Joh, ik kan goed met iedereen, ben makkelijker dan jullie denken, tot je moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
met al die verbouwingen bij mij heb ik nog nooit meegemaakt dat het vervelende lui waren. Altijd aardig en behulpzaam. Ik vroeg dat de laatste keer aan de uitvoerder. Ze worden er op uitgekozen, de lomperikken zitten in de bouw waar ze niet met bewoners te maken hebben
stond het hoge paard nog in de gang?quote:Op maandag 25 maart 2019 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik kan goed met iedereen, ben makkelijker dan jullie denken, tot je moeilijk gaat doen.
kan je in de zomer lekker de park checkenquote:Op maandag 25 maart 2019 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn sinds vorige week hier achter begonnen met het aanleggen van een park. [ afbeelding ]
Dat klopt hier ook wel, maar het was iedere keer wel erg chaotisch.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
met al die verbouwingen bij mij heb ik nog nooit meegemaakt dat het vervelende lui waren. Altijd aardig en behulpzaam. Ik vroeg dat de laatste keer aan de uitvoerder. Ze worden er op uitgekozen, de lomperikken zitten in de bouw waar ze niet met bewoners te maken hebben
quote:Op maandag 25 maart 2019 08:37 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je in de zomer lekker de park checken
*mee helpt niet te hopen*quote:Op maandag 25 maart 2019 08:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nàh, eerst maar eens zien, want kon er wel eens op achteruitgaan wat rust betreft. Vermoedelijk staat het straks vol met kort pittige kapsels, inclusief hun keffende kuttelikkertjes.
biertje in de hand, schreeuwend 'IK BEN GODVERDOMME RUSTIG!'quote:Op maandag 25 maart 2019 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu zie ik Mo voor me, zonder pui met wapperende haardos.
Bofkont.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:58 schreef sacha het volgende:
ik ga even de duinen checken met mijn kuttelikkertjes
Hele discussie met de huismeester achter de rug.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:51 schreef sacha het volgende:
[..]
biertje in de hand, schreeuwend 'IK BEN GODVERDOMME RUSTIG!'
Die zit nu ook aan het bier?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hele discussie met de huismeester achter de rug.
Nee, hij maakte alleen een opmerking.....quote:
Weet niet wat de temperatuur daar buiten is, maar hier is het nog maar 6,2 met een schuif wind erbij.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begint nu wel koud te worden zonder pui.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:21 schreef Charmian het volgende:
toen mijn ramen werden gedaan was het hartje winter, koelkasttemperatuur in huis, niets wat een dekentje en en dik vest kon oplossen. zie het als een avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koud hier."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lekker geslapen?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begint nu wel koud te worden zonder pui.
Ja, maar het zijn wel aardige gasten... Duitsers.quote:
Nu wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn wel aardige gasten... Duitsers.
Voor jou doen rustgevend ja.quote:
Ze zijn nu goffer gaan eten....quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou doen rustgevend ja.
bij mij daalde de temp naar 7 graden of lager....alle ruiten in mijn slaapkamers en woonkamer lagen er uit...zou maar een jasje aantrekken dan als je het nu al koud hebtquote:Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Temp inmiddels tot 14 graden gedaald, ik heb het fokking koud nu.
Hier zijn dus nu alle ramen en buitendeuren eruit, tocht als een gek, en poezen zitten noodgedwongen in doodsangst in de badkamer.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij daalde de temp naar 7 graden of lager....alle ruiten in mijn slaapkamers en woonkamer lagen er uit...zou maar een jasje aantrekken dan als je het nu al koud hebt
Kan ik mij voorstellen, warm is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begin toch langzaamaan een beetje pissig te worden....
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, warm is het niet.
Daar hou jij je natuurlijk netjes aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.
En de reden daarvan zou zijn? Lijkt me dat je dat zelf uitmaakt in je eigen huis.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opzichter en huismeester zeiden dat ik niet mag roken in bijzijn van de werkmannen.
verdomme Mo, stap op je fiets en ga naar je lieve moedertjequote:Op maandag 25 maart 2019 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb overigens de badkamer op slot, daar kan niemand in of uit.
Dat bedoel ik, flikker anders ff snel een eindje op.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En de reden daarvan zou zijn? Lijkt me dat je dat zelf uitmaakt in je eigen huis.
Eerst die pui erin en rap een beetje.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, flikker anders ff snel een eindje op.
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef sacha het volgende:
[..]
verdomme Mo, stap op je fiets en ga naar je lieve moedertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |