Mijn kasteel is niet compleet. Mams heeft het ooit eens op de rommelmarkt gekocht, voor bij mijn tweedehands afdankertjes van mijn neef.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He man
Ik heb ergens nog castel greyskull in de berging staan, compleet met Orko
FOTO!!!quote:
Mooie pantoffelsquote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Te donken in huis om zelf foto's te maken, maar dit zijn ze.
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[02_0676174_001_001],type[PRODUCT],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018082]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Classyquote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[02_0676174_001_001],type[PRODUCT],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018082]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Ik vind het zo echt oma-schoenen, maar misschien staan ze aan wel tof.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nu mijn huispak al aan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:32 schreef Lotusss het volgende:
Nu CE nog in maatpak met deze patta's eronder... en dan ga ik met een hele grote glimlach slapen
He, verdoriequote:
Misschien is zijn huispak ook een maatpak?quote:
Plausibel.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of zo'n extra zacht berenkostuum.
Faxie heeft een speciale status, die jennen we met alles.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:54 schreef twi het volgende:
Is CitizenErased de nieuwe Barbusse/Harmankardon ofzo? Als Faxie die dingen zou posten zou iedereen hem uitlachen. Afzichtelijk zeg.
Doen ze sowieso welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:54 schreef twi het volgende:
Is CitizenErased de nieuwe Barbusse/Harmankardon ofzo? Als Faxie die dingen zou posten zou iedereen hem uitlachen. Afzichtelijk zeg.
Hoiquote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zou wel eerder een man daten met legoverzameling dan met schoenenverzameling.
En een verzameling van schoenen gemaakt van lego?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ijs 🤤quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Faxie het volgende:
IJs met slagroomDacht dat er niet zoveel meer in zat, dus spoot huehue de hele bus leeg, maar stiekem kwam er nog best huehue een lading uit
Kun je wel telkens nieuwe schoenen van maken.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En een verzameling van schoenen gemaakt van lego?
Ben je 60?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeker zulke schoenenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Of andere zaken wanneer je die nodig hebt.. Ik zie wel iets in een superheld a la spiderman die met lego zich uit allerlei benarde situaties redt.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel telkens nieuwe schoenen van maken.
De lego movie dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of andere zaken wanneer je die nodig hebt.. Ik zie wel iets in een superheld a la spiderman die met lego zich uit allerlei benarde situaties redt.
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzenquote:
Is dat weer hip voor jonge mensen ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog nummers geregeld dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzen
Alsof ik dat doe. Ben veel te verlegenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als mijn vriendin maar ze liep de hele tijd met anderen te flirten en sjanzen
Nee, helaasquote:
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof ik dat doe. Ben veel te verlegen
Nou ja zeg...quote:
Jezus was dat een serenade?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?
Ik heb me laten vertellen dat 'ie stonk naar drank.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus was dat een serenade?
Ik ken hem alleen maar als dat rotventje uit hp. Dus geen interesse
Was vroeger jaloers op hem.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, Tom Felton gaf die liefdes serenade zeker zomaar he?
Eat that tom felton!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook uit.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat 'ie stonk naar drank.
Op de foto geweest met Jennifer Morrison
En een rotventje was het toen. Beetje de Joffrey uit de HP-reeks.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En kat mac?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je toverstokje was fier present?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger jaloers op hem.
Toen hij met Emma Watson over de rode loper liep.
Emma Watson met lang haarquote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger jaloers op hem.
Toen hij met Emma Watson over de rode loper liep.
Vab wat ik hoorde heel leuk om mee te werken, had eigen muziek bij waarop ze de helft van de tijd stond te dansen. Maar ik heb haar verder niet gezien of ietsquote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En kat mac?
[..]
Je toverstokje was fier present?
En uit The Flashquote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ouat was opeens de helft minder leuk zonder haar.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OUAT niet afgekeken maar vond haar in House M.D. heel goedquote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ouat was opeens de helft minder leuk zonder haar.
What's up?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
benieuwd wat de reisverzekering morgen gaat zeggen
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegenquote:
Woops. Nog wel iets over om in te slapen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegen
Zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OUAT niet afgekeken maar vond haar in House M.D. heel goed
Nee, zijn weer teruggegaan vandaag. 1 tent is afgeschreven, andere twee hebben wat reparatie nodigquote:Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woops. Nog wel iets over om in te slapen?
Shit joh wat een hel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De voorspelde windkracht 8 bleek windkracht 12 te zijn, uit een andere richting. Daar konden de tenten niet zo goed tegen
Waar? Morgen de auto eens inladenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikkenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Shit joh wat een hel.
Maar je.zult wel in een hotel liggen nu, beter
Ah balenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, zijn weer teruggegaan vandaag. 1 tent is afgeschreven, andere twee hebben wat reparatie nodig
Volgende keer die haringen wat steviger de grond in slaan en vergeet de scheerlijnen niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikken
Je gaat.toch ook niet in een tent liggen als het sneeuwt. Ik vind 200km MTB leuk maar dat is niet te doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moment dat de voortent de binnentent in klapte was wel even schrikken
Nee 12+ nietquote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met 12+ gekite? Kon vandaag bij sommige vlagen niet eens blijven staan.
Ja heel druk weekend gehad! Zaterdag ochtend weggegaan en nu pas terugquote:
Wat dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heel druk weekend gehad! Zaterdag ochtend weggegaan en nu pas terug
Nee, efteling doen we binnenkortquote:
Ik vond windkracht 8 op de boot naar Newcastle al niet tof.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met 12+ gekite? Kon vandaag bij sommige vlagen niet eens blijven staan.
Owja Arnhem toch? Hoe was het?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, efteling doen we binnenkort
Zaterdag bij een vriendin geweest en daar blijven slapen. Vandaag naar de dierentuin, en daarna nog even naar een vriendin gegaan om een bakje koffie te doen.
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ookquote:
Op IJsland gehad ook behoorlijke storm gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog de jonge zeekoe gezien?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ook
Ja je hebt het wel getroffen daarmeequote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een mooie dierentuin, heerlijk weer gehad ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |