abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186183194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je slaat het hele stuk over van direct flirten / risico nemen daarin, want je bent al in gesprek met "het doel" tot dating.

Ook ben je al in gesprek met elkaar... En de volgende logische stap na leuk praten is gewoon date afspreken. En je weet dat de ander dat ook wel tof vindt want anders was ze niet met je in gesprek.

Het is een short cut.
Ze weet dat je leuk kan typen (nadat je een uur over een antwoord nadacht) en dat je een leuk plaatje hebt.

Pas op de date moet je het waarmaken. Als je zo stom geweest bent met een catfish plaatje te chatten kan je het wel vergeten. En ook als je niks weet te zeggen, ondanks je foto...

Bij een ontmoeting in het echt kan dat allemaal niet: ze heeft je gezien en gekeurd. Ze vond je interessant genoeg voor haar nummer te geven na die tijd dat je haar hebt gezien en gesproken. Daarbij heb je zeker door nummer te vragen lef getoond. Het klopt dat het contact op Tinder eerder verloopt, dat nummer vragen hoeft niet. Maar dan ben je er allang nog niet. Met nummer vragen in het echt heb je al 1-0 voor tov de Tindervent.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186183196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
Ik had het over initiatief nemen, op cruciale punten qua versieren is dat naar mijn idee 100% man, waarom denk jij dat dit anders is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
Bedoel heb er geen moeite mee om te geloven dat mannen vaker vrouwen aanspreken of moeten spreken dan omgekeerd. Maar dat het daarna onevenredig moeilijk is als je eenmaal aan de praat bent.. Lijkt me niet

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2019 23:02:47 ]
pi_186183226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze weet dat je leuk kan typen (nadat je een uur over een antwoord nadacht) en dat je een leuk plaatje hebt.

Pas op de date moet je het waarmaken. Als je zo stom geweest bent met een catfish plaatje te chatten kan je het wel vergeten. En ook als je niks weet te zeggen, ondanks je foto...

Bij een ontmoeting in het echt kan dat allemaal niet: ze heeft je gezien en gekeurd. Ze vond je interessant genoeg voor haar nummer te geven na die tijd dat je haar hebt gezien en gesproken. Daarbij heb je zeker door nummer te vragen lef getoond. Het klopt dat het contact op Tinder eerder verloopt, dat nummer vragen hoeft niet. Maar dan ben je er allang nog niet. Met nummer vragen in het echt heb je al 1-0 voor tov de Tindervent.
Toch, lui, vanaf de bank, niemand die je ziet... Easy.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186183284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:39 schreef Solid-Snake het volgende:
Rond je 30ste word het toch makkelijker als man? Omdat de vrouwen van die leeftijd dan allemaal op zoek gaan vanwege rammelende eierstoken.
Vanaf je 25ste heb ik het idee.
pi_186183292
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:02 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[..]

Als alles natuurlijk verloopt en je in een setting staat waarin het normaal is dat je gaat zoenen met elkaar o.i.d. ja dan gaat dat "vanzelf" als je ergens bent waar het wat minder normaal is.. ja risico nemen, verwacht van vrouwen niet dat zij dat ooit doen.

Naja goed, dit is ook een beetje wereldbeeld van mezelf, zijn zeker geen feiten en ik zou het eigenlijk wat meer moeten ervaren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186183322
Hoeveel succes heb jij nu eigenlijk daarmee tot nu toe ludo? Zie jou wel vaak het aanspreken op straat verdedigen etc. Ben gewoon benieuwd
pi_186183347
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Mannen moeten spieren kweken en discipline en dieten en carriere en een goed inkomen en sociaal-voelend zijn en een eigen leven, en lekker ruiken en lang en knap gezicht en iets te vertellen hebben, en iets interessants kunnen, en dan weer ruig en dan weer niet en dit en dat. Vrouwen hoeven alleen maar af te vallen en te bestaan.
Mannen moeten helemaal niks en vrouwen ook niet. Als je op die manier blijft denken, vrees ik dat je nooit succes gaat krijgen in de liefde.

Respect voor jezelf en respect voor anderen werkt veel beter
pi_186183431
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar ook in dit topic lees je eigenlijk de effecten van weinig succes bij vrouwen, mannen gaan aan zichzelf twijfelen, alsof het aan hun Social skills ligt.. dat soort dingen. Maar ze komen gewoon niet in contact.
De rest van je verhaal wil ik best geloven waarom ook niet. Al denk ik dat je toch wel een ondergrens aan (ga ik weer maar het is toch zeker waar) fysieke aantrekkkelijkheid nodig hebt. Maar dat even terzijde voor nu.

Stel je voor.. een meid wat jij totaal niet aantrekkelijk vindt. Niet om mee te neuken, niet om mee te daten. "En zij benadert jou voor contact.." Hoever gaat zij komen ?

Mannen doen hier alsof je alleen maar in contact moet komen met.. Je moet leiding geven, weten wat je wilt. Ik weet heel goed wat ik wil. Maar de tegenpartij moet ook willen.
pi_186183442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan ook na het nummer bemachtigd te hebben... Ik app dan lui op de bank met de chick waar ik het nummer van heb geregeld...

Het enige voordeel van Tinder/datingsites is meer keus op je nauwe kringetje na. In je eigen bubbel ben je beperkt tot de mensen die je tijdens werk/school/studie, vrijetijdsclub/-besteding,via je vrienden/familie/uitgaan ziet.

Wat er gebeurt in andere steden/dorpen zie je niet zonder die apps. Met die apps heb je opeens contact met Miep van een dorp verderop, die je zelden zag (hoogstens kruisten jullie wegen even bij de Koningsdag viering in de nabije stad).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186183470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:09 schreef phoenyx het volgende:
Hoeveel succes heb jij nu eigenlijk daarmee tot nu toe ludo? Zie jou wel vaak het aanspreken op straat verdedigen etc. Ben gewoon benieuwd
Ik doe geen flikker, heb zelf de ballen niet en zou ze graag willen hebben en heb gewoon respect voor mensen die het wel doen. Okay, doe het zelf wel eens dat ik iemand aanspreekt in een situatie waar het wat minder normaal is ofzo (6* per jaar ofzo?), meestal positieve reacties en je doet niemand kwaad.. ook gewoon met vriendschappelijke intenties in de trein enzo...
duss dat een beetje. Lijkt me niet de makkelijkste route en ook hier geld zeker: als je niet heel direct bent in het proberen er meer uit te krijgen dan gaat dat dus niet gebeuren.

Ik vind dat als mensen dit doen het tof want ze geven simpelweg een dik compliment, zijn heel open met positieve gevoelens naar een onbekende. Dat voelt voor mij kwetsbaar en oprecht ofzo dus dat vind ik mooi.

Als iemand vanuit die oprechtheid hier op Fok wordt uitgemaakt voor Creep vind ik dat we op meerdere fronten de wereld een stukje kutter maken.

Veelal ook omdat de moed van de TS totaal de grond in wordt geboord om zoiets te durven. Het wordt hier op fok met negatieve emoties overladen zegmaar.
pi_186183507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:11 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Mannen moeten helemaal niks en vrouwen ook niet. Als je op die manier blijft denken, vrees ik dat je nooit succes gaat krijgen in de liefde.

Respect voor jezelf en respect voor anderen werkt veel beter
Ok. En als ik een willekeurige r&p topic lees geven mensen zoals jij weer aan, ja je moet wel sociaaal dit en houding dat en initiatief zus en douchen zo. En sportschool en figuur en.. Je moet dus kennelijk wel veel als man.

Ik vermoed dat veel mannen, denken dat ze veel stoppen in hun houding en persoon. Maar niet beseffen heoveel meer ze eigenlijk te danken hebben aan hun uiterlijk.
pi_186183511
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

De rest van je verhaal wil ik best geloven waarom ook niet. Al denk ik dat je toch wel een ondergrens aan (ga ik weer maar het is toch zeker waar) fysieke aantrekkkelijkheid nodig hebt. Maar dat even terzijde voor nu.

Stel je voor.. een meid wat jij totaal niet aantrekkelijk vindt. Niet om mee te neuken, niet om mee te daten. "En zij benadert jou voor contact.." Hoever gaat zij komen ?

Mannen doen hier alsof je alleen maar in contact moet komen met.. Je moet leiding geven, weten wat je wilt. Ik weet heel goed wat ik wil. Maar de tegenpartij moet ook willen.
Eens hoor,als je oerlelijk bent dan gaat het niet werken.

Punt is alleen dat die twijfel dat je totaal kansloos bent bij mannen meer zegt over het gebrek aan vrouwelijk contact dan aan zijn uiterlijk.
pi_186183568
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan ook na het nummer bemachtigd te hebben... Ik app dan lui op de bank met de chick waar ik het nummer van heb geregeld...

Het enige voordeel van Tinder/datingsites is meer keus op je nauwe kringetje na. In je eigen bubbel ben je beperkt tot de mensen die je tijdens werk/school/studie, vrijetijdsclub/-besteding,via je vrienden/familie/uitgaan ziet.

Wat er gebeurt in andere steden/dorpen zie je niet zonder die apps. Met die apps heb je opeens contact met Miep van een dorp verderop, die je zelden zag (hoogstens kruisten jullie wegen even bij de Koningsdag viering in de nabije stad).
Nummer bemachtigen is wat meer moeite. Gelijk laten zien dat je een beetje sociaal bent zonder gelijk geïsoleerd met elkaar te zijn is ook lastiger.

Ik hoef toch niet in discussie om het kracht bij te zetten dat het via Tinder een stuk makkelijker is? Mits je uiteraard een beetje matches hebt.
pi_186183638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eens hoor,als je oerlelijk bent dan gaat het niet werken.

Punt is alleen dat die twijfel dat je totaal kansloos bent bij mannen meer zegt over het gebrek aan vrouwelijk contact dan aan zijn uiterlijk.
Je bedoelt het is een soort numbers game ofzoiets.

Stel dat je wel probeert gesprekken te aan te gaan. Dat je wel een geurtje op doet. Oefent voor de spiegel. Werkt aan je lach. Een biertje op hebt zodat je wat relaxter overkomt na al dat intensieve ge-yoga en getrain. En meiden kijken nog langs je heen alsof je Chinees praat.
pi_186183684
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Stel dat je wel probeert gesprekken te aan te gaan. Dat je wel een geurtje op doet. Oefent voor de spiegel. Werkt aan je lach. Een biertje op hebt zodat je wat relaxter overkomt na al dat intensieve ge-yoga en getrain. En meiden kijken nog langs je heen alsof je Chinees praat.
Neem er gewoon genoegen mee, zoek een andere hobby, of ga hoeren neuken. Je bent gewoon kanker lelijk klaar...

Doe ik ook, scheelt je heel veel stress maak je niet druk jonguh
pi_186183718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neem er gewoon genoegen mee, zoek een andere hobby, of ga hoeren neuken. Je bent gewoon kanker lelijk klaar...
Was dit mar zo makkelijk. Drang naar sex en intimiteit is geen bewuste keuze. Dat weet ik maar al te goed.
pi_186183766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Was dit mar zo makkelijk. Drang naar sex en intimiteit is geen bewuste keuze. Dat weet ik maar al te goed.
Gewoon vaker fappen, trust me
pi_186183799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon vaker fappen, trust me
Nee, trust mij maar. Ik ben 41 en heb al een nieuw soort deathgrip kung-fu ontwikkeld. Vandaar mijn ED.
pi_186183805
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je als man snel onzeker / ongemakkelijk wordt als je een gebrek aan vrouwelijk contact hebt. Dat je dan snel aan jezelf gaat twijfelen / je rot gaat voelen / jouw gedrag gaat vertonen.

Misschien gaat 50% niet in gesprek met je, who knows. Dat is niet raar weetje, meer blauwtjes dan succes.
pi_186183808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Klagen, klagen, klagen. Maar wat doe jijzelf om dit tij te keren?
pi_186183857
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:34 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nee, trust mij maar. Ik ben 41 en heb al een nieuw soort deathgrip kung-fu ontwikkeld. Vandaar mijn ED.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon...
pi_186183936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klagen, klagen, klagen. Maar wat doe jijzelf om dit tij te keren?
Klagen dat doe ik inderdaad. Maar dit is ook wel logisch en begrijpelijk toch. In ieder mens schuilt een soort basis denken doen en handelen. Ik weet zeker dat iedere andere jongen in mijn situatie ook net zoveel zou klagen. Ik vind het knap van mijzelf dat ik niet ben gaan doorslaan.

Jij kwam erachter dat je het niet mis doet bij hollandse meiden. En dan zit er een zeker soort geluk bij. Jouw succes is niet alleen te danken aan alleen vrouwen benaderen en een beetje moeite doen hoor.
pi_186183960
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Klagen dat doe ik inderdaad. Maar dit is ook wel logisch en begrijpelijk toch. In ieder mens schuilt een soort basis denken doen en handelen. Ik weet zeker dat iedere andere jongen in mijn situatie ook net zoveel zou klagen. Ik vind het knap van mezelf dat ik niet ben gaan doorslaan.

Jij kwam erachter dat je het niet mis doet bij hollandse meiden. En dan zit er een zeker soort geluk bij. Jouw succes is niet alleen te danken aan alleen vrouwen benaderen en een beetje moeite doen hoor.
Doe is even een foto van je?
pi_186184036
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Klagen dat doe ik inderdaad. Maar dit is ook wel logisch en begrijpelijk toch. In ieder mens schuilt een soort basis denken doen en handelen. Ik weet zeker dat iedere andere jongen in mijn situatie ook net zoveel zou klagen. Ik vind het knap van mijzelf dat ik niet ben gaan doorslaan.

Je geeft geen antwoord op mijn vraag :')

Je hebt behoefte aan intimiteit en liefde. Wat doe je zelf om dat te bewerkstelligen?
pi_186184040
Oeps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')