Ik zit er nu elke dag maar helaasquote:
Ja ik ben een tramslet. Stoephoerquote:
Niet schelden maar schilderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:25 schreef FANN het volgende:
ow we zijn ineens allemaal aan het schelden
Nee dat was éénmaligquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar stond er een leuke bij de tramhalte?Of wat?
Ja even in de flow van de scquote:
voorlopig liggen mijn kwasten nog effe in de kast.... nu effe geen zin meer.. ik heb altijdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet schelden maar schilderen.
Ik zit dagelijks in de tram maar als jij mij een tramhomo noemt stop ik je staartje in een muizenval en sla je op je bakkus.quote:
Is die deur al uit de berging gehaald?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
voorlopig liggen mijn kwasten nog effe in de kast.... nu effe geen zin meer.. ik heb altijd
''buien'' en dan ga ik weer....
Ondertussen wil je wel bij Mo op de bank...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks in de tram maar als jij mij een tramhomo noemt stop ik je staartje in een muizenval en sla je op je bakkus.
Nee....... ik ga daar niet meer beginnen hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die deur al uit de berging gehaald?
Noem je Mo nu een tramhomo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wil je wel bij Mo op de bank...
OK dan laat ik het erbij...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee....... ik ga daar niet meer beginnen hoordat is me écht teveel werk
Nou ze zijn wel allebei een beetje agressief als je dat zo leestquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wil je wel bij Mo op de bank...
Het is nog steeds vaak staan in de spits.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk ik 30 jaar geleden, dat ik in een trein gezeten heb
Ja ik sta wel vaak bij het station, altijd druk wel jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog steeds vaak staan in de spits.
Ik ben ff van Sas dr bank af ...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ze zijn wel allebei een beetje agressief als je dat zo leest![]()
je zou het maar tussen in zitten......
Wie gaat er dan ook in de spits met het OV?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog steeds vaak staan in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |