Waarom was Michael Jackon zo close met de Arvizo's? Waarom hand in hand met Gavin verschijnen? En waarom überhaupt hem in je kamer laten slapen (alhoewel Michael zelf zei dat hij op de grond sliepquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Als je de 2004 zaak al in je lijstje opneemt...
Ja sorry ben moe.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Beetje makkelijk zo. Waarom oneens?
Je zou de woorden 'Michael Jackson' zo kunnen vervangen voor 'Jesus Christ'.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien omdat ze hem beter kennen dan wij?twitter:tajjackson3 twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:57:32Absolute strangers are trying to tell people who KNEW and interacted with Michael Jackson that they are wrong for standing up for him and the truth.I’m sorry but we will be on the RIGHT side of history when this is all over. Keep your fictional movie, cause we have the facts. reageer retweet
In June 2005, Jackson was cleared of all charges.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom was Michael Jackon zo close met de Arvizo's? Waarom hand in hand met Gavin verschijnen? En waarom überhaupt hem in je kamer laten slapen (alhoewel Michael zelf zei dat hij op de grond sliep).
Is die ondertiteling door een beëdigde tolk gedaan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In Frankrijk werd het Dan Reed niet makkelijk gemaakt in een interview na de uitzending.
Ik hoor nu voor het eerst van deze Terry.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
-In 1979 zou Michael Jackson hebben gemasturbeerd aan de telefoon met de toen 13-jarge Terry George. Terry George is nu een succesvolle regisseur, dat hij op geld uit zou zijn, lijkt me ongeloofwaardig.
bronquote:Terry George is a self made entrepreneur and philanthropist, with over 25 years experience in the leisure and entertainment sector. His diverse portfolio of successful companies have made him a household name in the North, coupled with his television appearances on Channel 4’s The Secret Millionaire,and his home, Carr Hall Castle winning the coveted title ‘I Own Britain’s Best Home’ in the Five series in 2008.
Zou hooguit gokken dat het een verhalenverteller is. Zoals Regilio tuur die mensen uit de Hudson trok.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:25 schreef Mylene het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van deze Terry.
Tsja, de twee die misbruikt zijn geloof je dan niet, maar de rest die zegt niet misbruikt te zijn ook niet?quote:Echter, om de logeerpartijen af te doen als onschuldig waar helemaal niets gebeurde vind ik niet geloofwaardig.
Beste Brave Sir.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In June 2005, Jackson was cleared of all charges.
'I would still vote not guilty today'
Als je ze gelooft. Zoveel faxen hadden ze niet en de ma Wade heeft ooit getuigd dat MJ eerst nooit zelf faxte. Toen hij wist hoe de fax werkte lag de kamer er opeens vol mee toen ze thuiskwamen (ze zei niet dat daarna de kamer elke dag afgevuld was).quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef Za het volgende:
Puur en alleen al vanwege het feit dat hij ze na een paar jaar dagelijks (soms dag en nacht) intensief contact (I really love you etc)
Misschien hadden ze niet zoveel faxen, geen idee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef matthijst het volgende:
Als je ze gelooft. Zoveel faxen hadden ze niet en de ma Wade heeft ooit getuigd dat MJ eerst nooit zelf faxte. Toen hij wist hoe de fax werkte lag de kamer er opeens vol mee toen ze thuiskwamen (ze zei niet dat daarna de kamer elke dag afgevuld was).
Eerder op initiatief van zijn moeder heb ik het idee. Wade werd ook min of meer opgedrongen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:12 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien hadden ze niet zoveel faxen, geen idee.
De situatie was duidelijk Wade verliet als kind Australië om bij MJ in de buurt te zijn op initiatief van MJ.
Hij was idolaat van hem, kleedde zich als hem, danste als hem, vergezelde hem op zijn reizen, deelden kamers en bed zowel in hotels als op Neverland.
Wat heeft deze jongen dan verkeerd gedaan om aan de kant gezet te worden?
Safechuck zit onderhand te janken, Wade kijkt arrogant en die kale zit er bij alsof hij alles voorelkaar heeft en denkt aan zijn award.quote:
Het gaat erom dat ze vrij plotseling gedumpt zijn door MJ.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:04 schreef matthijst het volgende:
Jij ziet ook nog iedereen van vroegah?
En de rest van de harem jongetjes die in de loop der jaren voorbij komen zijn ook maar verzonnen door iedereen....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:08 schreef matthijst het volgende:
Als je alles gelooft. Safechuck ma zei dat ze maar 4x op Neverland geweest zijn toen MJ er was.
Nee, maar heb jij iedereen die regelmatig bij je thuis kwam in z'n kont genomen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de rest van de harem jongetjes die in de loop der jaren voorbij komen zijn ook maar verzonnen door iedereen....
Volg je het wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij iedereen die regelmatig bij je thuis kwam in z'n kont genomen?
Dat "aan de kant geschoven" is nogal aangedikt volgens mij: ze zagen MJ allebei nog tot achterin hun tienerjaren/begin 20.
Dus zo butthurt waren ze er toen niet over.
Nee, ik heb het harde bewijs even gemist.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volg je het wel?
Weet je wel wat grooming is?
Je hebt gemist dat ze allemaal dachten een speciale band te hebben met MJ?
Het misbruik zou 7 jaar hebben geduurd. Dat is 1 ding dat niet klopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef matthijst het volgende:
James Safechuck in Leaving Neverland, claims he was "abused" "Above the train station" also states his "abuse" was 1988-1992 - UNFORTUNATELY, for him Train Station wasn't built until end of 1993, completed by 1994 right before MJ married LMP. sooooo
Volg je het wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volg je het wel?
Weet je wel wat grooming is?
Je hebt gemist dat ze allemaal dachten een speciale band te hebben met MJ?
Waarom om mijn vragen heen praten? En niet gwn beantwoorden? Het is niet beledigend bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, ik heb het harde bewijs even gemist.
Maar bewijs heb jij niet nodig, dat is wel gebleken.
Ik kan wel zeggen dat ik dacht een speciale band met je buurvrouw te hebben gehad. Dat maakt het nog niet waar.
Treinstation verhaal bijvoorbeeld.
Ik heb een kind, huishouden, baan en een levenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:00 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest de declarations niet, want te lui voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |