Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.quote:
oh shit...afgelopen week vond ik een real time YouTubje...2 uur en 40 minuten. Was best interessantquote:
Vergeet de complottheoriën niet.quote:
LOW TERRAIN LOW TERRAIN PULL up! Pull UP!quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.
Nu heb je dit topic ook al laten zinken.quote:
Ik volg nu dat gedoe over die crash van de Boeing 737 MAX op internet. Dat is ook wel interessant, omdat je zelf ook een beetje je eigen conclusies kan trekken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ondertussen allemaal. Ik zit nu ook weer Air crash investigation te kijken.
Veel Celine Dion geluisterd toen?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit...afgelopen week vond ik een real time YouTubje...2 uur en 40 minuten. Was best interessant![]()
Heb er heel veel boeken van trouwens. Tig jaren geleden door een Titanic fase gegaan.
Volgens mij is het zonder LOW.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
LOW TERRAIN LOW TERRAIN PULL up! Pull UP!
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.
Ik heb echt low terrain low terrain in mijn hoofd zitten? heb die aflevering ene paar keer gezien. Heb ik het al die tijd verkeerd? Ik maak m'n zusje nog steeds gek ermee. Vind ze niet leukquote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder LOW.
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.![]()
Dat betekend vertragen, flaps uit en motoromkeerders aan enzo.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder LOW.
Een Airbus begint trouwens RETARD te roepen vlak voordat je landt.![]()
quote:
quote:
Ja, ik had toen ik studeerde een huisgenote die dat nummer de godganselijke dag draaide.quote:
Je hoofd doet het niet goed.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb echt low terrain low terrain in mijn hoofd zitten? heb die aflevering ene paar keer gezien. Heb ik het al die tijd verkeerd? Ik maak m'n zusje nog steeds gek ermee. Vind ze niet leuk![]()
Retard
Zo klonk het toch niet bij AirCrash investigation...het was een lage stem.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hoofd doet het niet goed.Er zitten ook irritante geluidjes bij. Zet je geluid eerst zachter:
Je mag je zusje niet pesten.
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
Die vroegere gouveneur van Washington State ten tijde van Mount St Helens is net die Kathy Bates actrice
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat betekend vertragen, flaps uit en motoromkeerders aan enzo.
Elke fabrikant heeft z'n eigen stem, denk ik. Maar ze zeggen wel allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo klonk het toch niet bij AirCrash investigation...het was een lage stem.
Of is dit het Mandela effect nu? ahhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |