Dag allemaal,
Ik moet hier even mijn verhaal kwijt. Voel mij momenteel zwaar k*t. Als iemand adviezen / zelfde ervaringen oid heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag, en ook de meningen natuurlijk

.
Ik ben een man van inmiddels 35. Heb nooit een lange relatie gehad, wel dates / scharrels maar nooit een relatie van langer van 8 maanden. Nu heb ik hier wel al heel veel behoefte aan, eigenlijk altijd al gehad. Ik ben best verlegen aangelegd en geen uitgaanstype. Ik ging vroeger wel met vrienden op stap maar dit was meer omdat ik van mijzelf vond dat het moest (schop onder de kont) en we hadden een leuke vriendengroep. Vind het ook wel goed dat ik dat deed, veel leuke dingen mee gemaakt maar ik was nou niet bepaald degene die de vrouwen scoorde.
Later wat via dating sites geprobeerd en recenter via apps. Daar heb ik leuke dates van gehad en ook best veel geleerd en ervaring op gedaan. Zo ook degene waar ik mij nu (al tijden) zo k*t om voel.
Ik heb wat het gevoel dat ik echt wat begin te missen. De meeste vrienden hebben kinderen (zeker mijn beste vrienden) en die hebben dus ook wel hun eigen. Niet dat ze mij vergeten en ik gun ze de leukste kinderen ter wereld, maar het is ook confronterend omdat het mij ook allemaal zo leuk lijkt. Ben bang alleen oud te worden. Wat ook niet helpt, ik woon op het platteland. Zeker in de winter best eenzaam dus. En de reacties van dat ik nodig aan de vrouw moet (hoe goed bedoeld of lollig ook), ze beginnen pijnlijk te worden. Naar de buitenwereld toe ben in vriendelijk, houd van een grapje en ben ik die jongen die hem alleen wel vermaakt. Ik mag ook wel graag alleen zijn op zijn tijd, maar het begint nu wel mijn keel uit te komen. Hier kom ik niet voor iedereen voor uit, ik krijg dan van die lekkere kortzichtige opmerkingen van, nou dan moet je ook op stap gaan! Of dat ik op een datingsite of app moet, maar dat doe ik dus al. Het is niet dat ik geen vrije tijd besteding heb, ik onderneem wel leuke dingen met vrienden maar dus niet heel vaak meer. Verder zwem ik 2x per week, of ik hang een avondje met iemand aan de telefoon of ga op visite. Het lege huis als ik thuis kom, en vooral het alleen in slaap vallen en wakker worden is alleen zo verschrikkelijk en wil zo graag een gezinnetje.
Dit is dus hoe het al een tijdje is, maar waarom ik dit nu extra voel, en zeker nu is omdat ik afgelopen herfst / winter een paar maanden gedate heb met iemand wat erg serieus was. Ze was helemaal mijn type in alle op zichten en het was / leek wederzijds. Zo'n beetje op het moment (na 2 maanden) dat ik dacht dat we praktisch gezien een relatie hadden, begon ze wat vaag te doen. Dit heeft nog een tijd geduurd en dat zat mij zeker niet lekker. Ik was smoorverliefd besef ik nu, we hadden in december nog leuk appcontact maar afspreken leek ze te vermijden. Half december nog een keer mee afgesproken en gezoend en daarna had ze geen tijd meer, pas na oud en nieuw zei ze. Naief dat ik was, ik wist dat haar interesse er niet zo meer was maar had toch hoop dat we het dan weer gingen op pakken. Een van mijn beste vrienden waarschuwde al dat ik er mee moest stoppen maar dat deed te veel pijn omdat ik haar niet kwijt wou. Ik heb duidelijkheid gevraagd aan haar na oud en nieuw en ze vertelde toen dat ze nog niet toe was aan een relatie, dat ze het ook jammer vond dat ze er nog niet klaar voor was. Ik was wel 'bang' voor het feit dat ze iemand anders was tegen gekomen, daar wou ik echt niet aan denken, maar het kwam door alle drukte in haar leven zei ze.
Ze was bedrogen door haar exen, tijdens de 2e date vroeg ze of ik trouw was. Ze gaf toen weer aan dat het haar zelf was overkomen. Later een aantal keren met haar over vreemdgaan gehad. Dat zou ze nooit doen zei ze meerdere keren, dan zou ze het eerst uit maken.Ze wist hoe pijnlijk het was omdat ze het zelf had meegemaakt.
Jullie voelen hem al aankomen, maar ik heb vandaag op facebook haar naam eens opgezocht. Daar stond ze eerst niet meer op maar uit nieuwsgierigheid toch eens opgezocht en nu staat ze er op. Maar wat blijkt, ze heeft dus een vriend, maar wat ik echt kwalijk vind, bij begin december staat in een relatie. Kortom, ik ben bedrogen. Tot eind november was het geweldig, heerlijk. We waren echt een stel, heerlijk opgebouwd van een nerveuze eerste date tot heerlijk gezellig kleffen en alles. Ze heeft nogal zitten liegen en dat vind ik zo moeilijk. Eind november kwam ik er al achter dat ze getrouwd was geweest met haar ex maar dit heeft ze niet verteld, via internet eerst zei ze dat ze 25 was, maar ze was 24. Ze had een ander huis gekregen waar ze erg blij mee was, maar ben er later per toeval achter gekomen dat het het huis was waar ze jaren met de ex in heeft gewoond, terwijl ze altijd deed tegen mij dat het huis nieuw voor haar was. En dus in december vooral over dat ze moest werken en niet kon afspreken, nu zag ik dus op facebook dat ze allemaal gezellige uitjes hadden gehad, klef, gezellig en fijn.
In plaats van dat ik erg boos ben, heb ik nog altijd het gevoel dat ik het haar niet kwalijk moet nemen. Stom, ik weet het. Dat ze het niet durft te zeggen om mij niet te kwetsen. Dit zegt mijn verstand natuurlijk niet, maar het gevoel wel. Ik ben alleen erg in haar teleurgesteld. Wat de pijn wat verzacht (vraag mij niet waarom), die nieuwe vriend is rond de 55 schat ik, zij is nu 25. Voelt voor mij een beetje minder erg. Jullie zullen vast zeggen dat ik blij moet zijn dat ze nu met iemand anders is, maar het is toch lastig. Misschien is dit wel de genade klap die er voor zorgt dat alle stiekeme hoop (die zorgen ook steeds voor het denken aan haar merk ik) wel weg is.
Nu hoor ik jullie denken van, dude wtf! Je kon haar maar een paar maanden. Dat is misschien wel het grootste probleem. In plaats van dat ik mij even kut voel en dan verder ga met mijn leven zoals bijna alle andere in mijn situatie doen, kan ik haar niet loslaten. Vanaf december / januari al niet. Ik voel mij al die tijd verschrikkelijk. Ieder moment van de dag aan haar denken. Ik zoek wel op internet om tips, en daar staan wel bruikbare tussen, maar het is geen medicijn. Iedere ochtend als ik wakker word en avond als ik in slaap val, heb ik de neiging haar aan te kruipen, denk ik aan haar en zo de hele dag door. Ik heb dit een keer eerder gehad zo erg en dat heeft een jaar geduurd. Ik heb geen zin om nu weer een jaar zoveel pijn en verdriet te hebben (al ben ik al een paar maanden onderweg). Onlangs met een vriend 'gezellig' de binnenstad even in geweest, hij wist er van dat ik pijn had en stelde voor om in een andere stad te gaan drinken. Ik was namelijk in die stad vaak met haar geweest. Ik vond zelf dat ik mijzelf er maar mee moest confronteren, kan immers moeilijk jaren de plekken gaan mijden. Dat heb ik geweten, de hele avond verschrikkelijk gevoeld, iedere plek, iedere meter een herrinering die boven kwam. Ik wil mij echt niet aanstellen, kop op en weer verder maar het overvalt mij en blijft zo...
Dit mijn lapje tekst dus haha, niet erg opbeurend maar ik hoor graag de reacties.