Bron: tpo.nl en radio1.nlquote:Voor u geknipt van Radio1. Politiek commentator Kees Boonman zegt in het programma Spraakmakers overeenkomsten te zien tussen de overwinningsspeech van Thierry Baudet met toespraken uit de jaren dertig. Waarvan akte.
Inderdaad, elke fvd'er gaat in verdedigingsmodus alsof de grote leider er eindelijk is en alsof het hun laatste hoop is. En ja, ook dit is een vergelijking met de jaren 30'quote:Op zondag 24 maart 2019 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik snap dat gejank niet van FvD'ers. Waarom zou je de gekke nationalistische speech van Baudet niet mogen vergelijken met toespraken uit de jaren 30?
Op dit moment? De intellectuele bagage van links bestaat uitsluitend uit een kortgewiekte notie van de jaren 30 t/m 45.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:59 schreef Bocaj het volgende:
Links Nederland weet op dit moment niets anders te bedenken dan vergelijkingen te maken met Hitler!
Waarom zou het niet mogen? Het is alleen net alsof je Klaver met een degelijk mens vergelijkt: het slaat nergens op.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik snap dat gejank niet van FvD'ers. Waarom zou je de gekke nationalistische speech van Baudet niet mogen vergelijken met toespraken uit de jaren 30?
Het is inderdaad wel populistisch geneuzel. Aan de andere kant snap ik niet waarom zo veel mensen op de tenen getrapt zijn. Van links hoor ik zo vaak populistische stront als zo veel als nodig migranten hierheen te halen. Dat wordt dan wel (graag) geslikt.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:02 schreef _--_ het volgende:
Die vergelijking is dan ook geheel terecht. Die speech had er alle schijn van.
QFT.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier.
Gewoon zonder schaamte nazi vergelijkingen legitimeren
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Mag gewoon.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Laten we in godsnaam hopen dat Baudet dit niet ook gaat overkomen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |