abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 17:50:12 #1
447051 crew  Peejtur
pi_185789667
Uitgerekende data:

21 maart: VenusFlyTrap (jongen)

1 april: Cholula
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
28 april: CaVaBien

12 mei: Ceviche
20 mei: Sisu
20 mei: Pinquit
24 mei: dodoria
Eind mei: Elamanilo

22 juni: douche-eendje
Eind juni: BobbyMcGee

Half augustus: Minarosa
24 augustus: stippelrientje

September: ***Joene en Ticootje (twins)***

18 oktober: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 17:50:37 #2
447051 crew  Peejtur
pi_185789676
Nieuwe was blijkbaar nog niet geopend. :)
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:22:55 #3
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185790276
Djoes en Kleurdoos goed nieuws!!! Fijn! Gaat dit dan mijn topic worden?!?!?!

Vandaag de vk weer op bezoek gehad ivm hoge bloeddruk, was weer netjes dus maandag weer op controle. Vandaag 40+1, laat ik maar voor die tijd eens gaan baren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 maart 2019 @ 18:57:07 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_185790849
@beefcake Proficiat *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 22 maart 2019 @ 19:06:01 #5
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185790975
Djoess,
Wat een gaaf nieuws! Wat hebben jullie flink in de zenuwen gezeten, maar gelukkig alles in orde.
Voor vanavond (nu dus!) wens ik je een hele fijne avond met je grote meid en ik hoop dat zij ook snel opknapt. Je moeder moeten missen is niks natuurlijk!

Kleurdoos,
Jaaaaaaaa wat fijn!
Gefeliciteerd. Mooie tijd om jarig te zijn .. eerst maar even geboren worden natuurlijk :D

Hier gaat het iets beter.
Bloedarmoede bleek het antwoord te zijn op de ‘waarom ben ik toch zo moe/ oren die gek doen / bleek gezicht’. Dus nu een powerboost in pilvorm. Hopelijk werkt het snel.
Schoonzus loopt uit met haar zwangerschap en dat betekent dus het einde van de 4 jaar zorgeloos een verjaardag inplannen in deze periode. Was altijd zo relaxed. Za ervoor of de za erna? Zal nu wel altijd in overleg moeten. Bluhg.
Maar dan hebben we wel twee knalfuiven te vieren . *O*
Zonder hoop geen leven.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 19:07:07 #6
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185790992
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:50 schreef Peejtur het volgende:

Bedankt voor het openen.
Hoe gaat het met jullie? O+
Zonder hoop geen leven.
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 19:28:41 #7
447051 crew  Peejtur
pi_185791320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:07 schreef Sisu het volgende:

[..]

Bedankt voor het openen.
Hoe gaat het met jullie? O+

Op wat krampjes na mogen we niet klagen. Heel apart en wennen om nu papa en mama te zijn maar daar kunnen we denk ik wel aan wennen. O+

Heerlijk wandelen en babyknuffelen in kikkerhouding op de borst.

Hopelijk kunnen jullie dat ook snel!
  vrijdag 22 maart 2019 @ 19:30:11 #8
208890 June.
Seriously?
pi_185791343
Oh wat een goed nieuws @Djoess O+
Shine bright like a diamond.
pi_185791614
Ik las dat witch hazel op inlegverbanden doen en deze invriezen, verlichting kan bieden tijdens het herstel. Dus nu zoek ik witch hazel. Bol.com heeft er 3, maar er zijn vast betere plekken om het te vinden. Iemand hier bekend mee en een favoriet witch hazel extract?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 19:58:51 #10
447051 crew  Peejtur
pi_185791773
Bij mijn vrouw hebben ze kraamverband gewoon in de diepvries gedaan en dit kon ze er daarna tegenaan houden. Verder geen bijzonder spul erop, wellicht alleen water.
pi_185791921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef Rebubbled het volgende:
Ik las dat witch hazel op inlegverbanden doen en deze invriezen, verlichting kan bieden tijdens het herstel. Dus nu zoek ik witch hazel. Bol.com heeft er 3, maar er zijn vast betere plekken om het te vinden. Iemand hier bekend mee en een favoriet witch hazel extract?
iHerb :)
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:50:03 #12
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185792837
Yes Djoes wat fijn! Ik ben blij voor je/jullie :)

Hmm, (voedings)bh's.... Misschien moet ik daar ook eens aan gaan denken. Hoewel ik echt niet van bh's hou en ze eigenlijk nooit draag, behalve een enkele keer zo'n beugelloze als ik iets aan heb dat een beetje doorschijnend is. Geen idee of ik vrijhangende tietjes nog steeds prettig vind als ze enorm gegroeid zijn :P
Zijn zoogcompressen iets noodzakelijks? Lekken borstvoedende borsten altijd of is dat per persoon verschillend?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:57:53 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185793005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef -Mellow- het volgende:
Yes Djoes wat fijn! Ik ben blij voor je/jullie :)

Hmm, (voedings)bh's.... Misschien moet ik daar ook eens aan gaan denken. Hoewel ik echt niet van bh's hou en ze eigenlijk nooit draag, behalve een enkele keer zo'n beugelloze als ik iets aan heb dat een beetje doorschijnend is. Geen idee of ik vrijhangende tietjes nog steeds prettig vind als ze enorm gegroeid zijn :P
Zijn zoogcompressen iets noodzakelijks? Lekken borstvoedende borsten altijd of is dat per persoon verschillend?
Ik heb compressen gekocht en nog nooit gebruikt. Twee keer gelekt in ruim 4 maanden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 22 maart 2019 @ 21:04:30 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185793172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb compressen gekocht en nog nooit gebruikt. Twee keer gelekt in ruim 4 maanden.
Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond :+
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 21:06:55 #15
447051 crew  Peejtur
pi_185793225
Hier zijn de compressen niet aan te slepen :')
pi_185793240
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond :+
bij mij stroomt gewoon alles tegelijk. Zoogkompressen niet aan te slepen straks.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185793280
Ik kan ook echt niet zonder zoogcompressen.. Zeker de eerste periode lekte het hier nogal eens (ook tussen de voedingen door).
pi_185793324
Soms vouwde ik gewoon een hydrofieldoek en liet die daar maar zitten.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 21:12:11 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185793354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

bij mij stroomt gewoon alles tegelijk. Zoogkompressen niet aan te slepen straks.
Ja hier ook idd. Ik gebruikte bij de andere twee altijd die van de Kruidvat, maar die worden (net als de luiers :')) ongetwijfeld inmiddels door een andere leverancier geleverd. Die zijn binnen no time zwaar en vol en ze stinken echt al na een voeding :X

Die van Natusan vervang ik na een dag omdat ik dat hygiënisch vind, maar die blijven droog voelen en het gaat ook niet stinken.
pi_185793359
Hier ook zoogcompressen en na 13 maanden nog steeds :')
pi_185793570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef Rebubbled het volgende:
https://www.naturalheroes.nl/products/witch-hazel-toverhazelaar
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_185793674
Djoess *O* *O*
Kleurdoos *O* *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:06 schreef Peejtur het volgende:
Hier zijn de compressen niet aan te slepen :')
Hier ook :')
pi_185793715
Ik heb ruim zes maanden iedere dag meerdere zoogcompressen gebruikt. Mijn borsten begonnen ook vrolijk te lekken als ik moest blozen of ergens van schrok. In die tijd had ik een camouflagepak aan tijdens het werk en hoefde ik me niet zo'n zorgen te maken over vlekken, dat is nu wel anders.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 21:37:12 #24
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185793852
Ik heb wasbare kompressen gekocht, nu is het eigenlijk alleen nog 's nachts maar dan blijven ze niet zitten (geen plakstrip). Dus tot dusver is het een vrij nutteloze aankoop :')
Ik denk wel dat het over een aantal weken superhandig is.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 21:38:14 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185793870
Ik vond wasbaar ook een miskoop. Heb ze een tijdje geprobeerd maar ze voelen nat aan en blijven idd helemaal niet zitten.
pi_185793906
Wasbaar vond ik pas later prettig, in eerste instantie lekte ik er dwars doorheen.

We hadden het net even spannend in de auto, ik had regelmatig krampen die ook best voor weeën door hadden kunnen gaan. Ze deden echter niet zoveel pijn als echte weeën en zakten een kwartier voor huis weer af. -O-
pi_185793989
quote:

[..]

Lek jij nog steeds dan? Ik de eerste 2 maand ofzo en daarna niet meer..
  vrijdag 22 maart 2019 @ 21:48:27 #28
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185794050
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lek jij nog steeds dan? Ik de eerste 2 maand ofzo en daarna niet meer..
Tussendoor echt zelden tot nooit meer, maar als ik O voed en ik vergeet de zoogcompressen, dan is de niet-voedende kant kletsnat ja :+
pi_185794123
Ik lek na 6 maanden nog. Geen emmers, maar wel genoeg om een vlek in een shirt te maken.
pi_185794479
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja hier ook idd. Ik gebruikte bij de andere twee altijd die van de Kruidvat, maar die worden (net als de luiers :')) ongetwijfeld inmiddels door een andere leverancier geleverd. Die zijn binnen no time zwaar en vol en ze stinken echt al na een voeding :X

Die van Natusan vervang ik na een dag omdat ik dat hygiënisch vind, maar die blijven droog voelen en het gaat ook niet stinken.
Team natusan boks!
pi_185794937
's Nachts legde ik er vaak een hydrofiel onder, overdag idd wegwerpcompressen. Wasbaar wel geprobeerd maar vond ik toch minder prettig. Laatst las ik iets over de Haaka lekschaal/kolf om de melk op te vangen, dat lijkt me best handig om te proberen. Met een beetje mazzel heb je zo met weinig moeite alvast een voorraadje in de vriezer :)
pi_185794940
quote:

[..]

Jij hebt geen tepel vrij tzt!
pi_185796938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef onomatopee het volgende:
's Nachts legde ik er vaak een hydrofiel onder, overdag idd wegwerpcompressen. Wasbaar wel geprobeerd maar vond ik toch minder prettig. Laatst las ik iets over de Haaka lekschaal/kolf om de melk op te vangen, dat lijkt me best handig om te proberen. Met een beetje mazzel heb je zo met weinig moeite alvast een voorraadje in de vriezer :)
Milksavers staan op mijn lijstje O+

Bij de eerste sloten gelekt! 9 a 10 maanden tot mijn borsten zindelijk werden :') ik moest ook op handdoeken slapen, want ik had gewoon bijna iedere nacht een super lekplek :')
Schudden voor gebruik
pi_185797006
Voedingsbh zonder beugels voor mij. Ik heb met 8 weken een borstontsteking gehad door een debiele beugel.... nooit meer!

Bij bonprix vond ik de fijnst zittende voor een leuk prijsje. Ik wist immers niet hoe lang ik ging voeden.... nu ga ik binnenkort voor betere bij superbra passen/kijken. De eerste immers 3,5 jaar gevoed. Dan mag je best investeren :P
Schudden voor gebruik
pi_185797078
Kleurdoos met goed nieuws in de OP *O*

Venus jouw topic!! Fijn van de bloeddruk.

24/7 misselijkheid gespot. Dat is echt ellendig. Vaak verdwijnt dat na een x aantal weken en geregeld iets eten.... Ik hoop dat het ook zo bij jou gaat zijn. Uit ervaring weet ik dat je zo ellendig kunt voelen. :*

En Djoess de hele dag ontzettend aan je gedacht en dan lees ik even ontzettend insert tigmiljoenmiljard hartjes goed nieuws! Heerlijk vooruitzicht! Fijn dat ze het ook goed doet!
Schudden voor gebruik
pi_185797087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

*gniffel*
Schudden voor gebruik
pi_185799095
Arggggghhhh!! :(

Rusteloze benen... geen een truukje werkt vandaag en ik wil gewoon slapen!! :(
Schudden voor gebruik
  zaterdag 23 maart 2019 @ 06:24:09 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185799457
Ik heb ook nooit echt lekkende borsten gehad, ik heb wel wasbare compressen voor dat enkele drupje in het begin. Van wegwerp kreeg ik uitslag.

En heel vervelend he stippel? Ik heb het ook zo erg. Ik ga nog op zoek naar magnesium olie als laatste redmiddel.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_185799530
Lekkende borsten alleen af en toe in de kraamweek, nu eigenlijk nooit meer *O* zitten ook zoogcompressen in de meeste kraamdozen toch? Dan hoef je ze niet zelf aan te schaffen ^O^
pi_185799848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 03:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Arggggghhhh!! :(

Rusteloze benen... geen een truukje werkt vandaag en ik wil gewoon slapen!! :(
Slik je extra magnesium/calcium? In het begin had ik erg last van kuitkramp en toen mijn lactose intolerantie verergerde door de zwangerschap, ben ik een supplement gaan slikken. Mijn kramp verdween als sneeuw voor de zon en mijn bloeddruk is stabiel laag. Wat overeenkomt met de onderzoeken die hier een paar weken geleden werden gepost over calcium en zwangerschapsvergiftiging. Wellicht het proberen waard?
  zaterdag 23 maart 2019 @ 08:40:16 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185799860
quote:

[..]

Uhm, nee. Nog nooit gehad ook. Met kolven heb ik dat wel als ik maar één kant kolf, dan lekt de andere wel mee.

De twee keer dat ik lekte was na een doorslaapnacht van prul en toen we in het zwembad waren (daar was het heerlijk lekker warm en veel huid op huid).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185799903
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik ben straks net een kat. Zoveel kinderen.
pi_185800101
Hier juist wel wasbare zoogcompressen. Geen last gehad van dat ze verschuiven?! Ik vind ze zo fijn zacht (de bio katoenen van waschbaer). En als er iets aan de hand was, dan heb ik ook 2 paar wollen en met wat wolvet erbij hielp dat meteen enorm mee bij genezing/herstel.

Van die lekschaaltjes zijn ook een uitvinding, maar het lijkt me zo groot zitten. Ben benieuwd naar ervaringen.

De eerste keer lekte ik meer en vooral langer dan de tweede keer. De tweede keer ging de borstvoeding natuurlijk ook min of meer door van de eerste nog. Dit keer ook. Ben benieuwd.

Stippel, ik gebruik Okinawa koraal van the Health Factory O+ O+ O+ Dat is zoooo lekker (ik heb echt een onbedwingbare behoefte aan kalk!). Het is een combi van magnesium (die goede variant) en calcium plus een hele hoop mineralen (van min of meer dezelfde samenstelling als menselijk bot). Anyway, mocht je nog iets zoeken op dat vlak, wat mij betreft een grote aanrader! Heeft bij mij ook een zeer positieve werking bij de bekkenklachten, ook een fijn bijkomend voordeel.
pi_185800109
*O* Kleurdoos, wat een goed nieuws! Lekker blijven broeden dit keer. O+
  zaterdag 23 maart 2019 @ 09:14:58 #45
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185800225
Even een vraagje.
Kennen jullie dat gevoel van de dag voordat je ongesteld wordt.
Zo’n vreemd vervelend gevoel in je onderrug/rechterzijkant van je rug.
Ik heb er nu al meerdere dagen last van en begin me toch een beetje te verwonderen over wat dat nou kan zijn.. @31weken

Cho, hoe is het met de kokosnoot tussen de benen? (Moest stiekem een beetje gniffelen toen ik dat las)
Zonder hoop geen leven.
pi_185800310
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 09:14 schreef Sisu het volgende:
Even een vraagje.
Kennen jullie dat gevoel van de dag voordat je ongesteld wordt.
Zo’n vreemd vervelend gevoel in je onderrug/rechterzijkant van je rug.
Ik heb er nu al meerdere dagen last van en begin me toch een beetje te verwonderen over wat dat nou kan zijn.. @:31weken

Cho, hoe is het met de kokosnoot tussen de benen? (Moest stiekem een beetje gniffelen toen ik dat las)
Zeurende pijn in je rug die als golven over je heen komt?
pi_185800532
@Sisu bij mij was dat indalen. Niet dat is ze blijven zitten, maar soit xD

Vandaag voor de eerste keer op bezoek in het Olvg, bij kleine Teddy. Wel gek hoor, zo ver weg slapen, maar ik heb voor het eerst langer dan 4 uur achter elkaar geslapen en niet gehuild :')

Ze zijn lekker voortvarend daar wbt het leren drinken. Gisteren was ze er 5 minuten en toen had ze zomaar al 15cc extra gedronken.
Ik verwacht haar ergens in de komende week wel thuis, eigenlijk.
pi_185800684
Sisu, ik herken niet per se ongesteldheidspijn (ik heb nooit pijn van ongesteldheid), maar ik heb af en toe wel eisprong-pijn/gevoeligheid. :') Misschien is dat wel van hetzelfde?! Geen idee wat het is overigens. Denk dat m'n eierstokken ook wel elders zitten inmiddels ;) en de pijn/gevoeligheid zit op dezelfde plek als normaalgesproken.

Djoess, je kleine meisje is overgeplaatst dus toch wel! Dichterbij jou. Wat fijn. En tof dat je nu met het drinken aan de slag kunt. :*
pi_185800792
Ik lek nu al regelmatig :+ dus heb wasbare kompressen van Medela gekocht. Lek met name 's nachts, maar dat is ook niet gek als in je nachtelijke rare dromen borstvoeding ineens de hoofdrol speelt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 07:22 schreef krijgerrtje het volgende:
Lekkende borsten alleen af en toe in de kraamweek, nu eigenlijk nooit meer *O* zitten ook zoogcompressen in de meeste kraamdozen toch? Dan hoef je ze niet zelf aan te schaffen ^O^
Hier geen zoogkompressen gevonden in mijn nietzoblijedoos. Wel veel kraammatrassen.

27 weken zwanger vandaag. Stop, dit gaat veel te snel :{ :o

[ Bericht 10% gewijzigd door douche-eendje op 23-03-2019 10:15:58 ]
pi_185800886
Amper gelekt, alleen wat druppels tijdens het afdrogen na een warme douche.
Dit keer geen borstvoeding maar heb wel de oude zoogcompressen nog ergens liggen.

@Sisu kan indalen zijn maar kan ook wat voorwerk zijn. Ik heb ook al sinds week 30 af en toe wat ‘menstruatiekrampen’ en harde buiken. Zolang het vervelend voelt en niet pijnlijker/regelmatiger wordt is er niks aan de hand.
Gisteravond ook weer af en aan harde buiken.
Had dan ook een rondje kinderboerderij en 10km fietsen (ebike :P) erop zitten.
pi_185801045
@Sisu de kokosnoot zit er nog. Klinkt trouwens niet zo fijn, dat gevoel in je rug. Ik herken het niet, maar ik heb meestal pas twee uur van tevoren door dat ik ongesteld ga worden.

@Djoess wat ontzettend fijn dat je meisje naar het OLVG is gegaan. Ik duim voor je dat ze snel naar huis mag.
pi_185801221
quote:

[..]

Hier ook. Toeschietreflex in tandem altijd... dubbele handdoek er onder in bed...
pi_185801422
Djoes, daar had ik even overheen gelezen! Fijn dat ze nu in het OLVG ligt! Bijna thuis nu 💕
pi_185802296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 06:24 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook nooit echt lekkende borsten gehad, ik heb wel wasbare compressen voor dat enkele drupje in het begin. Van wegwerp kreeg ik uitslag.

En heel vervelend he stippel? Ik heb het ook zo erg. Ik ga nog op zoek naar magnesium olie als laatste redmiddel.
Ik zag dat laatst ook bij de kruidvat staan.

Vanochtend bedacht ik mij dat ik ook mijn pillen nog niet had ingenomen :') dat schiet ook lekker op natuurlijk :P
Schudden voor gebruik
pi_185802311
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 08:38 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Slik je extra magnesium/calcium? In het begin had ik erg last van kuitkramp en toen mijn lactose intolerantie verergerde door de zwangerschap, ben ik een supplement gaan slikken. Mijn kramp verdween als sneeuw voor de zon en mijn bloeddruk is stabiel laag. Wat overeenkomt met de onderzoeken die hier een paar weken geleden werden gepost over calcium en zwangerschapsvergiftiging. Wellicht het proberen waard?
Jawel beide. Maar ik was ze vergeten door gek rooster gisteren.... dat helpt natuurlijk ontzettend mee :')
Schudden voor gebruik
pi_185802801
Ik maakte een babybreisel O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:09:05 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185802892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 13:01 schreef elamanilo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babybreisels O+
Weet je of je een jongen of een meisje krijgt?
pi_185802902
Nee :) Dat is een verrassing!
pi_185802998
quote:

SPOILER
Mnoh! O+
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:44:08 #60
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185803289
Ik heb de baby voor het eerst echt gevoeld *O* Eerst wist ik het niet zeker, want het is nog heel subtiel, maar volgens mij moet dit het zijn. Een soort "por". Nog niet heel regelmatig maar ik vind het zo leuk!
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:45:22 #61
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185803302
Och wat n mooi breisel Ela O+
pi_185803513
quote:

SPOILER
Supercute O+
Mijn moeder heeft een alpaca-wollen vestje, mutsje en slofjes gebreid. Ben ik heel blij mee.
Weet jij (of iemand anders in dit topic) een wolzijden overslagromper in maat 50? Ik heb er een paar van Dilling in maat 50/56 maar die zijn echt vééél groter dan het vestje. Ik heb geen idee hoe groot mijn baby wordt maar gevoelsmatig zou een wat kleinere romper er beter onder passen.
pi_185803564
Djoesss wat een fantastisch nieuws over de MRI-uitslag! *O* En nu mag ze ook al bijna naar huis. Hopelijk pakt ze het drinken vlot op en kun je samen met je grote én je kleine thuis zijn O+

Een goede echo voor KD *O* Neemt de spanning al wat af?

Wat betreft lekkende borsten: ik lek sommige nachten als een malle, uit mijn rechterborst. Links doet vrij weinig. Ik draag nu een voedingshemdje met een klein handdoekje erin. Maar laatst was ik dwars door het hemdje en het handdoekje heengelekt, dus ik moet toch op zoek naar een betere oplossing. Het lekken slaat ook wel eens een nacht over, dus dan word ik wat gemakzuchtig :')
Goed om te horen dat de zoogcompressen van Natusan fijn zijn, ik ga ze zo wel even halen bij de drogist ^O^
pi_185804240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 14:00 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Supercute O+
Mijn moeder heeft een alpaca-wollen vestje, mutsje en slofjes gebreid. Ben ik heel blij mee.
Weet jij (of iemand anders in dit topic) een wolzijden overslagromper in maat 50? Ik heb er een paar van Dilling in maat 50/56 maar die zijn echt vééél groter dan het vestje. Ik heb geen idee hoe groot mijn baby wordt maar gevoelsmatig zou een wat kleinere romper er beter onder passen.
Ik ben fan van Iobio rompers, die hebben ook 2 rijen knoopjes onderin waardoor ze extra lang meegaan. Mijn peuter paste echt van 4 maanden tot z'n tweede jaar in maat 62-68. ^O^
  zaterdag 23 maart 2019 @ 15:21:57 #65
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185804281
@Djoess wat fijn dat ze toch in het olvg ligt! Hoe was je avond met je grote?

@elamanilo O+ zo lief! Donderdag ben ik van verveling naar het dorp gefietst voor breinaalden en wol. Nog voor de eerste volle toer gaf ik het al op, ik brei altijd veel te strak waardoor het alles behalve ontspannend is :') Misschien vanavond nog maar eens proberen.

Ik had gisteravond zo'n gek gevoel.. Wist zeker dat het vannacht zou beginnen. Niet dus :N Ik vind het maar gek, dat idee dat het elk moment kan gebeuren. Of niet. Bij dochter hield ik er nog lang geen rekening mee, dus heel deze mindfuck hebben we gemist. Ben er nu al klaar mee - respect voor alle vrouwen die daadwerkelijk hun UD (bijna) halen!
pi_185806873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:18 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ik ben fan van Iobio rompers, die hebben ook 2 rijen knoopjes onderin waardoor ze extra lang meegaan. Mijn peuter paste echt van 4 maanden tot z'n tweede jaar in maat 62-68. ^O^
Dank voor de tip!
pi_185808049
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Djoess wat fijn dat ze toch in het olvg ligt! Hoe was je avond met je grote?

@:Elamanilo O+ zo lief! Donderdag ben ik van verveling naar het dorp gefietst voor breinaalden en wol. Nog voor de eerste volle toer gaf ik het al op, ik brei altijd veel te strak waardoor het alles behalve ontspannend is :') Misschien vanavond nog maar eens proberen.

Ik had gisteravond zo'n gek gevoel.. Wist zeker dat het vannacht zou beginnen. Niet dus :N Ik vind het maar gek, dat idee dat het elk moment kan gebeuren. Of niet. Bij dochter hield ik er nog lang geen rekening mee, dus heel deze mindfuck hebben we gemist. Ben er nu al klaar mee - respect voor alle vrouwen die daadwerkelijk hun UD (bijna) halen!
Hoeveel eerder dan ud was je dochter?
  zaterdag 23 maart 2019 @ 20:12:21 #68
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185809299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 19:13 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Hoeveel eerder dan ud was je dochter?
37+4. 2,5 week dus. Lang genoeg om te denken dat je overal nog alle tijd voor hebt :')
pi_185809588
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

37+4. 2,5 week dus. Lang genoeg om te denken dat je overal nog alle tijd voor hebt :')
Ik herken het ook hoor! Ik was bij de eerste bevallen met 37+5. Dus dat voelde nu eigenlijk als mijn officieuze UD. Het is maar goed dat ik de tweede keer met 38+3 bevallen ben, tot mijn echte UD had eindeloos geleken. En tóch was ik weer overvallen toen ik ineens bevallen was, ik moest daar echt een paar weken van bijkomen ofzo :')
  zaterdag 23 maart 2019 @ 20:29:08 #70
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185809678
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik herken het ook hoor! Ik was bij de eerste bevallen met 37+5. Dus dat voelde nu eigenlijk als mijn officieuze UD. Het is maar goed dat ik de tweede keer met 38+3 bevallen ben, tot mijn echte UD had eindeloos geleken. En tóch was ik weer overvallen toen ik ineens bevallen was, ik moest daar echt een paar weken van bijkomen ofzo :')
Ja, nou, dat dus! En dat iedereen nu dus bij 37 weken al "is 'ie er al?" berichtjes stuurde (wat ze vorige keer écht niet deden) helpt ook niet. Of dat de verloskundige dan zegt dat de kans heel groot is dat deze ook eerder komt. Dan bedoelt ze vast "eerder dan UD", maar in mijn hoofd is dat dus geworden "eerder dan de vorige keer" :')
Zul je zien, blijft deze eigenwijs zitten tot 41 weken...
pi_185809798
@Stroopwafelmeisje heel herkenbaar!
Ik heb elke dag het idee dat het elk moment kan gebeuren. Nergens op gebaseerd natuurlijk maar ik durf niet meer ver van huis te gaan :')
Verloskundige denkt ook dat deze eerder komt, V kwam met 39 weken.
Denk dat ik het vooral spannend vind omdat ik nu weet wat ik kan verwachten/voelen. Bij V had ik pas tegen het einde van de bevalling in de gaten dat hij nu echt kwam.
pi_185809954
Ik heb het dus andersom, Frits kwam met 41 weken. Ik kon me niet voorstellen dat dit kindje eerder komt. Nou ja, de afgelopen twee weken kwam het besef dat hij ook prima eerder zou kunnen komen. Met het gerommel van de afgelopen dagen zou het ook prima vandaag of morgen kunnen zijn.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 20:59:44 #73
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185810438
Hoe ver ben jij nu, @Stroopwafelmeisje?

Bij peuter begon de bevalling met 40+2. Ik reken nu niet op eerder dan 40 weken. Ik hooo het ook eigenlijk niet, moet nog heel veel doen maar ik wil ook nog wel even relaxen enzo.
Gisteren in elk geval laatste werkdag gehad, maandag nog even aan de studie, en daarna echt verlof!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_185811456
Mijn eerste kwam met 40+4 en m’n tweede met 41+4... Het was opeens heel nieuw allemaal, om zo lang zwanger te zijn. Ik wist niet meer wat ik moest doen ;) :’)

Overal had ik gelezen dat tweedes vaak rond dezelfde tijd of zelfs enkele dagen eerder zouden komen. Ik heb echt zitten wachten. Pas toen ik het losliet en het wachten ‘op gaf’, toen begon het die nacht opeens toch nog gewoon.

Dit keer houd ik me niet meer aan een datum vast maar doe ik aan een uitgerekende periode. Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Het voelt vooralsnog veel rustiger. Hopelijk tzt ook.

Vorige keren had ik telkens wel van te voren ideeen in m’n hoofd qua data, maar die klopten nooit. Dus dit keer ga ik daar ook niet vanuit.

Wat beide keren wel steeds klopte was dat ik bij de eerste wee ongeveer opeens wist hoe laat m’n baby er zou zijn. De eerste keer dacht ik 18:05 en dat werd half 7. De tweede keer dacht ik ‘voor de ochtend’ en dat werd half 6. Ben benieuwd of ik dat dit keer ook weer zal hebben. En of m’n bevalling wederom zo’n vliegende start kent, van niets naar ontsluitingsweeen meteen, zonder opbouw of voorwerk. Geen twijfel mogelijk en geen houden aan. ;)
  zaterdag 23 maart 2019 @ 21:58:06 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185811815
Ik dacht dat jouw eerste een stuk eerder kwam, ela!

Ben heel benieuwd wie er straks bij jou tevoorschijn komt :)
pi_185811894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Djoess wat fijn dat ze toch in het olvg ligt! Hoe was je avond met je grote?

Heerlijk! Ze is schandalig veel te laat naar bed gegaan, want we hadden opeens trek in pizza xD Daarna heeft ze lekker tegen mij aan geplakt bij mij in bed geslapen (met als resultaat dat we allebei doordrenkt met moedermelk waren :') )

Vandaag is ze bij mijn tante geweest, terwijl mijn moeder en ik in het olvg waren. Teddy dronk gisteren nog 25cc en vandaag plots alweer 45cc. Dat betekend dat morgen misschien de navellijn er al uitmag, dan 24 uur indrogen, en dan wss naar huis!
  zaterdag 23 maart 2019 @ 22:30:46 #77
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185812594
Wat een heerlijkheid Djoess! Zowel de avond met je oudste als je kleine teddy die zo goed vooruit gaat O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 23 maart 2019 @ 22:32:54 #78
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185812642
Hier kwam oudste met 41+5 en jongste met 37+4.
Nu voelt het nu al alsof ze elk moment kan komen :') zoveel harde buiken en rare gevoelens.
Maar ik ben heeeel benieuwd. Naar alles! Hoe het zal beginnen, hoe het zal lopen, alles O+ echt zin in! ik kom hier vast nog op terug :')
pi_185813130
Djoess wat fijn dat het zo goed gaat met Teddy en dat als gezin thuis nu echt heel dichtbij is O+

Ik ben ook heel benieuwd wanneer baby besluit dat het tijd is om buiten te komen kijken. Ergens heb ik al een tijd lang een onderbuikgevoel dat het eerder gaat zijn dan mijn UD. Nu blijkt dus dat er een weekend voor mijn UD is waarbij mijn hele schoonfamilie op vakantie/weekendje weg is. Of ik ga gewoon lekker toch heel erg overtijd en ik beval op mijn eigen verjaardag :s).

Vanmiddag kwamen er vrienden op bezoek en hun dochtertje van bijna anderhalf jaar oud was ook mee. Mijn god O+ wat zijn kinderen toch ontzettend leuk op die leeftijd. Hele tijd verbaasde geluidjes als ze wat nieuws zag wat ze mooi vond, gebabbel op de achtergrond continu. Gekke bekken trekken en dan schaterlachen.
Ow en mijn best uitgegeven geld van vandaag was de 8 euro bij hema voor een 'bh', deze. Wat heerlijk zit dat zeg, even een BH zonder gedoe.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 23:42:50 #80
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185814155
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
Djoess wat fijn dat het zo goed gaat met Teddy en dat als gezin thuis nu echt heel dichtbij is O+

Ik ben ook heel benieuwd wanneer baby besluit dat het tijd is om buiten te komen kijken. Ergens heb ik al een tijd lang een onderbuikgevoel dat het eerder gaat zijn dan mijn UD. Nu blijkt dus dat er een weekend voor mijn UD is waarbij mijn hele schoonfamilie op vakantie/weekendje weg is. Of ik ga gewoon lekker toch heel erg overtijd en ik beval op mijn eigen verjaardag :s).

Vanmiddag kwamen er vrienden op bezoek en hun dochtertje van bijna anderhalf jaar oud was ook mee. Mijn god O+ wat zijn kinderen toch ontzettend leuk op die leeftijd. Hele tijd verbaasde geluidjes als ze wat nieuws zag wat ze mooi vond, gebabbel op de achtergrond continu. Gekke bekken trekken en dan schaterlachen.
Ow en mijn best uitgegeven geld van vandaag was de 8 euro bij hema voor een 'bh', deze. Wat heerlijk zit dat zeg, even een BH zonder gedoe.
Jaa, ik kocht eergisteren dezelfde. Voor een bh zit ie idd erg lekker! Zo fijn zacht dat bamboe. Ik kocht m voornamelijk voor t sporten want dat gestuiter met een cupmaat groter werd me nou wel te gortig :P
Misschien moet ik m ook maar in een maatje groter, voor straks. En dat r dan nog zoogcompressen bijpassen, mocht t hier ook zo gaan stromen.
pi_185814198
Ha D-E, zo een heb ik gisteren uit mijn zalando doos gevist en als enige gehouden. Prima zo voor de laatste weken en dan voel ik me niet zo naakt als ik naar de winkel ga. :D
  zondag 24 maart 2019 @ 09:07:00 #82
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185817957
@Flav ja dat speelt ook mee, hoor! Vorige keer werd ik wakker met 'voorweeën'. Pas toen bleek dat m'n vliezen waren gebroken besefte ik dat dit het echte werk was (vond het ook wel erg heftig voor voorweeën :'))

@Mariposas vandaag 38+2. Hij zit er dus al bijna een week langer dan z'n zus. #ongeduldig
En jij bijna met verlof! Hoe dan?! Je bent toch pas heel net zwanger???

@Djoess dat klinkt fijn, zeg! En schandalig laat naar bed moet af en toe gewoon kunnen. En wat een heerlijk nieuws dat Teddy met een paar dagen misschien gewoon thuis is! O+
pi_185818174
@douche-eendje die lijkt me heerlijk!
Zou alleen niet weten welke maat ik dan moet hebben :@
Morgen maar eens naar de hema toe.
  zondag 24 maart 2019 @ 09:47:39 #84
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185818339
Stroop, dat vond ik dus zo bizar, dat ik langer zwanger was, alles leek echt opeens nieuw te zijn. En ik had er nog helemaal geen ervaring mee en zo. :')

De eerste keer had ik echt verwacht dat ik de 42 weken makkelijk zou gaan halen. Ik was zelf 21 dagen, dus met 43 weken pas klaar om geboren te worden. Dus 40+4 was echt een verrassing toen, ik was er helemaal nog niet zo mee bezig en werd en een beetje door overvallen. Die tweede keer was dus het omgekeerde, toen had ik ervoor gezorgd dat ik er met 40 weken klaar voor was. Toen waren die laatste wachtdagen opeens ellenlang!

Djoess, wat klinkt dat goed van de voeding! En wat een heerlijke avond/nacht met je grote. Wat fijn dat dat tussendoor is gelukt. :*
pi_185818813
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:42 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Jaa, ik kocht eergisteren dezelfde. Voor een bh zit ie idd erg lekker! Zo fijn zacht dat bamboe. Ik kocht m voornamelijk voor t sporten want dat gestuiter met een cupmaat groter werd me nou wel te gortig :P
Misschien moet ik m ook maar in een maatje groter, voor straks. En dat r dan nog zoogcompressen bijpassen, mocht t hier ook zo gaan stromen.
Ow ik zou hem echt niet kunnen gebruiken als een sportbh :@. Veel te weinig steun.
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 09:32 schreef Flav het volgende:
@:douche-eendje die lijkt me heerlijk!
Zou alleen niet weten welke maat ik dan moet hebben :@
Morgen maar eens naar de hema toe.
Ik zit normaal op 80/85F en heb nu een maat L gekocht. Ding rekt best makkelijk mee.

En de zoogcompressen bleven hier dus vannacht redelijk goed in zitten O+.
  zondag 24 maart 2019 @ 10:23:57 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185818903
Dat je alcoholvrij bier bestelt, je het verkeerde bier krijgt en ze achteraf sorry zeggen.

Man man man. Kansloos.
pi_185819097
Wat ontzettend stom, Tico!
  zondag 24 maart 2019 @ 11:01:02 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185819430
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:36 schreef Cholula het volgende:
Wat ontzettend stom, Tico!
Lomp vooral, want het statement was daarbij dat 1 heus geen kwaad kon.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:01:13 #89
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185819433
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Dat je alcoholvrij bier bestelt, je het verkeerde bier krijgt en ze achteraf sorry zeggen.

Man man man. Kansloos.
Ik vroeg laatst om een alcoholvrije drankkaart.
De ober vroeg serieus: ‘waarom?’
.. omdat ik geen alcohol drink.
Oh.. eh.. ja. Eh. We hebben dan iets als cola of limonade.
8)7

Vond dat zó gek. Alsof ik de enige ben op de wereld die geen alcohol drinkt.
En ik wist dat ze cocktails hadden zonder alcohol alleen die stonden dus niet op de kaart. }:|

Ik denk dat ik toch oefenweeen heb gehad. Gisteren was de pijn vrij intens. Heb gewoon paracetamol ingenomen en dat zou ik eigenlijk nooit doen.
Na het avondeten kreeg ik ook nog maagklachten. Plotseling zó misselijk en beroerd. Was echt ontzettend onplezierig. Komt vast door die tabletten voor Mn bloedarmoede. Maandag maar even voor bellen naar de huisarts. Zal er niet bij horen toch?

Djoess, wat kun je met trots kijken naar je meiden zeg’ wauw!
Zonder hoop geen leven.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:02:25 #90
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185819454
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:01 schreef Sisu het volgende:

[..]

Ik vroeg laatst om een alcoholvrije drankkaart.
De ober vroeg serieus: ‘waarom?’
.. omdat ik geen alcohol drink.
Oh.. eh.. ja. Eh. We hebben dan iets als cola of limonade.
8)7

Vond dat zó gek. Alsof ik de enige ben op de wereld die geen alcohol drinkt.
En ik wist dat ze cocktails hadden zonder alcohol alleen die stonden dus niet op de kaart. }:|

Ik denk dat ik toch oefenweeen heb gehad. Gisteren was de pijn vrij intens. Heb gewoon paracetamol ingenomen en dat zou ik eigenlijk nooit doen.
Na het avondeten kreeg ik ook nog maagklachten. Plotseling zó misselijk en beroerd. Was echt ontzettend onplezierig. Komt vast door die tabletten voor Mn bloedarmoede. Maandag maar even voor bellen naar de huisarts. Zal er niet bij horen toch?

Djoess, wat kun je met trots kijken naar je meiden zeg’ wauw!
Ijzertabletten kun je misselijk van worden, dat wel.
pi_185819678
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lomp vooral, want het statement was daarbij dat 1 heus geen kwaad kon.
Altijd fijn als iemand anders dat voor je bepaalt. :')
  zondag 24 maart 2019 @ 11:22:06 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185819697
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:20 schreef Cholula het volgende:

[..]

Altijd fijn als iemand anders dat voor je bepaalt. :')
Dat dus precies.

Gewoon kansloos. Ik ben dan ook niet blijven zitten, volgende kroeg!
pi_185819811
@Ticootje ik zou ook opgestapt zijn.

@Sisu Wel spannend die oefenweeën. Heb je eigenlijk al aan de bel getrokken op je werk?

Ik lig op bed terwijl mijn mannen aan het uitwaaien zijn op de hei. Nog steeds veel harde buiken, maar nu wel met een enthousiast bewegende baby tussendoor. Wat een verschil met een paar dagen terug.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:33:35 #94
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185819866
Hier ook veel onprettige harde buiken bij activiteit. En ik doe echt heel rustig aan, maargoed.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:33:35 #95
208890 June.
Seriously?
pi_185819867
Ik vond het laatst ook redelijk bijzonder dat ik champagne kreeg aangeboden terwijl ik daarvoor nog een heel alcoholvrij arrangement had genomen :+
Shine bright like a diamond.
pi_185820520
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:33 schreef June. het volgende:
Ik vond het laatst ook redelijk bijzonder dat ik champagne kreeg aangeboden terwijl ik daarvoor nog een heel alcoholvrij arrangement had genomen :+
Je wilt niet weten hoe vaak zulke dingen misgaan. Ik heb een sesamallergie (zwellingen in hoofd/hals gebied als ik teveel binnenkrijg, dus dat doe je liever niet). Geef je alles netjes door bij reservering, bij bestelling etc. Krijg je een mandje brood op je tafel gekwakt met jawel, sesamrijk brood. :') Of het ligt naast je eten, 'maar dan eet u het brood toch niet'. Juist, doe nog maar een poging en deze keer wel goed ok? :')
Ik weet inmiddels welke restaurants hier in de buurt fantastisch zijn met mijn allergie en welke ik niet naartoe moet.
  zondag 24 maart 2019 @ 13:11:28 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185821541
Herkenbaar. Wij hebben tegenwoordig vaak een glutentester bij ons. Restaurants hebben vaak geen idee en ik vertrouw gewoon niet vaak op hun kennis.
pi_185822702
Ik heb echt een fijn ‘eerste’ trimester achter de rug! Ik was zo bang dat ik echt wekenlang zou zitten zenuwen..
en vreten joh, alles. Met nog meer 😂
  zondag 24 maart 2019 @ 16:39:27 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_185824297
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb echt een fijn ‘eerste’ trimester achter de rug! Ik was zo bang dat ik echt wekenlang zou zitten zenuwen..
en vreten joh, alles. Met nog meer 😂
Eten is hier het enige dat helpt tegen misselijk. Ik ben al 5 kilo aangekomen :’)
  zondag 24 maart 2019 @ 17:09:26 #100
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185824898
Zei iemand eten? :P

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door douche-eendje op 24-03-2019 17:48:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')