Was wel teleurgesteld hoor, vooral in de 'vakjury'quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, is ook maar beter, het achter je laten. Ik ben ook blij jullie weer te zien.
quote:
Ben je daar geweest? En Parkzicht?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was ook wel een vage shit de Energiehal.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]ik heb best een boel doorgebladerd van die inzendingen maar vond die van jou eigenlijk wel een van de betere en hij had er wel tussen mogen zitten.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was wel teleurgesteld hoor, vooral in de 'vakjury'
Bezig met ander schilderij, die nog niet erg lukt![]()
Hier was men vooral bezig met liedjes die steeds zomaar bij users opkwamen, heel gek.
Yep,meerdere keren geweest.quote:
quote:
Dat is de remedie, gewoon doorschilderen. Jammer dat het nog niet lukt.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was wel teleurgesteld hoor, vooral in de 'vakjury'
Bezig met ander schilderij, die nog niet erg lukt![]()
Hier was men vooral bezig met liedjes die steeds zomaar bij users opkwamen, heel gek.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze is ook wel leuk Tilly.De CD die bij zijn moeder ligt heb ik ook.
Heb je niet nog een broer die met haar kan trouwen? Dan heb je alvast het portret van je schoonzus aan de muur.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]Vond ik ook, mijne was wat rustig, zoals Disana al zei, en minder opvallend ook. Ach ja, ik heb best een mooi portret hier nu hangen. Jammer dat het Annechien is echter
Het ging niet op zijn Mo's hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de remedie, gewoon doorschilderen. Jammer dat het nog niet lukt.
Heel veel Youtubes dus.
Haha, dat deed ik wel veel! Het gezichtje is 4,5 cm, dat is nogal klein en lastig.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de remedie, gewoon doorschilderen. Jammer dat het nog niet lukt.
Heel veel Youtubes dus.
Wat hype, hardcore will never die!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gellukig niet meegedaan met die gabber hype
Al mijn broers zijn voorzien!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je niet nog een broer die met haar kan trouwen? Dan heb je alvast het portret van je schoonzus aan de muur.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je niet nog een broer die met haar kan trouwen? Dan heb je alvast het portret van je schoonzus aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |