quote:Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zij iemand eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaanNu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen
Shine bright like a diamond.
Etiket eraf halen.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:
[..]![]()
![]()
Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaanNu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zei iemand eten?
Jum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Check! Ik lekte aan de andere kant alleen bij veel stuwing, maar dan deed ik de deurbelmethode (tepel indrukken met je vinger) en dat was dat. Bij de oudste heb ik een pak zoogcompressen gekocht, maar die is ongeopend doorverhuisd na een paar jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond
Schandalig is dat toch?!quote:Op zondag 24 maart 2019 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak zulke dingen misgaan. Ik heb een sesamallergie (zwellingen in hoofd/hals gebied als ik teveel binnenkrijg, dus dat doe je liever niet). Geef je alles netjes door bij reservering, bij bestelling etc. Krijg je een mandje brood op je tafel gekwakt met jawel, sesamrijk brood.Of het ligt naast je eten, 'maar dan eet u het brood toch niet'. Juist, doe nog maar een poging en deze keer wel goed ok?
![]()
Ik weet inmiddels welke restaurants hier in de buurt fantastisch zijn met mijn allergie en welke ik niet naartoe moet.
In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Haha goede opties. De antibiotica smoes gaat hier alleen niet op, want allemaal dokters, en die weten best dat je dan een wijntje magquote:Op maandag 25 maart 2019 00:36 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal.
2.5😬🤗quote:Op zondag 24 maart 2019 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eten is hier het enige dat helpt tegen misselijk. Ik ben al 5 kilo aangekomen :’)
Oh spannend! Veel plezier ook toegewenst bij de 20 weken echo. Je krijgt een heel compleet beeld van je baby die er al zo af uitziet. Ik vond het echt leuk. En super spannend.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Minarosa het volgende:
Ik houd niet zo van zoet en wel van alcohol, dus drink nu vooral water en thee. IPA Playground (alcoholvrij) vind ik trouwens wel geslaagd, niet zoet en wel 'complex' van smaak.
Eind van de middag hebben we SEO/20 weken echo.
En net had ik mijn eerste craving. Dubbele cheeseburger met friet besteld, die komt zo. Er waren niet zo veel aanbieders die nu al bezorgden. Mijn vriend gaat ook lachen als hij dit hoort, wijkt nogal af van mijn normale eetpatroon
Werk vandaag thuis ivm de echo, blijkbaar roept dat cravings op
![]()
Ja toen ik een tijd geleden helemaal in to gewichtheffen was, vond ik het absoluut nodig om een weegschaal van +100 euro te kopen. Ik raad het af.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef elamanilo het volgende:
Haha, wow, dat klinkt geavanceerd Rebubbled!![]()
![]()
![]()
Mijn weegschaal heeft batterijen en kan verder alleen een gewicht laten zien. De batterijen zijn al een paar jaar op en niet vervangen, dus hij laat nu helemaal niets zien.![]()
Ik kijk wel in de spiegel uiteraard.
Succes bij de echo vanmiddag Minarosa.
En anderen met echo's e.d. ook succes!
Ik voel me echt al behoorlijk zwanger, pijnlijke borsten, continu wat misselijk, moe, allemaal plopjes en steekjes in min baarmoeder, dus wat dat betreft kwam de uitslag niet als een verrassing. En ik heb altijd de wens voor nog een kindje gehad, maar vriend niet, dus ik had mij daar al helemaal bij neergelegd. We zijn keihard aan het sparen voor de bruiloft, maar die zullen we dan moeten gaan uitstellen denk ik. Vriend is bezig met een HBO opleiding naast zijn fulltime baan en dat is met 3 al best pittig..quote:Op maandag 25 maart 2019 12:05 schreef Minarosa het volgende:
Wow Sicilia! Pfoe dat is spannend. Hoe voel je je?
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:57 schreef Sicilia het volgende:
![]()
![]()
Vanmorgen had ik zomaar een positieve test in mijn handen..nummer 4 is in de maak..dat was niet helemaal de bedoeling, dus ik denk dat we een paar pittige gesprekken gaan moeten voeren.
Ja het lijkt mij ook wel praktisch. De jongensnaam zijn we redelijk van overtuigd. De meisjesnaam mijn lief ook, maar ik twijfel nog. En ik denk niet dat ik er nog uit ga komen, en om daar dan voor niets mee bezig te zijn vind ik ook zo overbodigquote:Op maandag 25 maart 2019 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
Sicilia, welkom en gefeliciteerd. Sterkte met het pittige deel, maar daar komen jullie ook wel uit, wat de beslissing ook gaat zijn
Oeh mellow jij mag ook voor een echo vandaag, leuk! Wij hebben ervoor gekozen om het geslacht zelf wel te willen weten, maar het verder niet te vertellen. Vind onze omgeving echt super irritant merken we. Blijkbaar is het heel-heel-heel-ERG belangrijk om te weten of wij een dochter of een zoon krijgen terwijl het voor ons echt niks uitmaakt dus klieren we die mensen lekker terug. Dat wij het weten is vooral voor hele saaie, praktische dingen als de naam. De eerste naam zijn we echt al een hele tijd over uit, nu zijn we nog druk bezig met de 2e naam.
En voor het niet vertellen, als antwoord op de vraag 'weten jullie al wat het gaat worden'; hebben wij continu deze reacties:quote:Op maandag 25 maart 2019 13:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook wel praktisch. De jongensnaam zijn we redelijk van overtuigd. De meisjesnaam mijn lief ook, maar ik twijfel nog. En ik denk niet dat ik er nog uit ga komen, en om daar dan voor niets mee bezig te zijn vind ik ook zo overbodig
Haha combi van beiden denk ikquote:Op maandag 25 maart 2019 16:21 schreef douche-eendje het volgende:
Leuke opties heeft je peuter Pinq. Is dit de vliegoptie of alles vanuit ander perspectief bekijken-optie?
Ah heerlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 16:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
Haha combi van beiden denk ik"Ik kan net zo springen als een sprinkhaan!"
Hij ging wel bijna over de kop
Had je dat ín de ikea moeten doenquote:Op maandag 25 maart 2019 16:30 schreef elamanilo het volgende:
![]()
Sicilia, wat een verrassing! En
voor het gesprek.
PinqLevendig uitzicht.
Ik heb vandaag een half rondje Ikea gedaan, maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik wil ook alleen nog maar languit liggen, jammer dat ik daar geen bank voor heb.
Gefeliciteerd! Daar is hij dan. Wat fijn voor jullie. Geniet ervan!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby.
Hij was er vijftien minuten nadat ze begonnen met snijden.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:52 schreef -Mellow- het volgende:
Gefeliciteerd Cholula! Dat is rap gegaan ineens of niet?
Zeggen ze dat gewoon standaard bij de uitslag?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef HollyMcClane het volgende:
Ik las ook nog iets over 20weken echo's; heel veel plezier morgen! Ik duim voor goede uitslagen. Ons meisje (wij wisten door de NIPT al dat er meisje in m'n buik groeit) was heel eigenwijs bij deze echo en daardoor konden we een uur lang naar haar kijken! *Insert hartjes en unicorns
Nee, je moet hier (het land van wiener schnitzels en bergen) op het NIPT formulier aangeven of je het wil weten of niet. Wij wilden het uit praktische redenen graag weten. Bij de 20 weken echo vroeg de arts nogmaals of wij het al wisten cq wilden weten want dan zou hij evt op gepaste momenten zijn mond houden :-)quote:[..]
Zeggen ze dat gewoon standaard bij de uitslag?
Wat superfijn! 😍quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Oh gefeliciteerd Cholula!!![]()
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan.![]()
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
Ja was best prima! Ik had sangre de toro 0,0. Had even artikeltje gelezen welke het beste te doen waren, en deze was idd best te pruimen.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:51 schreef Mariposas het volgende:
Was die wijn een beetje te drinken @:June. ?
Met kerst had ik een alcoholvrije wijn gekocht. Echt walgelijk.En ik had er meteen twee gekocht dus er staat nog een ongeopende fles hier... die ik vrees door de wc gespoeld gaat worden...
Ik duim voor een mooie echo vandaag voor je!![]()
Leuk hé om die knipper te zien?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:46 schreef June. het volgende:
[..]
Ja was best prima! Ik had sangre de toro 0,0. Had even artikeltje gelezen welke het beste te doen waren, en deze was idd best te pruimen.
Maar vanaf nu geen ontwijkmanoeuvres meer want we zagen vanochtend een mooie knipper van 1cmDus ga het komend weekend vertellen aan ouders en vriendinnen. Spannend!
En hoera voor de weekwissels!![]()
Gefeliciteerd @:Cholula ! Lekker cocoonen
Jaaaaa! Cho! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby.
Eyy! Dan ben ik jarig.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Oh gefeliciteerd Cholula!!![]()
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan.![]()
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
Nee, Teddy is nu 10 dagen oud, dus geen kraamzorg meer. (Gelukkig, zag er erg tegenop)quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef SaskiaR het volgende:
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Ineens toch helemaal zijn eigen plannetje en schema!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Wat een fantastisch nieuws!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Ik lees over goede echo’s en nieuwe aanwas, allemaal super.
Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!
Dus nu zit ik heerlijk thuis te zitten met mijn grote en mijn kleine.
Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Wat heerlijk!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!
Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ligt hij heerlijk op me te slapen. Mijn man is, zoals altijd, fantastisch. Hij helpt mij en Fred waar hij kan.
Fred is overigens zijn Fok!naam, voor zijn echte naam mag je dm'en.
voor de goede echo's!
Sicilia: Wat spannend dat jullie een vierde kindje krijgen en wat ontzettend fijn dat je lief het ziet zitten.
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Dank je wel!quote:Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Limone het volgende:
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |