Ja, maar het zijn wel aardige gasten... Duitsers.quote:
Nu wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn wel aardige gasten... Duitsers.
Voor jou doen rustgevend ja.quote:
Ze zijn nu goffer gaan eten....quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou doen rustgevend ja.
bij mij daalde de temp naar 7 graden of lager....alle ruiten in mijn slaapkamers en woonkamer lagen er uit...zou maar een jasje aantrekken dan als je het nu al koud hebtquote:Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Temp inmiddels tot 14 graden gedaald, ik heb het fokking koud nu.
Hier zijn dus nu alle ramen en buitendeuren eruit, tocht als een gek, en poezen zitten noodgedwongen in doodsangst in de badkamer.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij daalde de temp naar 7 graden of lager....alle ruiten in mijn slaapkamers en woonkamer lagen er uit...zou maar een jasje aantrekken dan als je het nu al koud hebt
Kan ik mij voorstellen, warm is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begin toch langzaamaan een beetje pissig te worden....
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, warm is het niet.
Daar hou jij je natuurlijk netjes aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.
En de reden daarvan zou zijn? Lijkt me dat je dat zelf uitmaakt in je eigen huis.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.
verdomme Mo, stap op je fiets en ga naar je lieve moedertjequote:Op maandag 25 maart 2019 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb overigens de badkamer op slot, daar kan niemand in of uit.
Dat bedoel ik, flikker anders ff snel een eindje op.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En de reden daarvan zou zijn? Lijkt me dat je dat zelf uitmaakt in je eigen huis.
Eerst die pui erin en rap een beetje.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, flikker anders ff snel een eindje op.
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef sacha het volgende:
[..]
verdomme Mo, stap op je fiets en ga naar je lieve moedertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |