Ik volg dr al een tijdje op fb. Echt alles is geoorloofd in haar wereld. Ze riep eerder ook op om een t taart met ongesteldheid bloed naar thierry te gooien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is "Joke Kuyt" ipv "Koot".
Interessant mens. Staat volledig buiten het gangbare politieke spectrum.
Aangezien Kuzu en Sylvana aanzienlijk vaker bedreigd zijn dan Baudet verbaast deze houding mij idd ook hooglijk...quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ens-antiracisme-demo
Goh, waarom steunen DENK en Bij1 deze aanvraag niet? Omdat ze dan met de billen bloot moeten of zo?
'Hoe om te gaan met dit soort bedreigingen'? Aangifte doen en in het meest uiterste geval beveiliging vragen van het Rijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ens-antiracisme-demo
Goh, waarom steunen DENK en Bij1 deze aanvraag niet? Omdat ze dan met de billen bloot moeten of zo?
Ik zei al: Het is een interessant persoon. Zo'n anarchist die samen met Peter Storm uit Tilburg "politiek correcte muziek" maakt en optreedt. Alles wat zei fascisme vindt is fascisme en dan mag je er verder ook niet meer over discussiëren, want het is immers fascisme. Uit linkse of islamitische hoek mag van alles wat slecht is komen: Het is de schuld van de witman.quote:Op donderdag 28 maart 2019 05:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik volg dr al een tijdje op fb. Echt alles is geoorloofd in haar wereld. Ze riep eerder ook op om een t taart met ongesteldheid bloed naar thierry te gooien.
Ik denk eerder dat het "je valt je zuster toch niet af" is. Net zoals je vaak in de moslimgemeenschap ziet - ook al heeft een lid van je groep iets walgelijks gedaan, je blijft tegenover de buitenwereld solidair en verdedigt die persoon.quote:Op donderdag 28 maart 2019 05:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Die linkse AFA-gasten vinden misschien ook wel dat de "PAF-schreeuwster" te ver ging, maar we willen met zijn allen toch niet "rechts in kaart spelen"?
Dus zijn we solidair met deze dame.
Daar leidt het dan toe ja. Loyaliteit wint het van realiteit. Maar "rechts" kan er ook wat van. Ik noemde al het voorbeeld van Fleur Agema.quote:Op donderdag 28 maart 2019 05:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het "je valt je zuster toch niet af" is. Net zoals je vaak in de moslimgemeenschap ziet - ook al heeft een lid van je groep iets walgelijks gedaan, je blijft tegenover de buitenwereld solidair en verdedigt die persoon.
Die compositie tekeningquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:21 schreef maan_man het volgende:
De vrouw die de leus scandeerde krijgt een werkstraf van 100 uur: www.telegraaf.nl/nieuws/3(...)gt-100-uur-taakstraf.
Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebbenquote:
Dan past je pruik beter tijdens demonstraties.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebben
Over 10 jaar lijkt zij waarschijnlijk al op Asha ten Broekequote:Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dan past je pruik beter tijdens demonstraties.
Lijkt net ria van 50 manquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op je 21e al zo'n kort pittig kapsel hebben
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is geen compositietekening.
Erg hoge strafquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:21 schreef maan_man het volgende:
De vrouw die de leus scandeerde krijgt een werkstraf van 100 uur: www.telegraaf.nl/nieuws/3(...)gt-100-uur-taakstraf.
Geen idee, maar als je er op je 21e zo uitziet snap ik wel dat je boos bent.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:17 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Is dat die "dikke BMW!!" krijsert??
Of de vriendin van Peter-Jan Rens?
Tweeënhalve week zwoegen, dat valt toch goed mee?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:58 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Erg hoge straf
Die straf zouden ze aan Ollongren moeten geven. Maar ja, een D'66 OM-er en een D'66 rechter veroordeelt een D'66er natuurlijk niet.
Objectief wel. Maar het is meer dan 2x zo hoog als normaal voor bedreigingen van politici gegeven wordt - waaronder bedreigingen die veel concreter en ernstiger waren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:19 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Tweeënhalve week zwoegen, dat valt toch goed mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |