Leukquote:Op zondag 24 maart 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en nog ff buiten. Beetje te mooi weer.
ik wist hetquote:Op zondag 24 maart 2019 16:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, echt afschuwelijk lelijk. Kan niemand krijgen ook, zelfs niet de lelijkerds
Net ook gefietst, was precies goed 👌🏼quote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga zo denk ik ff fietsen met blote benen, de zon schijnt lekker.
Die met hondquote:Op zondag 24 maart 2019 16:54 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik heb dates gehad met twee mannen, de een is een lekkere hipster Amsterdammer en de ander een lekkere houtbewerker uit de provincie met een hond, wat vinden jullie beter bij me passen
Een zwerverquote:Op zondag 24 maart 2019 16:54 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik heb dates gehad met twee mannen, de een is een lekkere hipster Amsterdammer en de ander een lekkere houtbewerker uit de provincie met een hond, wat vinden jullie beter bij me passen
allebei nietquote:Op zondag 24 maart 2019 16:54 schreef Flamarande het volgende:
Daar wonen toch alleen maar hipsters en toeristen. Echte Amsterdammers zijn uit de stad verdreven.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja oke maar die woont niet in damsco
Dat ofwel de definitie van Amsterdammer is verschoven.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar wonen toch alleen maar hipsters en toeristen. Echte Amsterdammers zijn uit de stad verdreven.
Ja, zin in, maar ga denk ik film kijken.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond Nederland-Duitsland jongens.
Die Amsterdammer want die heeft blijkbaar meer te besteden.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:54 schreef Flamarande het volgende:
Man man man.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, zin in, maar ga denk ik film kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |