Ik ga het niet uitproberen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:27 schreef Strani het volgende:
Ik weet het niet, maar ik hoop van je te horen of het is gelukt!
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hanky_codequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel eens gelezen dat men in de auto wacht met een krant voor het raam op het dashboard, dat soort trucjes.
Dat hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:10 schreef Ferdii het volgende:
gewoon in de bosjes staan met je broek op je knieen en je lul in je hand
ik weet dit van een vriend uiteraard
Lijkt wel een soort paringsdansquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.Je kan ook gewoon in de auto wachten en dan komt er vanzelf wel iemand naast je staan. Of hij rijd een paar rondjes om je auto heen om je aandacht te trekken.
Daaaag.
Daar lijkt het heel erg op inderdaad. Ik vond het destijds ook best wel grappig. En erg spannend.quote:
Dan krijg je er sowieso meteen een grote pik in.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon met je kont omhoog achteruitlopen tot je tegen iemand aanstoot.
Ja daarom geraakt men daar toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dan krijg je er sowieso meteen een grote pik in.
Nou dat hoeft niet perse. Je kan ook gewoon samen trekken en zoenen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom geraakt men daar toch?
Ja nou ja mijn ding zou het niet zijn maar je doet er niemand kwaad mee denk ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet perse. Je kan ook gewoon samen trekken en zoenen.![]()
Omg...ik word nu rood achter mijn laptop. Ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor dat ik dit vroeger echt gedaan heb.
Gelukkig weet verder niemand dit. Behalve mijn partner.
Dat niet. Maar het is eigenlijk toch wel een beetje gênant. Ik zou het nu echt nooit meer doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja mijn ding zou het niet zijn maar je doet er niemand kwaad mee denk ik.
Ja dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is eigenlijk toch wel een beetje gênant. Ik zou het nu echt nooit meer doen.
Daaag.
Ja nou...ik schaam mij nu toch ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:49 schreef Durmada het volgende:
Je zou zoiets maar gedaan hebben vroeger.
Dat verklaart waarom mensen in de auto zitten bij Geestmersmbacht als k ga hardlopenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.Je kan ook gewoon in de auto wachten en dan komt er vanzelf wel iemand naast je staan. Of hij rijd een paar rondjes om je auto heen om je aandacht te trekken.
Daaaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |