Je bent oprecht van mening dat je niet doorslaat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Klagen dat doe ik inderdaad. Maar dit is ook wel logisch en begrijpelijk toch. In ieder mens schuilt een soort basis denken doen en handelen. Ik weet zeker dat iedere andere jongen in mijn situatie ook net zoveel zou klagen. Ik vind het knap van mijzelf dat ik niet ben gaan doorslaan.
Jij kwam erachter dat je het niet mis doet bij hollandse meiden. En dan zit er een zeker soort geluk bij. Jouw succes is niet alleen te danken aan alleen vrouwen benaderen en een beetje moeite doen hoor.
Ik heb geen bevestiging meer nodig dat ik niet moeders mooiste ben.quote:
Nou ga eens langs je huisarts,quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestiging meer nodig dat ik niet moeders mooiste ben.
Ovsrigens kan dat ED ook door andere oorzaken komen. Ik heb gewoon een ongezond lichaam binnenin. Niks klopt helemaal.
De mannen die jij spreekt kunnen niet voor de gehele groep spreken. Er is voldoende nuance waarbij mannen wél vrouwen kunnen daten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestiging meer nodig dat ik niet moeders mooiste ben.
Ovsrigens kan dat ED ook door andere oorzaken komen. Ik heb gewoon een ongezond lichaam binnenin. Niks klopt helemaal.
On Topic. Ik lees is toch dat de mannen op fok.nl althans. Wel matches krijgen op Tinder en dergelijke. Elders op internet lees ik hele andere verhalen. Ook irl merk ik veel geklaag van jongens en mannen over vrouwen. Het gemis aan dus. En hoe moeilijk vrouwen zijn. De mate verschilt van man tot man maar toch is dit altijd aanwezig.
Zou het kunnen dat Nederlanders gemiddeld gewoon iets knapper zijn? Dat zij denken datze hun succes te danken hebben aan goed gedrag. Maar speelt uiterlijk onbewust toch een rol?
De rest geloof ik wel, alleen dat dikgedrukte daar heb ikzelf moeite mee. En je moet een bijzonder gevoelloos zijn wil je na 50 afwijzingen nogeens gaan proberen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:01 schreef black-soldier het volgende:
[..]
De mannen die jij spreekt kunnen niet voor de gehele groep spreken. Er is voldoende nuance waarbij mannen wél vrouwen kunnen daten.
En ja, ik heb soms ook wel eens moeite met vrouwen. Tijdens het daten, voor het daten noem maar op. Maar ik klaag er niet over. Ik ga meteen weer verder met mijn leven. Ik laat dat gewoon heel gemakkelijk achter mij. Dat is denk ik een van mijn successen. Dat ik een date snel kan loslaten en ik meteen verder date.
Door de jaren en dates heen, heb ik gemerkt dat je geen tijd en moeite moet besteden aan vrouwen die dat ook niet doen. Je kunt die tijd dat je je druk maakt over een date of vrouw besteden aan het swipen of whatever.
In het daten is het belangrijk om te kunnen loslaten. Heeft niets met uiterlijk oid te maken. Als je 10 afwijzingen achter elkaar hebt gehad, boeien, dan nog maar 10 afwijzingen. Degenen die geen succes hebben laten het dan zitten. Gaan niet meer daten en hebben zelfmedelijden. Degenen die wel succes hebben laten zich na 50 afwijzingen niet uit het veld slaan.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De rest geloof ik wel, alleen dat dikgedrukte daar heb ikzelf moeite mee. En je moet een bijzondere gevoelloos zijn wil je na 50 afwijzingen nogeens proberen.
Denk niet dat je het kunt forcerenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus hoe serieus wil je hier iets mee doen? Alleen de kroeg in en actief in gesprek met de mensen om je heen? Vriend zoeken die mee wilt + actief mensen om je heen aanspreken...
Heb ook de indruk dat je beter veeeel achter elkaar uit kunt gaan. Het is namelijk een spier, zelfvertrouwen + Social skills.
Dit inderdaad. Volgens mij heeft zomaar-een-chinees niet door dat rondom fit zijn een hele levensstijl hangt. En laten we wel wezen, de meeste mannen en vrouwen zijn niet bereid om zo'n levensstijl te gaan volgen/rekening houden met zo'n levensstijl, want dat vergt drastische aanpassingen en het weglaten van veel lekkernij.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:14 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dit is wel echt onzin man. Sterker nog : volgens mij sluit het elkaar uit. Vrouwen die op gespierde mannen vallen die altijd maar kip aan het eten en eiwitshakes drinken zijn vaak hele andere vrouwen dan die vallen op mannen die geleerd hebben en die wat te vertellen hebben. Je hoeft echt niet alle kwaliteiten te beschikken om een leuke vriendin te kunnen krijgen.
Dat zie ik ook in mijn eigen omgeving. Genoeg normale mannen die een leuke vriendin hebben. Iets wat ze wél allemaal delen, is dat ze zich gewoon normaal / confident gedragen rondom vrouwen. Dus niet zenuwachtig staan te doen, gewoon een praatje paraat, niet schuchter etc.
QFT, mooi omschreven.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, en waar je ook een wizard/generator van kan maken is voor een "waar valt een man op" antwoord. Dan ben je echt heel snel klaar. De leeftijd van de man -5-10, random combinatie van strak lijf grote tieten dikke kont bepaald soort haarkleur gewillige freak in bed zorgzaam en "lief" (vooral voor hem) en dan eventueel voor de vorm nog iets als "goede algemene ontwikkeling" dat laagste prioriteit heeft en enkel dient als legitimatie voor al het vorige
Om je dan toch een béétje te bevestigen in je betoog : ik geloof ook echt wel dat het kut is om zo vaak afgewezen te worden, en daarnaast is het denk ik (helaas voor jou) ook wel zo dat aziatische mannen gemiddeld genomen wat minder goed in de smaak vallen, al helemaal bij westerse dames.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De rest geloof ik wel, alleen dat dikgedrukte daar heb ikzelf moeite mee. En je moet een bijzonder gevoelloos zijn wil je na 50 afwijzingen nogeens gaan proberen.
Vraag ik me ook af ja. Mannen hebben een aversie tegen "lui" contact maken. Het lijkt hier vaak (hoe het op mij overkomt) enkel nog te gaan om het feit dat de man zichzelf niet laf en lui vindt in het contact maken met vrouwen, dan hoe de vrouw nou zelf aangesproken wil worden. Daarvoor hebben ze dan weer allerlei theorieen die bewijzen dat vrouwen op hun aanpak zitten te wachten, of dat ook echt zo is maakt dan niet zoveel uit. Maar correct me if I'm wrongquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
De rest van je verhaal wil ik best geloven waarom ook niet. Al denk ik dat je toch wel een ondergrens aan (ga ik weer maar het is toch zeker waar) fysieke aantrekkkelijkheid nodig hebt. Maar dat even terzijde voor nu.
Stel je voor.. een meid wat jij totaal niet aantrekkelijk vindt. Niet om mee te neuken, niet om mee te daten. "En zij benadert jou voor contact.." Hoever gaat zij komen ?
Mannen doen hier alsof je alleen maar in contact moet komen met.. Je moet leiding geven, weten wat je wilt. Ik weet heel goed wat ik wil. Maar de tegenpartij moet ook willen.
Hahahaha wtf is dit nouweer voor vage shit joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je hebt de verkeerde middeltjes geprobeerd. Als je het spul had gekocht als wat Purno de Purno in dit filmpje gebruikt, was je best tevreden geweest denk ik.
Ik heb ook van apps bijna geen enkele verwachting meer hoor. De liefde is gewoon niet voor mij weggelegd. Dat heb je wel eens. Ik ontmoet al best veel mensen. Op het werk, op straat, bij de supermarkt. Op die laatste gebieden is het al veel meer dan me lief is. Nee ik praat er niet mee maar dat vind ik nog 10x stressvoller, praten met onbekende mensen zonder aanleiding vanuit het niets. Ja je wordt er beter in na oefenen. Maar je hebt ook een basis level van comfort daarin. Hoe minder basis level daarvan hoe minder je er zin in krijgt om het te oefenen. En dan vind ik de kleine kans op succes het ongemak niet waard. Het voelt immers alsof ik toch niets te winnen heb door vreemde mensen aan te spreken. Ik hoef geen relatie, geen gezin, waar doe ik het dan voor? Ik heb al genoeg vrienden .quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:26 schreef Kleurplaatje het volgende:
Als ik dat allemaal zo lees, is het misschien een idee om zonder verwachtingen gewoon mensen te gaan ontmoeten en verwachtingen via apps te laten voor wat ze zijn
Als je 8 jaar een beetje professionele hulp noemt, dan heb ik die zelf al ruimschoots gehad. Ik vind het juist geen afknapper als mensen professionele hulp of andere hulp hebben gehad maar een pluspunt. Ja het is belangrijk om kritisch naar je eigen gedachten te kijken. Of je daar ook echt een extreme verandering in kan ondergaan in je eigen bekwaamheid denk ik niet. Maar wel een beetje. Ben jij er concreet heel erg veel door vooruit gegaan dan?quote:nou heb ik zelf een enorme aversie tegen internetdaten, dus ik ben wat gekleurd...). Een beetje professionele hulp kan ook nooit kwaad. Ieder mens maakt wat mee en heeft bagage. Als dat een afknapper is, dan is 80% van de wereld al bij voorbaat kansloos. Ik dus idem, maar dat weiger ik te aanvaarden. Iedereen heeft een verhaal. Dat maakt ook al niet dat je een stoornis hebt. Gedachten zijn vaak aangeleerd. Onbewust word je dan onbekwaam. Het is de kunst om via tussenstappen dan bewust bekwaam te worden. Dat je weet dat je 'oude ik' onderdeel van je is, maar dat je weet hoe je die moet tackelen. Die les heb ik ook moeten leren en ja daar was veel gelul met vrienden, hetzij een psycholoog voor nodig. Nog zelfs.
Doe jij dat zelf ook vaak?quote:Schrijf eens je problemen op en analyseer eens wat je voelt. Waarom is dat? Een dagboek met gerichte vragen kan je al op een ander spoor zetten bijv.
Kun je ook de vraag beantwoorden wat er daarna gebeurt?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef phoenyx het volgende:
Deze vraag kan ik beantwoorden! Als de vrouwen veel te hogen eisen stellen aan de mannen dan blijven veel vrouwen vrijgezel. Tenzij er heel veel polygamy is.
Bedankt dat jij het wel iets vond toevoegen. Ik had verwacht dat mannen er verontwaardigd op zouden reageren, maar de enige klacht was dat het niets te maken had met het gequote bericht en dat het offtopic was.quote:
Er staat nog meer op YouTube van Purno de Purno. Jij kan je daarmee wel een paar uurtjes goed vermaken.quote:Op maandag 15 april 2019 10:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hahahaha wtf is dit nouweer voor vage shit joh.Jij weet altijd wel veel leuke afleveringen van tv series te posten.
[..]
Denk ik wel ja bedankt dat je me erop hebt geattendeerd . Dit is wel echt offtopic maarja.quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Er staat nog meer op YouTube van Purno de Purno. Jij kan je daarmee wel een paar uurtjes goed vermaken.
Ik heb wel het gevoel dat het waarschijnlijk moeilijker wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Californium het volgende:
Dit topic maakt mij een beetje bang. Ben 30. Heb nooit de angst gehad om alleen te blijven omdat ik geen leuke kerel kon vinden, maar schijnbaar wordt het anders na je 30e?
Neuh, 30+ is easy! 40+ begint eerder moeilijk te lijken. Hoewel ik genoeg succesverhalen ken van nog ouder.quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Californium het volgende:
Dit topic maakt mij een beetje bang. Ben 30. Heb nooit de angst gehad om alleen te blijven omdat ik geen leuke kerel kon vinden, maar schijnbaar wordt het anders na je 30e?
Ga je mee wat drinken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
Ik had het over initiatief nemen, op cruciale punten qua versieren is dat naar mijn idee 100% man, waarom denk jij dat dit anders is?
Goed om te horenquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh, 30+ is easy! 40+ begint eerder moeilijk te lijken. Hoewel ik genoeg succesverhalen ken van nog ouder.
Kom je naar Roffa?quote:
Wat een kutstadquote:
Als je bedoelt dat zanikken wel begrijpelijk is. Alleen dat anderen nooit andermans problemen willen aanhoren en dus andermans problemen maar afdoen als gezanik. Dan zal ik dat begrijpen en hoor je me niet meer. Anders komt het over alsof mijn problemen niet terecht zouden zijn en het mijn fout is. Het werkelijke probleem is dan dus dat anderen je problemen gewoon niet willen weten. Dat bedoelen jullie met 'gezanik'. Tenzij het van een vrouw afkomt. Die krijgen bij elke scheet natuurlijk aandacht.quote:Op zondag 14 april 2019 09:37 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Maar feit blijft wel dat hier zanikken weinig zin heeft, tenminste als je uiteindelijke doel is om een vrouw te krijgen. Dan zou je op een gegeven moment toch wat meer constructieve posts gaan verwachten.
Onder gezanik versta ik meer ; deelnemen aan een discussie zonder constructief oogmerk of zonder op zoek te zijn naar een oplossing / uitgang uit de bestaande situatie.quote:Op maandag 15 april 2019 21:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat zanikken wel begrijpelijk is. Alleen dat anderen nooit andermans problemen willen aanhoren en dus andermans problemen maar afdoen als gezanik. Dan zal ik dat begrijpen en hoor je me niet meer. Anders komt het over alsof mijn problemen niet terecht zouden zijn en het mijn fout is. Het werkelijke probleem is dan dus dat anderen je problemen gewoon niet willen weten. Dat bedoelen jullie met 'gezanik'. Tenzij het van een vrouw afkomt. Die krijgen bij elke scheet natuurlijk aandacht.
Over je lelijke vriend. Zonder bewijs kan ik daar nooit wat mee. Iedereen kent wel toevallig een kleine dikke lelijke puisterige chinese vriend die toch heus wel de mooiste blonde chicks scoort ofzo. Dus ik twijvel ten zeerste of dat wel serieus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |