abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:48:10 #276
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185884747
Oh Sisu, soms is het ook gewoon even kut. Zal ik beginnen met relativeren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder wat Ceviche zegt: ik hoop dat je van de laatste weken kunt genieten. Zwanger zijn kan zo mooi zijn, maar zeker als er al een rond loopt is het soms lastig daar echt even bij stil te staan O+
pi_185885581
Mijn man wilt wel graag elke afspraak mee, maar ik moet elke 2 weken. Dat met echt net een nieuwe baan, ik red het zelf ook wel.

Hij maakt het goed met kopjes thee zetten.

Vanavond stond hij te mopperen dat de kinderen hun kleding naast de wasmand hadden neergegooid, ik moest hem erop wijzen dat ik vanmorgen zijn kleding ook pal naast de wasmand vond :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185885748
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_185885854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man wilt wel graag elke afspraak mee, maar ik moet elke 2 weken. Dat met echt net een nieuwe baan, ik red het zelf ook wel.

Hij maakt het goed met kopjes thee zetten.

Vanavond stond hij te mopperen dat de kinderen hun kleding naast de wasmand hadden neergegooid, ik moest hem erop wijzen dat ik vanmorgen zijn kleding ook pal naast de wasmand vond :D
:D

Mijn moeder kwam een middagje langs en die pakte even de bovenverdieping vast.(ze poetst graag en ik had mega koppijn en heel de week weinig kunnen doen.. dus win!) "Jeetje, wat verzameld die meneer van jou veel sokken onder zijn nachtkastje!"

:D ik vertik het om ze te wassen als ze slingeren. Dan ga je maar met blote kakkers in je schoenen ;)

Nu krijgt hij steeds de vraag van wurm of hij zijn sokken wel in de mand heeft gegooid :') Want anders gaat oma boos worden hoor! :D
Schudden voor gebruik
pi_185886874
Sisu, hier ook geen magische glitterende unicornpoep hoor :*

SPOILER
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:02:54 #281
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185887016
M'n vriend is fantastisch maar het huishouden kan hij gewoon niet. Hij ziet het gewoon niet en daarbij stoort het hem ook niet. Hij is verder ontzettend lief dus ik kan er wel mee leven. Ik gooi alles wat ik vind juist in de wasmachine :+ anders blijf ik sokken vinden.
Ik vind wassen ook niet erg, we hebben het jaren zonder wasmachine moeten doen (want studenten) dus nu kan ik enorm genieten van schone was O+
Hij werkt fulltime en ik doe het huishouden en dat werkt voor ons.
pi_185889889
mannen en de was klacht en oplossing:
SPOILER
Ik tel mijn dagen af tot mijn verlof nu. Nog een kleine 3 weken en dan kan ik hopelijk nog even wat genieten van me-time op de bank... ^O^
pi_185890656
Mijn meneer bout het echt niks dat het er ligt. :')

Prima :D ik ook niet. Ik heb al genoeg was :P Hier raakt de wasmand nooit leeg.

Vandaag lekker banen gezwommen met een goede vriendin O+ dat voelde even fijn voor mijn heupen en onderrug.
Ik blijf alleen nu gewoon hongerig! Dat ik er gewoon alweer wakker van ben..
Schudden voor gebruik
pi_185890818
Goed dat je open bent geweest bij de verloskundige @Sisu

Mijn verloskundige zei een keer dat sommige mensen een zwangerschap vergelijken met 'ziek zijn'. Ze zei dat dat niet waar is, want een zwangerschap is 'erger' dan ziek zijn. Je hele lichaam, hormonen en ritme veranderen. Zowel fysiek als mentaal maak je een hele verandering door. En dat is niet niks.

@Rebubbled bedankt dat je over lijstjes begon! Mijn tas is voor 1/3 deel ingepakt, maar ik moet het binnenkort maar echt compleet maken. Ik besefte dat ik echt nog een paar essentiële dingen moet hebben, zoals mutsen en wikkeldekentje/ badcape/ zoogcompressen :')

En als we het dan toch hebben over mannen en irritaties:

SPOILER
En ik moet zo weer opstaan om mijn een-na-laatste werkdag door te komen. Zucht..

[ Bericht 0% gewijzigd door CaVaBien op 28-03-2019 06:27:54 ]
pi_185890886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:22 schreef CaVaBien het volgende:
Goed dat je open bent geweest bij de verloskundige @:Sisu

Mijn verloskundige zei een keer dat sommige mensen een zwangerschap vergelijken met 'ziek zijn'. Ze zei dat dat niet waar is, want een zwangerschap is 'erger' dan ziek zijn. Je hele lichaam, hormonen en ritme veranderen. Zowel fysiek als mentaal maak je een hele verandering door. En dat is niet niks.

@:Rebubbled bedankt dat je over lijstjes begon! Mijn tas is voor 1/3 deel ingepakt, maar ik moet het binnenkort maar echt compleet maken. Ik besefte dat ik echt nog een paar essentiële dingen moet hebben, zoals mutsen en wikkeldekentje/ badcape/ zoogcompressen :')

En als we het dan toch hebben over mannen en irritaties:

SPOILER
En ik moet zo weer opstaan om mijn een-na-laatste werkdag door te komen. Zucht..
Hier moet ik toch even op reageren, wbt folie in de magnetron heeft je vent gewoon gelijk. Door de extreme hitte die veroorzaakt wordt doordat de microgolf op het metaal botst kunnen zich giftige stoffen vormen die in jouw eten terecht komen, lijkt me niet bepaald goed voor je baby.
  donderdag 28 maart 2019 @ 06:45:24 #286
346653 Ceviche
pi_185890916
Door al dat gepraat over vluchttassen droomde ik vannacht dat ik naar het ziekenhuis ging voor een geplande inleiding en dat ik op het laatste moment bedacht dat een kinderwagen wel handig was geweest. En een dekentje ook. En wat kleertjes misschien :')
Irl heb ik nog niks ingepakt en dat voelt nu ineens ontzettend laat ofzo terwijl ik nog weken de tijd heb :')

@CaVaBien fijn dat je verlof bijna begint. Hopelijk gaat het slapen dan ook wat beter. Misschien moet je man maar voor zichzelf koken }:|
pi_185890952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:38 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren, wbt folie in de magnetron heeft je vent gewoon gelijk. Door de extreme hitte die veroorzaakt wordt doordat de microgolf op het metaal botst kunnen zich giftige stoffen vormen die in jouw eten terecht komen, lijkt me niet bepaald goed voor je baby.
Hij heeft ook gelijk wat dat betreft en ik wist serieus niet dat het niet kon, maar het probleem was meer dat hij erover bleef doorgaan, terwijl ik al had begrepen dat het niet kon. Ik was al moe en kon zijn gezeur daarover echt niet verdragen.
pi_185891007
Zeg dames, jullie mogen jullie mannen wel even in de leer bij de mijne sturen? :P. Wij gingen samenwonen dus 1 wasmachine is genoeg, maar die van mij hebben we dus weg gedaan en die van hem heeft honderdmiljoen opties. En MeneerEend doet de was dus eigenlijk bijna altijd, gooit dus ook alles in de mand. Vouwt, strijkt (zijn overhemden ;) ) en ik mag daar echt niet over klagen.
Ok, mijn woonkamer is een puinhoop want daar is hij wel sloddervos XXL en je wilt de keuken niet zien als hij gekookt heeft :') maar verder is het gewoon een schat. Ik vind vooral OVERAL schoenen in huis van hem.

Gisteravond hebben we samen eens gekeken naar de eerste pakjes. Zijn conclusie was dat we toch nog maar babykleding moeten gaan kopen want er is er maar 1 echt leuk genoeg voor 1e pakje maar dat is maat 56 O+. Mijn hormonen zijn gelukkig met deze man.
  donderdag 28 maart 2019 @ 07:39:13 #289
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185891270
Wat is het toch met mannen en rondslingerende kleren? :D Wij hebben inmiddels een happy medium gevonden dat als het rondslingert beslis ik. En aangezien het man echt helemaal geen moer scheelt wat hij draagt, vindt hij het wel prima als ik 'dit kan nog een dagje'-kleren al was en 'dit moet echt in de was'-kleren laat liggen tot m'n volgende was. We hebben beiden besloten dat mijn was-sorteer-eisen niet geschikt zijn om m'n man de was te laten doen :s)
Maar ik mag echt niet klagen hoor. Hij stofzuigt elke week (al hebben we soms een andere definitie van wat er precies gedaan moet worden) en dweilt. Doet de dieren en kookt vaak. En meestal is onze happy medium vooral dat - happy.

Over dromen gesproken: ik droomde vannacht dat ik m'n slijmprop verloor terwijl ik op de wc zat, maar hij kwam er buiten terecht. Maar die zag er uit als een enorme slak-zonder-huis en hij liep dus ook achter me aan toen ik weg liep :')

VFT, hoe was je voetreflexmassage? Of ben je al druk baby aan het knuffelen?

Edit: oh DE dat klinkt hemels. Dat je moet shoppen van je man, dus! De mijne ziet dat anders :')
  donderdag 28 maart 2019 @ 09:14:18 #290
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185892240
Vannacht flink wat gerommel in de baby buik! Nu aan de diarree (waarom heet het geen poeparacha?).
Hopelijk zijn het voorbodes! Straks gaan ze me proberen te strippen. Ik hoop echt dat het effect heeft gehad, deed af en toe best zeer en heb er behoorlijk lang wakker van gelegen.
pi_185892419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vannacht flink wat gerommel in de baby buik! Nu aan de diarree (waarom heet het geen poeparacha?).
Hopelijk zijn het voorbodes! Straks gaan ze me proberen te strippen. Ik hoop echt dat het effect heeft gehad, deed af en toe best zeer en heb er behoorlijk lang wakker van gelegen.
Toen A. zijn komst aankondigde (10 dagen geleden :o ) heb ik de halve nacht de poeparacha gedaan. Ik hoop dat jij vanavond met je baby buiten de buik bent *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 09:31:07 #292
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185892458
Spannend, VFT! Het klinkt erg voorspoedig!
pi_185892747
Poeparacha :D :D :D Klinkt alsof dat best eens een voorbode kan zijn ja!

SPOILER
pi_185893170
Oh VFT klinkt alsof er iets gebeurt!

En Sisu, ik begrijp je frustraties ten aanzien van je partner. Die zijn logisch. Je kunt niet altijd maar blij met elkaar zijn. Die van mij is ook enkel naar de VK mee geweest met de grote momenten, zoals de 20 weken echo en de spoed groei echo een paar weken geleden. Maar mijn werkgever faciliteert dat gewoon beter en laten we wel wezen, de andere keren meet ze mijn bloeddruk, voelt de baby en fundushoogte en ik mag weer gaan, is super saai voor hem. Wat ik echter echt enorm irritant en niet meelevend van hem, is dat hij geregeld naast me een drankje drinkt. Like, op de bank. Wat hij nooit deed. Of steak bestellen terwijl hij weet dat ik al maanden hunker naar een bloederig stuk koe. Maar ja, dat relativeer ik dan maar een beetje weg.

Laatst was hij wel een hele week elke avond met telkens weer een andere vriend wat doen, kwam laat aangeschoten thuis en was de volgende dag een beetje katerig. Toen heb ik toch wel echt een streng gesprek gevoerd over de soort vader die hij wilt zijn. Gelukkig vallen kwartjes wel gemakkelijk bij hem en als ik hem kalm aanspreek en meeneem in het probleem in casu. Dan landt het wel echt bij hem.

En voor het huishouden hebben we nu dus iemand ingehuurd, omdat hij niet van zijn moeder heeft geleerd hoe schoonmaken werkt. Dit scheelt ontzettend veel onderlinge frustratie. Hij heeft zijn eigen wasmand en die was doet hij ook zelf. Verder is zijn taak de vaatwasser in- en uitruimen, het aanrecht na het koken aan kant maken en het legen van de vuilnisbakken. Ik kook, doe de toiletten, de gezamenlijke was zoals het dekbed en handdoeken, de kattenbak en licht huishoudelijk werk tussendoor als het nodig is. Door duidelijke eigen gebieden te hebben, is aanspreken en verantwoordelijkheid tonen makkelijker.

Vanochtend heb ik hem nog toegesnauwd net na het gaan van zijn wekker, of hij kan stoppen met me 24 uur te negeren op Whatsapp en gewoon antwoord kan geven op mijn vraag. Hij had zijn werktelefoon daarvoor nodig zei hij. Wel, hij was gisteren op werk dus antwoord gewoon! Dat heeft hij net meteen gedaan. (Over een tijdstip voor het ophalen van het bevalbad maandag). Hij heeft 3 hele lange congresdagen en ik zie hem letterlijk 1x per dag na het gaan van de wekker, Whatsapp is momenteel ons communicatiemiddel. Dit was niet super relaxt wakker worden voor ons beide.

Maar die dingen horen erbij in een relatie. Echt. Ook bij ons allemaal waar het zo makkelijk lijkt te gaan. Maar loslaten, voldoende rust nemen en jezelf niets kwalijk nemen hoort er ook bij en ik zou je zo graag daar wat meer van willen geven.

Ga die brief aan je werkgever geven! :*

Vandaag 37 weken! Ohja, ik ben eigenlijk 18 april uitgerekend, tijdens de 20 weken echo 1 dag vooruit gezet (woohoo :')). Maar 19 is dichtbij genoeg en dan ben ik niet zo allenig met Flav samen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_185893186
Spannend VFT!
Poeparacha hahaha _O- m’n bekkenbodem!

Ik kan niet mee ‘klagen’ over was op de grond of dergelijke. Hij mag hier de was niet eens doen van mij :P
Ik doe de was en ruim op, hij doet de rest in huis.
Voor nu is dat prima verdeeld haha.
SPOILER
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:57:17 #296
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185893868
Oh hou op schei uit over mannen :P
Het zullen deels de hormonen zijn, maar soms wens ik vurig dat mannen niet zo.. Mannelijk zijn. En echt, ik hekel gendertypering eigenlijk, maar sommige dingen lijken gewoon niet te ontkennen.

Maar dan denk ik altijd: Ik ben degene die er een probleem van maakt. Want het is pas een probleem als ik erover ga zeuren.
Naja. Iig mag ik helemaal niet klagen, want mijn lief doet best veel. Alleen niet altijd op mijn manier.
Ik las pas dit stukje: https://english.emmaclit.com/2017/05/20/you-shouldve-asked/amp/

Zo accuraat! Ook met kinderdingen. Dat vind ik vaak best jammer, maar aan de andere kant: ik zou het ook niet anders willen. Ik zou niet willen dat m'n lief met ons kind naar de dokter gaat, omdat ik niet wil vertrouwen op zijn geheugen :+
Zomaar een voorbeeld.
Maar wat zou het fijn zijn als er eens iets vanuit hemzelf gaat O+ zonder eerst aan mij te vragen hoe of wat of wanneer. Dat hij 't gewoon regelt. En dan wel op de goede manier.
Dromen mag, toch? :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:58:02 #297
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185895860
Trollbaby! VK zei dat het harde buiken waren, geen ontsluiting. Man ik huil niet snel maar thuis even wat tranen gelaten. Ik was er zo erg van overtuigd mijn zoontje te gaan ontmoeten.
Wie weet gaat het snel beginnen want ik wil geen inleiding. Er is al voorzichtig over gerept. Bij 41+5 naar het ziekenhuis.
Maar eerst gaan we zaterdag of zondag strippen. Hopelijk is er dan wel ontsluiting. Er zijn meerdere dames overtijd met ongeveer dezelfde termijn dus dit houden ze in de gaten dat we niet synchroon gaan baren.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:30:14 #298
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185896393
Oh VFT wat een domper -O- Hebben ze vandaag niet gestript? Dat stond wel op de planning, toch?

Ik ga er vanuit dat mijn baby op 1 april komt. Zoals m'n zus zei "dat is echt wat voor Meneer Stroopwafel". Vreemd genoeg geeft het rust dat ik dit nu besloten heb, in plaats van de hele dag denken "oh vandaag zou goed uit komen" en dan rond 4en "meh, dus toch niet vandaag".
Alleen nog even verzinnen hoe ik morgen de dag door kom met m'n grote (anders dan met heel veel Netflix). Iemand tips voor een niet zo mobiele moeder en een heel actieve dreumes?
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:54:04 #300
346653 Ceviche
pi_185896789
Ah dat is balen, VFT -O-
Maar soms kan het ineens snel gaan, hoop dat je snel kunt babyknuffelen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')