ahzoquote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet te zeggen dat je weleens met je stijve piemel tegen een mannenbips op zit te rijden op de mat.
Ga zo denk ik ff fietsen met blote benen, de zon schijnt lekker.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Samzz het volgende:
Toen ik vanmorgen in de stad was kwam ik een vrouw tegen met blote benen. Beetje apart wel.
Dat was fem onderweg naar het strandjequote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Samzz het volgende:
Toen ik vanmorgen in de stad was kwam ik een vrouw tegen met blote benen. Beetje apart wel.
Geen man op de wereld die zoiets voor elkaar krijgt. De definitie van fuck me silly. Wil wel keer proberen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.... Ken ik ook niet maar hou ik ook maar zo.
zo;n vee stokquote:Op zondag 24 maart 2019 14:17 schreef Myrr het volgende:
Van die mensen die dan wijven over de grond laten kruipen en ze met zo'n stok schokken geven.
Ja. Internet kan uit.
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker hoor, druk je dan weleens bewust door? ;p
Ik heb net in de zon gelegen met blote stalpootjes. Maar midden in de stad, neh.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga zo denk ik ff fietsen met blote benen, de zon schijnt lekker.
Ging ze wel de verkeerde kant op. Maar goed. Vrouwen en richtingsgevoel. Bwe.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat was fem onderweg naar het strandje
Lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net in de zon gelegen met blote stalpootjes. Maar midden in de stad, neh.
Zeker. Nu ben ik binnen en m'n beentjes gloeien nog een beetje na. Zo comfy.quote:
Zonder die Whoop en dure woorden als unlimited had het zo een fem citaat kunnen zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:22 schreef Myrr het volgende:
Staalkabel voor het raam langs gespannen. Unlimited was ophangen, ramen op een kiertje, waslucht briesje de woonkamer in. Whoop.
Ben puberaal van geest.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonder die Whoop en dure woorden als unlimited had het zo een fem citaat kunnen zijn.
Crack debiel?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lekker en niet zo debiel als crack dus dat is mooi
Het gebeurt juist wanneer je bezig bent en niet tijdens rustquote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Chia het volgende:
Als het al zou gebeuren door testosteron lijkt me dat in ieder geval op een rustmoment aangezien het bloed anders telkens al naar de spieren wordt getrokken.
Vertelquote:Op zondag 24 maart 2019 14:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het gebeurt juist wanneer je bezig bent en niet tijdens rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |