Ja meneer.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zet de stoelen hier dan maar weer terug zoals ze stonden.
Avond.quote:
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Vooral de stoel van Mo, die heeft het al moeilijk genoeg.
En of ie nog aan het bloeien isquote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Die moet gewoon meer reggae draaien.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Vooral de stoel van Mo, die heeft het al moeilijk genoeg.
Dat is geen goed nieuws, want als ze daar de smaak van te pakken krijgen, blijven ze het meestal doen.quote:
Ik zal niet tegen hem zeggen dat je aan zijn stoel gezeten hebt. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met hem is.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal niet tegen hem zeggen dat je aan zijn stoel gezeten hebt.
Ik zie een Mo met een bloemetjeskrans in zijn haar voor me.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu zie ik een leeggelopen Mo voor me.
Die docu is vast ook een beetje treurig. Ik herinner me dat er een fotograaf in de buurt was die Mount St. Helens zag uitbarsten. Hij wist dat hij het niet zou overleven, maar hij is wel foto's blijven maken en heeft daarna het fototoestel beschermd door erop te gaan liggen toen de pyroclastische stroom hem bereikte. Ook een naar verhaal.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde kijken naar een docu van de Challenger maar dat ga ik toch maar niet doen. Ik pak wel die van de uitbarsting van Mount St. Helens.
Eet ze!
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een Mo met een bloemetjeskrans in zijn haar voor me.
Kalkgebrek of kutkip.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
https://www.kippenziekten.nl/eieren-pikken/
Ja ook niet echt vrolijk....heb al een aantal Mount St Helens docu's gekeken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Die docu is vast ook een beetje treurig. Ik herinner me dat er een fotograaf in de buurt was die Mount St. Helens zag uitbarsten. Hij wist dat hij het niet zou overleven, maar hij is wel foto's blijven maken en heeft daarna het fototoestel beschermd door erop te gaan liggen toen de pyroclastische stroom hem bereikte. Ook een naar verhaal.
Heb je Titanic al gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ook niet echt vrolijk....heb al een aantal Mount St Helens docu's gekeken.
Ik ben een beetje in een rampenmodus nu lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |