Ja, ik weet het niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:28 schreef Redefine het volgende:
Nou ja het is wel belangrijk om een goede nachtrust te hebben. Want morgen moeten we wel allemaal in topvorm aan de sjoeltafel verschijnen
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.
Vorige keer had ik een lichte kater en sjoelde ik beter dan ooit, dus ik denk dat ik nog ff iets inschenk.
Ik ging elke ronde beterquote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.
Vorige keer had ik een lichte kater en sjoelde ik beter dan ooit, dus ik denk dat ik nog ff iets inschenk.
Ik zie niet helemaal in wat de Arubaanse Volksparij ermee te maken heeft of ik met open ogen sjoel of niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef MaGNeT het volgende:
Met ogen dicht gaat sjoelen vaak beter, alleen wel eerst ff je AVP checken.
Gelieve dat iig niet met een auto danwel vliegtuig te doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat er een substantiële kans is dat ik het doe, maar mag je je ook onaangekondigd binnencrashen op de meet?
Ook niet met een bus natuurlijk. Met een schip of trein lijkt me echt een prestatie van formaatquote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelieve dat iig niet met een auto danwel vliegtuig te doen.
Dat wordt een makkie. Die heb ik beide niet (meer)quote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelieve dat iig niet met een auto danwel vliegtuig te doen.
AansprakelijkheidsVerzekering Personenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in wat de Arubaanse Volksparij ermee te maken heeft of ik met open ogen sjoel of niet.
Dan heb je die AVP wel nodig.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet met een bus natuurlijk. Met een schip of trein lijkt me echt een prestatie van formaat
Je gaat toch geen ram(kraak) plegen met je eigen auto?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt een makkie. Die heb ik beide niet (meer)
De metro zou nog enigszins kunnen als die flink uit de rails vliegt.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet met een bus natuurlijk. Met een schip of trein lijkt me echt een prestatie van formaat
Dit idd.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ding was 23 toen 'ie het begaf...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je gaat toch geen ram(kraak) plegen met je eigen auto?
Geen treinspoor. Metrospoorquote:Op zondag 24 maart 2019 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Er loopt daar een spoorweg, dus een trein evt zou kunnen maar liever ook niet.
Daar binnencrashen met een schip zou idd een behoorlijk youtube-waardige prestatie zijn.
Volgens de autoriteit op dat gebied wordt het een uitdagingquote:Op zondag 24 maart 2019 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Er loopt daar een spoorweg, dus een trein evt zou kunnen maar liever ook niet.
Daar binnencrashen met een schip zou idd een behoorlijk youtube-waardige prestatie zijn.
Pfft, details.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |