abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186160220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat maakt nog steeds niet dat je commentaar ook maar iets met mijn post te maken heeft. Het is geen kwestie van oneens zijn want je gaat niet in op wat ik zeg. Je komt alleen wat holle mantra's droppen.
Dat jij het eens bent met het verband tussen jouw post en mijn bericht onder het citaat bedoel ik. Dat is geen vereiste voor mij om holle mantra's te droppen. Dus het maakt mij niet uit of jij vindt dat het iets met elkaar te maken heeft of niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186161347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:58 schreef SugeLucky het volgende:
Ze heeft een laag IQ en reageert graag af op anderen.
Niet mee eens.

Met haar IQ is voor zover ik kan beoordelen niks mis. En haar manier van 'afreageren' zie ik eerder als teken dat ze zich gefrustreerd en onzeker voelt, omdat ze niet weet of het nou aan de andere mensen ligt die haar niet willen begrijpen of dat het aan haarzelf ligt omdat zij anderen niet goed begrijpt. Haar best doet ze overigens wel.

Ik zou me in zo'n positie ook nogal kut voelen en mij defensief opstellen
pi_186163909
Het blijft een beetje dubbel :)

Voel me nu op mijn 30e zelfverzekerder/stabieler dan ooit, probeer nergens meer bij te horen, of ander dergelijk gedrag wat je begin 20 (ik tenminste :') ) nog wel een beetje had.

Maar ik vind het wel echt verdomde lastig om iemand tegen te komen, waarbij enigszins sprake is van een mogelijkheid. Sowieso zijn de meesten al bezet, en degenen die nog niet bezet zijn, zijn of zwaar onder mijn ondergrens, of wel leuk maar er zijn ook steeds meer redenen waarom het niet kan clicken.

Laatst in contact gekomen met een leuke meid, 27 jaar, leuk koppie. Maar bleek uiteindelijk een typisch ex-corpsmeisje te zijn (minerva). En dan kom ik daar als uber knor die tijdens mijn studententijd gewoon lekker voor de lokale VV heeft gevoetbald, wel gestudeerd maar niet een typisch studentenleven heeft gehad.

En dan merk je toch snel dat er toch onoverkomelijke verschillen zijn tussen ons beiden, puur omdat je beiden een hele andere ontwikkkeling hebt doorgemaakt de afgelopen jaren. Terwijl we qua karakter volgens mij best complementair waren, dus als we elkaar rond 20 hadden ontmoet, hadden we samen kunnen groeien, maar als je nu opeens bij elkaar komt, zijn de verschillen vaak wel te groot.

Wat dat betreft zie ik het wel een beetje somber in soms. Kijk als ik echt een vriendin zou willen en een (magere) voldoende acceptabel zou vinden, is het volgende maand geregeld. En wie weet, ga ik ook ooit wel voor minder. Een leven delen met een 6 is misshcien wel beter dan altijd alleen blijven, maar het is wel lastig wanneer je aan het degraden begint zeg maar.
pi_186164526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Niet mee eens.

Met haar IQ is voor zover ik kan beoordelen niks mis. En haar manier van 'afreageren' zie ik eerder als teken dat ze zich gefrustreerd en onzeker voelt, omdat ze niet weet of het nou aan de andere mensen ligt die haar niet willen begrijpen of dat het aan haarzelf ligt omdat zij anderen niet goed begrijpt. Haar best doet ze overigens wel.

Ik zou me in zo'n positie ook nogal kut voelen en mij defensief opstellen
Bij geeninspiratie12345 krijg ik het idee dat haar eisen gewoon veel te hoog zijn. Met wat inspanning kan ze best een maatje vinden omdat ze niet lelijk is of gehandicapt of sociaal inept. Zodanig erg dat ze liever verliefd wordt op een fictief personage uit een dokters roman. Waarbij de man een perfecte 10 is in allerlei opzicht.

En je leest dit als een blauwdruk meer in r&p. Het is niet dat deze vrouwen geen keus hebben. Die hebben ze genoeg. Ze worden alleen zo ontzettend onzeker door de vraag 'is hij wel de allerperfectste, wat als ik een ander beter vind en niets meer voel voor mijn huidige'
  donderdag 11 april 2019 @ 22:19:42 #180
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186164689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Bij geeninspiratie12345 krijg ik het idee dat haar eisen gewoon veel te hoog zijn. Met wat inspanning kan ze best een maatje vinden omdat ze niet lelijk is of gehandicapt of sociaal inept. Zodanig erg dat ze liever verliefd wordt op een fictief personage uit een dokters roman. Waarbij de man een perfecte 10 is in allerlei opzicht.

En je leest dit als een blauwdruk meer in r&p. Het is niet dat deze vrouwen geen keus hebben. Die hebben ze genoeg. Ze worden alleen zo ontzettend onzeker door de vraag 'is hij wel de allerperfectste, wat als ik een ander beter vind en niets meer voel voor mijn huidige'
Doen mannen dit niet precies hetzelfde? Zie de reactie boven je? Met zn “zesje” en andere cijfers...

Beoordeel iemand gewoon op t totaal plaatje. Niet op cijfers, opleiding of studentenleven.

dit ga ik toch niet winnen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186164710
Even een tussendoor herinnering om het hier een beetje vriendelijk te houden naar elkaar toe. Niet op de man en zo.
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 22:22:49 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186164749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:35 schreef LlucMajor het volgende:
Het blijft een beetje dubbel :)

Voel me nu op mijn 30e zelfverzekerder/stabieler dan ooit, probeer nergens meer bij te horen, of ander dergelijk gedrag wat je begin 20 (ik tenminste :') ) nog wel een beetje had.

Maar ik vind het wel echt verdomde lastig om iemand tegen te komen, waarbij enigszins sprake is van een mogelijkheid. Sowieso zijn de meesten al bezet, en degenen die nog niet bezet zijn, zijn of zwaar onder mijn ondergrens, of wel leuk maar er zijn ook steeds meer redenen waarom het niet kan clicken.

Laatst in contact gekomen met een leuke meid, 27 jaar, leuk koppie. Maar bleek uiteindelijk een typisch ex-corpsmeisje te zijn (minerva). En dan kom ik daar als uber knor die tijdens mijn studententijd gewoon lekker voor de lokale VV heeft gevoetbald, wel gestudeerd maar niet een typisch studentenleven heeft gehad.

En dan merk je toch snel dat er toch onoverkomelijke verschillen zijn tussen ons beiden, puur omdat je beiden een hele andere ontwikkkeling hebt doorgemaakt de afgelopen jaren. Terwijl we qua karakter volgens mij best complementair waren, dus als we elkaar rond 20 hadden ontmoet, hadden we samen kunnen groeien, maar als je nu opeens bij elkaar komt, zijn de verschillen vaak wel te groot.

Wat dat betreft zie ik het wel een beetje somber in soms. Kijk als ik echt een vriendin zou willen en een (magere) voldoende acceptabel zou vinden, is het volgende maand geregeld. En wie weet, ga ik ook ooit wel voor minder. Een leven delen met een 6 is misshcien wel beter dan altijd alleen blijven, maar het is wel lastig wanneer je aan het degraden begint zeg maar.
Als het niet lukt qua vrouwen is het laatste wat je moet doen je een dergelijke hautaine houding aanmeten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186164785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:19 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Doen mannen dit niet precies hetzelfde? Zie de reactie boven je? Met zn “zesje” en andere cijfers...

Beoordeel iemand gewoon op t totaal plaatje. Niet op cijfers, opleiding of studentenleven.

dit ga ik toch niet winnen
Ik denk dat je je niet realiseert wanneer je zulke topics van zoekende mannen en zoekende vrouwen naast elkaar legt. Dat de vrouwen eigenlijk een perfecte 10 man willen. En de mannen (omdat ze realiseren dat het er toch niet inzit) een perfecte 7—8.
  donderdag 11 april 2019 @ 22:34:29 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186164928
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik denk dat je je niet realiseert wanneer je zulke topics van zoekende mannen en zoekende vrouwen naast elkaar legt. Dat de vrouwen eigenlijk een perfecte 10 man willen. En de mannen (omdat ze realiseren dat het er toch niet inzit) een perfecte 7—8.
Sorry hoor, maar dat bij geblaat over 7’s, 8en en tienen denk ik vooral aan die domme sportschooltypes en blonde gebiebel bimbo’s.
Als dat je typen is, go for it. Maar ik mag toch hopen dat de meeste normaal denkende mensen iemand willen met iets meer inhoud.
pi_186164997
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:34 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat bij geblaat over 7’s, 8en en tienen denk ik vooral aan die domme sportschooltypes en blonde gebiebel bimbo’s.
Als dat je typen is, go for it. Maar ik mag toch hopen dat de meeste normaal denkende mensen iemand willen met iets meer inhoud.
Dat beeld van ongenuanceerde sportschooltypes dat zit je eigen hoofd. Zo ben ik namelijk niet. Ik ben geen sportschooltype. Cijfers praten alleen makkelijker. Een 3 is geen 10.
  donderdag 11 april 2019 @ 22:39:25 #186
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186165018
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Dat beeld van ongenuanceerde sportschooltypes dat zit je eigen hoofd. Zo ben ik namelijk niet. Ik ben geen sportschooltype. Cijfers praten alleen makkelijker. Een 3 is geen 10.
Goh. Ik kan tellen. Maar als je zelf een 3 bent, moet je geen 10 verwachten.
pi_186165128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Goh. Ik kan tellen. Maar als je zelf een 3 bent, moet je geen 10 verwachten.
Bij geeninspiratie12345 gaat het vooral om verwachtingen ja. Dat ideekrijg ik sterk. Heb verder geen idee of ze zelf een 10 is of niet en dus ook een 10 mag verwachten als partner.
pi_186165132
Beetje lomp om cijfers te plakken aan iemand. Iemand is jouw type of is niet jouw type. Klaar
pi_186165181
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Bij geeninspiratie12345 gaat het vooral om verwachtingen ja. Dat ideekrijg ik sterk. Heb verder geen idee of ze zelf een 10 is of niet en dus ook een 10 mag verwachten als partner.
Ze mag de verwachtingen hebben die ze wilt. Het is haar leven.

Een wanneer is ze een 10 dan? Als ze eruitziet als een blonde bimbo met opblaastieten?
pi_186165182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Beetje lomp om cijfers te plakken aan iemand. Iemand is jouw type of is niet jouw type. Klaar
In je hoofd maak je toch stiekem afwegingen. Iedereen doet dit. En kun je weer vertalen naar een cijfer van 1-10. Waarom hardnekkig ontkennen?
pi_186165233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ze mag de verwachtingen hebben die ze wilt. Het is haar leven.

Een wanneer is ze een 10 dan? Als ze eruitziet als een blonde bimbo met opblaastieten?
Geen inspiratie haar verwachtingen zijn blijkbaar een perfekte 10. Een perfekte man eentje zoals in een dokters roman. Lang, knap, etcetera zo worden ze ook omschreven met gouden krullen weetikveel. Dat zijn overigens ook allemaal fysieke kenmerken. Ik bedoel maar.
pi_186165235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

In je hoofd maak je toch stiekem afwegingen. Iedereen doet dit. En kun je weer vertalen naar een cijfer van 1-10. Waarom hardnekkig ontkennen?
Ik let tuurlijk ook op het uiterlijk. Een vrouw van 200 kilo in joggingsbroek die onder de vieze puisten zit, vind ik uiteraard minder aantrekkelijk als een topmodel. Ik hou me er verder gewoon niet mee bezig om ze te ranken in cijfers. Dan vind ik mezelf zo'n kneus als ik dat zou doen
pi_186165292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik let tuurlijk ook op het uiterlijk. Een vrouw van 200 kilo in joggingsbroek die onder de vieze puisten zit, vind ik uiteraard minder aantrekkelijk als een topmodel. Ik hou me er verder gewoon niet mee bezig om ze te ranken in cijfers. Dan vind ik mezelf zo'n kneus als ik dat zou doen
Tussen twee vergelijkbare vrouwen ga je toch ook afwegingen maken. En ook op het uiterlijk. Onbewust doe je dus precies hetzelfde.

Maar ik lees het alweer. Discussieren met deugmensen is verschrikkelijk vermoeiend. Ik blijf wel weg.
pi_186165340
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Tussen twee vergelijkbare vrouwen ga je toch ook afwegingen maken. En ook op het uiterlijk. Onbewust doe je dus precies hetzelfde.

Maar ik lees het alweer. Discussieren met deugmensen is verschrikkelijk vermoeiend. Ik blijf wel weg.
8)7 :') :')

Je kan ook gewoon toegeven hoor dat je nogal kortzichtig handelt met je ranking
pi_186165781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Precies. Ik snap dat geleuter over cijfers ook niet. Eisen hebben geen zin, want die eisen zijn niet meer belangrijk zodra je verliefd bent. Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat het verkeerd is om te fantaseren over de partner die idealiter het beste bij je past. Maar wie verliefd wordt, laat die eisen vroeg of laat echt vallen. Niet omdat diegene genoegen neemt met minder, maar omdat je ontdekt dat er andere dingen zwaarder wegen. Het denken in cijfers suggereert bovendien dat er een objectieve meetmethode is waarmee mensen de aantrekkelijkheid van een ander mens als potentieel relatiemateriaal kunnen meten. Dat is flauwekul. Al was het maar omdat wij niet uniform denken over wat we dan zouden moeten meten en welk gewicht we aan al deze factoren moeten toekennen.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige maar ja niemand gaat ook in op mijn cbs link maar whatever.
Ik vind dat CBS onderzoek waaraan jij refereert interessant. Het CBS constateert dat single vrouwen in de leeftijdscategorie 50-64 minder vaak open staan voor een relatie dan mannen in dezelfde leeftijdscategorie: 60% versus 75%. De onderzoekers noemen inderdaad ervaringen met eerdere relaties als één van de factoren, maar het is zeker niet de enige. Bovendien is het denken over relaties de afgelopen decennia veranderd. Vroeger werd toch vaker gedacht dat de vrouw er was om de man te behagen. Tegenwoordig zien zowel mannen en vrouwen volgens mij veel meer het belang van gelijkwaardigheid binnen de relatie in. Dat zou het denken van vrouwen over het aangaan van een relatie op latere leeftijd op termijn kunnen veranderen. Je koppelt het artikel van het CBS ook aan het openen van topics op Fok!, maar die worden volgens mij door personen in de leeftijdscategorie 20+ en 30+ geopend. En in die leeftijdscategorie, zo blijkt ook uit het door jou aangehaalde onderzoek, willen veel mensen juist nog wel graag een vaste relatie. Samengevat: je kunt uit het CBS onderzoek waarnaar jij verwijst niet concluderen dat steeds minder mensen zin hebben in een relatie.
  donderdag 11 april 2019 @ 23:23:17 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186165817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

8)7 :') :')

Je kan ook gewoon toegeven hoor dat je nogal kortzichtig handelt met je ranking
Ja en dat de meeste vrouwen hem vooral niet willen vanwege zn ontzettend nare karakter ipv zijn uiterlijk
  donderdag 11 april 2019 @ 23:27:04 #197
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186165886
Ik ben lang, knap en heb haar waar vrouwen jaloers op zijn. Alsof ik recht uit die doktersroman ben komen lopen :s)

Maar ja, weer een dateloos weekend zonder iemand die in mij een 10 ziet ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186165900
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja en dat de meeste vrouwen hem vooral niet willen vanwege zn ontzettend nare karakter ipv zijn uiterlijk
Iedereen maakt onderscheidt. Maar zelfs huidskleur bestaat tegenwoordig niet meer wat dom van mij.
pi_186166918
Niet op de man hier jongens, alle kanten op. Ik heb geen zin om veel posts te moeten verwijderen, dus we zouden het waarderen als het weer wat meer on topic zou kunnen gaan, bedankt he O+
pi_186167032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:27 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ik ben lang, knap en heb haar waar vrouwen jaloers op zijn. Alsof ik recht uit die doktersroman ben komen lopen :s)

Maar ja, weer een dateloos weekend zonder iemand die in mij een 10 ziet ;(
Als ik ff teruglees, voldoe jij aan het ideaalbeeld van GeenInspiratie.

Stuur haar eens een romantische PM zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')