Joh, ik kan goed met iedereen, ben makkelijker dan jullie denken, tot je moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
met al die verbouwingen bij mij heb ik nog nooit meegemaakt dat het vervelende lui waren. Altijd aardig en behulpzaam. Ik vroeg dat de laatste keer aan de uitvoerder. Ze worden er op uitgekozen, de lomperikken zitten in de bouw waar ze niet met bewoners te maken hebben
stond het hoge paard nog in de gang?quote:Op maandag 25 maart 2019 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik kan goed met iedereen, ben makkelijker dan jullie denken, tot je moeilijk gaat doen.
kan je in de zomer lekker de park checkenquote:Op maandag 25 maart 2019 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn sinds vorige week hier achter begonnen met het aanleggen van een park. [ afbeelding ]
Dat klopt hier ook wel, maar het was iedere keer wel erg chaotisch.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
met al die verbouwingen bij mij heb ik nog nooit meegemaakt dat het vervelende lui waren. Altijd aardig en behulpzaam. Ik vroeg dat de laatste keer aan de uitvoerder. Ze worden er op uitgekozen, de lomperikken zitten in de bouw waar ze niet met bewoners te maken hebben
quote:Op maandag 25 maart 2019 08:37 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je in de zomer lekker de park checken
*mee helpt niet te hopen*quote:Op maandag 25 maart 2019 08:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nàh, eerst maar eens zien, want kon er wel eens op achteruitgaan wat rust betreft. Vermoedelijk staat het straks vol met kort pittige kapsels, inclusief hun keffende kuttelikkertjes.
biertje in de hand, schreeuwend 'IK BEN GODVERDOMME RUSTIG!'quote:Op maandag 25 maart 2019 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu zie ik Mo voor me, zonder pui met wapperende haardos.
Bofkont.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:58 schreef sacha het volgende:
ik ga even de duinen checken met mijn kuttelikkertjes
Hele discussie met de huismeester achter de rug.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:51 schreef sacha het volgende:
[..]
biertje in de hand, schreeuwend 'IK BEN GODVERDOMME RUSTIG!'
Die zit nu ook aan het bier?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hele discussie met de huismeester achter de rug.
Nee, hij maakte alleen een opmerking.....quote:
Weet niet wat de temperatuur daar buiten is, maar hier is het nog maar 6,2 met een schuif wind erbij.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begint nu wel koud te worden zonder pui.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:21 schreef Charmian het volgende:
toen mijn ramen werden gedaan was het hartje winter, koelkasttemperatuur in huis, niets wat een dekentje en en dik vest kon oplossen. zie het als een avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koud hier."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lekker geslapen?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begint nu wel koud te worden zonder pui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |