Noem me naief, maar van mij zou dat wel mogenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:39 schreef golfer het volgende:
Overigens zijn er talloze Fok!ers die meer of mindere romans/boeken hebben geschreven en geen gratis publiciteit of sticky/aankondigs topics daarover kregen.
Het is een e-boek.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:54 schreef Harlekien het volgende:
Wat koste het om een boek te drukken?
Hoeveel boeken drukte je ?
Wat was de investering?
heb je ook een kobo account? hij staat daar ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Wow, Stefan, je bent een stuk ouder en vooral veel afgevallen van hoe ik me je herinner van wat foto's jaren terug met jou als fotograaf. Respect! Ik kan hier in Azië zo geen epubs op m'n Kobo zetten anders had ik hem aan m'n te lange lijstje toegevoegd.
Neen helaasch nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:30 schreef superniger het volgende:
Is er ook een hardkuffer beschikbaar?
Stickie? Motte bij d'n coffeeshop zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hij heeft maar 4000 punten. gvd dan wil ik ook een sticky
@:ijs_beer @:iteejer
Ik neem de vraag mee in t interviewquote:Op zondag 24 maart 2019 10:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sun, ik heb een vraag over het schrijven van een boek zelf.
Had je van te voren al helemaal uitgedoktert hoe het verhaal zou gaan? Of kwamen er gaandeweg nieuwe dingen bij die opeens in hoofd kwamen.
Een gothicquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:20 schreef Nadinarama het volgende:
Feel-good roman, nou, wie wil zich niet goed voelen? Ik heb hem aangevraagd.
De meest gedrukte boeken op aarde zijn de IKEA catalogus en de Bijbel. Beiden zeer succesvol. En beiden worden gratis weggegeven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
"Succesroman", maar hij moet ze gratis weggeven... heb je dan een succes behaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |