abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186167378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Ze mag de verwachtingen hebben die ze wilt. Het is haar leven.

Een wanneer is ze een 10 dan? Als ze eruitziet als een blonde bimbo met opblaastieten?
Bedankt. Die mening zouden meerderen moeten hebben. Nee heb geen opblaastieten ook niet natuurlijk groot. Ooit in puberteit van die middelen genomen zoals van die potjes pillen met onleesbare Thaise ingredienten erop. Maar daar kreeg ik alleen een woede aanval van en voor anderen van het hoe krijg je grotere borsten zonder operatie forum hielp het ook niet en van die cremes en zo dat hielp ook niet dus maar mee gestopt en vind het wel best zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Geen inspiratie haar verwachtingen zijn blijkbaar een perfekte 10. Een perfekte man eentje zoals in een dokters roman. Lang, knap, etcetera zo worden ze ook omschreven met gouden krullen weetikveel. Dat zijn overigens ook allemaal fysieke kenmerken. Ik bedoel maar.
Dus zelfs als ik 1 van de weinige mogelijkheden noem om op iemand te vallen zonder dat het uiterlijk bekend is, concludeer jij dat ik op een personage val vanwege de omschrijving van zijn uiterlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef Groepfunder het volgende:

Precies. Ik snap dat geleuter over cijfers ook niet. Eisen hebben geen zin, want die eisen zijn niet meer belangrijk zodra je verliefd bent. Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat het verkeerd is om te fantaseren over de partner die idealiter het beste bij je past. Maar wie verliefd wordt, laat die eisen vroeg of laat echt vallen. Niet omdat diegene genoegen neemt met minder, maar omdat je ontdekt dat er andere dingen zwaarder wegen. Het denken in cijfers suggereert bovendien dat er een objectieve meetmethode is waarmee mensen de aantrekkelijkheid van een ander mens als potentieel relatiemateriaal kunnen meten. Dat is flauwekul. Al was het maar omdat wij niet uniform denken over wat we dan zouden moeten meten en welk gewicht we aan al deze factoren moeten toekennen.

Ik vind dat CBS onderzoek waaraan jij refereert interessant. Het CBS constateert dat single vrouwen in de leeftijdscategorie 50-64 minder vaak open staan voor een relatie dan mannen in dezelfde leeftijdscategorie: 60% versus 75%. De onderzoekers noemen inderdaad ervaringen met eerdere relaties als één van de factoren, maar het is zeker niet de enige. Bovendien is het denken over relaties de afgelopen decennia veranderd. Vroeger werd toch vaker gedacht dat de vrouw er was om de man te behagen. Tegenwoordig zien zowel mannen en vrouwen volgens mij veel meer het belang van gelijkwaardigheid binnen de relatie in. Dat zou het denken van vrouwen over het aangaan van een relatie op latere leeftijd op termijn kunnen veranderen. Je koppelt het artikel van het CBS ook aan het openen van topics op Fok!, maar die worden volgens mij door personen in de leeftijdscategorie 20+ en 30+ geopend. En in die leeftijdscategorie, zo blijkt ook uit het door jou aangehaalde onderzoek, willen veel mensen juist nog wel graag een vaste relatie. Samengevat: je kunt uit het CBS onderzoek waarnaar jij verwijst niet concluderen dat steeds minder mensen zin hebben in een relatie.
Ik vond het eerst ook raar maar nu denk ik dat het cijfer eigenlijk hun eigen gevoel weergeeft. Wat psychologen ook "meten" door clienten te vragen hoe ze zich voelen van 1 tot 10. Dus 10 is dan niet hoe aantrekkelijk is de vrouw, maar ik vind haar het aantrekkelijkst dat ik haar kan vinden. Jammer alleen dat ze het presenteren alsof ze met hun gevoel de objectieve waarheid over iemands universele aantrekkelijkheid in pacht hebben.

Oh ok dan klopte het niet helemaal nee. Maar ik ben dus niet de enige vrouw met eisen. En dan vraag ik me echt af, wat als die veeleisendheid voor meer vrouwen zo hoog wordt dat ze helemaal geen relatie en kinderen meer willen. Wat dan? Alles wat ik vroeger wilde was iemand die gelijk is aan mij en mij niet (ongewild) domineert met zijn superioriteit. Zo zocht ik een keer bewust een alcoholverslaafde en daar kreeg ik wel positieve reacties op. Maar geen van echte alcoholverslaafden, mannen met echte psychologische zwaktes. Of wel met echte problemen, maar dan met ook veel meer goede positieve karaktereigenschappdn die ze veel meer status/macht gaven in de maatschappij of meer sociaal of emotioneel volwassen maakten. Ze waren allemaal beter ontwikkeld dan ik.

En dat ben ik zat. Ik wilde een gelijke, geen persoon waar ik onzeker van wordt en tegenop kijk. Maar dat zat er dus niet in. Nu ben ik er gelukkig psychologisch op vooruit gegaan dus in de hypothetische situatie als ik opnieuw zou gaan daten wil ik geen alcoholverslaafde meer. Maar mijn gemeenschappelijke kenmerk van mijn fantasieliefdes is dat ze psychologisch zwak zijn, net als ik, maar zonder vrouwen daarvan de schuld te geven. Zodat ik me tenminste niet onzeker voel als ik aan hen denk, in tegenstelling tot bij echte mannen. Dat is wat ik aantrekkelijk vind. Van ZomaareenChinees vind ik het aantrekkelijk dat hij zijn onzekerheid toegeeft. Hij kan best aardig schrijven, alleen gaat het verhaal dan alleen om het uiterlijk van zijn personages. En de manier waarop ook hij vrouwen op uiterlijk beoordeeld maar dat zwaar bekritiseert in vrouwen vind ik niet aantrekkelijk aan hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-04-2019 02:09:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186168717
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt. Die mening zouden meerderen moeten hebben. Nee heb geen opblaastieten ook niet natuurlijk groot. Ooit in puberteit van die middelen genomen zoals van die potjes pillen met onleesbare Thaise ingredienten erop. Maar daar kreeg ik alleen een woede aanval van en voor anderen van het hoe krijg je grotere borsten zonder operatie forum hielp het ook niet en van die cremes en zo dat hielp ook niet dus maar mee gestopt en vind het wel best zo.
[..]

Dus zelfs als ik 1 van de weinige mogelijkheden noem om op iemand te vallen zonder dat het uiterlijk bekend is, concludeer jij dat ik op een personage val vanwege de omschrijving van zijn uiterlijk.
[..]

Ik vond het eerst ook raar maar nu denk ik dat het cijfer eigenlijk hun eigen gevoel weergeeft. Wat psychologen ook "meten" door clienten te vragen hoe ze zich voelen van 1 tot 10. Dus 10 is dan niet hoe aantrekkelijk is de vrouw, maar ik vind haar het aantrekkelijkst dat ik haar kan vinden. Jammer alleen dat ze het presenteren alsof ze met hun gevoel de objectieve waarheid over iemands universele aantrekkelijkheid in pacht hebben.

Oh ok dan klopte het niet helemaal nee. Maar ik ben dus niet de enige vrouw met eisen. En dan vraag ik me echt af, wat als die veeleisendheid voor meer vrouwen zo hoog wordt dat ze helemaal geen relatie en kinderen meer willen. Wat dan? Alles wat ik vroeger wilde was iemand die gelijk is aan mij en mij niet (ongewild) domineert met zijn superioriteit. Zo zocht ik een keer bewust een alcoholverslaafde en daar kreeg ik wel positieve reacties op. Maar geen van echte alcoholverslaafden, mannen met echte psychologische zwaktes. Of wel met echte problemen, maar dan met ook veel meer goede positieve karaktereigenschappdn die ze veel meer status/macht gaven in de maatschappij of meer sociaal of emotioneel volwassen maakten. Ze waren allemaal beter ontwikkeld dan ik.

En dat ben ik zat. Ik wilde een gelijke, geen persoon waar ik onzeker van wordt en tegenop kijk. Maar dat zat er dus niet in. Nu ben ik er gelukkig psychologisch op vooruit gegaan dus in de hypothetische situatie als ik opnieuw zou gaan daten wil ik geen alcoholverslaafde meer. Maar mijn gemeenschappelijke kenmerk van mijn fantasieliefdes is dat ze psychologisch zwak zijn, net als ik, maar zonder vrouwen daarvan de schuld te geven. Zodat ik me tenminste niet onzeker voel als ik aan hen denk, in tegenstelling tot bij echte mannen. Dat is wat ik aantrekkelijk vind. Van ZomaareenChinees vind ik het aantrekkelijk dat hij zijn onzekerheid toegeeft. Hij kan best aardig schrijven, alleen gaat het verhaal dan alleen om het uiterlijk van zijn personages. En de manier waarop ook hij vrouwen op uiterlijk beoordeeld maar dat zwaar bekritiseert in vrouwen vind ik niet aantrekkelijk aan hem.
Dat soort mannen vind je in de BDSM wereld. Dat zijn de onderdanige mannen. Hier heb je er ook 1 rond lopen, Marius95 laat zich naar bed sturen door een oudere vrouw en het enige sterke is dat hij het voor elkaar heeft gekregen dat hij in die relatie zit. Moet je maar ff Fok Google gebruiken.

Dus ze zijn er wel, dat soort mannen. Maar dat valt je niet op en zo wel durf je toch niet. Bang dat het weer niks wordt met zo'n vent.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:06:12 #203
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186168821
quote:

[..]

[..]

[..]

Hoezo zou jij zwak zijn? Ik kan niet altijd volgen wat je schrijft en soms vraag ik me af hoe het allemaal in je hoofd werkt, maar zwak is niet een van de dingen waarmee ik je zou omschrijven.

Wat me wel opvalt is dat je steeds terug komt op die dominantie van mannen. Ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar t lijken mij geen leuke types.
Er zijn ook mannen die zich kwetsbaar op kunnen stellen (die onzekerheid laten zien) en toch op de juiste momenten dominant kunnen zijn. Die dat stukje geborgenheid kunnen bieden.

Als iemand slimmer is dan jij, wil dat niet direct zeggen dat jij dom of zwak bent he?! Het is vooral hoe jijzelf er mee omgaat, niet die dominantie van mannen. Jij zet jezelf op een lagere positie. Maar het gaat er vooral om dat die klik er is, dat jullie samen evengoed diepzinnige gesprekken kunnen voeren. Ongeacht enig niveauverschil.

Wat was je eigenlijk van plan met die mannen met alcohol problemen? Had je gedacht/gehoopt dat die automatisch dom waren? Jou hulp nodig hadden zodat je ze kon verzorgen?
Wat was de gedachten daarachter?

hoop dat dit niet teveel offtopic is :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186169213
quote:

[..]

Ik kan hier screenshots en statistieken plaatsen van data die zijn vergaard door datingsites. Hun userbase bestaat uit mannen en vrouwen. Tientallen miljoenen. Internationaal. Het zijn perfekte onderzoeksgaarden omdat niemand negatieve konsekwenties ervaart en daarom eerlijk afgaat op gevoel.

De bekende OKC-experimenten tonen aan dat hun vrouwelijke userbase 40% van mannen een 0 geeft (die zijn ook door OKC weggelaten in hun uiteindelijke statistieken). En dat ze de rest van de mannen, 60% een ondergemiddelde score geven. Allemaal gebasseerd op het uiterlijk.

Ook toont OKC aan, dat juist mannen alle vrouwen over de hele linie evenwichtiger beoordelen op uiterlijk. En dat vrouwen 80% van alle mannen eigenlijk onaantrekkelijk vindt.

Verder toont OKC aan dat zowel vrouwen en mannen vrijwel niets geven om de profiel-teksten 'Beide sexen zijn even oppervlakkig'. Deze experimenten bestonden uit oa. door alle profielfoto's te verbergen voor een tijd, of andersom, alle profielteksten.

Verder laat OKC zien dat de hoogst gewaardeerde profielen kwa uiterlijk (m/v), ook frappant genoeg de beste beoordeling (aparte rating) kwa persoonlijkheid kregen toebedeeld. Ik hoop dat je de real life konsekwenties en sociale dynamiek hieruit kunt destilleren.

Ik wil je dus best geloven wat je zegt. Als jij iets beweert als individu dan kan een ander moeilijk zeggen dat je liegt. Maar dit wordt steeds moeilijker voor mij.

quote:

[ Bericht 2% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 12-04-2019 08:58:17 ]
pi_186169294
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik kan hier screenshots en statistieken plaatsen van data die zijn vergaard door datingsites. Hun userbase beataat uit mannen en vrouwen. Tientallen miljoenen. Internationaal. Het zijn perfekte onderzoeksgaarden omdat niemand negatieve konsekwenties ervaart en daarom eerlijk afgaat op gevoel.

De bekende OKC-experimenten tonen aan dat hun vrouwelijke userbase 40% van mannen een 0 geeft (die zijn ook door OKC weggelaten in hun uiteindelijke statistieken). En dat ze de rest van de mannen, 60% een ondergemiddelde score geven. Allemaal gebasseerd op het uiterlijk.

Ook toont OKC aan, dat juist mannen alle vrouwen over de hele linie evenwichtiger beoordelen op uiterlijk. En dat vrouwen 80% van alle mannen eigenlijk onaantrekkelijk vindt.

Verder toont OKC aan dat zowel vrouwen en mannen vrijwel niets geven om de profiel-teksten 'Beide sexen zijn even oppervlakkig'. Deze experimenten bestonden uit oa. door alle profielfoto's te verbergen voor een tijd, of andersom, alle profielteksten.

Verder laat OKC zien dat de hoogst gewaardeerde profielen kwa uiterlijk (m/v), ook frappant genoeg de beste beoordeling (aparte rating) kwa persoonlijkheid kregen toebedeeld. Ik hoop dat je de real life konsekwenties en sociale dynamiek hiervan hieruit kunt destilleren.

Ik wil je dus best geloven want als jij iets beweert dan kan een ander moeilijk zeggen dat je liegt. Maar dit gaat steeds moeilijker.

[ afbeelding ]
[..]

Het leven is geen datingsite. Man man man. Ik ben zelf een normaal uitziende man, niet lelijk maar zeker niet extreem knap of zo. Ook niet enorm lang (zeker tegenwoordig niet meer)
Wel altijd erg sportief geweest en daarom een erg goed figuur, al zeg ik het zelf en ik heb echt nooit, nooit moeite gehad om aan een vrouw te komen, zelfs niet meerdere tegelijk en dat ze dat zelfs wisten.

Je moet gewoon een beetje een leuke, normale gozer zijn, doe je ding, ga niet zielig zitten wachten op een vrouw die je leven 'compleet' gaat maken want dat is juist DE manier om ze af te stoten. Heb je eigen hobby's, vrienden etc.

En idd, in 1e instantie zijn vrouwen veel afkeurender dan mannen, maar ik kan je garanderen dat dat als een blad aan een boom om kan slaan als je effe met ze praat en ze je leren kennen. Dan gaan ze je opeens in een heel ander licht bekijken. Mits je een leuk persoon met een eigen leven bent tenminste.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186169452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het leven is geen datingsite. Man man man. Ik ben zelf een normaal uitziende man, niet lelijk maar zeker niet extreem knap of zo. Ook niet enorm lang (zeker tegenwoordig niet meer)
Wel altijd erg sportief geweest en daarom een erg goed figuur, al zeg ik het zelf en ik heb echt nooit, nooit moeite gehad om aan een vrouw te komen, zelfs niet meerdere tegelijk en dat ze dat zelfs wisten.

Je moet gewoon een beetje een leuke, normale gozer zijn, doe je ding, ga niet zielig zitten wachten op een vrouw die je leven 'compleet' gaat maken want dat is juist DE manier om ze af te stoten. Heb je eigen hobby's, vrienden etc.

En idd, in 1e instantie zijn vrouwen veel afkeurender dan mannen, maar ik kan je garanderen dat dat als een blad aan een boom om kan slaan als je effe met ze praat en ze je leren kennen. Dan gaan ze je opeens in een heel ander licht bekijken. Mits je een leuk persoon met een eigen leven bent tenminste.
Beetje tegenstrijdig allemaal. Verder weet je niet hoe goed je eruit ziet. De meesten weten dit niet. Behalve door ervaring van feedback.
pi_186169469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 09:11 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ok
Mijn gezicht is gewoontjes, niet lelijk, niet bijzonder knap of zo. Daar kan je verder ook niet veel aan doen, behalve jezelf goed verzorgen, de tandarts bezoeken en de kapper.

Je figuur heb je toch echt in eigen handen. Ga ook sporten en je hebt het binnen een jaartje of wat ook.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186170200
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:55 schreef Godshand het volgende:
Dat soort mannen vind je in de BDSM wereld. Dat zijn de onderdanige mannen. Hier heb je er ook 1 rond lopen, Marius95 laat zich naar bed sturen door een oudere vrouw en het enige sterke is dat hij het voor elkaar heeft gekregen dat hij in die relatie zit. Moet je maar ff Fok Google gebruiken.

Dus ze zijn er wel, dat soort mannen. Maar dat valt je niet op en zo wel durf je toch niet. Bang dat het weer niks wordt met zo'n vent.
Ja het topic van was mij opgevallen en ik vond het inderdaad interessant. Maar ik zou zelf geen man willen die ik naar bed moet sturen, dan voel ik me zijn moeder en is het hele leven weer een soort rollenspel. Bij mannen als Marius heb ik altijd het gevoel dat zij in hun onderdanige rol alsnog alles willen bepalen wat de vrouw moet doen. Zoals naar bed sturen dan dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:06 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo zou jij zwak zijn? Ik kan niet altijd volgen wat je schrijft en soms vraag ik me af hoe het allemaal in je hoofd werkt, maar zwak is niet een van de dingen waarmee ik je zou omschrijven.

Wat me wel opvalt is dat je steeds terug komt op die dominantie van mannen. Ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar t lijken mij geen leuke types.
Er zijn ook mannen die zich kwetsbaar op kunnen stellen (die onzekerheid laten zien) en toch op de juiste momenten dominant kunnen zijn. Die dat stukje geborgenheid kunnen bieden.

Als iemand slimmer is dan jij, wil dat niet direct zeggen dat jij dom of zwak bent he?! Het is vooral hoe jijzelf er mee omgaat, niet die dominantie van mannen. Jij zet jezelf op een lagere positie. Maar het gaat er vooral om dat die klik er is, dat jullie samen evengoed diepzinnige gesprekken kunnen voeren. Ongeacht enig niveauverschil.

Wat was je eigenlijk van plan met die mannen met alcohol problemen? Had je gedacht/gehoopt dat die automatisch dom waren? Jou hulp nodig hadden zodat je ze kon verzorgen?
Wat was de gedachten daarachter?

hoop dat dit niet teveel offtopic is :@
Bedankt maar de meesten vinden mij dus zwak omdat wanneer ik boos ben over iets dat mij tegenwerkt en waarvan ik niet het idee heb dat ik het kan veranderen zoals dus mijn iq ik niet tegen mezelf zeg "het is geen probleem! Ik moet mezelf de schuld geven" omdat ik dan vaak realistische redenen heb om te geloven dat het wel een probleem is vind ik en dat vinden anderen mentaal zwak dus toen ik topics opende op fok over de problemen die ik ervaarde werd ik ook aan 1 stuk door vernederd om mijn emotionele zwakte. Dat soort dingen.

Het komt nu misschien over alsof ik hele dominante mannen uitkoos. Van die bewakers of politiemannen of zo. Juist absoluut niet. De meeste mannen waar ik ervaring mee heb hadden juist kantoorberoepen. Sommige waren van hetzelfde niveau en anderen van een hoger niveau en hoewel ik denk dat van hetzelfde niveau beter is was het met beiden niets geworden. Ze waren allemaal emotioneel verder dan ik. Daarmee bedoel ik dat ze wisten wie ze waren, wat ze wilden in het leven enz.

Ja, ik weet dat er zulke mannen zijn. In theorie is er van alles. Maar ik heb niet echt zin meer om nog uit te vinden met 100 mannen of ik misschien met 1 een gesprek kan voeren, want uit ervaring weet ik dat de kansen voor mij erg laag liggen. Sommige haken af na 200 mannen gesproken te hebben, anderen na 5. Dat verschilt ook per persoon en hoe graag je het wilt.

De gedachte achter de alcoholverslaafde (uit ervaring heb ik eigenlijk liever een nootropics verslaafde daar merk je denk ik minder van in het dagelijks leven maar ok) is dat zo iemand toegeeft dat diegene als mens niet perfect en almachtig is maar afhankelijk is van substanties. Diegene kent zijn plaats in relatie tot de invloed van de beperking van zijn lichaam zeg maar vind ik. Terwijl als je hier op fok kijkt heel veel mensen nog zouden zeggen "oh ze hebben je gedrogeerd met een zombie plant en ledenmaten afgehakt? Gewoon denken dat je sterker bent dan dat positieve gedachten winnen het altijd" enz. Ik snap ook wel dat dit goed is. Als ik kinderen had gewild had ik zo'n emotioneel sterk persoon geschikter gevonden als vader. Maar ik ben er gewoon klaar mee om iedere dag in direct contrast te staan met zo iemand en zelf het emotionele onderspit te delven. Dat heb ik al genoeg bij vrienden, dan vind ik het niet erg. Maar voor een relatie nee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Ik kan hier screenshots en statistieken plaatsen van data die zijn vergaard door datingsites. Hun userbase bestaat uit mannen en vrouwen. Tientallen miljoenen. Internationaal. Het zijn perfekte onderzoeksgaarden omdat niemand negatieve konsekwenties ervaart en daarom eerlijk afgaat op gevoel.

Verder laat OKC zien dat de hoogst gewaardeerde profielen kwa uiterlijk (m/v), ook frappant genoeg de beste beoordeling (aparte rating) kwa persoonlijkheid kregen toebedeeld. Ik hoop dat je de real life konsekwenties en sociale dynamiek hieruit kunt destilleren.

Ik wil je dus best geloven wat je zegt. Als jij iets beweert als individu dan kan een ander moeilijk zeggen dat je liegt. Maar dit wordt steeds moeilijker voor mij.

[ afbeelding ]
[..]

Tja, dat begrijp ik wel dat je mij daardoor minder gelooft. Maar mijn okcupid gegevens heb je niet en helaas zitten er weinig Nederlanders op denk ik. Maar snap wel waarom je geen reden ziet waarom het niet representatief kan zijn voor Nederlandse vrouwen.
ik heb geen onderzoek waruit blijkt dat ik op het innerlijk val.
Maar het probleem is wel dat heel veel mensen dingen beweren zonder daarbij statistieken te plaatsen. Dit een begin maar tegelijkertijd ook het einde van discuisseren op basis van feiten of gemanipuleerde feiten denk ik want voor de rest interesseren feiten niemand. Dat is denk ik ook de oorzaak van veel onbegrip

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-04-2019 10:26:22 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186170283
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja het topic van was mij opgevallen en ik vond het inderdaad interessant. Maar ik zou zelf geen man willen die ik naar bed moet sturen, dan voel ik me zijn moeder en is het hele leven weer een soort rollenspel. Bij mannen als Marius heb ik altijd het gevoel dat zij in hun onderdanige rol alsnog alles willen bepalen wat de vrouw moet doen. Zoals naar bed sturen dan dus.
[..]

Bedankt maar de meesten vinden mij dus zwak omdat wanneer ik boos ben over iets dat mij tegenwerkt en waarvan ik niet het idee heb dat ik het kan veranderen zoals dus mijn iq ik niet tegen mezelf zeg "het is geen probleem! Ik moet mezelf de schuld geven" omdat ik dan vaak realistische redenen heb om te geloven dat het wel een probleem is vind ik en dat vinden anderen mentaal zwak dus toen ik topics opende op fok over de problemen die ik ervaarde werd ik ook aan 1 stuk door vernederd om mijn emotionele zwakte. Dat soort dingen.

Het komt nu misschien over alsof ik hele dominante mannen uitkoos. Van die bewakers of politiemannen of zo. Juist absoluut niet. De mannen waar ik ervaring mee heb hadden juist allemaal kantoorberoepen. Sommige waren van hetzelfde niveau en anderen van een hoger niveau en hoewel ik denk dat van hetzelfde niveau beter is was het met beiden niets geworden. Ze waren allemaal emotioneel verder dan ik. Daarmee bedoel ik dat ze wisten wie ze waren, wat ze wilden in het leven enz.

Ja, ik weet dat er zulke mannen zijn. In theorie is er van alles. Maar ik heb niet echt zin meer om nog uit te vinden met 100 mannen of ik misschien met 1 een gesprek kan voeren, want uit ervaring weet ik dat de kansen voor mij erg laag liggen. Sommige haken af na 200 mannen gesproken te hebben, anderen na 5. Dat verschilt ook per persoon en hoe graag je het wilt.

De gedachte achter de alcoholverslaafde (uit ervaring heb ik eigenlijk liever een nootropics verslaafde daar merk je denk ik minder van in het dagelijks leven maar ok) is dat zo iemand toegeeft dat diegene als mens niet perfect en almachtig is maar afhankelijk is van substanties. Diegene kent zijn plaats in relatie tot de invloed van de beperking van zijn lichaam zeg maar vind ik. Terwijl als je hier op fok kijkt heel veel mensen nog zouden zeggen "oh ze hebben je gedrogeerd met een zombie plant en ledenmaten afgehakt? Gewoon denken dat je sterker bent dan dat positieve gedachten winnen het altijd" enz
[..]

Tja, dat begrijp ik wel dat je mij daardoor minder gelooft. Maar mijn okcupid gegevens heb je niet en helaas zitten er weinig Nederlanders op denk ik. Maar snap wel waarom je geen reden ziet waarom het niet representatief kan zijn voor ons.
ik heb geen onderzoek waruit blijkt dat ik op het innerlijk val.
Maar het probleem is wel dat heel veel mensen dingen beweren zonder daarbij statistieken te plaatsen. Dit een begin maar tegelijkertijd ook het einde van discuisseren op basis van feiten of gemanipuleerde feiten denk ik want voor de rest interesseren feiten niemand. Dat is denk ik ook de oorzaak van veel onbegrip
Deze post onthult maar weer dat je diep van binnen erg ongelukkig bent en maar rare gedachten creëert om jezelf te doen geloven dat je er dan mee door kan door leven.

In plaats van een dating site zou een goede psycholoog beter voor je zijn maar daar geloof je ook al niet in.

Gelukkig weten de meeste fokkers hier dat daten na je 30e meestal geen ramp hoeft te zijn *O*
pi_186170819
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:15 schreef Godshand het volgende:

Deze post onthult maar weer dat je diep van binnen erg ongelukkig bent en maar rare gedachten creëert om jezelf te doen geloven dat je er dan mee door kan door leven.

In plaats van een dating site zou een goede psycholoog beter voor je zijn maar daar geloof je ook al niet in.

Gelukkig weten de meeste fokkers hier dat daten na je 30e meestal geen ramp hoeft te zijn *O*
Dus jij weet beter dat een psycholoog goed voor me is dan psychologen en psychiaters zelf die geen stoornis bij me constateerden. Wat voor behandeling zou jij dan aanraden aan ze?
pi_186178428
@geeninspiratie1235:
Ik vind deze post van jouw erg mooi. Ik vind het volkomen begrijpelijk dat jij iemand wilt waarvan je niet onzeker wordt. Je lijkt naar harmonie te willen: gelijkwaardigheid. Het is heel goed mogelijk om, als je negatieve ervaringen hebt, een korte of langere tijd niet meer op zoek te willen gaan. Dat hebben wel meer mensen, om verschillende redenen. Als ik weer 'ns een paar afwijzingen heb ontvangen op een datingsite, dan ben ik er ook even helemaal klaar mee. Dan zoek ik even niet. Doe weer wat ik zelf leuk vind. En sommigen krijgen dan toch weer voldoende zin/hoop om het opnieuw te proberen. En anderen niet. En dat is okay.
pi_186178654
quote:
Ooit in puberteit van die middelen genomen zoals van die potjes pillen met onleesbare Thaise ingredienten erop. Maar daar kreeg ik alleen een woede aanval van en voor anderen van het hoe krijg je grotere borsten zonder operatie forum hielp het ook niet en van die cremes en zo dat hielp ook niet dus maar mee gestopt en vind het wel best zo.
[..]
Je hebt de verkeerde middeltjes geprobeerd. Als je het spul had gekocht als wat Purno de Purno in dit filmpje gebruikt, was je best tevreden geweest denk ik.

vrijdag 12 april 2019 @ 20:14:38 #213
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186179996
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2019 00:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Als ik ff teruglees, voldoe jij aan het ideaalbeeld van GeenInspiratie.

Stuur haar eens een romantische PM zou ik zeggen.
Ik sta voor alles open *O*
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  vrijdag 12 april 2019 @ 20:26:55 #214
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186180222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dus jij weet beter dat een psycholoog goed voor me is dan psychologen en psychiaters zelf die geen stoornis bij me constateerden. Wat voor behandeling zou jij dan aanraden aan ze?
Als ik dat allemaal zo lees, is het misschien een idee om zonder verwachtingen gewoon mensen te gaan ontmoeten en verwachtingen via apps te laten voor wat ze zijn (nou heb ik zelf een enorme aversie tegen internetdaten, dus ik ben wat gekleurd...). Een beetje professionele hulp kan ook nooit kwaad. Ieder mens maakt wat mee en heeft bagage. Als dat een afknapper is, dan is 80% van de wereld al bij voorbaat kansloos. Ik dus idem, maar dat weiger ik te aanvaarden. Iedereen heeft een verhaal. Dat maakt ook al niet dat je een stoornis hebt. Gedachten zijn vaak aangeleerd. Onbewust word je dan onbekwaam. Het is de kunst om via tussenstappen dan bewust bekwaam te worden. Dat je weet dat je 'oude ik' onderdeel van je is, maar dat je weet hoe je die moet tackelen. Die les heb ik ook moeten leren en ja daar was veel gelul met vrienden, hetzij een psycholoog voor nodig. Nog zelfs.

Schrijf eens je problemen op en analyseer eens wat je voelt. Waarom is dat? Een dagboek met gerichte vragen kan je al op een ander spoor zetten bijv.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186180399
Tjah als je op je 30ste nog weer vrijgezel bent dan is de kans naar mijn idee niet heel groot dat het allemaal 'goed' gaat komen. Als ik bij mijn huidige vriendenkring kijk dan heeft de helft 1 of meerdere kinderen en de bijbehorende vriendin en de andere helft heeft niet een vriendin. Van die helft denken we ook niet dat de kans heel groot is dat ze nog een gezin en kinderen krijgen, ook al klinkt dat wat hard. Maar ja mensen lijken hier vooral soms graag te geloven dat tijd niet uitmaakt en alles nog kan en bla. De praktijk is wat anders
pi_186181135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als het niet lukt qua vrouwen is het laatste wat je moet doen je een dergelijke hautaine houding aanmeten.
Moah vind ik niet, als je iemand niet leuk (genoeg) vindt, so be it dan. En ja je loopt dan inderdaad de kans dat je voor de lange termijn single blijft of zelfs altijd. Met een ''zes'' bedoel ik niet puur het uiterlijk, maar het gehele plaatje, waaronder de karakterkenmerken en in hoeverre die overeenkomen, de vaak gehoorde click, etc. Ik heb helaas niet een persoonlijkheid die met heel veel personen goed matcht, vind mezelf ook niet per se een sociaal wonder. Dat zijn natuurlijk geen dingen die het er makkelijker op maken. Heeft niets met hautain te maken, maar je begint geen relatie met iemand die niet aanvoelt als iemand waarvan je blij of gelukkig wordt.
pi_186181190
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 20:34 schreef phoenyx het volgende:
Tjah als je op je 30ste nog weer vrijgezel bent dan is de kans naar mijn idee niet heel groot dat het allemaal 'goed' gaat komen. Als ik bij mijn huidige vriendenkring kijk dan heeft de helft 1 of meerdere kinderen en de bijbehorende vriendin en de andere helft heeft niet een vriendin. Van die helft denken we ook niet dat de kans heel groot is dat ze nog een gezin en kinderen krijgen, ook al klinkt dat wat hard. Maar ja mensen lijken hier vooral soms graag te geloven dat tijd niet uitmaakt en alles nog kan en bla. De praktijk is wat anders
Waarom denk je dat?

Vind het overigens ook geen heel vreemde gedachtegang hoor, afhankelijk van de vraag wat je precies als ''goed komen'' beschouwt.

Ik denk dat de kans best groot is dat veel van die dertigers die nu single zijn, vroeg of laat wel een keer tegen iemand zullen aanlopen. MAar de kans is klein dat dit op een leeftijd en met een persoon gebeurt met wie je alles nog ''volgens het boekje'' kunt opbouwen. Mijn oom is op zijn 44e zijn vriendin tegen gekomen, zij was toen eind veertig. Beiden zijn een jaar of vijf samen geweest, nooit kinderen gekregen (logisch gezien leeftijd), en nu alweer beiden met iemand anders.

Denk dat er maar weinig mensen zijn die écht nooit iemand tegen komen, ken ze eerlijk gezegd niet eens. Maar inderdaad wel hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans dat alles volgens het standaard stappenplan verloopt.
pi_186181297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:10 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

Vind het overigens ook geen heel vreemde gedachtegang hoor, afhankelijk van de vraag wat je precies als ''goed komen'' beschouwt.

Ik denk dat de kans best groot is dat veel van die dertigers die nu single zijn, vroeg of laat wel een keer tegen iemand zullen aanlopen. MAar de kans is klein dat dit op een leeftijd en met een persoon gebeurt met wie je alles nog ''volgens het boekje'' kunt opbouwen. Mijn oom is op zijn 44e zijn vriendin tegen gekomen, zij was toen eind veertig. Beiden zijn een jaar of vijf samen geweest, nooit kinderen gekregen (logisch gezien leeftijd), en nu alweer beiden met iemand anders.

Denk dat er maar weinig mensen zijn die écht nooit iemand tegen komen, ken ze eerlijk gezegd niet eens. Maar inderdaad wel hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans dat alles volgens het standaard stappenplan verloopt.
Ik denk dat omdat in mijn vriendenkring het zo lijkt te zijn en ik merk dat hier op fok heel luchtig gedaan wordt over zulke zaken. Denk niet dat dat strookt met de praktijk.

'Goed komen' zie ik als het krijgen van een gezin en kinderen. Althans dat idee krijg ik bij TS dat hij dat wil dus dat noem ik goed komen voor hem.

Wat betreft je tekst daarna, dat is precies wat ik zeg, mensen hier denken dat het best wel goed kan komen. Jij haalt 1 voorbeeld aan om dat idee voor jezelf te bevestigen.

Ik praat dus ook niet over mensen die nooit een relatie hebben gehad. In mijn vriendengroep is dat niet het geval, bij TS niet, dus daar had ik het ook niet over, praat alleen over de toekomst.

Heb het idee dat mensen gewoon er wat te gemakkelijk over denken, kan altijd blijken dat ik helemaal ongelijk heb en vrijwel iedereen na hun 30ste nog een vriendin krijgen, maar van wat ik zie in mijn omgeving maakt het niet heel hoopvol.

Edit: even herlezen en ik denk dat je vraagt waarom ik denk dat ze niet echt goede kansen gaan hebben in de toekomst? Tjah ik ken ze wel, sommige mensen weten gewoon niet echt relaties in stand te houden, zijn niet erg aantrekkelijk etc. Dat ze nu zo achterlopen ten opzichte van de rest zegt ook wel wat. Zijn prima vrienden maar om een partner te zijn van iemand moet je gewoon wat meer zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2019 21:21:29 ]
pi_186181857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik denk dat omdat in mijn vriendenkring het zo lijkt te zijn en ik merk dat hier op fok heel luchtig gedaan wordt over zulke zaken. Denk niet dat dat strookt met de praktijk.

'Goed komen' zie ik als het krijgen van een gezin en kinderen. Althans dat idee krijg ik bij TS dat hij dat wil dus dat noem ik goed komen voor hem.

Wat betreft je tekst daarna, dat is precies wat ik zeg, mensen hier denken dat het best wel goed kan komen. Jij haalt 1 voorbeeld aan om dat idee voor jezelf te bevestigen.

Ik praat dus ook niet over mensen die nooit een relatie hebben gehad. In mijn vriendengroep is dat niet het geval, bij TS niet, dus daar had ik het ook niet over, praat alleen over de toekomst.

Heb het idee dat mensen gewoon er wat te gemakkelijk over denken, kan altijd blijken dat ik helemaal ongelijk heb en vrijwel iedereen na hun 30ste nog een vriendin krijgen, maar van wat ik zie in mijn omgeving maakt het niet heel hoopvol.

Edit: even herlezen en ik denk dat je vraagt waarom ik denk dat ze niet echt goede kansen gaan hebben in de toekomst? Tjah ik ken ze wel, sommige mensen weten gewoon niet echt relaties in stand te houden, zijn niet erg aantrekkelijk etc. Dat ze nu zo achterlopen ten opzichte van de rest zegt ook wel wat. Zijn prima vrienden maar om een partner te zijn van iemand moet je gewoon wat meer zijn
Vraag was ook puur uit interesse he :) Ik ben zelf zo'n (bijna dan) dertiger en ik heb het idee dat in mijn sociale omgeving het beeld over mij als ''probleemgeval'' op dit punt ook wel aan het groeien is, voor zover het niet al een tijdje aanwezig was. Ik ben daarom wel benieuwd naar je beredenering, niet om een poging te doen om die onderuit te halen maar misschien er nog wat van op te steken.

Want met name dat laatste, is iets waar ik me ook wel zorgen om kan maken. Mijn omgeving zegt je bent een leuke vent, hoezo single? Ik zie zelf ook dat ik niet lelijk ben, maar dat is misschien juist nog wel een groter probleem: hoogstwaarschijnlijk moet ik het probleeem dus zoeken in mijn sociale vaardigheden en inderdaad het vermogen om ''te hebben what it takes'' om in een sociale relatie dat extra te kunnen bieden wat een relatie vereist. Mijn banden met vrienden gaan overall ook niet heel diep en blijven eigenlijk al jaren steken op ''een biertje drinken in de kroeg of bij een wedstrijd van onze club'' en oppervlakkig ouwehoeren. Maar kennelijk kan ik niet of moeilijk bieden aan een vrouw dat gevoel van geborgenheid, dieper gaande band, iemand het gevoel geven : bij hem wil ik graag in de buurt zijn. Ik denk dat ik eerder een beetje awkwardness / ongemakkelijkheid kan uitstralen.

En naar mate ik ouder word, wordt dat ook erger, omdat ik meer aan mijzelf ga twijfelen : is er iets raars met mij ? (waarschijnlijk wel) , waardoor je nog meer een filter krijgt tussen je natuurlijke gedrag en het gedrag dat je daadwerkelijk vertoont en daardoor terughoudender wordt, minder natuurlijk over komt, minder menselijk en dus minder vrij/benaderbaar.

Al met al is het wel iets waar ik mij met name het afgelopen half jaar best wel zorgen over ben gaan maken. Waar ik op mijn 28e en de jaren daarvoor eigenlijk altijd dacht : het komt echt wel goed bij mij, is dat in vrij korte tijd opeens 100% omgeslagen en nu is mijn hoofdovertuiging dat de kans het grootst is dat het 'm gewoon niet meer gaat worden (of althans niet op de manier zoals ik altijd voor ogen had).

Dus juist deaarom ben ik bivjoorbeeld benieuwd naar de redenen waarom jij bij dat gedeelte van je maten denkt (o.b.v. welke innerlijke/uiterlijke kenmerken) dat het niets gaat worden, misschien herken ik iets bij mijzelf en kan ik er zo nog aan werken.
pi_186182088
Ach ja naar mijn idee is er soms ook wel wat van geluk sprake. Ik was eerst heel los, kwam een meid tegen waarbij het wel echt langer duurde, kinderen en alles is gewoon leuk. Als ik haar niet had ontmoet zou ik nu ook misschien vrijgezel zijn geweest. Bedoel wil maar even melden dat er volgens mij wel soms wat geluk (of gebrek aan pech) aan de orde is bij dit soort dingen.

En tjah voor mij is het vrij duidelijk bij mijn vriendengroep in ieder geval. De ene helft zijn het soort mensen die wat serieus zijn, geld/baan is belangrijk, je wist vroeger er al van dat ze wat los waren maar dat ze wel het padje gingen bewandelen. En de anderen zat ik zelf mee tot 5 uur 's ochtends uiteindelijk terwijl dan de rest (als ze wat ouder werden) al weggingen. Je praat over meiden waarmee iemand contact heeft maar het is niks echt concreets behalve leuk appen en je weet dat ze daar al blij mee zijn. Dat soort dingetjes zijn gewoon wel een reden waarom je gaat denken dat het in de toekomst ook niet echt direct wat gaat worden (juist omdat je ze ook al jaren op die manier kent).

Sluipt er wel een beetje in denk ik trouwens. Vroeger waren sommige van hen wel oke/goed bij de meiden. Maar dat wordt gewoon blijkbaar minder ofzo en dan merk je dat ze stagneren, terwijl ze zelf nog een beetje denken dat het wel goed komt want 8 jaar geleden was alles nog fantastisch. Daarom meldde ik het ook wat op die manier, beetje als waarschuwing bedoeld, iedereen denkt altijd dat het goedkomt maar in de praktijk ben ik daar zelf niet zo heel zeker van
pi_186182229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Vraag was ook puur uit interesse he :) Ik ben zelf zo'n (bijna dan) dertiger en ik heb het idee dat in mijn sociale omgeving het beeld over mij als ''probleemgeval'' op dit punt ook wel aan het groeien is, voor zover het niet al een tijdje aanwezig was. Ik ben daarom wel benieuwd naar je beredenering, niet om een poging te doen om die onderuit te halen maar misschien er nog wat van op te steken.

Want met name dat laatste, is iets waar ik me ook wel zorgen om kan maken. Mijn omgeving zegt je bent een leuke vent, hoezo single? Ik zie zelf ook dat ik niet lelijk ben, maar dat is misschien juist nog wel een groter probleem: hoogstwaarschijnlijk moet ik het probleeem dus zoeken in mijn sociale vaardigheden en inderdaad het vermogen om ''te hebben what it takes'' om in een sociale relatie dat extra te kunnen bieden wat een relatie vereist. Mijn banden met vrienden gaan overall ook niet heel diep en blijven eigenlijk al jaren steken op ''een biertje drinken in de kroeg of bij een wedstrijd van onze club'' en oppervlakkig ouwehoeren. Maar kennelijk kan ik niet of moeilijk bieden aan een vrouw dat gevoel van geborgenheid, dieper gaande band, iemand het gevoel geven : bij hem wil ik graag in de buurt zijn. Ik denk dat ik eerder een beetje awkwardness / ongemakkelijkheid kan uitstralen.

En naar mate ik ouder word, wordt dat ook erger, omdat ik meer aan mijzelf ga twijfelen : is er iets raars met mij ? (waarschijnlijk wel) , waardoor je nog meer een filter krijgt tussen je natuurlijke gedrag en het gedrag dat je daadwerkelijk vertoont en daardoor terughoudender wordt, minder natuurlijk over komt, minder menselijk en dus minder vrij/benaderbaar.

Al met al is het wel iets waar ik mij met name het afgelopen half jaar best wel zorgen over ben gaan maken. Waar ik op mijn 28e en de jaren daarvoor eigenlijk altijd dacht : het komt echt wel goed bij mij, is dat in vrij korte tijd opeens 100% omgeslagen en nu is mijn hoofdovertuiging dat de kans het grootst is dat het 'm gewoon niet meer gaat worden (of althans niet op de manier zoals ik altijd voor ogen had).

Dus juist deaarom ben ik bivjoorbeeld benieuwd naar de redenen waarom jij bij dat gedeelte van je maten denkt (o.b.v. welke innerlijke/uiterlijke kenmerken) dat het niets gaat worden, misschien herken ik iets bij mijzelf en kan ik er zo nog aan werken.
Omgeving en ouders zeggen wel standaard dat er niets mis is met iemamd die onzeker is over zichzelf en zijn of haar uiterlijk. En hoe weet je zeker hoe je er zelf uitziet. Tenzij je veel positieve feedback krijgt van de opposite sex, weet je dit toch niet?

Ik wil je alleen proberen mee te geven dat tegenwoordig, een partner vinden door een aantal factoren, inderdaad veel lastiger is geworden. Mschien ben je inderdaad geen onknappe gozer. Maar wat als de opposite sex vandaag de dag teveel en te hoge eisen stelt?

Mannen moeten spieren kweken en discipline en dieten en carriere en een goed inkomen en sociaal-voelend zijn en een eigen leven, en lekker ruiken en lang en knap gezicht en iets te vertellen hebben, en iets interessants kunnen, en dan weer ruig en dan weer niet en dit en dat. Vrouwen hoeven alleen maar af te vallen en te bestaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 12-04-2019 22:05:41 ]
pi_186182282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Maar wat als de tegenpartij vandaag de dag teveel en te hoge eisen stelt?
Deze vraag kan ik beantwoorden! Als de vrouwen veel te hogen eisen stellen aan de mannen dan blijven veel vrouwen vrijgezel. Tenzij er heel veel polygamy is.
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 22:06:13 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186182349
quote:

[..]

Het kan absoluut wel na je 30e. Echt. Het is niet zo dat als je ooit een relatie had die voorbij gaat tijdens je 20er jaren dat je dan gedoemd bent vrijgezel te blijven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186182372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef phoenyx het volgende:
Ach ja naar mijn idee is er soms ook wel wat van geluk sprake. Ik was eerst heel los, kwam een meid tegen waarbij het wel echt langer duurde, kinderen en alles is gewoon leuk. Als ik haar niet had ontmoet zou ik nu ook misschien vrijgezel zijn geweest. Bedoel wil maar even melden dat er volgens mij wel soms wat geluk (of gebrek aan pech) aan de orde is bij dit soort dingen.

En tjah voor mij is het vrij duidelijk bij mijn vriendengroep in ieder geval. De ene helft zijn het soort mensen die wat serieus zijn, geld/baan is belangrijk, je wist vroeger er al van dat ze wat los waren maar dat ze wel het padje gingen bewandelen. En de anderen zat ik zelf mee tot 5 uur 's ochtends uiteindelijk terwijl dan de rest (als ze wat ouder werden) al weggingen. Je praat over meiden waarmee iemand contact heeft maar het is niks echt concreets behalve leuk appen en je weet dat ze daar al blij mee zijn. Dat soort dingetjes zijn gewoon wel een reden waarom je gaat denken dat het in de toekomst ook niet echt direct wat gaat worden (juist omdat je ze ook al jaren op die manier kent).

Sluipt er wel een beetje in denk ik trouwens. Vroeger waren sommige van hen wel oke/goed bij de meiden. Maar dat wordt gewoon blijkbaar minder ofzo en dan merk je dat ze stagneren, terwijl ze zelf nog een beetje denken dat het wel goed komt want 8 jaar geleden was alles nog fantastisch. Daarom meldde ik het ook wat op die manier, beetje als waarschuwing bedoeld, iedereen denkt altijd dat het goedkomt maar in de praktijk ben ik daar zelf niet zo heel zeker van
Maar wat is dat dan, waardoor je op een gegeven moment merkt dat ze blijven stagneren? Op hun 26e nog met een voetbalshirtje aan lopen de hele dag ofzo? Of hoe moet ik dat zien.

Ken ook wel van die figuren die inderdaad op de middelbare helemaal popi jopi waren maar die daar dan in blijven hangen en tien jaar later een beetje als treurig worden gezien door vrouwen, behalve vrouwen die zelf ook in die fase zijn blijven hangne, waardoor ze juist vaak al een relatie hebben omdat ze beiden tot in den treure in dezelfde kroeg zijn blijven uitgaan.
pi_186182438
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Mannen moeten spieren kweken en discipline en dieten en carriere en een goed inkomen en sociaal-voelend zijn en een eigen leven, en lekker ruiken en lang en knap gezicht en iets te vertellen hebben, en iets interessants kunnen, en dan weer ruig en dan weer niet en dit en dat. Vrouwen hoeven alleen maar af te vallen en te bestaan.
Nah dit valt heel erg mee man.

Sterker nog : volgens mij sluit het elkaar zelfs uit. Vrouwen die vallen op dietende mannen met spieren (sportschooltypes) zjn doorgaans juist niet de types die vallen op mannen die gestudeerd hebben en wat te vertellen hebben. Vice versa geven die laatsten weer niets om brede zonnebank gebruinde mannen die erbij lopen als een figuur uit Jersey Shore.

Daarnaast zijn er ook gewoon een hoop normale gasten met prima vriendinnen. Kenmerk dat ze wél allemaal delen is dat ze de kwaliteit bezitten om gewoon normaal gedrag rondom vrouwen te vertonen, dus ze maken een praatje, komen niet schu
pi_186182442
quote:

[..]

Ey man! Ik ken je niet maar ik word een beetje pissig op je, hoeveel vrouwen ontmoet je? 0? Nou, zie daar. En uiteraard ben je vet stroef, je spreekt nooit een nieuw persoon aan.

Het grootste probleem is gewoon dat je niet in settings komt waar aanspreken / praatje maken wat makkelijker is. Geloof er namelijk echt geen reet van dat een persoon dat een normaal verhaal kan typen namelijk niet normaal kan communiceren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186182460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:07 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Maar wat is dat dan, waardoor je op een gegeven moment merkt dat ze blijven stagneren? Op hun 26e nog met een voetbalshirtje aan lopen de hele dag ofzo? Of hoe moet ik dat zien.

Ken ook wel van die figuren die inderdaad op de middelbare helemaal popi jopi waren maar die daar dan in blijven hangen en tien jaar later een beetje als treurig worden gezien door vrouwen, behalve vrouwen die zelf ook in die fase zijn blijven hangne, waardoor ze juist vaak al een relatie hebben omdat ze beiden tot in den treure in dezelfde kroeg zijn blijven uitgaan.
Nou ja zoals ik al zei bijvoorbeeld dat ze blij zijn met contact met een meid maar dat je eigenlijk zelf wel weet dat het niks is. Bedoel appen met een meid stelt niks voor, maar als een meid erg leuk appt en ze het idee krijgen dat een relatie erin zit dan laten ze dat zien. Terwijl je dan zelf wel doorhebt dat het eigenlijk de beginfase is.

Ze hebben een vies huis, aquarium die ze nooit schoonmaken. Ik als vriend vind het niet erg, bedoel het is niet vies als in goor, maar je wil er geen meid uitnodigen zeg maar want ze laten ook alles staan bijvoorbeeld.

Misschien is de beste manier om het te omschrijven dat ik het idee heb dat die mensen jarenlang hetzelfde doen en ik als meid zijnde daar niet op zou vallen (ben dus geen meid, maar als ik me inbeeld).
pi_186182488
quote:

Dit is wel echt onzin man. Sterker nog : volgens mij sluit het elkaar uit. Vrouwen die op gespierde mannen vallen die altijd maar kip aan het eten en eiwitshakes drinken zijn vaak hele andere vrouwen dan die vallen op mannen die geleerd hebben en die wat te vertellen hebben. Je hoeft echt niet alle kwaliteiten te beschikken om een leuke vriendin te kunnen krijgen.

Dat zie ik ook in mijn eigen omgeving. Genoeg normale mannen die een leuke vriendin hebben. Iets wat ze wél allemaal delen, is dat ze zich gewoon normaal / confident gedragen rondom vrouwen. Dus niet zenuwachtig staan te doen, gewoon een praatje paraat, niet schuchter etc.
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 22:16:58 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186182530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:14 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Dit is wel echt onzin man. Sterker nog : volgens mij sluit het elkaar uit. Vrouwen die op gespierde mannen vallen die altijd maar kip aan het eten en eiwitshakes drinken zijn vaak hele andere vrouwen dan die vallen op mannen die geleerd hebben en die wat te vertellen hebben. Je hoeft echt niet alle kwaliteiten te beschikken om een leuke vriendin te kunnen krijgen.

Dat zie ik ook in mijn eigen omgeving. Genoeg normale mannen die een leuke vriendin hebben. Iets wat ze wél allemaal delen, is dat ze zich gewoon normaal / confident gedragen rondom vrouwen. Dus niet zenuwachtig staan te doen, gewoon een praatje paraat, niet schuchter etc.
^O^ ^O^ ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 april 2019 @ 22:21:33 #230
80382 manny
30 is best veel
pi_186182588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja ze zegt niet dat je per se een koophuis moet hebben.

Maar als je het na je 30e nog steeds niet voor elkaar hebt om zelfstandig te wonen dan begrijp ik wel dat veel vrouwen er niet erg enthousiast van worden.
reageer per abuis op een post van al even terug..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_186182605
quote:

Zie deze toevoeging nu dankzij LlucMajor.
Lol. Als wat jij stelt waar zou zijn zou ik nooit ook maar een knuffel hebben gehad van een meid :D
Bedoel ben gewoon normaal op veel gebieden. Meiden/vrouwen zijn niet zo ingewikkeld. Ze willen gewoon hetzelfde als wij ook willen min of meer en zijn bereid om dezelfde consessies te doen. Als ik geen Pitt ben maar ik ben wel heel aardig en zie er wel normaal uit en kan best wat dingen goed dan krijg ik nog gewoon een meid. Ik hoef niet perfect te zijn om een vriendin te krijgen ofzo :D Ook niet om een vriendin te krijgen die leuk is, om dat maar even voor te zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2019 22:23:48 ]
pi_186182653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:22 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zie deze toevoeging nu dankzij LlucMajor.
Lol. Als wat jij stelt waar zou zijn zou ik nooit ook maar een knuffel hebben gehad van een meid :D
Bedoel ben gewoon normaal op veel gebieden. Meiden/vrouwen zijn niet zo ingewikkeld. Ze willen gewoon hetzelfde als wij ook willen min of meer en zijn bereid om dezelfde consessies te doen. Als ik geen Pitt ben maar ik ben wel heel aardig en zie er wel normaal uit en kan best wat dingen goed dan krijg ik nog gewoon een meid. Ik hoef niet perfect te zijn om een vriendin te krijgen ofzo :D
Ze willen hetzelfde? Ja allicht alleen qua initiatief is het wel iets anders. Vind dat we best mogen erkennen dat je als je een vrouw wilt versieren je aardig wat moeite moet gaan doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186182697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze willen hetzelfde? Ja allicht alleen qua initiatief is het wel iets anders. Vind dat we best mogen erkennen dat je als je een vrouw wilt versieren je aardig wat moeite moet gaan doen.
Valt wel mee vind ik. Bedoel kan je denken dat ik dat zeg omdat het me goed uitkomt ofzo maar in het algemeen valt het volgens mij best wel mee. Mensen die iets niet lukt klagen erover terwijl mensen die iets wel lukt het niet hoeven te melden want iedereen kan het wel zien. Denk dat dit zoiets is dat je gewoon de negatieve verhalen vaker hoort dan de positieve, terwijl het gemiddeld gesproken gewoon 50/50 is volgens mij

Bedoel heb er geen moeite mee om te geloven dat mannen vaker vrouwen aanspreken of moeten spreken dan omgekeerd. Maar dat het daarna onevenredig moeilijk is als je eenmaal aan de praat bent.. Lijkt me niet

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2019 22:29:00 ]
pi_186182738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ey man! Ik ken je niet maar ik word een beetje pissig op je, hoeveel vrouwen ontmoet je? 0? Nou, zie daar. En uiteraard ben je vet stroef, je spreekt nooit een nieuw persoon aan.

Het grootste probleem is gewoon dat je niet in settings komt waar aanspreken / praatje maken wat makkelijker is. Geloof er namelijk echt geen reet van dat een persoon dat een normaal verhaal kan typen namelijk niet normaal kan communiceren.
Ik zie het maar als een verkapt compliment ;) Verder heb je wel gelijk. Kan in beginsel prima communiceren (zowel schritelijk als verbaal), maar wil nog wel eens te verlegen zijn. Dat is nog een punt om aan te werken, plus inderdaad initiatiefrijker worden mbt. het ontmoeten van nieuwe vrouwen. Blijf nu nog vrij veel hangen aan mijn vrienden (die allemaal al lang een relatie hebben). Dus waar kom je? Het casino, het voetbalstadion, cafe drie straten verderop om ff te darten. Dat gaat niet werken natuurlijk :P
pi_186182826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Valt wel mee vind ik. Bedoel kan je denken dat ik dat zeg omdat het me goed uitkomt ofzo maar in het algemeen valt het volgens mij best wel mee. Mensen die iets niet lukt klagen erover terwijl mensen die iets wel lukt het niet hoeven te melden want iedereen kan het wel zien. Denk dat dit zoiets is dat je gewoon de negatieve verhalen vaker hoort dan de positieve, terwijl het gemiddeld gesproken gewoon 50/50 is volgens mij

Bedoel heb er geen moeite mee om te geloven dat mannen vaker vrouwen aanspreken of moeten spreken dan omgekeerd. Maar dat het daarna onevenredig moeilijk is als je eenmaal aan de praat bent.. Lijkt me niet
Nee vrouwen kunnen het vaak wel waarderen dat je ze aanspreekt en interesse toont. Daar ben ik het ook wel snel mee eens.

Maareh, het kost moeite, op veel plekken doen we alsof het not done is om iemand aan te spreken... Tjah, het is vrij makkelijk om als man in een situatie te komen waarin je dus letterlijk geen gesprekken hebt met vrouwen die je fysiek interessant vindt.

Heb daar zelf wel last van, voelt heel ongezond allemaal.

Ik merk ook geen interesse op als er geen contact is geweest, dat nodigt ook niet uit tot aanspreken.

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 12-04-2019 22:41:25 ]
pi_186182831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

'Goed komen' zie ik als het krijgen van een gezin en kinderen.
Ben je christelijk ofzo :')

Goed komen is voor mij als iemand gelukkig is. Met of zonder gezin. Maar voor een hoop van de gevallen is een leuke partner al voldoende.

Want wake-up-call sommige mensen willen geeneens kinderen... Ook niet als ze de 30 zijn gepasseerd.

Zoveel mensen, zoveel wensen en niet die eenheidsworst die jij in je hoofd hebt
pi_186182844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee vrouwen kunnen het vaak wel waarderen dat je ze aanspreekt en interesse toont. Daar ben ik het ook wel snel mee eens.

Maareh, het kost moeite, op veel plekken doen we alsof het not done is om iemand aan te spreken... Tjah, het is vrij makkelijk om als man in een situatie te komen waarin je dus letterlijk geen gesprekken hebt met vrouwen die je fysiek interessant vindt.
Ja net als op het werk bijvoorbeeld. Niet alles is een broedplaats.
pi_186182849
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je christelijk ofzo :')

Goed komen is voor mij als iemand gelukkig is. Met of zonder gezin. Maar voor een hoop van de gevallen is een leuke partner al voldoende.

Want wake-up-call sommige mensen willen geeneens kinderen... Ook niet als ze de 30 zijn gepasseerd.

Zoveel mensen, zoveel wensen en niet die eenheidsworst die jij in je hoofd hebt
Gast je kan ook wat verder lezen dan je neus lang is
pi_186182879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:30 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Ik zie het maar als een verkapt compliment ;) Verder heb je wel gelijk. Kan in beginsel prima communiceren (zowel schritelijk als verbaal), maar wil nog wel eens te verlegen zijn. Dat is nog een punt om aan te werken, plus inderdaad initiatiefrijker worden mbt. het ontmoeten van nieuwe vrouwen. Blijf nu nog vrij veel hangen aan mijn vrienden (die allemaal al lang een relatie hebben). Dus waar kom je? Het casino, het voetbalstadion, cafe drie straten verderop om ff te darten. Dat gaat niet werken natuurlijk :P
Dus hoe serieus wil je hier iets mee doen? Alleen de kroeg in en actief in gesprek met de mensen om je heen? Vriend zoeken die mee wilt + actief mensen om je heen aanspreken...

Heb ook de indruk dat je beter veeeel achter elkaar uit kunt gaan. Het is namelijk een spier, zelfvertrouwen + Social skills.
pi_186182884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:36 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja net als op het werk bijvoorbeeld. Niet alles is een broedplaats.
Op werk?
pi_186182890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:37 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Gast je kan ook wat verder lezen dan je neus lang is
En jij wat verder denken.

Moet je je kinderen niet in bed leggen man?
pi_186182916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op werk?
Ja bedoel gewoon er zijn toch situaties waarin het gewoon geaccepteerd is dat je een ander gaat versieren en situaties waarin dat niet zo is. Dat is gewoon met reden zo. Niet leuk als je op straat meiden wil gaan aanspreken bijvoorbeeld maar ja.
pi_186182951
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

En jij wat verder denken.

Moet je je kinderen niet in bed leggen man?
Die liggen al in bed sinds half 7..

Wat mankeert jou. Ik zei erna duidelijk dat ik het over TS heb omdat hij wat angst heeft om geen vriendin te krijgen. 'Goed komen' is op hem gericht. Ik zeg niet dat iedereen gelukkig wordt van kinderen en een vriendin ofzo. Even voor de duidelijkheid ik betrek het dus ook niet op jou of anderen..
pi_186182982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja bedoel gewoon er zijn toch situaties waarin het gewoon geaccepteerd is dat je een ander gaat versieren en situaties waarin dat niet zo is. Dat is gewoon met reden zo. Niet leuk als je op straat meiden wil gaan aanspreken bijvoorbeeld maar ja.
Maar kan stiekem prima, wat dat betreft vind ik die samenleving van ons een beetje mietig. De mannelijkheid lijkt lam geslagen, en vrouwen willen ook een mannelijke man, die is er niet dus ook daar weinig interesse.

Een vrouw versier je niet als je niet de stappen neemt die daarvoor nodig zijn. Je moet direct zijn. Vraag een nummer, vraag een date, toon persoonlijke interesse (ipv koetjes en kalfjes) anders gebeurt er helemaal niks. Dat is ook iets wat ik bedoel met dat vrouwen geen initiatief nemen. Volgens mij moeten we over deze zaken gewoon eerlijk zijn als er zoveel mannen zijn die weinig succes hebben bij vrouwen.

Ja met Tinder sla je dit hele riedeltje gewoon over trouwens, wat dat betreft, als je een leuk uiterlijk hebt met leuke foto's kun je gewoon de short cut nemen.

Maar ook in dit topic lees je eigenlijk de effecten van weinig succes bij vrouwen, mannen gaan aan zichzelf twijfelen, alsof het aan hun Social skills ligt.. dat soort dingen. Maar ze komen gewoon niet in contact.
pi_186183021
Oke nou ja ik ben eerlijk en ik ervaar het gewoon anders dan jij blijkbaar. Bedoel ook als ik kijk naar hoe de personen in mijn omgeving het doen. Heb zelf het idee dat het gewoon 50/50 is, de ene wel de ander niet. Nooit het gevoel gehad dat mannen nou zo erg benadeeld zijn ten opzichte van vrouwen
pi_186183022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar kan stiekem prima, wat dat betreft vind ik die samenleving van ons een beetje mietig. De mannelijkheid lijkt lam geslagen, en vrouwen willen ook een mannelijke man, die is er niet dus ook daar weinig interesse.

Een vrouw versier je niet als je niet de stappen neemt die daarvoor nodig zijn. Je moet direct zijn. Vraag een nummer, vraag een date, toon persoonlijke interesse (ipv koetjes en kalfjes) anders gebeurt er helemaal niks. Dat is ook iets wat ik bedoel met dat vrouwen geen initiatief nemen. Volgens mij moeten we over deze zaken gewoon eerlijk zijn als er zoveel mannen zijn die weinig succes hebben bij vrouwen.

Ja met Tinder sla je dit hele riedeltje gewoon over trouwens, wat dat betreft, als je een leuk uiterlijk hebt met leuke foto's kun je gewoon de short cut nemen.
Bij een Tinder match moet je ook wel een kort gesprekje hebben hoor.

Met alleen je nummer passen en dan dickpics sturen kom je er niet... :D
pi_186183061
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:48 schreef phoenyx het volgende:
Oke nou ja ik ben eerlijk en ik ervaar het gewoon anders dan jij blijkbaar. Bedoel ook als ik kijk naar hoe de personen in mijn omgeving het doen. Heb zelf het idee dat het gewoon 50/50 is, de ene wel de ander niet. Nooit het gevoel gehad dat mannen nou zo erg benadeeld zijn ten opzichte van vrouwen
Benadeeld? Het is een nadeel dat mannen bij een gebrek aan vrouwelijk contact zich dus onzeker / ongemakkelijk gaan voelen, denk ik, als je het spelletje gewoon meespeelt heb je die problemen niet.

Maar jij denkt oprecht 50/50? Ik ben echt niet zó blind, dat weiger ik te geloven. Waarom denk jij dit?
pi_186183086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij een Tinder match moet je ook wel een kort gesprekje hebben hoor.

Met alleen je nummer passen en dan dickpics sturen kom je er niet... :D
Je slaat het hele stuk over van direct flirten / risico nemen daarin, want je bent al in gesprek met "het doel" tot dating.

Ook ben je al in gesprek met elkaar... En de volgende logische stap na leuk praten is gewoon date afspreken. En je weet dat de ander dat ook wel tof vindt want anders was ze niet met je in gesprek.

Het is een short cut.
pi_186183149
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Benadeeld? Het is een nadeel dat mannen bij een gebrek aan vrouwelijk contact zich dus onzeker / ongemakkelijk gaan voelen, denk ik, als je het spelletje gewoon meespeelt heb je die problemen niet.

Maar jij denkt oprecht 50/50? Ik ben echt niet zó blind, dat weiger ik te geloven. Waarom denk jij dit?
Hoeveel domme personen ken jij die zichzelf dom vinden?
Mensen denken altijd dat ze gelijk hebben, dat ze dingen weten etc.
Kijk jij gaat in details op en vergeet daarbij het grotere plaatje. Hoeveel mannen zijn er getrouwd? En hoeveel vrouwen? Die getallen komen vrij dicht bij elkaar. Net zoals de getallen met hoeveel gewoon een relatie hebben, hoeveel verloofd zijn, hoeveel one-night stands hebben gehad etc etc.

Er is altijd 1 ander persoon nodig voor de ene persoon om iets te bereiken. Man en vrouw gewoon gelijk wat dat betreft. Het kan best zijn dat 20% van de mannen 80% van de vrouwen krijgt om het zo maar te zeggen. Gemiddeld gesproken is het gewoon ongeveer 50/50.
pi_186183178
Ik had het over initiatief nemen, op cruciale punten qua versieren is dat naar mijn idee 100% man, waarom denk jij dat dit anders is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')