abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 maart 2019 @ 17:43:43 #101
208890 June.
Seriously?
pi_185825467
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zij iemand eten? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~ :9~

Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaan O+ Nu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen :P
Shine bright like a diamond.
  zondag 24 maart 2019 @ 18:12:45 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185826136
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:

[..]

Er komen zo vrienden eten en heb de echte "ragu alla bolognese" gemaakt met een saus die de hele middag heeft gestaan O+ Nu een goede afleidingsmanoeuvre bedenken om de alcoholvrije wijn ongemerkt in mijn glas te krijgen :P
Etiket eraf halen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185829792
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:09 schreef douche-eendje het volgende:
Zei iemand eten? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jum! O+
Schudden voor gebruik
pi_185833305
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond :+
Check! Ik lekte aan de andere kant alleen bij veel stuwing, maar dan deed ik de deurbelmethode (tepel indrukken met je vinger) en dat was dat. Bij de oudste heb ik een pak zoogcompressen gekocht, maar die is ongeopend doorverhuisd na een paar jaar.

En Djoesss wat een geweldige opluchting dat de MRI goed was :'( O+ *O* Wat heerlijk!

[ Bericht 18% gewijzigd door Phaidra op 24-03-2019 22:57:34 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_185834275
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe vaak zulke dingen misgaan. Ik heb een sesamallergie (zwellingen in hoofd/hals gebied als ik teveel binnenkrijg, dus dat doe je liever niet). Geef je alles netjes door bij reservering, bij bestelling etc. Krijg je een mandje brood op je tafel gekwakt met jawel, sesamrijk brood. :') Of het ligt naast je eten, 'maar dan eet u het brood toch niet'. Juist, doe nog maar een poging en deze keer wel goed ok? :')
Ik weet inmiddels welke restaurants hier in de buurt fantastisch zijn met mijn allergie en welke ik niet naartoe moet.
Schandalig is dat toch?!
Tegenwoordig worden restaurant eigenaars nog wel eens vervolgd als iemand sterft door dat soort nalatigheid, maar er mag van mij nog wel veel strenger tegen op getreden worden.

Tico, je had z'n naam moeten vragen. zodat je m aansprakelijk zou kunnen stellen als je een kind met FAS krijgt.... wat een zak hooi!

Ik had het ook wel eens. Voor iets lekkers bij de koffie vroeg ik specifiek wat ze hadden waar geen kokos in zat. Dat wist ze niet, "dat moet ik dan aan iemand anders vragen hoor". "Ja, doe dat dan maar even" Ze wezen 3 opties aan. Ik kies er 1 uit. Nog maar eens bevestigd dat hier dus geen kokos in zat. En wat denk je, aan ons tafeltje snijd ik het door, ja hoor, er zit kokos in. Dus ik weer terug naar binnen. "er zit kokos in, dus deze kunnen wij niet eten". " oh sorry, dan kun je wel dit baksel hebben, daar zit echt geen kokos in, als het er wel in zit dan mag je m'n auto hebben..." ja, wat heb ik daar nou weer aan? Ik wil geen auto, ik heb liever gewoon geen dood kind }:|
Ik snap niet dat mensen in de horeca zo laconiek om kunnen gaan met andermans gezondheid...
pi_185835088
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef June. het volgende:

[..]

In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_185836394
Hoe is het gegaan, June?

Ik werd het wakker terwijl de rest nog heerlijk ligt te slapen, leg mijn hand op mijn buik en voel hoe de baby begint te bewegen. Ik ga mijn buik, hoe onhandig het vaak ook is, missen, denk ik.

De vorige keer begon de bevalling met gebroken vliezen om vier uur 's ochtends, nu merk ik al een paar dagen dat ik rond zes uur, half zeven wakker wordt en dan teleurgesteld denk 'vandaag nog geen baby.' Alsof het precies zo zal gaan als de vorige keer.
  maandag 25 maart 2019 @ 06:38:45 #108
208890 June.
Seriously?
pi_185836460
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 00:36 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

In de keuken inschenken, zeggen dat je een antibioticakuur hebt waarbij je niet mag drinken, de kater van gisteren is nog aanwezig, 'ik begin even met een frisjes ik heb dorst' en na de eerste worden er vaak geen vervolgvragen gesteld, 'morgen een zeer belangrijke afspraak'. Mijn meest gebruikte smoezen in het begin als hardcore party animal. :')
Haha goede opties. De antibiotica smoes gaat hier alleen niet op, want allemaal dokters, en die weten best dat je dan een wijntje mag :+

Ging heel goed, had voor mezelf al een glas alcoholvrij ngeschonken onder het mom van “wijn bij het eten” en die meegenomen naar de tafel. En zeer langzaam gedronken. Volgens mij heeft niemand wat gemerkt :D
  maandag 25 maart 2019 @ 06:51:44 #109
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_185836515
Was die wijn een beetje te drinken @June. ?
Met kerst had ik een alcoholvrije wijn gekocht. Echt walgelijk. :r En ik had er meteen twee gekocht dus er staat nog een ongeopende fles hier... die ik vrees door de wc gespoeld gaat worden...
Ik duim voor een mooie echo vandaag voor je! ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 25 maart 2019 @ 07:14:02 #110
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185836605
@Cholula herkenbaar! Hier begon het ook 's nachts en ook met gebroken vliezen. Nu stap ik 's avonds in bed denkende "zou het vannacht?" en inderdaad dan wakker worden met "nou, misschien dan morgen -O-"

Wat schandalig zeg, al die laconische reacties met voedselallergieen! Belachelijk!

Er zijn meer echo's vandaag, toch? Succes allemaal O+
pi_185836759
Ik vind alcoholvrije wijn ook niet lekker. Twee keer geprobeerd, maar ik hield het rond de kerstdagen uiteindelijk op de Bubbelfris.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:04:45 #112
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185836921
Ik drink echt sporadisch alcohol sinds de geboorte van ro. Vond het onhandig met de borstvoeding en nu 4 jaar later (minus 1 dag :D ) mis ik het eigenlijk niet zo.
Als ik drink is het meestal 1 biertje of een mojito.
Komt ook door mijn grote angst om aangeschoten bij de eerste hulp te staan. Kleine kans dat zoiets ooit gebeurt, maar toch.

Vandaag alweer 32 weken *O*
Heb vannacht eindelijk eens heerlijk doorgeslapen. Ro knuffelde me zo lekker terwijl ze met haar ruggetje tegen Mn man aan lag en zijn hand vasthield. Was echt de ideale cosleeping O+ nacht
Gisteren is Mn schoonzus bevallen dmv een keizersnede. Alles gaat goed en ze vond het heel prettig gegaan. Baby is echt gezond en heet ja,ck
O+
Zonder hoop geen leven.
pi_185837052
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eten is hier het enige dat helpt tegen misselijk. Ik ben al 5 kilo aangekomen :’)
2.5😬🤗
  maandag 25 maart 2019 @ 09:31:26 #114
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185837663
Alcoholvrije wijn, de roze met bubbels van Faber vind ik nog wel te pruimen. Afgelopen weekend had ik een Pierre zero, die is ook nog te drinken. Voor alcoholvrij bier of cider moet je niet bij mij zijn, dat vind ik dan absoluut niet lekker :N.

June en Bellaa, jullie hebben vandaag echo toch? Succes :*

Ik droomde vannacht over mijn bevalling. Als het daarop gaat lijken, graag O+ O+
  maandag 25 maart 2019 @ 10:29:14 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185838671
Alcohol deed ik toch al nauwelijks, dus dat is nooit een issue geweest.

32 weken zwanger *O* ik moet nog een eind, maar over 5 weken mag ik al thuis bevallen, hoe maf is dat?!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 25 maart 2019 @ 10:39:44 #116
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185838871
*O* Ik doe mee met de wekenwissel, m'n vroedvrouw houdt dezelfde datum aan als Pinq en Sisu ;) 32 weken nu dus! Wat gaat het toch vlug! :o Gisteren moest ik er zelfs van huilen omdat ik nu nog die mooie gevulde buik heb, maar binnenkort is het een flubber :') (precies als het zomer is en zo natuurlijk) en dan kan ik er niet meer mee pronken en dan zit er geen gezellige bewegende baby meer in en zo. En toen moest ik nog meer huilen omdat ik dan wel een baby buiten m'n buik heb. O+ :D
pi_185838906
Ik vind de Jilz 0.0 en Radler 0.0 erg lekker. Radlers zijn er nu ook in allemaal smaken. Uiteindelijk is het allemaal gewoon frisdrank natuurlijk. Maar soms is het wel fijn voor mijn 'ik drink ook iets speciaals' gevoel.

Jullie herinneren me eraan dat ik nodig weer eens op de weegschaal moet. In december was er 6 kilo bij met ca. 22 weken en dat was meteen de eerste en laatste meting. Mijn verloskundige geeft zero fucks om mijn gewicht. Misschien als ik van de ene op de andere week aanzienlijk aangekomen ben op het oog, maar dat ben ik niet. Kan nog steeds in de twee positiebroeken die ik sinds week 13 draag, dus dat is mijn meetlat geweest. Maar ik ga weer eens op het ding staan. Krijgt MyFitnessPal ook de update waar hij al weken om zeurt. :P
pi_185838984
Vandaag 14 weken dus officieel in het 2e trimester :D Ik wil ook wel graag in de op, 23 september is mijn ud
  maandag 25 maart 2019 @ 10:49:41 #119
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185839066
Alcoholvrije-normaalgesproken-alcoholhoudend-drankjes heb ik echt heel weinig mee. Als ik niet wil drinken, maar toch 'feestelijk' wil zijn, dan ga ik voor de chocomel! :9~ c_/ ;) Verder drink ik thee, water en soms een vers sapje. Frisdrank nooit, daar heb ik ook niets mee.

Als ik wel alcohol drink, dan houd ik van wijn, met name van die zoete dessert wijnen zoals muscat en zo. Mmm. Maar in m'n zwangerschap geen alcohol en bij de borstvoeding pas na een jaar dat ik eventueel overweeg om één glaasje te drinken, maar dan ga ik niet helemaal los. Dat komt vast wel weer een keer, ik mis het in ieder geval niet. En anders is er chocomel. ;) :P

Sowieso ben ik de enige hier thuis met een rijbewijs, dus als we elders zijn, dan zit drinken er vaak ook niet in voor mij omdat ik dan de chauffeur ben. De afgelopen jaren was dat ook nooit een probleem met zwangerschap of borstvoeding. En wie weet haalt C. toch nog eens z'n rijbewijs?! Tegen de tijd dat ik uitgebaard/-gevoed ben of zo. :P
pi_185839278
Ik houd niet zo van zoet en wel van alcohol, dus drink nu vooral water en thee. IPA Playground (alcoholvrij) vind ik trouwens wel geslaagd, niet zoet en wel 'complex' van smaak.

Eind van de middag hebben we SEO/20 weken echo.

En net had ik mijn eerste craving. Dubbele cheeseburger met friet besteld :') , die komt zo. Er waren niet zo veel aanbieders die nu al bezorgden. Mijn vriend gaat ook lachen als hij dit hoort, wijkt nogal af van mijn normale eetpatroon :D Werk vandaag thuis ivm de echo, blijkbaar roept dat cravings op >:)
pi_185839476
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Minarosa het volgende:
Ik houd niet zo van zoet en wel van alcohol, dus drink nu vooral water en thee. IPA Playground (alcoholvrij) vind ik trouwens wel geslaagd, niet zoet en wel 'complex' van smaak.

Eind van de middag hebben we SEO/20 weken echo.

En net had ik mijn eerste craving. Dubbele cheeseburger met friet besteld :') , die komt zo. Er waren niet zo veel aanbieders die nu al bezorgden. Mijn vriend gaat ook lachen als hij dit hoort, wijkt nogal af van mijn normale eetpatroon :D Werk vandaag thuis ivm de echo, blijkbaar roept dat cravings op >:)
Oh spannend! Veel plezier ook toegewenst bij de 20 weken echo. Je krijgt een heel compleet beeld van je baby die er al zo af uitziet. Ik vond het echt leuk. En super spannend. :P

Mijn raarste craving was de aardappelgratin van de Sparerib Express. Ik heb een keer drie van die bakjes en verder niets besteld. Wel even aangegeven in de opmerkingen dat de bestelling juist was zo. :')

Ik had zonder de 'opbeurende' info van mijn weegschaal gekund. :') Dus zojuist leftover pizza gegeten en 4 merci'tjes, want er is nog een heel leven om het er weer af te diëten. Mijn uberhippe weegschaal met Wi-Fi en 'ik herken je automatisch aan je gewicht, schoenmaat en teenprints' gaf aan dat hij me niet kent. Ook wilde hij mijn bodycompositie niet meten. Ik was wel benieuwd naar hoeveel water en bot ik nu ben ten opzichte van voor de zwangerschap haha. Nou ja.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:23:03 #122
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185839538
Haha, wow, dat klinkt geavanceerd Rebubbled! :D :D :D
Mijn weegschaal heeft batterijen en kan verder alleen een gewicht laten zien. De batterijen zijn al een paar jaar op en niet vervangen, dus hij laat nu helemaal niets zien. :@ ;) Ik kijk wel in de spiegel uiteraard.

Succes bij de echo vanmiddag Minarosa.

En anderen met echo's e.d. ook succes!
pi_185839628
Hier ook alleen gewicht, basic weegschaal. Tot nu toe 3 kg aangekomen bij bijna 20 weken, vergelijkbaar met baby 1 en baby 2. Morgen naar verwachting op +4 gezien de cheeseburger (die er nog niet is).
pi_185839645
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef elamanilo het volgende:
Haha, wow, dat klinkt geavanceerd Rebubbled! :D :D :D
Mijn weegschaal heeft batterijen en kan verder alleen een gewicht laten zien. De batterijen zijn al een paar jaar op en niet vervangen, dus hij laat nu helemaal niets zien. :@ ;) Ik kijk wel in de spiegel uiteraard.

Succes bij de echo vanmiddag Minarosa.

En anderen met echo's e.d. ook succes!
Ja toen ik een tijd geleden helemaal in to gewichtheffen was, vond ik het absoluut nodig om een weegschaal van +100 euro te kopen. Ik raad het af. :P Minst nuttige aankoop van mijn leven. De batterijen waren hier ook leeg. Ik ga gewoon weer verder met kijken of mijn kleding nog goed zit als meetlat.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:31:02 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185839656
Mijn weegschaal is een glazen plaat met een drie keer zo dikke laag stof erop :+
  maandag 25 maart 2019 @ 11:39:19 #126
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185839784
Ik ga vaak voor mijn afspraak bij de verloskundige even op de weegschaal staan zodat ik iets minder schrik als ik er daar op sta :+. Maar ik merk op bepaalde plekken in mijn lichaam dat ik wat vocht vast begin te houden, nou dat plas ik er straks ook wel weer uit dan. De broeken die ik kocht met een paar weken zwangerschap pas ik nogsteeds, ik voel mij verder goed en de verloskundige maakt zich niet druk om mijn gewicht behalve standaard bmi-protocol met 'maak je er niet te druk om' - mededeling, dus het zal wel goed zitten.

Pinq, ela, doe eens niet joh, 32 weken alweer :o. Het gaat allemaal veel te snel! Voor mijn gevoel zit ik namelijk vlak achter jullie met mijn UD met de 5 weken verschil ;).

Zwangerschapscravings, dit is het enige waar je mij nu wakker voor mag maken *; (maar laat mij maar gewoon slapen hoor :@, ik slaap gemiddeld 9 uur per nacht momenteel)

Goed koud uit de koelkast. Die bittere smaak, omg :9. Als restaurants dit nou eens zouden hebben bij uit eten gaan ofzo he, dat zou fantastisch zijn.
pi_185840079
:W :@
Vanmorgen had ik zomaar een positieve test in mijn handen..nummer 4 is in de maak..dat was niet helemaal de bedoeling, dus ik denk dat we een paar pittige gesprekken gaan moeten voeren.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_185840188
Wow Sicilia! Pfoe dat is spannend. Hoe voel je je?
  maandag 25 maart 2019 @ 12:33:30 #129
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185840560
Mijn hele zwangerschap leef ik op radler 0.0. Heerlijk!
Met 10+5 trouwde mijn moeder en het viel mensen al op dat ik niet dronk. Ik zei ik moet nog rijden (ik drink nooit als ik moet rijden, ook niet 1 glas) maar ze waren argwanend. De volgende dag hadden we een goede echo en hebben we het verteld maar dat kwam doordat de vriendin van mijn broer het vertelde aan familie leden op de bruiloft (waar ik nog steeds boos over ben).

Vandaag (40+4) weer op controle geweest bij de vk. Bloeddruk is nu 1,5e week netjes. De kleine man zit nog lekker op zijn plek. Wat een boefje!
Nog geen ontsluiting en donderdag gaan we proberen te strippen. Spannend!!!!!!

Welkom Sicilia, ik begrijp dat de baby onverwachts is maar hoop dat hij / zij welkom is bij je wederhelft. Sterkte
pi_185840589
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:05 schreef Minarosa het volgende:
Wow Sicilia! Pfoe dat is spannend. Hoe voel je je?
Ik voel me echt al behoorlijk zwanger, pijnlijke borsten, continu wat misselijk, moe, allemaal plopjes en steekjes in min baarmoeder, dus wat dat betreft kwam de uitslag niet als een verrassing. En ik heb altijd de wens voor nog een kindje gehad, maar vriend niet, dus ik had mij daar al helemaal bij neergelegd. We zijn keihard aan het sparen voor de bruiloft, maar die zullen we dan moeten gaan uitstellen denk ik. Vriend is bezig met een HBO opleiding naast zijn fulltime baan en dat is met 3 al best pittig..

Ja..ik ben een beetje in de war geloof ik en ook wel bang voor het gesprek dat we vanavond gaan voeren.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:39:11 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185840631
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:57 schreef Sicilia het volgende:
:W :@
Vanmorgen had ik zomaar een positieve test in mijn handen..nummer 4 is in de maak..dat was niet helemaal de bedoeling, dus ik denk dat we een paar pittige gesprekken gaan moeten voeren.
:o :D woaaah Sicilia, wat een verrassing!
  maandag 25 maart 2019 @ 12:40:21 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185840656
En :*
pi_185840914
:* voor het pittige deel.

Ik zeg gewoon: Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Schudden voor gebruik
  maandag 25 maart 2019 @ 13:08:58 #134
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185841027
Hier zijn de cravings die ik in het begin zo had wel n beetje verdwenen inmiddels. Maar als ik mensen wijn zie drinken of nu jullie t er zo over hebben, snak ik echt naar een glaasje rode wijn! Ik zou er geloof ik zo een achterover kunnen tikken. :') Niet eens om de alcohol maar echt de smaak. Normaal ben ik ook totaal geen drinker, behalve een biertje voor de dorst bij warm weer, rode wijn bij uitgebreid eten, of een irish coffee als toetje ofzo.

Mijn tante vertelde me wel eens, dat toen zij zwanger was in de jaren zeventig, bij beide zwangerschappen de dokter uitdrukkelijk had aangeraden elke dag één glaasje rode wijn bij het eten te drinken. Onder het mom van goed voor de bloedsomloop. Ze zweert er nu nog bij. Andere tijden zeg :D

Hier morgen ook de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd! Door het sporadische gepor dat ik nu voel begint het ook allemaal veel echter te worden. En m'n man is na 6 maanden gisteren ook eindelijk thuis. We hadden elkaar 3 maanden (!) niet gezien. Het wordt morgen dus ook de eerste echo waar hij bij is. Ik vermoed dat ie wel een traantje gaat laten :P O+
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 25 maart 2019 @ 13:09:29 #135
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185841041
Oh en gefeliciteerd Sicilia! Succes met het gesprek :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 25 maart 2019 @ 13:17:35 #136
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185841168
Ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar het geslacht. Het maakt me geen sier uit wat het is, maar toch enorm benieuwd. Wil het enerzijds een verassing houden (waarom weet ik niet, want een verassing is het denk ik toch wel, zo'n nieuw mensje), maar aan de andere kant als we dan toch zo naar binnen gaan kijken, dan waarom niet daar naar. Ben er nog niet over uit of ik het wil vragen aan de echoscopist. Mijn lief heeft een lichte voorkeur voor het niet weten....
  maandag 25 maart 2019 @ 13:30:14 #137
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185841339
Sicilia, welkom en gefeliciteerd :*. Sterkte met het pittige deel, maar daar komen jullie ook wel uit, wat de beslissing ook gaat zijn :*

Oeh mellow jij mag ook voor een echo vandaag, leuk! Wij hebben ervoor gekozen om het geslacht zelf wel te willen weten, maar het verder niet te vertellen. Vind onze omgeving echt super irritant merken we :P. Blijkbaar is het heel-heel-heel-ERG belangrijk om te weten of wij een dochter of een zoon krijgen terwijl het voor ons echt niks uitmaakt dus klieren we die mensen lekker terug. Dat wij het weten is vooral voor hele saaie, praktische dingen als de naam. De eerste naam zijn we echt al een hele tijd over uit, nu zijn we nog druk bezig met de 2e naam.
  maandag 25 maart 2019 @ 13:49:56 #138
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185841716
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
Sicilia, welkom en gefeliciteerd :*. Sterkte met het pittige deel, maar daar komen jullie ook wel uit, wat de beslissing ook gaat zijn :*

Oeh mellow jij mag ook voor een echo vandaag, leuk! Wij hebben ervoor gekozen om het geslacht zelf wel te willen weten, maar het verder niet te vertellen. Vind onze omgeving echt super irritant merken we :P. Blijkbaar is het heel-heel-heel-ERG belangrijk om te weten of wij een dochter of een zoon krijgen terwijl het voor ons echt niks uitmaakt dus klieren we die mensen lekker terug. Dat wij het weten is vooral voor hele saaie, praktische dingen als de naam. De eerste naam zijn we echt al een hele tijd over uit, nu zijn we nog druk bezig met de 2e naam.
Ja het lijkt mij ook wel praktisch. De jongensnaam zijn we redelijk van overtuigd. De meisjesnaam mijn lief ook, maar ik twijfel nog. En ik denk niet dat ik er nog uit ga komen, en om daar dan voor niets mee bezig te zijn vind ik ook zo overbodig :P
  maandag 25 maart 2019 @ 14:06:28 #139
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185842018
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:49 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ja het lijkt mij ook wel praktisch. De jongensnaam zijn we redelijk van overtuigd. De meisjesnaam mijn lief ook, maar ik twijfel nog. En ik denk niet dat ik er nog uit ga komen, en om daar dan voor niets mee bezig te zijn vind ik ook zo overbodig :P
En voor het niet vertellen, als antwoord op de vraag 'weten jullie al wat het gaat worden'; hebben wij continu deze reacties:
- een baby.
- een meisje of een jongen.
- een jongen of een meisje.
- het zou een baby kunnen zijn, maar een konijn sluiten we ook niet uit (wij hebben namelijk 2 konijnen in de tuin en in ons huis vind je nogal veel konijn-dingen terug :P )
- huh, zwanger? ik? ik heb gewoon teveel gegeten met kerst :{ :P
- mocht iemand denken dat hij/zij je door heeft (dat dacht een van mijn collega's namelijk), zet dan voor de grap eens een pagina van hema/h&m met toevallig allemaal kleding van het andere geslacht open op je scherm. Gegarandeerd succes >:).
- mensen die het beweren te weten krijgen ook nog de reactie: 50% kans dat je het goed hebt ^O^

Ik merk zelf gewoon dat ik het best wel prettig vind om te weten dat alles wat we nu doen, nog meer leeft nu we zo af en toe als we samen zijn dan ook de naam van ons kind uit kunnen spreken naar elkaar. Het past gewoon. En de keuze om het wel/niet te vertellen is altijd aan jullie, niet omdat anderen het graag willen weten. Want zeggen dat je het niet weet is ook gewoon nog een optie.
  maandag 25 maart 2019 @ 16:19:18 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185844185
Pfff ik ben zooo moe vandaag!
De Peuter wilde op z'n kamer spelen, ben maar in z'n bed gaan liggen :')

Uitzicht:

:+
  maandag 25 maart 2019 @ 16:21:40 #141
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185844210
Leuke opties heeft je peuter Pinq. Is dit de vliegoptie of alles vanuit ander perspectief bekijken-optie? :D
  maandag 25 maart 2019 @ 16:23:23 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185844229
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:21 schreef douche-eendje het volgende:
Leuke opties heeft je peuter Pinq. Is dit de vliegoptie of alles vanuit ander perspectief bekijken-optie? :D
Haha combi van beiden denk ik :P "Ik kan net zo springen als een sprinkhaan!" O+ Hij ging wel bijna over de kop :P
  maandag 25 maart 2019 @ 16:25:59 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185844257
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:23 schreef pinquit het volgende:

[..]

Haha combi van beiden denk ik :P "Ik kan net zo springen als een sprinkhaan!" O+ Hij ging wel bijna over de kop :P
Ah heerlijk O+ Ik kan niet wachten tot de mijne ook zo gaat doen over een paar jaar. Peuters O+
  maandag 25 maart 2019 @ 16:30:26 #144
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185844330
:o *O* Sicilia, wat een verrassing! En :* voor het gesprek.

Pinq :D Levendig uitzicht. ;)

Ik heb vandaag een half rondje Ikea gedaan, maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik wil ook alleen nog maar languit liggen, jammer dat ik daar geen bank voor heb.
  maandag 25 maart 2019 @ 16:57:22 #145
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185844717
Sicilia Welkom en succes met het gesprek!

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:30 schreef elamanilo het volgende:
:o *O* Sicilia, wat een verrassing! En :* voor het gesprek.

Pinq :D Levendig uitzicht. ;)

Ik heb vandaag een half rondje Ikea gedaan, maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik wil ook alleen nog maar languit liggen, jammer dat ik daar geen bank voor heb.
Had je dat ín de ikea moeten doen :+ Banken zat daar.
pi_185845143
:W Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby. O+
pi_185845200
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
:W Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby. O+
Gefeliciteerd! Daar is hij dan. Wat fijn voor jullie. Geniet ervan! *O*
pi_185845363
Gefeliciteerd Cho! *O* Nog zo'n leukerd. O+
  maandag 25 maart 2019 @ 17:52:37 #149
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185845587
Gefeliciteerd Cholula! Dat is rap gegaan ineens of niet?
pi_185845671
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:52 schreef -Mellow- het volgende:
Gefeliciteerd Cholula! Dat is rap gegaan ineens of niet?
Hij was er vijftien minuten nadat ze begonnen met snijden. ;)
pi_185845876
Gefeliciteerd Cholula! *O* Geniet van jullie uitgebreide gezin O+ Is Frits al een trotse grote broer?
  maandag 25 maart 2019 @ 18:29:14 #152
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185846171
Cholula gefeliciteerd *O*
  maandag 25 maart 2019 @ 18:34:47 #153
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185846262
Cholula *O*
Van harte gefeliciteerd O+
Hij klinkt fantastisch :)

Pinq, wat een leuke kamer!

Ela, ik moet er niet aan denken. Ik loop alleen nog naar de bushalte :@

Verder heb ik niet echt bijgelezen :@ bedacht me gisteren dat het toch al even geleden is dat ik de baby goed heb gevoeld (ondanks dat hij wel heel actief was tijdens een groeiecho vorige week). Met name gisteravond, toen kreeg ik echt nauwelijks een reactie en vandaag was niet veel beter. Dus toch maar de vk gebeld, en even een uitstapje gemaakt naar het ziekenhuis voor een ctg.
Daar was de baby uiteraard enorm actief :') trollbaby. Alles was gelukkig goed, hij is een beetje om z'n as gedraaid dus hij schopt nu de andere kant op en dat voelt anders/minder duidelijk.
En het ziekenhuis eens vanbinnen gezien :+
  maandag 25 maart 2019 @ 18:38:04 #154
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185846308
O+ Cho! Wat doe je nu opeens! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Knuffelze en snuffelze, ik ben super nieuwsgierig naar de details. ;) :* O+
  maandag 25 maart 2019 @ 18:46:36 #155
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185846433
Cho gefeliciteerd!!!!!!!!
pi_185846494
Gefeliciteerd Cho!!! O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 25 maart 2019 @ 18:53:32 #157
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185846566
Waah Cho! Gefeliciteerd met jullie tweede zoon O+ geniet ervan!
pi_185846699
Gefeliciteerd Cho *O* Daar is hij dan O+ Mama zijn van 2 jongens is zo heerlijk! Succes met het herstel en veel plezier met de kennismaking :*
  maandag 25 maart 2019 @ 19:07:45 #159
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_185846799
Wow gefeliciteerd cholula! *O* je hebt gewoon nog een zoon op de wereld gezet!
Ik ben ook heel benieuwd naar je verhaal! Ik hoop dat alles goed gaat qua herstel en dat je met een fijn gevoel op de keizersnede kan terugkijken!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_185847126
Gefeliciteerd Cholula! Gewoon weer een prachtig ventje op de wereld gezet! Geniet ervan!

En ook jij gefeliciteerd, Sicilia (ik lurkte al mee bij baby nummer 1). Ik hoop ondanks de achtbaan aan emoties op een fijn gesprek vanavond.
pi_185847184
Ik las ook nog iets over 20weken echo's; heel veel plezier morgen! Ik duim voor goede uitslagen. Ons meisje (wij wisten door de NIPT al dat er meisje in m'n buik groeit) was heel eigenwijs bij deze echo en daardoor konden we een uur lang naar haar kijken! *Insert hartjes en unicorns
  maandag 25 maart 2019 @ 19:34:17 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185847288
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef HollyMcClane het volgende:
Ik las ook nog iets over 20weken echo's; heel veel plezier morgen! Ik duim voor goede uitslagen. Ons meisje (wij wisten door de NIPT al dat er meisje in m'n buik groeit) was heel eigenwijs bij deze echo en daardoor konden we een uur lang naar haar kijken! *Insert hartjes en unicorns
Zeggen ze dat gewoon standaard bij de uitslag?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185847407
quote:
[..]

Zeggen ze dat gewoon standaard bij de uitslag?
Nee, je moet hier (het land van wiener schnitzels en bergen) op het NIPT formulier aangeven of je het wil weten of niet. Wij wilden het uit praktische redenen graag weten. Bij de 20 weken echo vroeg de arts nogmaals of wij het al wisten cq wilden weten want dan zou hij evt op gepaste momenten zijn mond houden :-)

Het is hier ook redelijk standaard om de babynaam voor de geboorte al te delen maar dat doen we niet (als we überhaupt ooit een naam vinden.. 😂)
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2019 @ 19:41:59 #164
148247 taxibabe
pi_185847416
Oh gefeliciteerd Cholula!! *O*
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan. O+
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
pi_185847429
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan. O+
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
Wat superfijn! 😍
  maandag 25 maart 2019 @ 19:43:10 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185847430
*O* Van harte gefeliciteerd met je tweede, Cholula! Fijn dat hij er is en dat het goed gaat. Ik ben benieuwd naar zijn naam. :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 25 maart 2019 @ 19:44:12 #167
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185847443
Wauw Cho, gefeliciteerd!! *O* Ben benieuwd naar je verhaal, maar nu vooral lekker genieten van je gezin O+
  maandag 25 maart 2019 @ 19:46:45 #168
208890 June.
Seriously?
pi_185847478
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 06:51 schreef Mariposas het volgende:
Was die wijn een beetje te drinken @:June. ?
Met kerst had ik een alcoholvrije wijn gekocht. Echt walgelijk. :r En ik had er meteen twee gekocht dus er staat nog een ongeopende fles hier... die ik vrees door de wc gespoeld gaat worden...
Ik duim voor een mooie echo vandaag voor je! ^O^
Ja was best prima! Ik had sangre de toro 0,0. Had even artikeltje gelezen welke het beste te doen waren, en deze was idd best te pruimen.

Maar vanaf nu geen ontwijkmanoeuvres meer want we zagen vanochtend een mooie knipper van 1cm O+ Dus ga het komend weekend vertellen aan ouders en vriendinnen. Spannend!

En hoera voor de weekwissels! *O*

Gefeliciteerd @Cholula ! Lekker cocoonen O+
pi_185847757
Proficiat Cho!

Wij hadden een goede 20 weken-echo, niets bijzonders. En het is nog steeds een meisje :+ (met straks twee grote broers).

Sterkte vanavond Sicilia :*
  maandag 25 maart 2019 @ 20:10:46 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_185847963
Van harte gefeliciteerd cho! Heerlijk! Was het een geplande keizersnede?
disclaimer
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2019 @ 20:12:19 #171
148247 taxibabe
pi_185847993
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:46 schreef June. het volgende:

[..]

Ja was best prima! Ik had sangre de toro 0,0. Had even artikeltje gelezen welke het beste te doen waren, en deze was idd best te pruimen.

Maar vanaf nu geen ontwijkmanoeuvres meer want we zagen vanochtend een mooie knipper van 1cm O+ Dus ga het komend weekend vertellen aan ouders en vriendinnen. Spannend!

En hoera voor de weekwissels! *O*

Gefeliciteerd @:Cholula ! Lekker cocoonen O+
Leuk hé om die knipper te zien? O+ Ik vond het zelf zo bijzonder!!
pi_185848300
Van harte cholula!! Wat klink je blij 😍
pi_185848359
Cho gefeliciteerd, geniet ervan. O+ *O*

Hier ook een knipperend garnaaltje! O+ O+ gefeliciteerd @June. ! O+
  maandag 25 maart 2019 @ 20:31:41 #174
346653 Ceviche
pi_185848430
Goede echo's *O*
pi_185849131
quote:
Jaaaaa! Cho! Gefeliciteerd!
pi_185849184
Ik lees over goede echo’s en nieuwe aanwas, allemaal super.

Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!

Dus nu zit ik heerlijk thuis te zitten met mijn grote en mijn kleine.

Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
pi_185849218
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Eyy! Dan ben ik jarig. :D Goeie datum!
  maandag 25 maart 2019 @ 21:13:10 #178
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185849260
Jaaa Djoess! Wat fijn O+ Wat gun ik je vanaf nu oneindig genieten met je meisjes tegen je aan :*
  maandag 25 maart 2019 @ 21:15:00 #179
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185849294
Goede echo's voor June, Bella en minarosa *O*

En djoesss, wat ontzettend fijn dat jullie nu allemaal thuis zijn O+
pi_185849304
Wat een goed nieuws Djoess! Geniet ervan O+ O+ O+
pi_185849336
Wat een goed nieuws @Djoess gefeliciteerd, lekker thuis! O+ genieten!
pi_185849357
Wat heerlijk Djoess! Compleet in je eigen huis O+
pi_185849456
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_185849507
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef SaskiaR het volgende:
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Nee, Teddy is nu 10 dagen oud, dus geen kraamzorg meer. (Gelukkig, zag er erg tegenop)
pi_185849653
quote:
Ineens toch helemaal zijn eigen plannetje en schema! O+

(Edit: Na je snijd post klinkt dat een beetje gek, wellicht. Maar ik had onthouden dat je hem al een paar keer had verwacht zich aan te kondigen)

Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  maandag 25 maart 2019 @ 21:34:00 #186
346653 Ceviche
pi_185849678
Djoess, wat fijn! Hoop echt dat er nu een tijd van genieten komt O+
pi_185849687
Wauw Cholula van harte gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat hij er is!

En Djoess super dat jullie nu thuis zijn O+

Hier het gesprek gehad en dat was een heel fijn gesprek. Bruiloft gaan we uitstellen want we gaan ons spaargeld gebruiken om ons huis klaar te maken voor kind nummer 4 O+ O+
Vriend gaf aan dat hij ander halve maand geleden al heel erg het gevoel kreeg dat nog 1 eigenlijk wel heel gaaf zou zijn, dus we gaan er voor O+
pi_185849697
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:

Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!

Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
Wat een fantastisch nieuws!
Schudden voor gebruik
pi_185849719
Cholula! Mama van twee! O+ Gefeliciteerd! O+
pi_185849857
Cho! O+ Gefeliciteerd! *O* Heel veel geluk!

En djoess, wat een goed nieuws! Eindelijk! Jullie ook heel veel geluk! *O*
pi_185849999
quote:
Gefeliciteerd! *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_185850059
quote:

Wat heerlijk! *O* O+ Eindelijk thuis!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_185850649
Fred heeft niet zijn eigen dag gekozen.
SPOILER
Nu ligt hij heerlijk op me te slapen. Mijn man is, zoals altijd, fantastisch. Hij helpt mij en Fred waar hij kan.

Fred is overigens zijn Fok!naam, voor zijn echte naam mag je dm'en.

*O* voor de goede echo's!

Sicilia: Wat spannend dat jullie een vierde kindje krijgen en wat ontzettend fijn dat je lief het ziet zitten.
pi_185850669
quote:

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! *O*
  Manager PR/Moderator maandag 25 maart 2019 @ 22:55:37 #195
269689 crew  Viv
pi_185851434
Jemig, wat een goed nieuws hier vandaag! Teddy is thuis *O* June. een knipper gezien *O* Sicilia een vierde op komst *O* Cholula met baby uit de buik *O*

O+
pi_185851700
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen! :* O+
  maandag 25 maart 2019 @ 23:27:52 #197
73386 Fazz
onderweg
pi_185851999
Van harte gefeliciteerd Cho O+ *O*
pi_185853050
Goed nieuws all round!
Cho gefeliciteerd met je Jongen. Fijn dat het voor jou nu zo goed is gegaan Met de geplande ks.
Djoes was thuis Met je meiden 💕.
Sicilia een fijn gesprek.
En een hoop goede echos!

Hier ook alles goed! Fundushoogte wel erg hoog. Nou krijg Ik meestal grote baby’s, dus het verbaasde me niet. Maar ik loop nu 2 weken voor. Als we op dit centiel blijven zitten wordt baby 4.8 kilo geschat op de uitgerekende datum. Ik wacht nog even af met hierover stressen, want deze metingen zijn nogal onbetrouwbaar. Maar het zou wel fijn zijn als de volgende meting iets meer binnen de grafieken valt....
pi_185853090
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Limone het volgende:
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen! :* O+
Dank je wel! O+

Frits was de eerste van de familie die de baby mocht zien. Niemand had hem verteld dat de baby was geboren. Zijn reactie was heerlijk: "Dat is mijn broertje, ik vind jou zo lief!" Vervolgens feliciteerde hij mij met het hebben van twee kinderen en mijn man dat hij nu papa is van twee jommens. Om te smelten werkelijk.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 00:58:57 #200
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185853093
Vivaraws bedankt voor je *O* update *O*, want zo veel jubel posts kon Mn zwangere brein niet aan.
Wie, waar ..whut enzo :D
Enige die voor mij nog mist in je rijtje was pinq’s epische foto. Super tof zeg en wat begrijp ik je vermoeidheid goed!

Vandaag wilde ik Mn verloskundige bellen, maar er stond een bandje aan dus weer opgehangen. Heb toen maar aan mezelf verteld wat ik wilde zeggen en besloten dat ik vandaag en morgen niet ga werken. 2 dagen rust.
(Ik had stiekem lichte koorts, misselijk , irritante pijn in Mn lage onderrug en heel veel harde buiken).
Alleen toen vergat ik blijkbaar.. in die rust van thuis.. dat ro vandaag niet naar oma kon, omdat haar dochter net bevallen was.
2. Dat we op kraamvisite moesten. (Zooooo leeheeeuk).
3. Dat het huis nog versierd moest worden ivm ro’s verjaardag morgen én 4. Dat er nog traktaties gemaakt moesten worden. Dus je raad het al.. dat heb ik net nog allemaal staan doen.
Man zou helpen, maar die ging om half 9 ro naar bed brengen om Vervolgens zelf in slaap te vallen.
Grote hulp dus :{
Maar nu lig ik wel in bed met het gevoel dat ze jarig mag worden. Wat zeg ik? ZIJN!
Ik ben gewoon al 4 jaar moeder van een levend en genietend-van-elke-dag zo uberlief meisje.
En het maakt me zo emotioneel O+ Want moeder zijn is toch echt het állermooiste wat er is O+
Zonder hoop geen leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')