Ik heb wel wat dingen dubbel vanwege scoutingweekendjes/lichtgewicht spul voor op vakantie inderdaad. Maar kleding e.d. dan weer niet, dus daar ga ik tzt ook nog even over nadenken. Voor bad/douchebevalling gaf het ziekenhuis hier nog de tip om voor je partner zwemkleding oid mee te nemen, zodat hij/zij niet naakt rond hoeft te lopen om jou te ondersteunenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:56 schreef Rebubbled het volgende:
Hmm, maar hebben jullie al deze spullen dubbel dan? Ik heb maar 1 haarborstel, 1 tandenborstel, 1 legging en joggingbroek waar ik momenteel nog in pas en dus non stop draag etc. 🤔 Misschien moet ik gewoon een lijstje maken met laatste dingen die eventueel mee moeten worden genomen als ik toch naar het ziekenhuis moet. Het plan is nog steeds thuis in een bad bevallen.
Thnx voor de tips. Jullie vluchttassen klinken een stuk realistischer dan de youtubetassen met 50+ items.
Haha, je leert ook wel van eerdere ervaring(en), merkte ik. Zo had ik de eerste keer in het ziekenhuis geen tandenborstel bij, en al ruim een etmaal mijn tanden niet meer gepoetst (want dat deed ik normaal voor het slapen gaan, maar door de hele nacht weeën ging ik helemaal niet slapen). Toen voelde ik me op een gegeven moment zo vies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:30 schreef pinquit het volgende:
Jemig wat was ik slecht voorbereid op een evt ziekenhuisritje mijn vorige bevallingen als ik dit zo lees
Ik ook hoor, had net een tas van zolder gehaaldquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:30 schreef pinquit het volgende:
Jemig wat was ik slecht voorbereid op een evt ziekenhuisritje mijn vorige bevallingen als ik dit zo lees
Ah got it.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:23 schreef elamanilo het volgende:
Een dekentje waar je je baby in kunt wikkelen.
Nog 75 cm te breien en hij is afquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:23 schreef elamanilo het volgende:
Een dekentje waar je je baby in kunt wikkelen.
Rietjes hadden ze bij mij in het ziekenhuis maar ik vond dat echt super onhandig. Eerste was men te druk om een glas water te pakken. Vervolgens moet iemand het glas vasthouden terwijl je drinkt en ik kreeg met dat rietje amper wat binnen doordat er weinig tijd zat tussen de weeën. Ik had zo'n dorst! Was dan ook super blij dat ik een waterfles in de tas had gegooid. En nog meer dat ik dat aan man had verteld waardoor hij de fles uit de tas heeft gepakt en gevuld. Mijn held!quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:07 schreef Flav het volgende:
@:Stroopwafelmeisje ik had dat ergens gelezen van een rietje haha. Is makkelijker drinken als je krom ligt/over de badrand hangt van de weeen en ze alleen bekertjes hebben
Dan heb je toch al je eigen antwoord klaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik krijg nu een mental image van het moment 'we moeten NU naar het ziekenhuis' en wat er in zo'n situatie zal gebeuren met MeneerEend. Dan hebben we geen babykleertjes mee als ze klaar liggen op de commode, die gaat daar echt niet aan denken op moment van stress/paniek/HELPOMGWTFBBQ.
Rug is inderdaad superfijn, het is echt al jaren een zwakke plek en begon nu toch wel weer wat op te spelen. Dat het met zo'n simpele oefening gewoon te verhelpen is, is wel heel fijn. Kijk nu al uit naar de les van volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder hoop geen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wat Ceviche zegt: ik hoop dat je van de laatste weken kunt genieten. Zwanger zijn kan zo mooi zijn, maar zeker als er al een rond loopt is het soms lastig daar echt even bij stil te staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man wilt wel graag elke afspraak mee, maar ik moet elke 2 weken. Dat met echt net een nieuwe baan, ik red het zelf ook wel.
Hij maakt het goed met kopjes thee zetten.
Vanavond stond hij te mopperen dat de kinderen hun kleding naast de wasmand hadden neergegooid, ik moest hem erop wijzen dat ik vanmorgen zijn kleding ook pal naast de wasmand vond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik tel mijn dagen af tot mijn verlof nu. Nog een kleine 3 weken en dan kan ik hopelijk nog even wat genieten van me-time op de bank...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet zo weer opstaan om mijn een-na-laatste werkdag door te komen. Zucht..
[ Bericht 0% gewijzigd door CaVaBien op 28-03-2019 06:27:54 ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:22 schreef CaVaBien het volgende:
Goed dat je open bent geweest bij de verloskundige @:Sisu
Mijn verloskundige zei een keer dat sommige mensen een zwangerschap vergelijken met 'ziek zijn'. Ze zei dat dat niet waar is, want een zwangerschap is 'erger' dan ziek zijn. Je hele lichaam, hormonen en ritme veranderen. Zowel fysiek als mentaal maak je een hele verandering door. En dat is niet niks.
@:Rebubbled bedankt dat je over lijstjes begon! Mijn tas is voor 1/3 deel ingepakt, maar ik moet het binnenkort maar echt compleet maken. Ik besefte dat ik echt nog een paar essentiële dingen moet hebben, zoals mutsen en wikkeldekentje/ badcape/ zoogcompressen
En als we het dan toch hebben over mannen en irritaties:Hier moet ik toch even op reageren, wbt folie in de magnetron heeft je vent gewoon gelijk. Door de extreme hitte die veroorzaakt wordt doordat de microgolf op het metaal botst kunnen zich giftige stoffen vormen die in jouw eten terecht komen, lijkt me niet bepaald goed voor je baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet zo weer opstaan om mijn een-na-laatste werkdag door te komen. Zucht..
Hij heeft ook gelijk wat dat betreft en ik wist serieus niet dat het niet kon, maar het probleem was meer dat hij erover bleef doorgaan, terwijl ik al had begrepen dat het niet kon. Ik was al moe en kon zijn gezeur daarover echt niet verdragen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:38 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op reageren, wbt folie in de magnetron heeft je vent gewoon gelijk. Door de extreme hitte die veroorzaakt wordt doordat de microgolf op het metaal botst kunnen zich giftige stoffen vormen die in jouw eten terecht komen, lijkt me niet bepaald goed voor je baby.
Toen A. zijn komst aankondigde (10 dagen geledenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vannacht flink wat gerommel in de baby buik! Nu aan de diarree (waarom heet het geen poeparacha?).
Hopelijk zijn het voorbodes! Straks gaan ze me proberen te strippen. Ik hoop echt dat het effect heeft gehad, deed af en toe best zeer en heb er behoorlijk lang wakker van gelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |