Juist, dat is dus precies wat ik morgen niet wil zien.quote:
De hypetrain moet nog even blijven rijdenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist, dat is dus precies wat ik morgen niet wil zien.
Ik las broekquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pfft, details.![]()
Een spoor is een spoor in mijn boek.
Kan me nie leie wat ze eroverheen gooien.
Het is uiteraard een kroeg waar iedereen naar binnen mag maar met de sjoelmeets vragen we wel altijd of mensen zich liever op willen geven ipv 'we zien wel of we spontaan komen' met als (hopelijk logischequote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, gezellig binnenwandelen en aansluiten mag dus wél (nogmaals: ik acht de kans klein)?
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar het enthousiasme is overweldigend![]()
*kans nu gezakt naar nulpunt*
Waarom nou zo? Ik was die lap tekst hierboven nog mobiel voor je aan het typen en had daar effe voor nodig. Niet meteen beginnen over 'veelzeggend' enzo. Onnodig.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik grapte. Maar de stilte lijkt wel veelzeggend. *kruipt weer weg*
Lief dat je het zo netjes uitlegtquote:Op zondag 24 maart 2019 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is uiteraard een kroeg waar iedereen naar binnen mag maar met de sjoelmeets vragen we wel altijd of mensen zich op willen geven ipv 'we zien wel of we spontaan komen' met als (hopelijk logische) praktische reden dat er meer sjoelbakken nodig zijn als er meer komen en dan leent de kroegbaas de extra bakken elders. Vandaar dat we dus altijd met opgeven doen anders zitten we met 20 man op één bak en kom je amper aan de beurt et sjoelen.
En heb bv ook al de stoelen/tafels gereserveerd voor de eters een paar dagen geleden (hij heeft maar drie tafels ofzo dus om te voorkomen dat er andere klanten onze eetplekkies inpikken). Dus eten weet ik niet zeker of het nog kan.
Maar ik reageerde toch maar even uitgebreid ook al is de kans niet substantieel, want niet snel genoeg reageren werd met eenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar zoals is ik zei is de kans niet substantieel.
quote:
Ah daarom is dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Daarom altijd bruine broeken dragen.
Met dit soort reacties ga je mensen natuurlijk niet enthousiaster maken hequote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik grapte. Maar de stilte lijkt wel veelzeggend. *kruipt weer weg*
Daarom is dat.quote:
Onnodigquote:Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik reageerde toch maar even uitgebreid ook al is de kans niet substantieel want niet snel genoeg reageren werd met eenbeoordeeld dus ik deed m'n best maar weer even.
Ah ik dacht juist dat het daarom was.quote:
Was m'n antwoord/uitleg onnodig? Of wat bedoel je?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OnnodigEn je was er niet (zichtbaar)...
We? Je was de enige die haar ongenoegen uitte toen je niet snel genoeg antwoord kreeg. Niemand blaast ook maar iets op verder.quote:Laten we dit niet onnodig opblazen. Er is niks ad hand.
Ja, ik dacht al dat jij dacht dat het daarom was, maar het was dus niet daarom, het was daarom.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik dacht juist dat het daarom was.
Mah dmaarom?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat jij dacht dat het daarom was, maar het was dus niet daarom, het was daarom.
Am dra om zoveel idd om de beer.quote:
ijs_beer?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Am dra om zoveel idd om de beer.
Ik had het niet beter kunnen zeggen Rodzjquote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik voel me zo begrepen!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had eerder vanavond wat pijn in de duim aan mijn sjoelhand, Als dat morgen nog zo is neem ik tijgerbalsem meequote:Op zondag 24 maart 2019 01:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik wat armen in de lucht gooi oefeningen ga doen, voor de bloeddoorstroming van m'n sjoelarm. Even de boel warmwapperen alvast.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik wat armen in de lucht gooi oefeningen ga doen, voor de bloeddoorstroming van m'n sjoelarm. Even de boel warmwapperen alvast.
Wacky waving inflatable arm flailing tube man!quote:
Je begrijpt me echt totaal verkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Was m'n antwoord/uitleg onnodig? Of wat bedoel je?Ik zag dat je nog geen antwoord had dus nam ik de moeite om daar netjes en uitgebreid op te reageren. En ik was er toch echt al.
[..]
We? Je was de enige die haar ongenoegen uitte toen je niet snel genoeg antwoord kreeg. Niemand blaast iets op, geloof me.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had eerder vanavond wat pijn in de duim aan mijn sjoelhand, Als dat morgen nog zo is neem ik tijgerbalsem mee
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacky waving inflatable arm flailing tube man!
Duh, was ik soms niet duidelijk?quote:
Aan de voorbereiding van mijn excuses zal het niet liggenquote:
Tip van de week: smeer geen tijgerbalsem op je lippen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had eerder vanavond wat pijn in de duim aan mijn sjoelhand, Als dat morgen nog zo is neem ik tijgerbalsem mee
Oud-collega van me deed dat juist welquote:Op zondag 24 maart 2019 01:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tip van de week: smeer geen tijgerbalsem op je lippen.
Stagiair deed dat ooit, we noemden hem de rest van de stage "lip"...
Au!quote:Op zondag 24 maart 2019 01:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Barbie zou er jaloers op geweest zijn...
Ouch.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Barbie zou er jaloers op geweest zijn...
Dat ook. Maar met name om te voorkomen dat je niet met tijgerbalsem in je ogen gaat zitten wrijvenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bonustip: was na het aanbrengen van tijgerbalsem goed je handen. Zeker als je daarna naar de wc gaat
Een koortslip had hij iig nietquote:Op zondag 24 maart 2019 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oud-collega van me deed dat juist welDe claim was dat het hielp tegen koortslip...
Bovenstaande gaat ook op voor als je net een lading pepers hebt staan snijden.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bonustip: was na het aanbrengen van tijgerbalsem goed je handen. Zeker als je daarna naar de wc gaat
Nee, hij kwam zo op z'n werk, had het gebruikt na een voetbaltraining geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ouch.
Deed hij dit gewoon zelf of was dat een uitdaging van jullie uit ofzo?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bovenstaande gaat ook op voor als je net een lading pepers hebt staan snijden.
Ik wil geen beerput opentrekken, maar bij welk deel van een voetbaltraining is het nodig om tijgerbalsem op je lippen te smeren?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, hij kwam zo op z'n werk, had het gebruikt na een voetbaltraining geloof ik
Was tegen de spierpijn vermoed ikquote:Op zondag 24 maart 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil geen beerput opentrekken, maar bij welk deel van een voetbaltraining is het nodig om tijgerbalsem op je lippen te smeren?
Dat weet ik uit ervaring. Twee keerquote:Op zondag 24 maart 2019 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bovenstaande gaat ook op voor als je net een lading pepers hebt staan snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |