Snel, bespreek ook mijn RQ'tjes!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks weer, als je weer scoort terwijl er iemand afk is om vervolgens trots te gaan doen met je goal.
Afk gaan als ik ga scoren is wel erg zwak.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks weer, als je weer scoort terwijl er iemand afk is om vervolgens trots te gaan doen met je goal.
Davy klaagde dat we 3v3 op Huge speelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat je steeds bij open doelen scoren leuk vindt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Davy klaagde dat we 3v3 op Huge speelden.
Daarna Big.
Beide verloren.
Dat waren gewoon foutjes van Messi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat je steeds bij open doelen scoren leuk vindt.
Terechte kritiek.quote:
Niet samen in de kleedkamer gezeten natuurlijk.quote:
Geroosterde taco's lekker man niks mis mee.quote:
Frans van Seumeren gaat even los op de KNVBtwitter:RTVUtrechtSport twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 16:29:14Frans van Seumeren spuwt zijn gal richting de KNVB. "Geen minuut stilte bij Oranje vanwege een protocol. Ze moeten zich diep schamen." Kijk Een Berg Sport met @vdBergRene @GKruys en @Korneel_Evers Vanaf 17.30 op @rtvutrecht https://t.co/tiFDrGuymm reageer retweet
Goede keuze.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb vorige week een pro abbo op VI.nl aangeschaft
Mensonterend spelletje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk trouwens niet, ik ben hier voor het HaxBall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |