Mijn kasteel is niet compleet. Mams heeft het ooit eens op de rommelmarkt gekocht, voor bij mijn tweedehands afdankertjes van mijn neef.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He man
Ik heb ergens nog castel greyskull in de berging staan, compleet met Orko
FOTO!!!quote:
Mooie pantoffelsquote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Te donken in huis om zelf foto's te maken, maar dit zijn ze.
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[02_0676174_001_001],type[PRODUCT],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018082]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Classyquote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[02_0676174_001_001],type[PRODUCT],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018082]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Ik vind het zo echt oma-schoenen, maar misschien staan ze aan wel tof.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nu mijn huispak al aan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:32 schreef Lotusss het volgende:
Nu CE nog in maatpak met deze patta's eronder... en dan ga ik met een hele grote glimlach slapen
He, verdoriequote:
Misschien is zijn huispak ook een maatpak?quote:
Plausibel.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of zo'n extra zacht berenkostuum.
Faxie heeft een speciale status, die jennen we met alles.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:54 schreef twi het volgende:
Is CitizenErased de nieuwe Barbusse/Harmankardon ofzo? Als Faxie die dingen zou posten zou iedereen hem uitlachen. Afzichtelijk zeg.
Doen ze sowieso welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:54 schreef twi het volgende:
Is CitizenErased de nieuwe Barbusse/Harmankardon ofzo? Als Faxie die dingen zou posten zou iedereen hem uitlachen. Afzichtelijk zeg.
Hoiquote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zou wel eerder een man daten met legoverzameling dan met schoenenverzameling.
En een verzameling van schoenen gemaakt van lego?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ijs 🤤quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Faxie het volgende:
IJs met slagroomDacht dat er niet zoveel meer in zat, dus spoot huehue de hele bus leeg, maar stiekem kwam er nog best huehue een lading uit
Kun je wel telkens nieuwe schoenen van maken.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En een verzameling van schoenen gemaakt van lego?
Ben je 60?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeker zulke schoenenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Of andere zaken wanneer je die nodig hebt.. Ik zie wel iets in een superheld a la spiderman die met lego zich uit allerlei benarde situaties redt.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel telkens nieuwe schoenen van maken.
De lego movie dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of andere zaken wanneer je die nodig hebt.. Ik zie wel iets in een superheld a la spiderman die met lego zich uit allerlei benarde situaties redt.
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzenquote:
Is dat weer hip voor jonge mensen ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog nummers geregeld dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzen
Alsof ik dat doe. Ben veel te verlegenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzen
Nee, helaasquote:
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof ik dat doe. Ben veel te verlegen
Nou ja zeg...quote:
Jezus was dat een serenade?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?
Ik heb me laten vertellen dat 'ie stonk naar drank.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus was dat een serenade?
Ik ken hem alleen maar als dat rotventje uit hp. Dus geen interesse
Was vroeger jaloers op hem.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?
Eat that tom felton!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook uit.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat 'ie stonk naar drank.
Op de foto geweest met Jennifer Morrison
En een rotventje was het toen. Beetje de Joffrey uit de HP-reeks.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En kat mac?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je toverstokje was fier present?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger jaloers op hem.
Toen hij met Emma Watson over de rode loper liep.
Emma Watson met lang haarquote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger jaloers op hem.
Toen hij met Emma Watson over de rode loper liep.
Vab wat ik hoorde heel leuk om mee te werken, had eigen muziek bij waarop ze de helft van de tijd stond te dansen. Maar ik heb haar verder niet gezien of ietsquote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En kat mac?
[..]
Je toverstokje was fier present?
En uit The Flashquote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ouat was opeens de helft minder leuk zonder haar.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OUAT niet afgekeken maar vond haar in House M.D. heel goedquote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ouat was opeens de helft minder leuk zonder haar.
What's up?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
benieuwd wat de reisverzekering morgen gaat zeggen
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegenquote:
Woops. Nog wel iets over om in te slapen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegen
Zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OUAT niet afgekeken maar vond haar in House M.D. heel goed
Nee, zijn weer teruggegaan vandaag. 1 tent is afgeschreven, andere twee hebben wat reparatie nodigquote:Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woops. Nog wel iets over om in te slapen?
Shit joh wat een hel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegen
Waar? Morgen de auto eens inladenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikkenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Shit joh wat een hel.
Maar je.zult wel in een hotel liggen nu, beter
Ah balenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, zijn weer teruggegaan vandaag. 1 tent is afgeschreven, andere twee hebben wat reparatie nodig
Volgende keer die haringen wat steviger de grond in slaan en vergeet de scheerlijnen niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikken
Je gaat.toch ook niet in een tent liggen als het sneeuwt. Ik vind 200km MTB leuk maar dat is niet te doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikken
Nee 12+ nietquote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met 12+ gekite? Kon vandaag bij sommige vlagen niet eens blijven staan.
Ja heel druk weekend gehad! Zaterdag ochtend weggegaan en nu pas terugquote:
Wat dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heel druk weekend gehad! Zaterdag ochtend weggegaan en nu pas terug
Nee, efteling doen we binnenkortquote:
Ik vond windkracht 8 op de boot naar Newcastle al niet tof.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met 12+ gekite? Kon vandaag bij sommige vlagen niet eens blijven staan.
Owja Arnhem toch? Hoe was het?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, efteling doen we binnenkort
Zaterdag bij een vriendin geweest en daar blijven slapen. Vandaag naar de dierentuin, en daarna nog even naar een vriendin gegaan om een bakje koffie te doen.
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ookquote:
Op IJsland gehad ook behoorlijke storm gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog de jonge zeekoe gezien?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ook
Ja je hebt het wel getroffen daarmeequote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ook
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Een ligt beneden een bloedplas voor de deur
De boot naar Newcastlequote:Op zondag 24 maart 2019 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond windkracht 8 op de boot naar Newcastle al niet tof.
Wut?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Een ligt beneden een bloedplas voor de deur
Schattig, met je ouders?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog de jonge zeekoe gezien?
Ik was vandaag voor m'n verjaardag in de dierentuin, maar had toch voor Amersfoort gekozen ipv Arnhem.
Haha ja, dronken kotsende Engelsenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De boot naar Newcastle![]()
Een keer gedaan, storm, iedereen net zo ziek. Zelfs personeel. Heb de hele nacht aan de bar gezeten. En vergeet nooit meer de Waterstofzuigers waarmee ze alle kots moesten opruimen.
Ja maar ik had getrakteerd.quote:
En in Newcastle was het ook nog kutweer toen. Man wat een troostlelijke plek is dat zeg. Net Peakyblinders.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, dronken kotsende Engelsen![]()
de kotslucht in de gang
Nee, alleen de grote zeekoe! Wel hele leuke beestenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog de jonge zeekoe gezien?
Ik was vandaag voor m'n verjaardag in de dierentuin, maar had toch voor Amersfoort gekozen ipv Arnhem.
Geen idee, we zijn vervolgens met de bus naar Edinburgh gegaan. Beetje omslachtig.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En in Newcastle was het ook nog kutweer toen. Man wat een troostlelijke plek is dat zeg. Net Peakyblinders.
Ja die hele mangrove was tof. Ben er vorig jaar met m'n verjaardag geweest, toen vroor het de hele dag, maar in die dierentuin is veel overdekt. Heb in totaal twee uur in die mangrove gezeten met de zeekoeien en die zwaaiende krabbenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, alleen de grote zeekoe! Wel hele leuke beesten
Ging echt als een malle tekeerquote:Op zondag 24 maart 2019 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee 12+ nietDat is inderdaad al lastig om te blijven staan.
Wel een tiental keren windkracht 10, en een enkele keer vlagen 11. Kom alleen niet zo heel vaak voor helaas
Nu ergens in een hut?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ging echt als een malle tekeernog nooit zo’n wind meegemaakt.
Zelfs met de wind meepissen is dan een uitdaging.
Als het weer beter is kun je wel nog verder of teveel kapot gewaaid?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, teruggegaan naar de hut waar we gister gestart zijn
Geplande tocht gaan we sowieso niet meer halen vanwege verloren tijd en 1 tent is total loss.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het weer beter is kun je wel nog verder of teveel kapot gewaaid?
Ja die krabbetjes zijn ook leuk hequote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die hele mangrove was tof. Ben er vorig jaar met m'n verjaardag geweest, toen vroor het de hele dag, maar in die dierentuin is veel overdekt. Heb in totaal twee uur in die mangrove gezeten met de zeekoeien en die zwaaiende krabben
Ik ben binnenkort jarig....quote:Op zondag 24 maart 2019 22:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja die krabbetjes zijn ook leuk he
Was er al jaaaaren niet meer geweest, herkende heel de dierentuin niet meer
Wel een goed idee trouwens, met je verjaardag naar de dierentuin!
Verjaardag vieren in de dierentuin dusquote:
Maar ik ga niet in m'n eentje hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Verjaardag vieren in de dierentuin dus
Meh matig, heb ik ook regelmatig. Ik nu nacht en dan donderdag pas weerquote:Op maandag 25 maart 2019 01:10 schreef Faxie het volgende:
Neuh valt mee hoor. Maar moet het nu niet te laat maken, want dinsdag moet ik er weer om 5 uur uit
Langer weekend dan ikquote:Op maandag 25 maart 2019 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Meh matig, heb ik ook regelmatig. Ik nu nacht en dan donderdag pas weer
Yes, druk weekend maar wel heel leuk!quote:
Mooizo. En nu weer werkenquote:Op maandag 25 maart 2019 05:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yes, druk weekend maar wel heel leuk!
Kan echt niet wachten tot ik mijn koffie op heb en in de auto kan stappenquote:
Koffie heb ik ook wel nodig nuquote:Op maandag 25 maart 2019 05:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan echt niet wachten tot ik mijn koffie op heb en in de auto kan stappen
Dat snap ik, snel maar een bakkie scoren dan!quote:Op maandag 25 maart 2019 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koffie heb ik ook wel nodig nu
Uurtjequote:Op maandag 25 maart 2019 05:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat snap ik, snel maar een bakkie scoren dan!
Dat duurt nog langquote:
Moet ook weer niet te vroeg beginnen want dan ga ik aan de schijt.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang
Ik heb echt meteen mijn koffie nodig hoor
Dat is ook niet handig neequote:Op maandag 25 maart 2019 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ook weer niet te vroeg beginnen want dan ga ik aan de schijt.
Neem aan dat je met de trein gaat? Daar wil je vaak echt niet naar de wc gaan..quote:
Nee precies.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neem aan dat je met de trein gaat? Daar wil je vaak echt niet naar de wc gaan..
Nee, schijten en kotsen 's ochtends is geen goed begin van de dagquote:Op maandag 25 maart 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we dus niet aan beginnen.
Pcies pcies.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, schijten en kotsen 's ochtends is geen goed begin van de dag
Afgelopen weekend viel het in Scheveningen wel mee. Vrijdag lekker zonnetje, alleen toen werd het snel mistigquote:Op maandag 25 maart 2019 06:31 schreef MissMSX het volgende:
Yes! Weer een dagje troosteloos krasweer
Is Benidorm niets voor jou in de wintermaanden? Samen met generatiegenoten overwinteren.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:31 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren was prima, maar daar heb ik vandaag niks aanquote:Op maandag 25 maart 2019 06:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afgelopen weekend viel het in Scheveningen wel mee. Vrijdag lekker zonnetje, alleen toen werd het snel mistig
Alleen als CL meegaat. Lijkt me een eckte Benidorm Bastardquote:Op maandag 25 maart 2019 06:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Benidorm niets voor jou in de wintermaanden? Samen met generatiegenoten overwinteren.
Iemand heeft de wind weer aangezetquote:Op maandag 25 maart 2019 06:31 schreef MissMSX het volgende:
Jaquote:
Maart roert zijn staartquote:Op maandag 25 maart 2019 07:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
En de regenmachine gaat ook weer aan vandaag
April doet wat-ie wil.quote:
Goed voor de plantjes!quote:Op maandag 25 maart 2019 07:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
En de regenmachine gaat ook weer aan vandaag
Nee iddquote:Op maandag 25 maart 2019 07:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
April doet wat-ie wil.
Zo wordt het nooit wat
Pennywise intensivies.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vandaag maar weer de gele regenjas met rode laarsjes aan
Hoi jijquote:
Hoi jijquote:
The darkwebquote:Op maandag 25 maart 2019 09:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waar heb je deze afbeelding van mij gevonden? Haal weg of zo
... ik moet ook mijn rekeningen betalenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:56 schreef steelhead het volgende:
[..]
The darkweb.
Wat doe je daar dan ook?
Zit wat in.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:56 schreef Halimede het volgende:
[..]
... ik moet ook mijn rekeningen betalen
Heb nog een banaantje waarmee ik het tot de lunch mee moet doenquote:
Volgende keer dat ik je zie weeg je zeker 200 kiloquote:Op maandag 25 maart 2019 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb nog een banaantje waarmee ik het tot de lunch mee moet doen
Ja, ik zie de vetrollen eraan vliegen
I hope notquote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik je zie weeg je zeker 200 kilo
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:59 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar je hebt wel genoeg voor een 2nd breakfast.
Als je op een heuvel woont, dan kun je wel snel op het werk komen met 200 kg.quote:
Terug naar huis though...quote:Op maandag 25 maart 2019 10:22 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als je op een heuvel woont, dan kun je wel snel op het werk komen met 200 kg.
Sinds kort weer. Binnenkort the Rapturequote:
Yeahquote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sinds kort weer. Binnenkort the Rapture
Nee, ik moet juist een paar bruggen overquote:Op maandag 25 maart 2019 10:22 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als je op een heuvel woont, dan kun je wel snel op het werk komen met 200 kg.
Tja ik maak de regels niet, dat doet mijn pa.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Yeah
Rapture klinkt dan weer minder....
BioShock?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sinds kort weer. Binnenkort the Rapture
Kiepwagen met een hijskraan dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik moet juist een paar bruggen over
Lijkt me ook beter inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
Net even uitgerekend dat tanken in België me bijna 15 euro op een volle tank scheelt.
Om precies te zijn 13,80. Vind ik genoeg om er 10 minuutjes voor om te rijden.
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt donker buiten, blijkbaar is het nacht. Welterusten!
gemaakt van echte alpaca's?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slaap lekker.
De Action heeft Alpaca plantenpotjes, trouwens.
Erg goede game jaquote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Toevallig gisteren weer eens mee begonnen!
2 heb ik ook nooit gespeeld, heb m wel. Dacht daarom maar eens de serie overnieuw te spelenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Erg goede game ja
Infinite ook
BioShock 2 nooit gespeeld.
Nee.quote:
Ja, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Alleen speel ze op PC en ik heb gehoord/gelezen dat de remaster van 2 best crap is.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
2 heb ik ook nooit gespeeld, heb m wel. Dacht daarom maar eens de serie overnieuw te spelen
Heerlijk hequote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ging de wekker weer vanmorgen
quote:
Ik moest werkenquote:
Oh hoezo dat?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Alleen speel ze op PC en ik heb gehoord/gelezen dat de remaster van 2 best crap is.
Dans je nog vaak naakt in de tuin?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest werken. Maar op zich wel okay.
Gisteren was heerlijk. Lekker in de zon gezeten op m'n terras. Was nog best warm. En jij?
In de zon gezeten? was het warm daar?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest werken. Maar op zich wel okay.
Gisteren was heerlijk. Lekker in de zon gezeten op m'n terras. Was nog best warm. En jij?
En het heeft niet geregend de laatste tijd?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is alleen in de regen. Wel op letten
Geen idee, de reviews op Steam liegen er niet om. Infinite is niet geremasterd want die zag er al prima uit. De remaster van 1 speelt prima.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh hoezo dat?Ik heb alleen de remaster van 1 en 2
Bij jou is het meer een bakprogramma in een oorlogsgebied?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:28 schreef Allures het volgende:
Bakprogrammas lijken echt in niks op hoe ik bak
Ja, het was op gegeven moment 17 graden in de tuin (vol in de zon, uit de wind), dus dat was wel heel lekker.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
In de zon gezeten? was het warm daar?
Ik heb uitgeslapen, wat in en om het huis geklust en ben zat/zon uit eten geweest. prima weekend
Ja, als t weer het toelaat. Gisteren alleen de stalpootjes bloot gehad voor wat zonneschijn.quote:
Die had ik vorig jaar al bij de Flying Tiger gehaaldquote:Op maandag 25 maart 2019 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slaap lekker.
De Action heeft Alpaca plantenpotjes, trouwens.
Nou ik laat wel vaak iets vallen jaquote:Op maandag 25 maart 2019 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een bakprogramma in een oorlogsgebied?
Owquote:Op maandag 25 maart 2019 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar al bij de Flying Tiger gehaaldheb vorige week wel een leuk zwart potje met standaard gekocht bij de Action, zat ik al een tijdje op te azen.
Ja vorig jaar al, kan nu lekker aan het water zitten!quote:Op maandag 25 maart 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
Is je steiger eigenlijk helemaal af, rival?
Dat is herkenbaar. Zit je met al die bonken.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
En ik vergeet altijd de boter op kamer temperatuur te laten komen
Maar ook erinquote:Op maandag 25 maart 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vorig jaar al, kan nu lekker aan het water zitten!
Dan kwam ie er niet meer uitquote:
Neequote:Op maandag 25 maart 2019 11:42 schreef Samzz het volgende:
En heeft je steiger een eendenloopplankje?
Met een rubber opblaasbootje kan dat prima maar iets met een motor krijg je hier de wijk niet uitquote:
die trend ken ik nog niet, geloof ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:44 schreef Samzz het volgende:
Wat is dat toch met die hout samen met blauwe epoxy/glas trend. Kaklelijke tafels.
Te weinig diepgang?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Met een rubber opblaasbootje kan dat prima maar iets met een motor krijg je hier de wijk niet uit
Eendenpoep op je steiger is pas echt stom
Serieus? Ik zie overal filmpjes en video's van tafels met door het midden een stroom blauw glas/epoxy als het ware een rivier.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die trend ken ik nog niet, geloof ik.
blijkbaar kijken wij heel verschillende filmpjes op internet..quote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie overal filmpjes en video's van tafels met door het midden een stroom blauw glas/epoxy als het ware een rivier.
Nou, ze komen veel langs op facebook. Ik zoek er niet bewust naar of zoquote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar kijken wij heel verschillende filmpjes op internet..
facebook past alles aan aan jouw situaties.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ze komen veel langs op facebook. Ik zoek er niet bewust naar of zo.
Op sommige plekken zal het niet veel dieper zijn dan 50cm vermoed ik, en er zijn heel veel (lage) bruggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te weinig diepgang?
Joh, gewoon een hogedrukspuit erop toch. Eenden.
Ik zie ze ook. heel veel.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ze komen veel langs op facebook. Ik zoek er niet bewust naar of zo.
Oh, dat schiet niet op dan. Kano kan dan wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Op sommige plekken zal het niet veel dieper zijn dan 50cm vermoed ik, en er zijn heel veel (lage) bruggen.
ik ben ook wel benieuwd, maar ik wil er niet zelf naar gaan zoeken, want dan krijg ik straks ook al die advertentiesquote:Op maandag 25 maart 2019 12:02 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt geen beeld bij zo'n tafel. Foto?
Praktisch lijkt het me ook niet, met zo een glasplaat in het midden.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien, maar dit is best lelijk ja
dit is al wat beterquote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
Het is ook nog eens een slecht voorbeeld, want dit is echt een glasplaat.
Dit wordt er echt in gegoten.
[ afbeelding ]
Dit valt wel mee. Je hebt tegenwoordig ook hele hippe eettafels met heel ruw hout. Allemaal diepe gaten en kieren enzo. Zien er mooi uit, maar zijn denknik ontworpen door iemand die nog nooit per ongeluk een pan rijst heeft laten vallenquote:Op maandag 25 maart 2019 12:20 schreef steelhead het volgende:
[..]
Praktisch lijkt het me ook niet, met zo een glasplaat in het midden.
Ai, dit is echt spuuglelijkquote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, epoxy. Wel netter dan een glasplaat, maar zo lelijkquote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[ afbeelding ]
Tafelkleed erop voor het eten?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit valt wel mee. Je hebt tegenwoordig ook hele hippe eettafels met heel ruw hout. Allemaal diepe gaten en kieren enzo. Zien er mooi uit, maar zijn denknik ontworpen door iemand die nog nooit per ongeluk een pan rijst heeft laten vallen
Tafelkleden zijn daarvoor uitgevonden.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit valt wel mee. Je hebt tegenwoordig ook hele hippe eettafels met heel ruw hout. Allemaal diepe gaten en kieren enzo. Zien er mooi uit, maar zijn denknik ontworpen door iemand die nog nooit per ongeluk een pan rijst heeft laten vallen
Doet het ook niet. Ik snap het idee erachter wel, maar kan het niet mooi noemen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind vooral het blauw niet matchen met het hout
tafelkleed?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is wat jij ermee doet als het al decennia lang een fabrieksomgeving overleefd heeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:27 schreef Allures het volgende:
Ik heb een antieke houten tafel die hier in de fabrieken gebruikt werd
Vind ik leuk want lokale historie
Beetje jammer wel dat ie decenia lang mee ging en dan nu ons huishouden niet gaat overleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |