Blijkbaar niet. Houd je jong hé?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat een uitzondering is.
Wiezo?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan films als Saving private Ryan steeds minder goed hebben
Toevallig zeg! Ik ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende: [..] Wel voorzichtig. Ben nog maagd.
Dit vraag ik mij nu ook af.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS NU AL RECLAME MIDDEN OP DAT FUCKING STRAND
Waarom kijk ik een film op tv
Doe je mee met Kopjechino inwijden?quote:
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.quote:
Probeer eens;quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan films als Saving private Ryan steeds minder goed hebben
O heb wel vaker gehoord van een mafklapper die een pistool trok in een treinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Elvi het volgende:
Mijn therapeut een paar jaar terug toen ik steeds banger werd om met het ov te gaan: "er gebeurt je niks in het ov, het is niet alsof er zomaar iemand het in het rond gaat schieten!"
Ik, nu:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hun kontje bewaren voor de ware.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.
Ik heb geen zaad, dus dat laat ik aan jou.quote:
Klein beetje anaal kan wel toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.
Van haar gezicht aflikken dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen zaad, dus dat laat ik aan jou.
En nee, ik ga niet snowballen.
Deze man is niet voor één gat te vangen.quote:
Anaal telt niet. Dus ja.quote:
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weerquote:
You're deluding the issuequote:
Geen zin inquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weer
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You're deluding the issue![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even doorzetten hoor. Tanden op elkaar.
Als jij nou ff een pic van je tetten stuurt als fapmateriaal...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even doorzetten hoor. Tanden op elkaar.
Of jijquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Anaal telt niet. Dus ja.
[..]
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weer
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Zal wel schrale pik hebben van het neuken van al die vrouwen hier
Vrij recent dusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.
Ff videobellen dan maarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn te groot om op foto te zetten.
Lang geleden dat je daarom vroeg. Voelde me al oud worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ff een pic van je tetten stuurt als fapmateriaal...
Ik ben het gewendquote:
Ben je weer aan het white knighten? Ze is voor jou hoor, ik zal nooit meer wat tegen haar zeggen vanaf nu.quote:
Hoezo doe je dat vaker in je leven dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.
Ow dan kan je mij ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben het gewend
Niet dat dat een goed ding is, nu ik erover nadenk.
Mooi ksstquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je weer aan het white knighten? Ze is voor jou hoor, ik zal nooit meer wat tegen haar zeggen vanaf nu.
Ik meen mij iets te herinneren van 2003.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo doe je dat vaker in je leven dan?
Ik voel me jong nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen mij iets te herinneren van 2003.
Gelukkig gedraag jij je op het moment helemaal niet bespottelijkquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lang geleden dat je daarom vroeg. Voelde me al oud worden.
Ik niet, toen was ik vers op Fok.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen mij iets te herinneren van 2003.
Ik kijk het af van Air. Schijnt goed te werken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig gedraag jij je op het moment helemaal niet bespottelijk
Foto?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens een kort pittig kapsel sinds vanavond. Ik was okay.
Aiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Jezus als jij al iemand jong vindtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow haha, dat klinkt inderdaad erg jong
RIPquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was toen 11. Weinig recht van spreken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus als jij al iemand jong vindt
Ben nu 23 en volwassen. Ik drink op regelmatige basis koffie en bier.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow haha, dat klinkt inderdaad erg jong
Ik beloof dat ik er niet op zal fappen.quote:
Bier!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nu 23 en volwassen. Ik drink op regelmatige basis koffie en bier.
Air is gewoon Air zoals hij altijd is. Jij bent echt degene die zich nu aan het aanstellen is. Maar als jij denkt dat je daarmee gaat scoren: have funquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kijk het af van Air. Schijnt goed te werken.
Whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Jij bent hier net een chick in de mannengevangenis.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nu 23 en volwassen. Ik drink op regelmatige basis koffie en bier.
Jij komt altijd over als hoogbejaardquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was toen 11. Weinig recht van spreken.
Te paard!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air is gewoon Air zoals hij altijd is. Jij bent echt degene die zich nu aan het aanstellen is. Maar als jij denkt dat je daarmee gaat scoren: have fun
Jij fapt hier nog wel op volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik er niet op zal fappen.
Godverdomme CL.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was daar gedetacheerd. En voor gedetacheerden waren er geen parkeerplekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zit ook best regelmatig in die tram. Ik heb zelf nog geen gevoel van onveiligheid gehad wat dat betreft maar kan me voorstellen dat zulke berichten er best inhakken.
Raar dat je niet bij je werkgever mag parkeren btw
Richt je aandacht op Faxie en laat mij met rust ajb.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij fapt hier nog wel op volgens mij
[ afbeelding ]
En jij bent de lokale bontkraag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent hier net een chick in de mannengevangenis.
Faxie en Air zijn de gevangen die hebben gefapt en de zaad in je gezicht gooien als je langsloopt.
Klinkt als een standaard zaterdagavond.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Faxie en Air zijn de gevangen die hebben gefapt en de zaad in je gezicht gooien als je langsloopt.
Echt waar jonge ik zweer.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij bent de lokale bontkraag?
#DeZaad
Oké hoor danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Richt je aandacht op Faxie en laat mij met rust ajb.
Welke van de twee zal z'n eigen tong doorslikken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat hij dat niet nodig heeft. Ik spreek gewoon voor mezelf. Je gedraagt je als een kleuter.quote:
Het moment dat je je realiseert dat je die pics echt niet gaat krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Richt je aandacht op Faxie en laat mij met rust ajb.
Dat klinkt als een jaquote:
Die regelmatige steken onder water die al een aantal jaar aan de gang zijn negeer je voor het gemak maar even.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat hij dat niet nodig heeft. Ik spreek gewoon voor mezelf. Je gedraagt je als een kleuter.
Maar dat zal je jezelf ook wel realiseren mag ik hopen voor je.
Je 'superkut' posts in het HVJJN topic over een week of 3 gaan daar ruimschoots voor compenseren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het moment dat je je realiseert dat je die pics echt niet gaat krijgen
Die zijn nu toch helemaal niet relevant?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die regelmatige steken onder water die al een aantal jaar aan de gang zijn negeer je voor het gemak maar even.
Toen ik 22 was werd ik regelmatig 30 geschatquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij komt altijd over als hoogbejaard
Dat er dan zo'n harde huehue in zit en je keihard een kies breekt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met je mond open eten
Maar, popcorn
Was je toen al kaal of heb je van die enorme wallen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik 22 was werd ik regelmatig 30 geschat
Oude vriendenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Was je toen al kaal of heb je van die enorme wallen?
Nee omdat ie zo zeurt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Was je toen al kaal of heb je van die enorme wallen?
Ik denk serieus met de ketting vast aan het aanrecht en dolgelukkigquote:
O, nachtmerries datquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er dan zo'n harde huehue in zit en je keihard een kies breekt.
Past niet in het dominante man plaatje dat hij schetste van zichzelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk serieus met de ketting vast aan het aanrecht en dolgelukkig
Ik denk in panty en zo'n schortje
Ik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:22 schreef Allures het volgende:
Ik moest laatst weer ID laten zien. Voor zo'n klein flesje wijn voor in de pasta saus
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Even serieus: ik las laatst ergens dat ie een hersentumor zou hebben.
Ik hoef sinds mijn 20ste ofzo al nooit meer ID te laten zien. Word altijd ouder geschat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:22 schreef Allures het volgende:
Ik moest laatst weer ID laten zien. Voor zo'n klein flesje wijn voor in de pasta saus
Serieus? Damnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Even serieus: ik las laatst ergens dat ie een hersentumor zou hebben.
ik vond hem sowieso zo vaaaagquote:
Mijn gezicht doet meteen weerquote:
Nee, vreselijk zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gezicht doet meteen weerDesalniettemin, een hersentumor gun je niemand.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gezicht doet meteen weerDesalniettemin, een hersentumor gun je niemand.
Half februari vroeg een dame bij de Jumbo me nog om mijn ID toen ik een wijntje kocht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef sinds mijn 20ste ofzo al nooit meer ID te laten zien. Word altijd ouder geschat.
Links deugmens hè, dan krijg je dat.quote:
Ja na je 30ste lijkt me dat inderdaad wel leuk ja!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Half februari vroeg een dame bij de Jumbo me nog om mijn ID toen ik een wijntje kocht.
Ik ben 34. It made my day
Dat vraagt om een foto van jou nuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja na je 30ste lijkt me dat inderdaad wel leuk ja!
Maar ben laatst door iemand 30 geschat. Met 23 is dat wat minder leuk
quote:
Hij zegt waar het op staat!quote:
Goed leven heb je als je je daar druk over kan maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb echt totaal geen moeite met leeftijdgeneuzel
*gniffelquote:
Ah, nog zo'n links deugmensch.quote:
Hij creëert enorm veel werk voor murenbouwers.quote:
Vol verwachting F5 ik tot ik een DM/PM ziequote:
Hij maakt idd van zijn hart geen moordkuil.quote:
Male privilegequote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb echt totaal geen moeite met leeftijdgeneuzel
Ik gun maar 1 iemand in de wereld kanker. En dat is niet Trumpquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij creëert enorm veel werk voor murenbouwers.
Maar zonder gekheid kun je hem niet in één adem noemen met dictators met talloze doden op hun geweten en hem kanker wensen.
Ja ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat ie man zo enorm fout is wordt je gewoon aangepraat. In de US vindt iedereen hem prima. Zowel zwart als blank, omdat het er nu (nog) best goed gaat.
Boven de 30 niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd check jij vrouwen nog uit?
23-31. Zo'n 4 jaar jonger en ouder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd check jij vrouwen nog uit?
prima kerel om een wereldmacht te laten leiden jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat ie man zo enorm fout is wordt je gewoon aangepraat. In de US vindt iedereen hem prima. Zowel zwart als blank, omdat het er nu (nog) best goed gaat.
Bedankt Vinniequote:
Daar heb je het al, als rijpere vrouw tel je gewoon niet meer meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
23-31. Zo'n 4 jaar jonger en ouder.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
prima kerel om een wereldmacht te laten leiden ja
Rijp is prima. Overrijp gaat te ver...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bedankt Vinnie
[..]
Daar heb je het al, als rijpere vrouw tel je gewoon niet meer mee
Goede wijn is nooit overrijp.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rijp is prima. Overrijp gaat te ver...
Glijende (fruit)schaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoeveel goede wijn is er ten opzichte van slechte?quote:
Whehehehehequote:
Weinigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoeveel goede wijn is er ten opzichte van slechte?
Daarom maar goedkope sloeberwijntjes van vorig jaar.quote:
Dat is zowaar een interessante invalshoek.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het een grote pannenkoek, maar wel een zakenman die anti oorlog is. Wordt straks een president met de minste doden op zijn naam.
Uhuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het een grote pannenkoek, maar wel een zakenman die anti oorlog is. Wordt straks een president met de minste doden op zijn naam.
deze vind ik ook hilarischquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Hij is er inderdaad zeer capabel voor.
Rijpe vrouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
deze vind ik ook hilarisch
Everybody knew koekert! Dat was het punt
Mooi compliment op Pannenkoekendag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Pls, van 18 zeker.quote:
Hey jijquote:
Anders is het overrijp hè.quote:
of zo'n mango die dan niet rijp is, nog niet rijp is, nee kut nog niet rijp, verdo... nee wacht hij is rijp! Ownee te laatquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Van dat fruit dat maar nooit rijpt. Is ook niks hè?
Dat is met avocado ook altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
[..]
of zo'n mango die dan niet rijp is, nog niet rijp is, nee kut nog niet rijp, verdo... nee wacht hij is rijp! Ownee te laatHij is al weer rot
Hey back atcha.quote:
Alles goed?quote:
Da's niet handig.quote:
Als je een mango laat verrotten dan lag je zelf ook wel ergens weg te rottenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
[..]
of zo'n mango die dan niet rijp is, nog niet rijp is, nee kut nog niet rijp, verdo... nee wacht hij is rijp! Ownee te laatHij is al weer rot
Het is ook al bijna bedtijd.quote:
Ja best goed. Met jou ook?quote:
Tot morgenvroeg zes uurquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook hoor. Dit klikoklare stuk fruit gast maar eens slapen
Dat krijg je ervan als je geen bier drinktquote:
mango is vies manquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je een mango laat verrotten dan lag je zelf ook wel ergens weg te rotten
Jazeker. Geen bijzonderheden. Dus dat is goed.quote:
Banaan erbijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Van dat fruit dat maar nooit rijpt. Is ook niks hè?
SaaiwiNquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker. Geen bijzonderheden. Dus dat is goed.
In smoothiequote:
Ja, dan is het dus ineens overrijp.quote:
Wie probeer je te hosselen over mijn rug?quote:
Deze man weet. Lekker een doosje overrijpe mango van de markt voor 2.50 en eventueel invriezen wat je niet op kan maken.quote:
Mijn avocado's doen het prima. Het duurt even, dat dan weer wel. Net als die perssinaasappels van de gewone super, beter even laten liggenquote:
Tettenpics zijn al lang in de pocket joh.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie probeer je te hosselen over mijn rug?
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tettenpics zijn al lang in de pocket joh.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tettenpics zijn al lang in de pocket joh.
Jammer dat jij niet meer mag.quote:
Jaja, app ze nou maar gewoon.quote:
Zo zijn we niet getrouwd hèquote:
Samen dan maar weerquote:
quote:
Lekker helemaal leegzwetenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:21 schreef Allures het volgende:
Ik ben zo niet gemaakt voor ziek zijn
Ik wil me al van de trap gooien door deze freaking manflu
Morgen dan? Of wat zijn de weekend plannen?quote:
Morgenochtend al naar een vriendin voor mentale support omdat ze een grote tattoage laat zetten, dan blijf ik daar eten en slapen en maybe gaan we de stad nog even in. Zondag naar de dierentuinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen dan? Of wat zijn de weekend plannen?
Klinkt vrij saai. Of laat je in de tussentijd ook nog een tattoo zetten?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Morgenochtend al naar een vriendin voor mentale support omdat ze een grote tattoage laat zetten, dan blijf ik daar eten en slapen en maybe gaan we de stad nog even in. Zondag naar de dierentuin
Taart eten is leuker natuurlijk dan supportenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt vrij saai. Of laat je in de tussentijd ook nog een tattoo zetten?
Dat wel, maar ook niet heel spannend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Taart eten is leuker natuurlijk dan supporten
Vind je dierentuin niet leuk dan?
Nee, morgen even niet. Moet nog steeds een afspraak maken voor de volgende
Maar dat hoort ook niet spannend te zijn. Daarvoor ga je naar een horrorfilm.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook niet heel spannend.
Heb je wel al tattoos dan?
Picsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dat hoort ook niet spannend te zijn. Daarvoor ga je naar een horrorfilm.
Ja, een aantal heb ik er intussen
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
LIF / Het FOK! Tattoo Topic #98 get inked
Qua stijl vind ik die leeuw het mooiste, maar die Egyptische bevalt me ook welquote:
Nee, ik ben te bang dat het zelf na een paar jaar niet meer mooi vindquote:
Over de leeuw heb ik al mega veel positieve reacties ontvangenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua stijl vind ik die leeuw het mooiste, maar die Egyptische bevalt me ook wel
Ik ben als de dood voor naalden, maar dit is toch net even wat anders. Het is heel oppervlakkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben te bang dat het zelf na een paar jaar niet meer mooi vinden ik hou niet van naalden
Dat eerste heeft mij er ook van weerhouden om het ooit te doen. Al weet ik wel wat ik als tattoo zou kiezen, als ik het zou doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef gianni61 het volgende:
Nee, ik ben te bang dat het zelf na een paar jaar niet meer mooi vinden ik hou niet van naalden
Vertelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste heeft mij er ook van weerhouden om het ooit te doen. Al weet ik wel wat ik als tattoo zou kiezen, als ik het zou doen.
"Miss <3"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste heeft mij er ook van weerhouden om het ooit te doen. Al weet ik wel wat ik als tattoo zou kiezen, als ik het zou doen.
Nee, die is al via trouwring met passende inscriptie geregeld.quote:
Iets minder permanent.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die is al via trouwring met passende inscriptie geregeld.
Pols/onderarm is dat toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over de leeuw heb ik al mega veel positieve reacties ontvangen
Was mijn eerste
Ja, op mijn onderarm inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pols/onderarm is dat toch?
Sleeves en onderarm vind ik vaak wel hel mooiste. En niet van die kleine dingetjes
Er is verdorie niks mis met mijn kleine dingetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pols/onderarm is dat toch?
Sleeves en onderarm vind ik vaak wel hel mooiste. En niet van die kleine dingetjes
Inmiddels al ruim een kwart van mijn leven dus het voelt wel zo.quote:
hue huequote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Er is verdorie niks mis met mijn kleine dingetje.
Wat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels al ruim een kwart van mijn leven dus het voelt wel zo.
Gelukkig heb ik je nummer.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog wel wat meer kleine dingetjes. Huehue. Geen dm's.
Wat?quote:
Die gaan we ooit halenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
O nevermind ik dacht bij kwart automatisch aan 25. Ik ga zo slapen.
We zijn nog geeneens op de helft.quote:
Heb jij kleine dingetjes?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is verdorie niks mis met mijn kleine dingetje.
Het ging over getrouwd zijn dus mijn trouwdatum leek mij vrij logisch.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan wanneer je begint met tellen.
Tell me more..quote:
Hij past bij je. Bescheiden.quote:
Hij had eigenlijk nog wel iets kleiner gemogenquote:
Hmm, dan toch liever een hele sleevequote:
Op je enkel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Hij had eigenlijk nog wel iets kleiner gemogen![]()
Wil nog wel een wensbotje maar weet nog niet precies waar.
Sleevesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, dan toch liever een hele sleeve
Zijn typisch van die dingen die ik mooi vind, maar vooral om te zien bij een ander. Mijn broertje heet een hele mooie.quote:
Vandaag was Nederland-duitsland dames handbal wedstrijd. Bij Duitse team zitten 2 meiden met een sleeve, maakt ze toch meteen een stuk aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn typisch van die dingen die ik mooi vind, maar vooral om te zien bij een ander. Mijn broertje heet een hele mooie.
Ff Googlen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:50 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag was Nederland-duitsland dames handbal wedstrijd. Bij Duitse team zitten 2 meiden met een sleeve, maakt ze toch meteen een stuk aantrekkelijker
Dinah eckerlequote:
Met die andere zou ik dan in elk geval al één gedeelde interesse hebben.quote:
Die andere is Luisa Schulze. Leuke vrouw maar veel mannen zullen er niks in zien omdat ze 1,90m isquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die andere zou ik dan in elk geval al één gedeelde interesse hebben.
Die kan met kleine hakken nog steeds prima naast mij lopen. Ik vind die andere sympathieker om te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:56 schreef gianni61 het volgende:
Die andere is Luisa Schulze. Leuke vrouw maar veel mannen zullen er niks in zien omdat ze 1,90m is
Ex collega van mij is ook zo lang, dat maakt daten toch echt wel lastiger idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die andere is Luisa Schulze. Leuke vrouw maar veel mannen zullen er niks in zien omdat ze 1,90m is
Yup. Heb ooit wel eens gedate via een datingsite voor llange mensen. Daar was ik één van de ukkies. Rare gewaarwording.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex collega van mij is ook zo lang, dat maakt daten toch echt wel lastiger idd.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup. Heb ooit wel eens gedate via een datingsite voor llange mensen. Daar was ik één van de ukkies. Rare gewaarwording.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja![]()
Ik heb ooit ge’date’ met iemand van 2.08m dat was voor mij ookmwel te lang
Inkt kan idd wel heel mooi zijn, mits goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag was Nederland-duitsland dames handbal wedstrijd. Bij Duitse team zitten 2 meiden met een sleeve, maakt ze toch meteen een stuk aantrekkelijker
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ok, ik ben op zich ook niet de grootste.
Vind het zelf ook wel prima eigenlijk. Heb met genoeg dingen van mezelf (mn lichaam, mn persoonlijkheid) wel ooit problemen gehad, maar daarmee nooitquote:
ik ben bekend met je neiging tot zelfonderschatting.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het zelf ook wel prima eigenlijk. Heb met genoeg dingen van mezelf (mn lichaam, mn persoonlijkheid) wel ooit problemen gehad, maar daarmee nooit
Ik heb op zich niks tegen langere vrouwen, maar vaak zie je toch dat zij ook een man zoeken die langer isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ex collega van mij is ook zo lang, dat maakt daten toch echt wel lastiger idd.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb op zich niks tegen langere vrouwen, maar vaak zie je toch dat zij ook een man zoeken die langer is
Behalve dan qua lengte, in mn hoofd ben ik 1.80quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ben bekend met je neiging tot zelfonderschatting.
Doe maar hakken aan de volgende keer dat we elkaar zien dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Behalve dan qua lengte, in mn hoofd ben ik 1.80
Langer dan ik is wel fijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb op zich niks tegen langere vrouwen, maar vaak zie je toch dat zij ook een man zoeken die langer is
Als we gaan lopen is dat niet zo handigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar hakken aan de volgende keer dat we elkaar zien dan.
Nee, oké. Als je zelf 1,90 bent lijkt me dat ook niet heel leuk. Maar ja, zo zijn er ook genoeg mannen die geen langere vrouw willenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Langer dan ik is wel fijn.
En niet zo moeilijk.
Die collega van me vindt iets kleiner niet zo erg, maar hij moet geen 1.65 ofzo zijn.
Tweede paar schoenen mee dan maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als we gaan lopen is dat niet zo handig
Ik vond/vind het altijd wel wat hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef gianni61 het volgende:
Nee, oké. Als je zelf 1,90 bent lijkt me dat ook niet heel leuk. Maar ja, zo zijn er ook genoeg mannen die geen langere vrouw willen
Er zijn natuurlijk ook niet zoveel vrouwen langer dan jij, daa wel bijzonder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond/vind het altijd wel wat hebben
In het dagelijks leven kom ik ze niet heel veel tegen nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn natuurlijk ook niet zoveel vrouwen langer dan jij, daa wel bijzonder.
Daar is hij prima zelf toe in staatquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn nu toch helemaal niet relevant?
Het is gewoon opvallend hoe jij met nieuw vlees in het topic ineens van alles erbij gaat sleuren om Air zwart te maken.
Bitchfight tussen halfjes, altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is hij prima zelf toe in staat
Ik vind het eerder opvallend dat er nu opeens huilie huilie gedaan wordt.
Aldus het kwartjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Bitchfight tussen halfjes, altijd vermakelijk
Klinkt als tijd voor koffiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:37 schreef ArTiC het volgende:
Hele dag dood op, nu niet kunnen slapen....fml
I see what you did therequote:
Je gaat niet op zo’n hipster coffee ride?quote:
Nee, wij fietsen gewoon door. Mietjes die na een uurtje al koffie gaan zuipenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gaat niet op zo’n hipster coffee ride?
Met hun snorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wij fietsen gewoon door. Mietjes die na een uurtje al koffie gaan zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |