quote:Op zondag 24 maart 2019 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Al mijn broers zijn voorzien!Wil jij niet met haar trouwen? Dan schenk ik het je.
Shit.quote:Steenhuizen heeft een relatie en twee kinderen.
En zo is het.quote:
Misschien is ze polyamoreusquote:
Verdikkeme..quote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je meer portretten van haar schilderen.
Is ook shit, hè?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://qz.com/1579451/th(...)-the-mueller-report/
memo Barr.
Ja, dat is wel teleurstellend.quote:
quote:
"Daar staat iemand die ik ken, tot over anderhalf uur!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ken volgens mij een meisje uit deze docu,die heb ik vaak op feesten gezien.Zo had ik ook een dans vriendin,als we elkaar zagen gingen we eerst een uur dansen,dan wat drinken en roken,en dan gingen we weer ons eigen ding doen.Vond mijn ex nooit zo fijn.
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Recce het nog even duidt vanavond of morgen.
Zo ging het echt.Ik was ook van het rondjes lopen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Daar staat iemand die ik ken, tot over anderhalf uur!"
Ja, en hoe betrouwbaar is Barr?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIn de laatste alinea staat iig dat niet alles geopenbaard kan worden ivm andere onderzoeken die nog lopen.
Ze copieren alles die luiquote:Op zondag 24 maart 2019 21:52 schreef mario390 het volgende:
bij de duitsers spelen bijna meer gekleurte als bij nederland
Elk rondje was zeker anders?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo ging het echt.Ik was ook van het rondjes lopen.
Alleen maar rondjes.quote:
Ik denk het eigenlijk welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zit over een jaar nog op een luchtbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |