Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk ik 30 jaar geleden, dat ik in een trein gezeten heb
Mensen zoals GB. Die heeft al 30 jaar niet kunnen zitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de spits met het OV?
Ik wil niet veel zeggen maar jij begon met schelden omdat ik een topic opende omdat je te langzaam was. Dus mind the gap gastquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks in de tram maar als jij mij een tramhomo noemt stop ik je staartje in een muizenval en sla je op je bakkus.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of de Baudét fan's voor Duitsland zijn morgenavond
Ik ben zeer zeker niet agressief..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ze zijn wel allebei een beetje agressief als je dat zo leest![]()
je zou het maar tussen in zitten......
Vandaag waren het Mo, Tilly en Haags.quote:
God heb ik gelachen zegquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje weinig Baudet bij de jongens van De Kwis
Wat een idioot!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen zoals GB. Die heeft al 30 jaar niet kunnen zitten.
Hahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet agressief..
Zelf maken..tosti extraquote:
Ik heb geen Tostiding die wil ik al 5 jaar kopen geloof ikquote:
Je posts zijn dat vaak welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel en die is weer in ere herteldquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen Tostiding die wil ik al 5 jaar kopen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |