Ik ga het niet uitproberen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:27 schreef Strani het volgende:
Ik weet het niet, maar ik hoop van je te horen of het is gelukt!
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hanky_codequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel eens gelezen dat men in de auto wacht met een krant voor het raam op het dashboard, dat soort trucjes.
Dat hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Ferdii het volgende:
gewoon in de bosjes staan met je broek op je knieen en je lul in je hand
ik weet dit van een vriend uiteraard
Lijkt wel een soort paringsdansquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.Je kan ook gewoon in de auto wachten en dan komt er vanzelf wel iemand naast je staan. Of hij rijd een paar rondjes om je auto heen om je aandacht te trekken.
Daaaag.
Daar lijkt het heel erg op inderdaad. Ik vond het destijds ook best wel grappig. En erg spannend.quote:
Dan krijg je er sowieso meteen een grote pik in.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon met je kont omhoog achteruitlopen tot je tegen iemand aanstoot.
Ja daarom geraakt men daar toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dan krijg je er sowieso meteen een grote pik in.
Nou dat hoeft niet perse. Je kan ook gewoon samen trekken en zoenen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom geraakt men daar toch?
Ja nou ja mijn ding zou het niet zijn maar je doet er niemand kwaad mee denk ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet perse. Je kan ook gewoon samen trekken en zoenen.![]()
Omg...ik word nu rood achter mijn laptop. Ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor dat ik dit vroeger echt gedaan heb.
Gelukkig weet verder niemand dit. Behalve mijn partner.
Dat niet. Maar het is eigenlijk toch wel een beetje gênant. Ik zou het nu echt nooit meer doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja mijn ding zou het niet zijn maar je doet er niemand kwaad mee denk ik.
Ja dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is eigenlijk toch wel een beetje gênant. Ik zou het nu echt nooit meer doen.
Daaag.
Ja nou...ik schaam mij nu toch ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:49 schreef Durmada het volgende:
Je zou zoiets maar gedaan hebben vroeger.
Dat verklaart waarom mensen in de auto zitten bij Geestmersmbacht als k ga hardlopenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.Je kan ook gewoon in de auto wachten en dan komt er vanzelf wel iemand naast je staan. Of hij rijd een paar rondjes om je auto heen om je aandacht te trekken.
Daaaag.
Zogenaamd loop jij daar hard natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mensen in de auto zitten bij Geestmersmbacht als k ga hardlopen![]()
Nee man, ik ben daar om 8 uur 9 uur sochtendsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Zogenaamd loop jij daar hard natuurlijk.Maar iedereen weet heus wel wat jij daar werkelijk aan het doen bent hoor.
Overdag gebeurd daar nog helemaal niks namelijk. Het feest begind pas als het flink donker begind te worden daar. Om een uur of 10 a Half 11 ofzo. En uh....wie gaat daar dan nog in godsnaam hardlopen?.....jij dus.
Rond die tijd zal je daar echt geen mannen meer vinden die opzoek zijn hoor. Dat is alleen rond een uur of 10 a 11 in de avond. En dat gaat dan de hele nacht door tot 3 uur snachts ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee man, ik ben daar om 8 uur 9 uur sochtendsanders zijn er weer zoveel loslopende honden die in de weg lopen
Dan vraag ik me af waarom mensen anderhalf uur op een parkeerplaats gaan staan en in de auto blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Rond die tijd zal je daar echt geen mannen meer vinden die opzoek zijn hoor. Dat is alleen rond een uur of 10 a 11 in de avond. En dat gaat dan de hele nacht door tot 3 uur snachts ofzo.
Maar jij bent daar toch aan het hardlopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom mensen anderhalf uur op een parkeerplaats gaan staan en in de auto blijven
Nee is daar ook gewoon nee hoor. Als je nee zegt dan laten ze je gewoon met rust verder.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto Stegeman deed dat eens undercover voor zn tv-programma. Heb ook wat verslagen gelezen van hommos die daarheen gingen in zijn boek. Het komt er een beetje op neer dat ze rondlopen en met oogcontact en op nonverbale wijze laten merken of er wederzijdse interesse is. Zo ja dan aan de slag.
Ja wederzijds interesse toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee is daar ook gewoon nee hoor. Als je nee zegt dan laten ze je gewoon met rust verder.
Ik had toen geen relatie nee. Maar toch weetje...ergens voelde ik mij een beetje zielig door dit te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wederzijds interesse toch.
Verder niks mis mee wmb trouwens. Waarom zou je je schamen. Tenzij je een gezin/vrouw/man hebt.
Ik zie toch mensen zitten zodra ik aankomen rijden en weer wegga, ondertussen een beetje rekken. Als ik dan terugkom zitten ze er soms nog, dat valt op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar jij bent daar toch aan het hardlopen?Dan ben je toch totaal niet bezig met wat andere mensen aan het doen zijn daar?
Lijkt me echt heel ongemakkelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik had toen geen relatie nee. Maar toch weetje...ergens voelde ik mij een beetje zielig door dit te doen.
Oke nou...als jij het zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zie toch mensen zitten zodra ik aankomen rijden en weer wegga, ondertussen een beetje rekken. Als ik dan terugkom zitten ze er soms nog, dat valt op.
Hoevaak per week sta jij daar? Grquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:32 schreef Samuel24 het volgende:
Gewoon wachten in de auto tot iemand interesse in je heeft. Op een gegeven moment komt er dan zo´n vent naast je parkeren. En die probeert dan je aandacht te trekken.
En dat zijn vaak nog best keurig geklede mannen hoor, die er best goed uitzien.Het zijn vaak gewoon zaken mensen, die na hun werk even langs de parkeerplaats gaan.
Nou dat niet echt....als het donker is dan zien die mensen toch mijn gezicht niet want ik zit in de auto. En het enige wat ik daar hoefde te doen is gewoon afwachten.quote:
Ik doe dit soort dingen toch al niet meer zei ik daarnet toch al!? De laatste keer dat ik dit deed is vier jaar geleden dus. Alweer een hele tijd zoals je ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Hoevaak per week sta jij daar? Gr
Maar toen was er toch ook al grinder/Tinder?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:32 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen toch al niet meer zei ik daarnet toch al!? De laatste keer dat ik dit deed is vier jaar geleden dus. Alweer een hele tijd zoals je ziet.
Nee want ik vond Tinder toen kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar toen was er toch ook al grinder/Tinder?
Waarom dan toch zo afspreken/batsen?
Bovendien lijkt anale seks en zulks me toch ook niet echt chill in een auto?
Ik kan en er weinig bij voorstellen maar als niemand er verder last van heeft, prrrrrimaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee want ik vond Tinder toen kut.
En uh...ik heb toch ook niet altijd anale seks gedaan in de auto. Sterker nog. Dat heb ik bijna helemaal niet gedaan in de auto. Uiteraard ging ik dan met de beste man, mee, en spraken we af dat ik zijn auto zou volgen tot zijn huis. En daar gingen we dan verder.![]()
Luister....het was gewoon de spanning waardoor ik het deed denk ik.Nu doe ik dat uiteraard niet meer. Ik geniet nu een relatie en alles.
Zal je vrouw leuk vinden keesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:19 schreef Nikonlover het volgende:
Nav van het topic NWS / Uitzicht op homo-ontmoetingsplaats maakt gezin uit Benningbroek wanhop vraag ik mij af hoe dat nou gaat. Hoe leggen ze contact? Spreken ze van te voren af? Of ga je gewoon als je zin hebt naar dat bos en wacht je bij een boom met je broek op je enkels tot er een andere kerel voorbij komt?
Nee joh. Niemand had daar last van. Het geestmeerambacht ligt heel ver van de bewoonde wereld vandaan. Het is een mysterieus boos waar in de avond dus dit soort activiteiten plaats vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan en er weinig bij voorstellen maar als niemand er verder last van heeft, prrrrrima
Kan mij dat schelen, die zit toch niet op FOK!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |