abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185889130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Als je de 2004 zaak al in je lijstje opneemt...
Waarom was Michael Jackon zo close met de Arvizo's? Waarom hand in hand met Gavin verschijnen? En waarom überhaupt hem in je kamer laten slapen (alhoewel Michael zelf zei dat hij op de grond sliep :')).

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 27-03-2019 23:37:12 ]
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 23:27:59 #152
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185889166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Beetje makkelijk zo. Waarom oneens?
Ja sorry ben moe.
Ik wilde een punt maken en weten waarom jij het geloofwaardig vindt. En niet battlen erover.
Er zijn wat meer dingen waarom ik de Jacksons ongeloofwaardig vind. Zie post 147 en geld kan evengoed een rol spelen. En hoe weten we of Taj niet is voorbereid hierop? Natuurlijk is het geen hard bewijs allemaal. Maar dat maakt het lastiger discussiëren dan over bijv een puur wetenschappelijk onderwerp.
A child is born with no state of mind.
pi_185889313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien omdat ze hem beter kennen dan wij?

tajjackson3 twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:57:32 Absolute strangers are trying to tell people who KNEW and interacted with Michael Jackson that they are wrong for standing up for him and the truth.I’m sorry but we will be on the RIGHT side of history when this is all over. Keep your fictional movie, cause we have the facts. reageer retweet
Je zou de woorden 'Michael Jackson' zo kunnen vervangen voor 'Jesus Christ'.
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:46:38 #154
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185889516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom was Michael Jackon zo close met de Arvizo's? Waarom hand in hand met Gavin verschijnen? En waarom überhaupt hem in je kamer laten slapen (alhoewel Michael zelf zei dat hij op de grond sliep :')).
In June 2005, Jackson was cleared of all charges.

'I would still vote not guilty today'
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 28 maart 2019 @ 07:21:50 #155
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185891127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

In Frankrijk werd het Dan Reed niet makkelijk gemaakt in een interview na de uitzending.
Is die ondertiteling door een beëdigde tolk gedaan?
Anders kan je het niet geloven.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185897241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
-In 1979 zou Michael Jackson hebben gemasturbeerd aan de telefoon met de toen 13-jarge Terry George. Terry George is nu een succesvolle regisseur, dat hij op geld uit zou zijn, lijkt me ongeloofwaardig.
Ik hoor nu voor het eerst van deze Terry.

Dit wordt beweerd door Michael Jackson fans: Terry George is yet another opportunist who used false allegations against Michael Jackson to benefit financially.

Verder Google: BRITISH millionaire Terry George has alleged that he had inappropriate phone calls from Michael Jackson from when he was 13 years old.

quote:
Terry George is a self made entrepreneur and philanthropist, with over 25 years experience in the leisure and entertainment sector. His diverse portfolio of successful companies have made him a household name in the North, coupled with his television appearances on Channel 4’s The Secret Millionaire,and his home, Carr Hall Castle winning the coveted title ‘I Own Britain’s Best Home’ in the Five series in 2008.
bron

Wat een volk is het ook om te veronderstellen dat het enkel maar om geld ging :') |:(

De Jackson familie neem ik ook niet serieus. Bij Wade en James kun je de nodige vraagtekens plaatsen. Echter, om de logeerpartijen af te doen als onschuldig waar helemaal niet gebeurde vind ik niet geloofwaardig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 28-03-2019 15:20:43 (bewoording wat aangepast) ]
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:59:04 #157
28167 matthijst
pi_185898646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:25 schreef Mylene het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van deze Terry.
Zou hooguit gokken dat het een verhalenverteller is. Zoals Regilio tuur die mensen uit de Hudson trok.

quote:
Echter, om de logeerpartijen af te doen als onschuldig waar helemaal niets gebeurde vind ik niet geloofwaardig.
Tsja, de twee die misbruikt zijn geloof je dan niet, maar de rest die zegt niet misbruikt te zijn ook niet?
pi_185901659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

In June 2005, Jackson was cleared of all charges.

'I would still vote not guilty today'
Beste Brave Sir.
Indien je gelooft dat MJ 100% innocent is, die oprecht van kinderen hield en zoals hij zelf aangaf werkelijk nooit een kind zou pijn doen.
En indien je daarom denkt dat Wade en James gewoon zijn hartsvriendjes waren, waar hij echt van hield (zoals hij elke dag per fax liet weten) en met wie hij op 1 lijn zat omdat hij zelf een volwassen kind is; dat gaat niet op.

Puur en alleen al vanwege het feit dat hij ze na een paar jaar dagelijks (soms dag en nacht) intensief contact (I really love you etc) opeens echt compleet liet vallen en aan hun lot overliet, en daarmee veel pijn deed, dat doen vrienden niet, of mensen die oprecht van iemand houden (en dat bezwoer hij hen dagelijks), en al helemaal niet met jonge kinderen die een bepaalde mate van afhankelijkheid naar je hebben door jouw toedoen (en die hun land hebben verlaten met achterlating van hun vader om bij jou in de buurt te zijn) en al helemaal niet wanneer je MJ de grote kindervriend bent.
Het waren overduidelijke love-interests, die terzijde gingen zodra MJ zijn hart verloor aan een ander jonger cq knapper exemplaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 28-03-2019 19:07:22 ]
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:47 #159
28167 matthijst
pi_185901789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef Za het volgende:

Puur en alleen al vanwege het feit dat hij ze na een paar jaar dagelijks (soms dag en nacht) intensief contact (I really love you etc)
Als je ze gelooft. Zoveel faxen hadden ze niet en de ma Wade heeft ooit getuigd dat MJ eerst nooit zelf faxte. Toen hij wist hoe de fax werkte lag de kamer er opeens vol mee toen ze thuiskwamen (ze zei niet dat daarna de kamer elke dag afgevuld was).
pi_185901857
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef matthijst het volgende:

Als je ze gelooft. Zoveel faxen hadden ze niet en de ma Wade heeft ooit getuigd dat MJ eerst nooit zelf faxte. Toen hij wist hoe de fax werkte lag de kamer er opeens vol mee toen ze thuiskwamen (ze zei niet dat daarna de kamer elke dag afgevuld was).
Misschien hadden ze niet zoveel faxen, geen idee.
De situatie was duidelijk Wade verliet als kind Australië om bij MJ in de buurt te zijn op initiatief van MJ.
Hij was idolaat van hem, kleedde zich als hem, danste als hem, vergezelde hem op zijn reizen, deelden kamers en bed zowel in hotels als op Neverland.
Wat heeft deze jongen dan verkeerd gedaan om aan de kant gezet te worden?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:04:04 #161
28167 matthijst
pi_185903074
Jij ziet ook nog iedereen van vroegah?
pi_185903642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:12 schreef Za het volgende:

[..]

Misschien hadden ze niet zoveel faxen, geen idee.
De situatie was duidelijk Wade verliet als kind Australië om bij MJ in de buurt te zijn op initiatief van MJ.
Hij was idolaat van hem, kleedde zich als hem, danste als hem, vergezelde hem op zijn reizen, deelden kamers en bed zowel in hotels als op Neverland.
Wat heeft deze jongen dan verkeerd gedaan om aan de kant gezet te worden?
Eerder op initiatief van zijn moeder heb ik het idee. Wade werd ook min of meer opgedrongen.
pi_185903689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en nu?
Safechuck zit onderhand te janken, Wade kijkt arrogant en die kale zit er bij alsof hij alles voorelkaar heeft en denkt aan zijn award.
pi_185909987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:04 schreef matthijst het volgende:
Jij ziet ook nog iedereen van vroegah?
Het gaat erom dat ze vrij plotseling gedumpt zijn door MJ.

Dit waren kinderen van wie MJ zei te houden, zijn tijd mee doorbracht, tijdens zijn reizen, op Neverland alsmede waar hij de nachten mee doorbracht, dus niet zomaar iedereen.

Vanwaar werden zij aan de kant gezet en sliep hij opeens met een andere jongen en herhaalde dit patroon zich van jongen tot jongen door de jaren heen, telkens van heel innig overal mee naar toe, liefdes verklaringen, hand in hand, op schoot zitten, kussen, samen slapen, en dan opeens is de interesse van MJ over en is er een nieuwe jongen, terwijl de anderen emotioneel afhankelijk van hem waren, daar had MJ zelf naartoe gewerkt.
Het was niet andersom he, dat de jongens hem dumpten of afhankelijk maakten en cadeaus kochten en hem kusten of op schoot namen.

Kun je het echt niet zien voor wat het is?
  vrijdag 29 maart 2019 @ 07:08:45 #165
28167 matthijst
pi_185910217
Als je alles gelooft. Safechuck ma zei dat ze maar 4x op Neverland geweest zijn toen MJ er was.
pi_185910274
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:08 schreef matthijst het volgende:
Als je alles gelooft. Safechuck ma zei dat ze maar 4x op Neverland geweest zijn toen MJ er was.
En de rest van de harem jongetjes die in de loop der jaren voorbij komen zijn ook maar verzonnen door iedereen....
  vrijdag 29 maart 2019 @ 07:50:20 #167
28167 matthijst
pi_185910423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En de rest van de harem jongetjes die in de loop der jaren voorbij komen zijn ook maar verzonnen door iedereen....
Nee, maar heb jij iedereen die regelmatig bij je thuis kwam in z'n kont genomen?

Dat "aan de kant geschoven" is nogal aangedikt volgens mij: ze zagen MJ allebei nog tot achterin hun tienerjaren/begin 20.
Dus zo butthurt waren ze er toen niet over.
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 08:45:32 #168
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185910918
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, maar heb jij iedereen die regelmatig bij je thuis kwam in z'n kont genomen?

Dat "aan de kant geschoven" is nogal aangedikt volgens mij: ze zagen MJ allebei nog tot achterin hun tienerjaren/begin 20.
Dus zo butthurt waren ze er toen niet over.
Volg je het wel? :)
Weet je wel wat grooming is?
Je hebt gemist dat ze allemaal dachten een speciale band te hebben met MJ?
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:45:36 #169
28167 matthijst
pi_185910920
James Safechuck in Leaving Neverland, claims he was "abused" "Above the train station" also states his "abuse" was 1988-1992 - UNFORTUNATELY, for him Train Station wasn't built until end of 1993, completed by 1994 right before MJ married LMP. sooooo
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:50:03 #170
28167 matthijst
pi_185910960
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nee, ik heb het harde bewijs even gemist.
Maar bewijs heb jij niet nodig, dat is wel gebleken.

Ik kan wel zeggen dat ik dacht een speciale band met je buurvrouw te hebben gehad. Dat maakt het nog niet waar.

Treinstation verhaal bijvoorbeeld.
pi_185910998
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef matthijst het volgende:
James Safechuck in Leaving Neverland, claims he was "abused" "Above the train station" also states his "abuse" was 1988-1992 - UNFORTUNATELY, for him Train Station wasn't built until end of 1993, completed by 1994 right before MJ married LMP. sooooo
Het misbruik zou 7 jaar hebben geduurd. Dat is 1 ding dat niet klopt.

Kun je je andere twee claims, de bouw van het treinstation en de verklaring van James Safechuck wel aantonen/bewijzen?

When his parents announced it was time to leave, Jackson convinced them to leave their son with him, on his own. They agreed, and the abuse started as soon as his parents left Neverland’s driveway. In a queasy echo of Jackson’s 1982 ballad Human Nature (“If they say why, why, tell them that it’s human nature / Why, why does he do me that way?”), Jackson assured the seven year old: “This is how to show love,” but said he should never tell anyone. This would continue for seven years. https://www.theguardian.c(...)se-he-was-like-a-god
pi_185911051
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Volg je het wel? :')
Weet jij wat leugens zijn?
Je hebt ze allemaal gemist omdat je denkt dat 2 idioten de waarheid spreken?
  vrijdag 29 maart 2019 @ 09:00:33 #173
28167 matthijst
pi_185911060

Je leest de declarations niet, want te lui voor...

[ Bericht 11% gewijzigd door matthijst op 29-03-2019 09:09:41 ]
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 09:06:35 #174
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185911129
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, ik heb het harde bewijs even gemist.
Maar bewijs heb jij niet nodig, dat is wel gebleken.

Ik kan wel zeggen dat ik dacht een speciale band met je buurvrouw te hebben gehad. Dat maakt het nog niet waar.

Treinstation verhaal bijvoorbeeld.
Waarom om mijn vragen heen praten? En niet gwn beantwoorden? Het is niet beledigend bedoeld hoor.

Misbruik is sowieso lastig te bewijzen, wat snap je daar je niet aan?
Als ik je vraag wat voor soort bewijs jij verwacht bij een verjaarde misbruikbeschuldiging, kom jij met getuigenissen van Culkin.

En als één buurvrouw het zegt, ok.
(Eigenlijk helemaal niet ok, want juist oa één van de redenen dat slachtoffers er vaak niet voor uit durven komen. De angst om niet geloofd te worden.)
Maar als er 4 buurvrouwen zouden zijn die hetzelfde zouden beweren wordt het een ander verhaal :)

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 29-03-2019 09:50:24 ]
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 09:11:25 #175
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185911188
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 09:00 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]

Je leest de declarations niet, want te lui voor...
Ik heb een kind, huishouden, baan en een leven :*
En toch lees ik veel van jullie linkjes :)
Maar als je dat als lui wil benoemen. Jammer dat je nu op de man komt...

Anyway ik ga boodschapjes doen. Laters 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')