Huh?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:10 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat is wel zo haha.
Dus je hebt nu 2 woningen?
Niet helemaal waar. Het klopt dat het in je contract staat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En ook de makkelijkste manier om je huis gedwongen verkocht te krijgen: In nagenoeg elke hypotheekakte staat dat je een woning niet mag verhuren. Doe je dat wel, dan pleeg je dus contractbreuk en mag de bank jouw huis verkopen... en blijf je met een dikke restschuld zitten.
En volgens mij mag dát niet tot in het einde der tijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Het klopt dat het in je contract staat.
Maar als je het met de bank overlegt en je laat zien dat je een baan hebt met een vast inkomen, dan zou dat nog wel mogen. Ik zie ontzettend veel mensen die dit doen.
Je moet het wel overleggen met de bank. Zomaar verhuren mag idd niet.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En volgens mij mag dát niet tot in het einde der tijden.
Nou, dus dan heb je een huis, krijgt een relatie, gaat met die persoon samenwonen in een 2e huis, en dat 1e huis verhuur je dan, en dat is leuk, voor het aantal jaren dat dat mag, maar daarna moet je iets. Of terug naar dat huis of het huis verkopen lijkt mij.quote:
Nee, je ziet het goed. Dat is inderdaad wat er zou moeten gebeuren. De bank stelt een limiet aan het aantal jaar dat je het mag verhuren (ik weet even niet hoelang).quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dus dan heb je een huis, krijgt een relatie, gaat met die persoon samenwonen in een 2e huis, en dat 1e huis verhuur je dan, en dat is leuk, voor het aantal jaren dat dat mag, maar daarna moet je iets. Of terug naar dat huis of het huis verkopen lijkt mij.
Dan heb je dus het issue waar het nu even om ging dus uitgesteld, want uiteindelijk kom je toch in die situatie, of zie ik dat nou verkeerd?
En terecht. Ga toch heen, van die 30-ers die nog thuis wonen, kutbaantje hebben en niet meer kunnen koken dan een blik ravioli opwarmen. Daar scoor je geen leuke vrouw mee en terecht.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze zegt het anders letterlijk. Ik citeer: leven niet op orde is geen huis en carriere.
Genoeg plekken waar 30'ers komen toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik merk dat het moeizamer gaat. Bij het uitgaan zijn velen veel te jong.
En apps moet je ook maar liggen.
Als je het voor elkaar krijgt dat soort mannen in het echt te treffen mag je jezelf wel eens achter de oren krabben of je wel in de juiste vijver aan het vissen bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En terecht. Ga toch heen, van die 30-ers die nog thuis wonen, kutbaantje hebben en niet meer kunnen koken dan een blik ravioli opwarmen. Daar scoor je geen leuke vrouw mee en terecht.
Gaat juist steeds makkelijker joh. Sterker nog, hoe meer je naar de 40 gaat, hoe makkelijker het wordtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk dat mensen op elke leeftijd wel uit elkaar gaan alleen heeft men het beeld van als je jong bent settel je en ben je voor altijd nij elkaar en dan worden ze 30 en is t van "onee mensen gaan nu ook nog uit elkaar " en dan worden ze 40 en is het weer van " onee mensen gaan ook nu nog uit elkaar " etc. In principe kun je voor elke leeftijd wel een reden verzinnen waarom dat gebeurd. Bij 40ers dat ze op hun 30ste snel settelden met iemand om kinderen te krijgen en na het settelen en de eerste jaren baby opvoeden zich ineens realiseren dat hun partner toch niet de juiste is . Etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij komen op hun 30e veel mensen weer vrij. Dan hebben ze een aantal jaren een relatie gehad, en gaan ze ineens nadenken over of ze die relatie wel willen. En dan weten ze beter wat ze wel willen.
Maar misschien heb ik het mis.
Ga je wel op de juiste plaatsen uit?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik ken ze niet echt veel is jong grut.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar 30'ers komen toch?
Geen idee waar je woont maar in hier in Eindhoven heb je heel wat plekken waar vooral dertigers komen. De speciaalbiercafe;s zijn tegenwoordig vooral populair.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt veel is jong grut.
Ik ben ook 30+ en ben al jaren getrouwd en ga geregeld naar dat soort gelegenheden met mijn vriendinnen, maar toch echt niet dat wij allemaal nog single zijn. Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:12 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Maar met die tweede groep ga ik meer naar gelegenheden met live muziek, waar speciaalbiertjes worden geschonken bijvoorbeeld, waar de sfeer wat minder party hardy / confetti / DJ Jean is maar wat meer relaxed. En ik moet eerlijk zeggen : het is dat ik wat verlegen ben aangelegd, maar je merkt echt enorm snel de aandacht van vrouwen in zulke gelegenheden. Die zijn doorgaans ook zeker 27 +, en als ze niet met een vent zitten maar met een vriendin, of nog beter: groepje vriendinnen, dan weet je dat ze er 9/10 keer niet zonder reden zijn.
Oke, maar het gaat niet over jou.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:29 schreef Rosa-Lynn het volgende:
[..]
Ik ben ook 30+ en ben al jaren getrouwd en ga geregeld naar dat soort gelegenheden met mijn vriendinnen, maar toch echt niet dat wij allemaal nog single zijn. Hoe kom je erbij?
Uitgaan stopt niet ineens als je een relatie hebt en het is niet alleen bedoeld om iemand te vinden. Ik zit daar gewoon voor de gezelligheid, de muziek, het bier en om bij te praten met mijn vriendinnen. Soms kletsen we ook met anderen die we niet kennen. Heel gezellig allemaal, maar niet bedoeld om er iets uit te slepen.
Hoe kun je nou nu alweer iemand op het oog hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:48 schreef thats_meh het volgende:
Ik ben 30+ en mijn relatie is afgelopen december uitgegaan. We waren 14 jaar samen. Ik was nog niet bezig met daten, maar het lijkt me nu wel weer erg leuk om te doen. Ik heb wel iemand op het oog, maar ik merk aan mezelf dat ik het lastig vind erop af te stappen. Ik had altijd verwacht dat daten na je dertigste makkelijk zou zijn haha.
Maar ik denk dat het voor iedereen anders is. Het ligt er maar net aan hoe je zelf bent ook en wat je verwachtingen zijn.
Nou ja, het was ook eigenlijk niet de bedoeling, maar het gebeurde gewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:53 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nu alweer iemand op het oog hebben?
No offence en moet je ook lekker zelf weten allemaal, maar zie het wel vaker : mensen die echt serieuze, lange relaties hebben gehad. Gaat dan over, en binnen 4 maanden zijn ze alweer helemaal happy met iemand anders.
Had zelf na een relatie van 9 maanden bijna een jaar nodig om daar voldoende van los te 'groeien' zeg maar.
Bij mij wisselt dat. Ik heb na een relatie van nog geen jaar meer dan een jaar nodig gehad om er overheen te komen. Maar anderzijds was ik na een relatie van 5,5 jaar, met de chick waarvan ik overtuigd was dat ‘t voor altijd zou zijn, binnen 3 maanden met iemand anders.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:53 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nu alweer iemand op het oog hebben?
No offence en moet je ook lekker zelf weten allemaal, maar zie het wel vaker : mensen die echt serieuze, lange relaties hebben gehad. Gaat dan over, en binnen 4 maanden zijn ze alweer helemaal happy met iemand anders.
Had zelf na een relatie van 9 maanden bijna een jaar nodig om daar voldoende van los te 'groeien' zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |