abonnement Unibet Coolblue
pi_185825090
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:16 schreef _--_ het volgende:

[..]

Als je democratie erbij haalt en prijst en vervolgens een burgemeester zit af te zeiken voor zijn kritiek ben je inderdaad erg hypocriet.
Jij bent echt te dom om te poepen. Maar dag blijkt al uit je waanbeelden waarin je denkt dat FvD een fascistische club is. Maak eerst maar eens je middelbare school af voordat je je met grotemensenzaken gaat bemoeien.
pi_185825098
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:41 schreef Chia het volgende:
Hebben die lui van Antifa nog steeds niet door dat zij de wind in Baudets zeilen zijn? _O- Die doodbedreiging getuigt natuurlijk al van een hoop gekken, maar ook gekken kunnen soms wel een beetje strategisch denken.
Mwha, ik denk eerlijk gezegd dat een groot deel van die lui dat eigenlijk niet zo veel uitmaakt. Die willen gewoon chaos en rellen, linksom dan wel rechtsom.
Tails tell tales
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2019 @ 17:20:40 #153
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_185825102
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:')

Kunnen mensen deze persoon voortaan negeren?
Ik ben voor.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_185825437
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:41 schreef Chia het volgende:
Hebben die lui van Antifa nog steeds niet door dat zij de wind in Baudets zeilen zijn? _O- Die doodbedreiging getuigt natuurlijk al van een hoop gekken, maar ook gekken kunnen soms wel een beetje strategisch denken.
Dat soort lui zijn het idealisme al lang voorbij. Daar zal het vast ooit wel mee begonnen zijn maar na een tijdje gaat het vooral om wat hen zelf een goed gevoel geeft en hun eigen aanzien binnen de groep.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185825505
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mwha, ik denk eerlijk gezegd dat een groot deel van die lui dat eigenlijk niet zo veel uitmaakt. Die willen gewoon chaos en rellen, linksom dan wel rechtsom.
Chaos en rellen kan ook zonder doodsbedreigingen.
pi_185825542
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:31 schreef halfway het volgende:
Punt is dat het weer aan het broeien is en een herhaling van PIM niet uitgesloten is.
Hoge bomen vangen veel wind. Als FvD daar niet tegen kan moeten ze weer lekker terug gaan naar de anonimiteit van het Stormfront forum.
Jesus saves but death prevails.
pi_185825548
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Shivo het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind. Als FvD daar niet tegen kan moeten ze weer lekker terug gaan naar de anonimiteit van het Stormfront forum.
:')
pi_185825670
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:31 schreef Nikonlover het volgende:
Antifa's :')
Vies werkschuw ongewassen tuig
pi_185825850
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Chaos en rellen kan ook zonder doodsbedreigingen.
Klopt, maar zoiets stookt de boel wel lekker op, toch?
Tails tell tales
pi_185825903
Sow, zelfs bij het NOS journaal. DDKIN
pi_185826056
Het lijkt erg moeilijk voor mensen van links om een ​​grens te trekken tussen wat acceptabel is en wat onaanvaardbaar is
pi_185826200
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Elke politici in haar positie zou zoiets doen. Dat staat zo ongeveer in het draaiboek. Ik snap niet waarom men hier doet alsof het tegendeel überhaupt een optie is. :')
Er zijn zat mensen, ook hier, die dit niet verwerpen; dat zij daar haast toe wordt gedwongen, het zij zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826221
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:')

Kunnen mensen deze persoon voortaan negeren?
Ja dat is het beste, komt toch niks zinnigs uit en haalt er van alles bij wat niet relevant is wanneer hem iets niet uitkomt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826241
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Shivo het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind. Als FvD daar niet tegen kan moeten ze weer lekker terug gaan naar de anonimiteit van het Stormfront forum.
Zwart vlaggetje gespot. :')
pi_185826269
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mwha, ik denk eerlijk gezegd dat een groot deel van die lui dat eigenlijk niet zo veel uitmaakt. Die willen gewoon chaos en rellen, linksom dan wel rechtsom.
Nou ze zijn wel duidelijk politiek gemotiveerd denk ik, ze staan daar noch wanneer een linkse partij de grootste blijkt noch om andere niet politieke opvattingen naar ik meen; dan zou het raar zijn als het ze niet boeit dat hun politieke tegenstander hierbij gedijd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826287
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:16 schreef _--_ het volgende:

[..]

Als je democratie erbij haalt en prijst en vervolgens een burgemeester zit af te zeiken voor zijn kritiek ben je inderdaad erg hypocriet.
Je bent echt te dom om te schijten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185826300
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen, ook hier, die dit niet verwerpen; dat zij daar haast toe wordt gedwongen, het zij zo.
Maar die mensen zijn dan ook geen politici.
pi_185826306
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Shivo het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind. Als FvD daar niet tegen kan moeten ze weer lekker terug gaan naar de anonimiteit van het Stormfront forum.
Ah als je er niet tegen kan dat je voor je kop geschoten wordt moet je maar zwijgen. |:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826323
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar die mensen zijn dan ook geen politici.
Ik denk dat er ongetwijfeld politici zijn die dit niet verwerpen eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826371
Wat ook wel opvalt, is dat de mensen die op social media het hoogste woord hadden in aanloop naar de verkiezingen nu ineens muisstil zijn. Ik heb hele epistels gelezen met als strekking: stem niet op haat en verdeeldheid. Allemaal van die deugende anti-FvD-mensen (veel D66'ers).

Ze stonden ook vooraan te schuimbekken toen Baudet maandag na de aanslag in Utrecht niet zijn campagne stillegde. Maar nu mensen publiekelijk oproepen tot het vermoorden van Baudet, hoor je deze mensen niet. Dit soort ziekelijk selectieve verontwaardiging kan niet krachtig genoeg aan de kaak worden gesteld.
pi_185826493
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook wel opvalt, is dat de mensen die op social media het hoogste woord hadden in aanloop naar de verkiezingen nu ineens muisstil zijn. Ik heb hele epistels gelezen met als strekking: stem niet op haat en verdeeldheid. Allemaal van die deugende anti-FvD-mensen (veel D66'ers).

Ze stonden ook vooraan te schuimbekken toen Baudet maandag na de aanslag in Utrecht niet zijn campagne stillegde. Maar nu mensen publiekelijk oproepen tot het vermoorden van Baudet, hoor je deze mensen niet. Dit soort ziekelijk selectieve verontwaardiging kan niet krachtig genoeg aan de kaak worden gesteld.
Zie je hier op FOK! ook, tot topics met de oproep niet FVD te stemmen aan toe, maar nu hoor je ze hier niet over, veel zijn nergens te bekennen maar anderen komen hier nota bene nog binnenvallen om over Wilders zijn tweet te vallen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826802
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zie je hier op FOK! ook, tot topics met de oproep niet FVD te stemmen aan toe, maar nu hoor je ze hier niet over, veel zijn nergens te bekennen maar anderen komen hier nota bene nog binnenvallen om over Wilders zijn tweet te vallen.
Vaak meelullen op een maatschappelijk verantwoord niveau maar ondertussen wel op hem stemmen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185826839
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:46 schreef halfway het volgende:

[..]

Vaak meelullen op een maatschappelijk verantwoord niveau maar ondertussen wel op hem stemmen
Want dat is niet maatschappelijk verantwoord?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185826877
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat soort lui zijn het idealisme al lang voorbij. Daar zal het vast ooit wel mee begonnen zijn maar na een tijdje gaat het vooral om wat hen zelf een goed gevoel geeft en hun eigen aanzien binnen de groep.
Dit soort verstarde denkbeelden zal altijd uitmonden in radicalisatie en helaas ook tot geweld naar die andersdenkende toe.

We zien voorbeelden te over in de wereld. Of het nu vanuit religie komt, vanuit politiek-economisch motief of sociaal/maatschappelijk. Men vindt altijd wel een reden om radicalisatie te kunnen rechtvaardigen.

Daarom moet je dit ook benoemen met man en paard. Radicalisatie verblindt het gezonde en emotionele verstand. Tja, daardoor gaan sommige mensen dit soort dingen roepen. Terwijl we het hier hebben over een democratische verkiezingsuitslag. Gebruik eens je nuchtere verstand is mijn devies. De wereld vergaat echt niet omdat FvD 13 zetels heeft binnengeharkt bij de Provinciale verkiezingen.
pi_185826886
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Want dat is niet maatschappelijk verantwoord?
Dat zeg ik, 13 zetels en niemand durft toe te geven op hem te stemmen.
Ik wel!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')