Blijkbaar niet. Houd je jong hé?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat een uitzondering is.
Wiezo?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan films als Saving private Ryan steeds minder goed hebben
Toevallig zeg! Ik ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende: [..] Wel voorzichtig. Ben nog maagd.
Dit vraag ik mij nu ook af.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS NU AL RECLAME MIDDEN OP DAT FUCKING STRAND
Waarom kijk ik een film op tv
Doe je mee met Kopjechino inwijden?quote:
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.quote:
Probeer eens;quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan films als Saving private Ryan steeds minder goed hebben
O heb wel vaker gehoord van een mafklapper die een pistool trok in een treinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Elvi het volgende:
Mijn therapeut een paar jaar terug toen ik steeds banger werd om met het ov te gaan: "er gebeurt je niks in het ov, het is niet alsof er zomaar iemand het in het rond gaat schieten!"
Ik, nu:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hun kontje bewaren voor de ware.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.
Ik heb geen zaad, dus dat laat ik aan jou.quote:
Klein beetje anaal kan wel toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heb besloten maagd te blijven totdat ik trouw.
Van haar gezicht aflikken dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen zaad, dus dat laat ik aan jou.
En nee, ik ga niet snowballen.
Deze man is niet voor één gat te vangen.quote:
Anaal telt niet. Dus ja.quote:
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weerquote:
You're deluding the issuequote:
Geen zin inquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weer
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You're deluding the issue![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even doorzetten hoor. Tanden op elkaar.
Als jij nou ff een pic van je tetten stuurt als fapmateriaal...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even doorzetten hoor. Tanden op elkaar.
Of jijquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Anaal telt niet. Dus ja.
[..]
Fap het even van je af Air, zou ik zeggen. Spreek ik je over 3 minuten weer
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Zal wel schrale pik hebben van het neuken van al die vrouwen hier
Vrij recent dusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.
Ff videobellen dan maarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn te groot om op foto te zetten.
Lang geleden dat je daarom vroeg. Voelde me al oud worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ff een pic van je tetten stuurt als fapmateriaal...
Ik ben het gewendquote:
Ben je weer aan het white knighten? Ze is voor jou hoor, ik zal nooit meer wat tegen haar zeggen vanaf nu.quote:
Hoezo doe je dat vaker in je leven dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 2016 nog seks heb gehad.
Ow dan kan je mij ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben het gewend
Niet dat dat een goed ding is, nu ik erover nadenk.
Mooi ksstquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je weer aan het white knighten? Ze is voor jou hoor, ik zal nooit meer wat tegen haar zeggen vanaf nu.
Ik meen mij iets te herinneren van 2003.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo doe je dat vaker in je leven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |