Ik neem aan dat een foto voldoende isquote:Op zondag 14 april 2019 17:49 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Dat komt weer aardig in de buurt zo.
Leg hem maar bij Busch en Dam, neem ik hem morgen weer mee deze kant opquote:Op zondag 14 april 2019 17:52 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, bekend plekje.
52°35'14.8"N 4°39'48.3"Equote:Op zondag 14 april 2019 18:00 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog de locatie van Castricum voor me?
Ik durf nog niet te beloven dat ik vandaag de stok een slinger geef.quote:Op zondag 14 april 2019 17:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leg hem maar bij Busch en Dam, neem ik hem morgen weer mee deze kant op
HUmor om hem precies bij dat bord te parkerenquote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft even geduurd maar ik durf niet zo hard in Smart 😀
Ach ja. Wel riskant want als je ze niet nodig hebt.......quote:Op zondag 14 april 2019 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
HUmor om hem precies bij dat bord te parkeren
10 verplaatsingen in twee dagenquote:Op zondag 14 april 2019 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vooruit. Nog eentje dan.
Volgend weekend nog maar een keer doen. Ff noord Holland als tweede provincie volmakenquote:
Beetje lastig.quote:Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend weekend nog maar een keer doen. Ff noord Holland als tweede provincie volmaken
Ah ja, dan schiet het niet op.quote:Op maandag 15 april 2019 08:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Beetje lastig.
Weer auto huren ¤¤¤¤
Zaterdag 3 korfbalwedstrijden waar ik bij wil zijn
Familie bezoek (Pasen)
Wel vrij op goede vrijdag
Allemaal ja?quote:
quote:
Het is loopafstand van het station.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ligt me net even te zuidelijk om de fiets te pakken
Trein is veel te duurquote:Op donderdag 18 april 2019 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is loopafstand van het station.
Nu niet meer, hij ligt in mijn kofferbakquote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vanochtend lag de stok er in ieder geval nog
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu niet meer, hij ligt in mijn kofferbak
Wat een fijn plekje lag hij![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu niet meer, hij ligt in mijn kofferbak
Wat een fijn plekje lag hij![]()
Ergens ten noord/westen van de lijn Alkmaar-Hoorn-Medemblik zou mooi zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 18:00 schreef Symphonic het volgende:
Morgen ga ik een mooi plekje zoeken in de zon
Mee eens. Kan ik hem daarna ook weer een slinger gevenquote:Op donderdag 18 april 2019 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ergens ten noord/westen van de lijn Alkmaar-Hoorn-Medemblik zou mooi zijn
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mee eens. Kan ik hem daarna ook weer een slinger geven
Morgen???? Morgen ??????quote:Op donderdag 18 april 2019 18:00 schreef Symphonic het volgende:
Morgen ga ik een mooi plekje zoeken in de zon
Symph is al wat ouder, die gaat rond het avondeten naar bedquote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Morgen???? Morgen ??????
Het is nog licht.
Da's toch kinderbedtijd?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Symph is al wat ouder, die gaat rond het avondeten naar bed
Zo jammer.. Heb nu even auto tot beschikking.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Symph is al wat ouder, die gaat rond het avondeten naar bed
Het rijden door de jungle naar Krommeniedijk was al inspannend genoegquote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Morgen???? Morgen ??????
Het is nog licht.
Pin-point gevondenquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Game on!
Team NH is stand by voor de volgende verplaatsing!
Betekent dat dat je onderweg bent?quote:
Nee. Ik sta er nuquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Betekent dat dat je onderweg bent?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Warm hier...
Brandend Zand....
Duurt lang.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Warm hier...
Brandend Zand....
Nee, ik woon in Zoetermeer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuk zeg woon je er in de buurt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Zoetermeer.Verdomme ik trapte erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ok, is me te ver weg om nog even heen en weer te rijden, ik ga aan het bierquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:17 schreef aKboR het volgende:
T duurt vast nog wel even want ik zit in Gasterij Molengroet even 't Zand weg aan het spoelen.
Tevens even een hapje eten voor de nodige energie.
Heb ik wel nodig bij het verplaatsen van al dat hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |