quote:
Er is geen bepaalde tijdspanne waarin dit zou moeten gebeuren afgegeven door Donald Trump, volgens mij.
Maar laat ik het nog maar eens benadrukken dat de privéserver door Hillary Clinton is opgezet om FOIA te omzeilen.
Ze verplaatste vertrouwelijke, geheime, top-geheime informatie en SAP inlichtingen van beveiligde overheidslocaties op haar eigen onbeveiligde en niet geëncrypteerde privé-server.
Dit alleen al is een misdrijf volgens de Espionage Act, in het bijzonder sectie 793 F.
Het is simpelweg strafbaar om informatie van SIPRNet, JWICS en SCIF van of uit overheidslocaties af te halen.
Daarnaast vernietigde Clinton via haar advocaten 33.000 e-mails en hardware in het lopende congres en FBI-onderzoek. Ook hier zijn een aantal issues die meespelen inzake de Federal Records Act, Freedom Of Information Act, NARA en U.S. Crimes and Criminal Procedure Code.
De grand jury die in Little Rock is vanaf begin 2018 ingesteld.
bronHigh profile onderzoeken nemen gewoonlijk veel tijd in beslag. En de FBI heeft in de hogere echelons geen Peter Strzok en James Comey meer die een nep onderzoek verrichten.
Dit is tevens een ander punt waarom niemand in de eerste twee jaren van het presidentsschap van Donald Trump verantwoordelijk is gehouden voor pay to play in relatie tot de Clinton Foundation, de e-mail controverse, maar ook de tarmac meeting, FISA-abuse, de massale unmasking, het lekken van vertrouwelijke informatie naar de media, datamining van NSA-database door niet-overheid entiteiten, et cetera namelijk;
Officials die vertrokken zijn bij FBI:
James Comey, director (ontslagen)
Andrew McCabe, deputy director (ontslagen)
Peter Strzok, counterintelligence expert (ontslagen)
Lisa Page, attorney (demotie; ontslag genomen)
James Rybicki, chief of staff (ontslag genomen)
James Baker, general counsel (ontslag genomen)
Mike Kortan, assistant director for public affairs (ontslag genomen)
Josh Campbell, special assistant to James Comey (ontslag genomen)
James Turgal, executive assistant director (ontslag genomen)
Greg Bower, assistant director for office of congressional affairs (ontslag genomen)
Michael Steinbach, executive assistant director (ontslag genomen)
John Giacalone, executive assistant director (ontslag genomen)
Officials vertrokken bij het ministerie van Justitie:
Sally Yates, deputy attorney general (ontslagen)
Bruce Ohr, associate deputy attorney general (twee demoties)
David Laufman, counterintelligence chief (ontslag genomen)
Rachel Brand, deputy attorney general (ontslag genomen)
Trisha Beth Anderson, office of legal counsel for FBI (demotie en andere functie)
John P. Carlin, assistant attorney general (ontslag genomen)
Peter Kadzik, assistant attorney general, congressional liaison (ontslag genomen)
Mary McCord, acting assistant attorney general (ontslag genomen)
Matthew Axelrod, principal assistant to deputy attorney general (ontslag genomen)
Preet Bharara, U.S. attorney, SDNY (met 45 andere U.S. Attorneys ontslagen)
Sharon McGowan, civil rights division (ontslag genomen)
Diana Flynn, litigation director for LGBTQ civil rights (ontslag genomen)
Vanita Gupta, civil rights division (ontslag genomen)
Joel McElvain, assistant branch director of the civil division (ontslag genomen)
If you catch my drift.
quote:
Wat vind je verder van Donald en zn maten die geen beveiligde telefoons gebruiken? En gewoon whatsappen? Een velen malen groter risico. Daar hoor ik je echter nooit over.
Ik heb hierover ooit een artikel gelezen, maar ik kan me herinneren dat het artikel gebaseerd was op "people familiar with the manner" of "one unnamed source". Ik houd telkens rekening met het feit dat de traditionele media in de Verenigde Staten 93% negatieve berichtgeving over de Amerikaanse president uitgeeft. Dit is een verdienmodel.
Ik heb hierover te weinig werkelijk substantieels gehoord om er iets van te vinden, behalve dat dit vanzelfsprekend een dopingverhaal is voor TDS-patiëntjes.
En dat whatsappen een vele malen grotere risisco is dan SAP-inlichtingen op een onbeveiligde server plaatsen (waarvan door de Intelligence Community Inspector General is vastgesteld dat alle van de 30.000 e-mails behalve 4 naar een buitenlandse entiteit -niet gerealteerd aan Rusland- ging) zuig je gewoon uit je duim.