abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185829593
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:55 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ging vanaf m'n 30e steeds beter met daten.
Hoe kwam je aan die dates ?
  zondag 24 maart 2019 @ 21:01:48 #27
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185829719
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoe kwam je aan die dates ?
Meestal bij het uitgaan. Soms datingsite/tinder.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:19:40 #28
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_185830379
30 is ook eigenlijk al te oud natuurlijk. Nu zijn er alleen nog baby-mommas over en kortroodpittigen. Jammer wel.
Prrrrr
pi_185832633
Ik ben niet 30+, maar mijn doelgroep mannen wel. Het is een moeilijk doelgroep, want bij begin 30 zijn ze nog jongetjes. Ik voel me helemaal niet geborgen bij ze. Bij ouder vind ik ze oud, want dik, kaal en rimpels.

Ik heb zelfs aanbod gekregen van mannen tegen de 50, terwijl ik nog geeneens 30 ben. M.a.w. als man zijnde zou ik niet wachten op de utopie, iemand die niet bestaat, en uiteindelijk dik en kaal worden.

Mensen zeggen vaak dat mannen altijd net jongetjes zijn, dus sinds recentelijk heb ik pas inzicht gekregen ook eigenlijk aandacht moet hebben op jongere mannen.
  zondag 24 maart 2019 @ 22:35:46 #30
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185833018
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:25 schreef Yiwei het volgende:
Ik ben niet 30+, maar mijn doelgroep mannen wel. Het is een moeilijk doelgroep, want bij begin 30 zijn ze nog jongetjes. Ik voel me helemaal niet geborgen bij ze. Bij ouder vind ik ze oud, want dik, kaal en rimpels.

Ik heb zelfs aanbod gekregen van mannen tegen de 50, terwijl ik nog geeneens 30 ben. M.a.w. als man zijnde zou ik niet wachten op de utopie, iemand die niet bestaat, en uiteindelijk dik en kaal worden.

Mensen zeggen vaak dat mannen altijd net jongetjes zijn, dus sinds recentelijk heb ik pas inzicht gekregen ook eigenlijk aandacht moet hebben op jongere mannen.
Een gast van 30 nog een jongetje noemen?? Wat voor verwachtingen heb je wel niet van je potentiële liefdes?
pi_185834332
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Een gast van 30 nog een jongetje noemen?? Wat voor verwachtingen heb je wel niet van je potentiële liefdes?
Een goede vraag, je zet me aan het denken. Ik heb last van roekeloos gedrag, rommelige mensen, als ze niet zo goed weten wie ze zijn en wat ze willen, slecht eten, enz.

M.a.w. Ik wil hun moeder niet zijn, en ben ook niet hun moeder. Leven op orde is niet een huis en carriere vind ik. Bijv. als ze slecht eten, vind ik al teveel gedoe voor mij. Net als geld management, vind ik gezond eten een vaardigheid die elk volwassene moet hebben. Hoe moet ik nou een man kunnen vertrouwen die niet goed voor zichzelf wil en/of kan verzorgen. Neemt hij zichzelf wel serieus, ik kan het in zo'n geval niet.
  maandag 25 maart 2019 @ 00:13:53 #32
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185834775
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Een goede vraag, je zet me aan het denken. Ik heb last van roekeloos gedrag, rommelige mensen, als ze niet zo goed weten wie ze zijn en wat ze willen, slecht eten, enz.

M.a.w. Ik wil hun moeder niet zijn, en ben ook niet hun moeder. Leven op orde is niet een huis en carriere vind ik. Bijv. als ze slecht eten, vind ik al teveel gedoe voor mij. Net als geld management, vind ik gezond eten een vaardigheid die elk volwassene moet hebben. Hoe moet ik nou een man kunnen vertrouwen die niet goed voor zichzelf wil en/of kan verzorgen. Neemt hij zichzelf wel serieus, ik kan het in zo'n geval niet.
De fuck is dit nou weer
  maandag 25 maart 2019 @ 07:15:24 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185836612
quote:

[..]

Denk dat je rond de 30 ook al wel genoeg mannen kan vinden die qua levensstijl en doelen bij je passen. Of geen duidelijke langetermijnsplanning hebben of zoekende zijn onvolwassen is ben ik het niet per se mee eens, iedereen ontwikkelt zich op eigen tempo en dat hoeft ook niet allemaal dezelfde richting op te zijn.

(eten ben ik het sowieso mee eens, iedereen moet een beetje fatsoenlijk kunnen koken).
pi_185837008
quote:

[..]

Net alsof het zo eenvoudig voor starters is om op een salaris een huis te kopen tegenwoordig ;')
  maandag 25 maart 2019 @ 08:28:10 #35
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185837085
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Net alsof het zo eenvoudig voor starters is om op een salaris een huis te kopen tegenwoordig ;')
Is niet helemaal haar punt.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:35:18 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_185837168
Ik ben 30, wordt volgende jaar 31.

Daten gaat op zich makkelijker, omdat ik veel ervarender ben. Ook is dat stukje onzeker weg, wat mensen van me vinden boeit mij steeds minder. Waar ik vroeger mijn uiterste best deed om indruk te maken, blijf ik nu helemaal mezelf en handel naar hoe ik me voel. Ik lieg over niets, verberg niets, en ga mezelf niet stoerder voordoen dan dat ik ben.

Wat ik wel jammer vind, is dat ik het idee heb dat ik de boot heb gemist. Ik heb niet echt een serieuze verliefdheid achter de rug, veel leuke vrouwen en mooie kansen laten gaan. Ik denk toch wel als je iets van een soulmate wil vinden, moet het toch iemand zijn waar je je jeugd mee heb gedeeld. Het is beter om rond je 25ste iemand te hebben gevonden waar je je leven mee wil delen en rond je dertigste dat officieel maken.

Ik heb niet het idee dat ik snel verliefd zal worden meer. Ik heb te veel gezien en meegemaakt om zomaar verliefd te worden op een nieuw persoon, hoe lief en knap ze ook is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_185837329
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:28 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Is niet helemaal haar punt.
Ze zegt het anders letterlijk. Ik citeer: leven niet op orde is geen huis en carriere.
pi_185837524
Ik ben 30 en wil nu wel settlen eigenlijk. Maakt daten moeilijker.
pi_185837774
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ze zegt het anders letterlijk. Ik citeer: leven niet op orde is geen huis en carriere.
Dat zegt ze juist helemaal niet joh. Lees goed en stop met trollen.
pi_185841802
Ik heb ook geen eigen huis of spetterende carriere. Een man moet zijn boontjes kunnen doppen maar ik blijf realistisch. Een huis koop je beter samen.
  maandag 25 maart 2019 @ 15:11:46 #41
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185843022
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:55 schreef BoTheParakeet het volgende:
Een huis koop je beter samen.
Niet mee eens. Ben blij dat ik een eigen huis heb en niet samen met een partner of iets.
Mocht je uit elkaar gaan, is 1 van de 2 z'n woonruimte kwijt of moet het huis verkocht worden etc etc. Alleen maar extra moeilijkheden.
pi_185853980
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben 30, wordt volgende jaar 31.

Daten gaat op zich makkelijker, omdat ik veel ervarender ben. Ook is dat stukje onzeker weg, wat mensen van me vinden boeit mij steeds minder. Waar ik vroeger mijn uiterste best deed om indruk te maken, blijf ik nu helemaal mezelf en handel naar hoe ik me voel. Ik lieg over niets, verberg niets, en ga mezelf niet stoerder voordoen dan dat ik ben.

Wat ik wel jammer vind, is dat ik het idee heb dat ik de boot heb gemist. Ik heb niet echt een serieuze verliefdheid achter de rug, veel leuke vrouwen en mooie kansen laten gaan. Ik denk toch wel als je iets van een soulmate wil vinden, moet het toch iemand zijn waar je je jeugd mee heb gedeeld. Het is beter om rond je 25ste iemand te hebben gevonden waar je je leven mee wil delen en rond je dertigste dat officieel maken.

Ik heb niet het idee dat ik snel verliefd zal worden meer. Ik heb te veel gezien en meegemaakt om zomaar verliefd te worden op een nieuw persoon, hoe lief en knap ze ook is.
Dit is inderdaad wel een serieus nadeel.

Ik word volgende week dertig, maar denk wel dat als ik nu iemand tegen kom, dat je niet meer heel lang die fase zult hebben van samen reizen, samen flierefluiten, onbezonnen leuke dingen doen op mooie zomerdagen.

Het wordt, hoe je het ook wendt of keert, toch eerder serieus. Ik hoop zelf een meid van een paar jaar jonger te treffen, maar als ik een vrouw van 30 tegen het lijf loop en het klikt goed, ga ik dat niet uit de weg. Dan ga je toch eerder zo'n relatie concretiseren en serieus maken en beland je ook eerder in een fase van (proberen) kinderen te krijgen, etc.
pi_185854068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:38 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel een serieus nadeel.

Ik word volgende week dertig, maar denk wel dat als ik nu iemand tegen kom, dat je niet meer heel lang die fase zult hebben van samen reizen, samen flierefluiten, onbezonnen leuke dingen doen op mooie zomerdagen.

Het wordt, hoe je het ook wendt of keert, toch eerder serieus. Ik hoop zelf een meid van een paar jaar jonger te treffen, maar als ik een vrouw van 30 tegen het lijf loop en het klikt goed, ga ik dat niet uit de weg. Dan ga je toch eerder zo'n relatie concretiseren en serieus maken en beland je ook eerder in een fase van (proberen) kinderen te krijgen, etc.
Je wil dus gewoon een lang leve de lol vriendin
pi_185854096
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Je wil dus gewoon een lang leve de lol vriendin
Dat ook weer niet.

Maar in mijn jaren 24-heden kon ik wel eens jaloers zijn op stelletjes : beiden een baan, nog jong genoeg om niet héél serieus met je geld bezig te zijn, random doordeweeks uit eten. In het weekend op avontuur.

Die fase in een relatie is gewoon leuk, lijkt me. Maar je hebt daar langer de tijd voor als je begin/halverwege 20 bent, dan wanneer je de dertig gepasseerd bent (en je wilt kinderen). Wat ik nu ook vaak zie is dat stelletjes bijvoorbeeld nog één grote reis gaan maken, en daarna gaan trouwen bijvoorbeeld. om daarna meer serieus te gaan leven.
pi_185854134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:58 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Dat ook weer niet.

Maar in mijn jaren 24-heden kon ik wel eens jaloers zijn op stelletjes : beiden een baan, nog jong genoeg om niet héél serieus met je geld bezig te zijn, random doordeweeks uit eten. In het weekend op avontuur.

Die fase in een relatie is gewoon leuk, lijkt me. Maar je hebt daar langer de tijd voor als je begin/halverwege 20 bent, dan wanneer je de dertig gepasseerd bent (en je wilt kinderen). Wat ik nu ook vaak zie is dat stelletjes bijvoorbeeld nog één grote reis gaan maken, en daarna gaan trouwen bijvoorbeeld. om daarna meer serieus te gaan leven.
Fix gewoon eerst een partner en kom erachter
pi_185854680
Op je 30e of erna wordt het echt niet lastiger dan op je 18e, 21e, 25e of wat dan ook. En je kunt gerust met jongere vrouwen daten als je niet op kinderen van een ander zit te wachten.

Tenzij je echt lelijk bent of onzeker.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:21:45 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185855589
quote:
En nog een heleboel andere klonen die hier deels ook posten
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:34:02 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185855777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:33 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Dat herken ik wel ja. Maar wat ik, bijvoorbeeld op tinder, ook herken, is dat vrouwen die ik spreek (zelf ook rond de 30) erg sceptisch zijn/lijken. Alsof je als vrijgezelle vent rond de dertig schuldig bent, tot het tegendeel is bewezen.

En met schuldig bedoel ik dan, dat er iets aan je 'mankeert', wat vaak een uitgangspunt lijkt te zijn.
Dat is toch echt je eigen projectie. Volgens mij meen je vooral zelf dat een ander wat mankeert.

Ik ben twee jaar geleden op mn 33e na 10 jaar relatie weer vrijgezel geworden en toen dus als dertiger gaan daten tot ik weer iemand vond. Weinig abnormaals aan. Relaties gaan immers wel eens uit.

Het is inderdaad wel net iets anders dan als twintiger.
-Je kijkt iets serieuzer naar het toekomstperspectief
-Je weet beter wat je wil en niet wil
-Je hebt wat meer sociale ervaring dus het gaat wat minder onbeholpen
-In seks zijn 30+ vrouwen veel minder onzeker

Dus ja je moet het gewoon eens doen. Een stuk effectiever dan hier het ene na het andere topic met allerlei vooroordelen, generalisaties en projecties posten.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:50:49 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185856046
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 15:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ben blij dat ik een eigen huis heb en niet samen met een partner of iets.
Mocht je uit elkaar gaan, is 1 van de 2 z'n woonruimte kwijt of moet het huis verkocht worden etc etc. Alleen maar extra moeilijkheden.
Nouja dat is toch altijd het geval als je uit elkaar gaat?
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:58:53 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185856166
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nouja ze zegt niet dat je per se een koophuis moet hebben.

Maar als je het na je 30e nog steeds niet voor elkaar hebt om zelfstandig te wonen dan begrijp ik wel dat veel vrouwen er niet erg enthousiast van worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')