Ja en nu?quote:
Beter nog, luister naar de verklaring. Hij is nooit veroordeelt.quote:
De verklaring is onjuist, geen enkele rechter verklaart een verdachte 100% onschuldig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
Beter nog, luister naar de verklaring. Hij is nooit veroordeelt.
Uitspraken zijn ook op YouTube te vinden.quote:"They [the Jews] suck them like leeches," Jackson said, according to a transcript of the recording. "They start out the most popular person in the world, make a lot of money, big house, cars, and everything and end up penniless. It's a conspiracy. The Jews do it on purpose."
MJ is per definitie een aparte wendingquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
![]()
Dit topic krijgt een aparte wending.
Hoe weet jij precies waar ik waarde aan hecht? Laten we elkaar aub niet vooroordelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het is een interview. Waarin o.a. de claims van LN tegen het licht worden gehouden. Lijkt me niks mis mee.
En sinds wanneer hecht jij waarde aan hard bewijs? Heb je die vraag ook over Wade en Safechuck gesteld?
Sowieso is familie niet de meest betrouwbare bron. Zij willen dolgraag geloven dat hun oom onschuldig is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Fascination het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)sex-abuse/index.html
“Omdat ik zelf vroeger misbruikt ben, weet ik dat Wade liegt.” Waterdicht.
Ik zie een one-take interview met verrassend down-to-earth mensen. Ze hoeven ook niet lang over hun antwoorden na te denken, het komt gewoon normaal en oprecht over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef SuperHartje het volgende:
Wat maakt de getuigenissen uit het filmpje dan meer betrouwbaar voor jou?
Oneens, maar je onderbouwing is mij nu wel duidelijkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik zie een one-take interview met verrassend down-to-earth mensen. Ze hoeven ook niet lang over hun antwoorden na te denken, het komt gewoon normaal en oprecht over.
In tegenstelling tot de geregisseerde verklaringen in LN.
twitter:tajjackson3 twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:57:32Absolute strangers are trying to tell people who KNEW and interacted with Michael Jackson that they are wrong for standing up for him and the truth.I’m sorry but we will be on the RIGHT side of history when this is all over. Keep your fictional movie, cause we have the facts. reageer retweet
Beetje makkelijk zo. Waarom oneens?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oneens, maar je onderbouwing is mij nu wel duidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |