Neem een contactgrill, zo'n tostiding heeft nare harde randjes, gedeukt broodquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen Tostiding die wil ik al 5 jaar kopen geloof ik
Die randjes zijn juist lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neem een contactgrill, zo'n tostiding heeft nare harde randjes, gedeukt brood
Hmm klapzaag dan toch?quote:
Ik kan die apparaten niet meer zien, als ik een tosti wil gooi ik het wel in een pan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelzijdig grillpan... daar gaan mn tostis ook in sinds mn tosti apparaat het circuit hier verstoordequote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelzijdig grillpan... daar gaan mn tostis ook in sinds mn tosti apparaat het circuit hier verstoorde
Ja...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is idd tijd voor mij om naar bed te gaan.quote:
Ik vind van niet. Zo'n contactgrill is ook nig handig voor pita's, platbrood of zelfs groente of vlees .quote:
Ja dat ding stond altijd klem in een keukenkastje hier, weggegooid een keerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan die apparaten niet meer zien, als ik een tosti wil gooi ik het wel in een pan.
Of een broodrooster die tostis aankanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Knap hoor wat ze doen. Stukje over Freek ook
Het persen maakt het lekker juist.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
an
[..]
Ik kan die apparaten niet meer zien, als ik een tosti wil gooi ik het wel in een pan.
dan bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de koekenpan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat de kaas ertussen uit druipt en even meebaktquote:
Paninigrill moet je hebben. Wel eentje die hittebestendig is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die randjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de kaas ertussen uit druipt en even meebakt
ik doe er altijd Kaas, uieringen en tomaatschijfjes op met een beetje zwart peperquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de kaas ertussen uit druipt en even meebakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |