dat gedoe over die crash van de Boeing 737 MAX op internet. Dat is ook wel interessant, omdat je zelf ook een beetje je eigen conclusies kan trekken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.
Veel Celine Dion geluisterd toen?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit...afgelopen week vond ik een real time YouTubje...2 uur en 40 minuten. Was best interessant![]()
Heb er heel veel boeken van trouwens. Tig jaren geleden door een Titanic fase gegaan.
Volgens mij is het zonder LOW.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
LOW TERRAIN LOW TERRAIN PULL up! Pull UP!
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.
Ik heb echt low terrain low terrain in mijn hoofd zitten? heb die aflevering ene paar keer gezien. Heb ik het al die tijd verkeerd? Ik maak m'n zusje nog steeds gek ermee. Vind ze niet leukquote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder LOW.
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.![]()
Dat betekend vertragen, flaps uit en motoromkeerders aan enzo.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder LOW.
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.![]()
quote:
quote:
Ja, ik had toen ik studeerde een huisgenote die dat nummer de godganselijke dag draaide.quote:
Je hoofd doet het niet goed.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb echt low terrain low terrain in mijn hoofd zitten? heb die aflevering ene paar keer gezien. Heb ik het al die tijd verkeerd? Ik maak m'n zusje nog steeds gek ermee. Vind ze niet leuk![]()
Retard
Zo klonk het toch niet bij AirCrash investigation...het was een lage stem.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hoofd doet het niet goed.Er zitten ook irritante geluidjes bij. Zet je geluid eerst zachter:
Je mag je zusje niet pesten.
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
Die vroegere gouveneur van Washington State ten tijde van Mount St Helens is net die Kathy Bates actrice
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat betekend vertragen, flaps uit en motoromkeerders aan enzo.
Elke fabrikant heeft z'n eigen stem, denk ik. Maar ze zeggen wel allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo klonk het toch niet bij AirCrash investigation...het was een lage stem.
Of is dit het Mandela effect nu? ahhhhh
Ik zag een tijdje geleden ook een docu dat ze onderzoek deden naar het beste stemgeluid. Was ook wel interessant. Blijkt best wel moeilijk te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Elke fabrikant heeft z'n eigen stem, denk ik. Maar ze zeggen wel allemaal hetzelfde.
Piloten noemen een vrouwenstem uit de computer Bitching Betty en een mannen stem Barking Bob. De F-16 heeft een Betty en Boeings Bob.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden ook een docu dat ze onderzoek deden naar het beste stemgeluid. Was ook wel interessant. Blijkt best wel moeilijk te zijn.
is dat sexistisch?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Piloten noemen een vrouwenstem uit de computer Bitching Betty en een mannen stem Barking Bob. De F-16 heeft een Betty en Boeings Bob.
Ik ben hem aan het terugzoeken nu. Ik heb hem gevonden, het was Aeroperú Flight 603.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Elke fabrikant heeft z'n eigen stem, denk ik. Maar ze zeggen wel allemaal hetzelfde.
Het is moeilijk om de juiste stem te vinden. Die moet gezaghebbend klinken en niet te autoritair. De aflevering die ik vandaag zag vlogen ze recht de berg in terwijl ze wel gewaarschuwd werden.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Piloten noemen een vrouwenstem uit de computer Bitching Betty en een mannen stem Barking Bob. De F-16 heeft een Betty en Boeings Bob.
Oops, je hebt gelijk. Die combinatie van "too low terrain" en "pull up" kwam me niet bekend voor, maar "too low, terrain" bestaat ook inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het terugzoeken nu. Ik heb hem gevonden, het was Aeroperú Flight 603.
Too low terrain. Too low terrain
heb ik m'n zusje op de juiste manier gepestquote:Op maandag 25 maart 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Oops, je hebt gelijk. Die combinatie van "too low terrain" en "pull up" kwam me niet bekend voor, maar "too low, terrain" bestaat ook inderdaad.
"TOO LOW – TERRAIN" en "TERRAIN" "PULL UP" zijn twee verschillende waarschuwingen, lees ik nu. Jij had ze gecombineerd.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb ik m'n zusje op de juiste manier gepest![]()
Dit was best erg trouwens. Neergestort door wat duct tape die ze vergeten waren weg te halen. Zo stom.
Het is de integratie tussen mens en techniek.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
"TOO LOW – TERRAIN" en "TERRAIN" "PULL UP" zijn twee verschillende waarschuwingen, lees ik nu. Jij had ze gecombineerd.
Volgens mij heb ik die aflevering heel lang geleden ook wel eens gezien. Sommige ongelukken zijn heel stom en andere zijn heel ingewikkeld, maar het blijft natuurlijk zo dat vliegen echt belachelijk veilig is.
gemiste virus update?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn ze er al uit waarom die nieuwe Boeing vliegtuigen zijn neergestort?
Het werd ook achter elkaar gezegd dus dat was niet zo gek. Met alle andere geluidjes.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
"TOO LOW – TERRAIN" en "TERRAIN" "PULL UP" zijn twee verschillende waarschuwingen, lees ik nu. Jij had ze gecombineerd.
Is ook wel veilig als je ziet hoeveel er per dag gevlogen wordt. Wat zeg ik...per uur alleen al.quote:Volgens mij heb ik die aflevering heel lang geleden ook wel eens gezien. Sommige ongelukken zijn heel stom en andere zijn heel ingewikkeld, maar het blijft natuurlijk zo dat vliegen echt belachelijk veilig is.
die ja. @TillyB had net ook een goeie. Dubbelganger bijna! Zelfs qua stem.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het werd ook achter elkaar gezegd dus dat was niet zo gek. Met alle andere geluidjes.
Too low terrain too low terrain WHOOP WHOOP pull up! pull up!
zoiets.
[..]
Is ook wel veilig als je ziet hoeveel er per dag gevlogen wordt. Wat zeg ik...per uur alleen al.
Er was ook zo'n aflevering dat de pillot half door de vooruit gezogen werd. Is er toch geland en die heeft het nog overleefd ook
Is te eng voor Til.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk hem maar niet want dan vind je hem straks weer ruk
Daar was ik ook bang voor jaquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
die ja. @:TillyB had net ook een goeie. Dubbelganger bijna! Zelfs qua stem.
Ja daar was ze Molly Brown. Minder eng.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor ja
Ik ken d'r wel trouwensze heeft in Titanic gespeeld zie ik
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor ja
Ik ken d'r wel trouwensze heeft in Titanic gespeeld zie ik
Niet helemaal, maar er zijn wel een boel aanwijzingen. Ik beschrijf even kort en versimpeld hoe ik het begrijp nu:quote:Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn ze er al uit waarom die nieuwe Boeing vliegtuigen zijn neergestort?
Die kan ik mij ook nog herinneren.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het werd ook achter elkaar gezegd dus dat was niet zo gek. Met alle andere geluidjes.
zoiets.
[..]
Is ook wel veilig als je ziet hoeveel er per dag gevlogen wordt. Wat zeg ik...per uur alleen al.
Er was ook zo'n aflevering dat de pillot half door de vooruit gezogen werd. Is er toch geland en die heeft het nog overleefd ook
ja die!!!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan ik mij ook nog herinneren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb mij toch een flessen Dove gekocht bij de Action ik blijf er om lachen als ik ze zie staan 750ml
Succes!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga kijken of ik kan slapen vanavond. Gister wilde het niet zo.
trusten alvast![]()
Slaap lekker Prisha.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
trusten alvast![]()
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar er zijn wel een boel aanwijzingen. Ik beschrijf even kort en versimpeld hoe ik het begrijp nu:
Ze hadden waarschijnlijk beide een kapotte sensor die de invalshoek van de lucht meet. De 737 MAX heeft een systeem dat als die invalshoek te groot wordt, hij de neus naar beneden gaat duwen. Dat systeem gaat raar doen als die sensor niet goed is. De bemanningen zijn tegen dat systeem in gaan vechten en hebben dat uiteindelijk verloren, terwijl ze het systeem uit hadden moeten zetten. Bij de eerste crash wisten de piloten helemaal niet van dat systeem, dus die hadden het extra moeilijk. De piloten van de tweede crash wisten wel van het systeem. Misschien hebben die het systeem juist wel uitgezet, maar dan wordt het vliegtuig niet meer beschermd tegen een te hoge neusstand. Misschien zijn die dus juist neergestort door het uitzetten van het beschermsysteem.
Oh ik dacht dat ze meestal 750 zijn maar ben in de war denkquote:Op maandag 25 maart 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Douchegel echt van de mega flacons,
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
trusten alvast![]()
Ik heb even naar die voice recorder geluisterd. Op het laatst hoor je "WHOOP WHOOP PU-crash" en dan niets meer. Daarvoor de hele tijd "TOO LOW TERRAIN".quote:Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
zoiets.
Misschien heb jij een groot lichaam dat dat normaal lijktquote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze meestal 750 zijn maar ben in de war denk
Whoop whoopquote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb even naar die voice recorder geluisterd. Op het laatst hoor je "WHOOP WHOOP PU-crash" en dan niets meer. Daarvoor de hele tijd "TOO LOW TERRAIN".Ze raakten het water en zijn toen nog even doorgevlogen voordat het helemaal mis ging.
Huhuhu nou je moet wel mega klauwen hebben voor 750 ml vast te houdenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien heb jij een groot lichaam dat dat normaal lijkt
Het kan gewoon niet heel veel veiliger dan het nu is, denk ik. Die met die piloot heb ik laatst gelezen in een boek over fouten met wiskunde. Dit was niet echt een wiskundefout. De monteur had schroeven nodig en er leken toevallig twee soorten schroeven heel erg op elkaar, maar er gingen allerlei procedures fout waardoor die monteur die fout kon maken.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
Jij gebruikt een liter per week, toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huhuhu nou je moet wel mega klauwen hebben voor 750 ml vast te houden
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
trusten alvast![]()
Nee je bent in de war met m’n make-up removerquote:Op maandag 25 maart 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gebruikt een liter per week, toch?
Verkeerde schroeven waren het idd. Daardoor werd de ruit eruit gezogen. En daarna de piloot.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet heel veel veiliger dan het nu is, denk ik. Die met die piloot heb ik laatst gelezen in een boek over fouten met wiskunde. Dit was niet echt een wiskundefout. De monteur had schroeven nodig en er leken toevallig twee soorten schroeven heel erg op elkaar, maar er gingen allerlei procedures fout waardoor die monteur die fout kon maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |