na ja niet echt allequote:Op zondag 24 maart 2019 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie moeten nu gewoon alle wedstrijden winnen.
Dag dame.quote:
Je verwacht het niet,is een hele nette buurt.quote:
ja zou kunnen .... al een tijd niet meer geweest .. heb er ook niets te zoekenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet,is een hele nette buurt.
leuk naar de Ikea op de banken springenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zou kunnen .... al een tijd niet meer geweest .. heb er ook niets te zoeken
jaren naast de Ikea gewerkt, maar zelfs toen kwam ik er nietquote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk naar de Ikea op de banken springen
En een nieuwe bank voor Fann uitzoekenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk naar de Ikea op de banken springen
Nah, die zit over een jaar nog op een luchtbed.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een nieuwe bank voor Fann uitzoeken
jaaaaa! feestje!quote:Op zondag 24 maart 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een nieuwe bank voor Fann uitzoeken
Wat?quote:
Sterkte gewenst.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Natuurlijk waren er complicaties, de operatie is teruggedraaid want het bandje dat ze om de ader hadden gelegd was aan de wandel gegaan en daardoor kon ik niet dialyseren. Nu gaan ze overleggen hoe ze dit op gaan lossen. Ben teleurgesteld maar wel blij dat ik weer thuis ben. Hoop dat ik niets heb gemist.
Welkom terug.. hopen op een beter vervolg dan maar ,...quote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Natuurlijk waren er complicaties, de operatie is teruggedraaid want het bandje dat ze om de ader hadden gelegd was aan de wandel gegaan en daardoor kon ik niet dialyseren. Nu gaan ze overleggen hoe ze dit op gaan lossen. Ben teleurgesteld maar wel blij dat ik weer thuis ben. Hoop dat ik niets heb gemist.
sterktequote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Jij hebt ook altijd pech, hč?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Het betekent weer een ziekenhuisopname. Alhoewel iedereen daar erg aardig is, raak ik toch in de stress en ben ik het liefste thuis.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welkom terug.. hopen op een beter gevolg dan maar ,...
fijn, daar ben je weer, geniet van het thuis zijn, de rest komt laterquote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Daar ben je!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
Twee keer geopereerd, helemaal voor niets.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je!
Dus je bent wel geopereerd maar zonder resultaat? Het zit jou ook niet mee hč
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |