abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185849184
Ik lees over goede echo’s en nieuwe aanwas, allemaal super.

Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!

Dus nu zit ik heerlijk thuis te zitten met mijn grote en mijn kleine.

Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
pi_185849218
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Oh gefeliciteerd Cholula!! *O*
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan. O+
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
Eyy! Dan ben ik jarig. :D Goeie datum!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 25 maart 2019 @ 21:13:10 #178
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185849260
Jaaa Djoess! Wat fijn O+ Wat gun ik je vanaf nu oneindig genieten met je meisjes tegen je aan :*
  maandag 25 maart 2019 @ 21:15:00 #179
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185849294
Goede echo's voor June, Bella en minarosa *O*

En djoesss, wat ontzettend fijn dat jullie nu allemaal thuis zijn O+
pi_185849304
Wat een goed nieuws Djoess! Geniet ervan O+ O+ O+
pi_185849336
Wat een goed nieuws @Djoess gefeliciteerd, lekker thuis! O+ genieten!
pi_185849357
Wat heerlijk Djoess! Compleet in je eigen huis O+
pi_185849456
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_185849507
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef SaskiaR het volgende:
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Nee, Teddy is nu 10 dagen oud, dus geen kraamzorg meer. (Gelukkig, zag er erg tegenop)
pi_185849653
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
:W Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby. O+
Ineens toch helemaal zijn eigen plannetje en schema! O+

(Edit: Na je snijd post klinkt dat een beetje gek, wellicht. Maar ik had onthouden dat je hem al een paar keer had verwacht zich aan te kondigen)

Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  maandag 25 maart 2019 @ 21:34:00 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185849678
Djoess, wat fijn! Hoop echt dat er nu een tijd van genieten komt O+
pi_185849687
Wauw Cholula van harte gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat hij er is!

En Djoess super dat jullie nu thuis zijn O+

Hier het gesprek gehad en dat was een heel fijn gesprek. Bruiloft gaan we uitstellen want we gaan ons spaargeld gebruiken om ons huis klaar te maken voor kind nummer 4 O+ O+
Vriend gaf aan dat hij ander halve maand geleden al heel erg het gevoel kreeg dat nog 1 eigenlijk wel heel gaaf zou zijn, dus we gaan er voor O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_185849697
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:

Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!

Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
Wat een fantastisch nieuws!
Schudden voor gebruik
pi_185849719
Cholula! Mama van twee! O+ Gefeliciteerd! O+
pi_185849857
Cho! O+ Gefeliciteerd! *O* Heel veel geluk!

En djoess, wat een goed nieuws! Eindelijk! Jullie ook heel veel geluk! *O*
pi_185849999
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
:W Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby. O+
Gefeliciteerd! *O* O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_185850059
quote:

Wat heerlijk! *O* O+ Eindelijk thuis!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_185850649
Fred heeft niet zijn eigen dag gekozen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ligt hij heerlijk op me te slapen. Mijn man is, zoals altijd, fantastisch. Hij helpt mij en Fred waar hij kan.

Fred is overigens zijn Fok!naam, voor zijn echte naam mag je dm'en.

*O* voor de goede echo's!

Sicilia: Wat spannend dat jullie een vierde kindje krijgen en wat ontzettend fijn dat je lief het ziet zitten.
pi_185850669
quote:

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! *O*
  Manager PR/Moderator maandag 25 maart 2019 @ 22:55:37 #195
269689 crew  Viv
pi_185851434
Jemig, wat een goed nieuws hier vandaag! Teddy is thuis *O* June. een knipper gezien *O* Sicilia een vierde op komst *O* Cholula met baby uit de buik *O*

O+
pi_185851700
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen! :* O+
  maandag 25 maart 2019 @ 23:27:52 #197
73386 Fazz
onderweg
pi_185851999
Van harte gefeliciteerd Cho O+ *O*
pi_185853050
Goed nieuws all round!
Cho gefeliciteerd met je Jongen. Fijn dat het voor jou nu zo goed is gegaan Met de geplande ks.
Djoes was thuis Met je meiden 💕.
Sicilia een fijn gesprek.
En een hoop goede echos!

Hier ook alles goed! Fundushoogte wel erg hoog. Nou krijg Ik meestal grote baby’s, dus het verbaasde me niet. Maar ik loop nu 2 weken voor. Als we op dit centiel blijven zitten wordt baby 4.8 kilo geschat op de uitgerekende datum. Ik wacht nog even af met hierover stressen, want deze metingen zijn nogal onbetrouwbaar. Maar het zou wel fijn zijn als de volgende meting iets meer binnen de grafieken valt....
pi_185853090
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Limone het volgende:
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen! :* O+
Dank je wel! O+

Frits was de eerste van de familie die de baby mocht zien. Niemand had hem verteld dat de baby was geboren. Zijn reactie was heerlijk: "Dat is mijn broertje, ik vind jou zo lief!" Vervolgens feliciteerde hij mij met het hebben van twee kinderen en mijn man dat hij nu papa is van twee jommens. Om te smelten werkelijk.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 00:58:57 #200
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185853093
Vivaraws bedankt voor je *O* update *O*, want zo veel jubel posts kon Mn zwangere brein niet aan.
Wie, waar ..whut enzo :D
Enige die voor mij nog mist in je rijtje was pinq’s epische foto. Super tof zeg en wat begrijp ik je vermoeidheid goed!

Vandaag wilde ik Mn verloskundige bellen, maar er stond een bandje aan dus weer opgehangen. Heb toen maar aan mezelf verteld wat ik wilde zeggen en besloten dat ik vandaag en morgen niet ga werken. 2 dagen rust.
(Ik had stiekem lichte koorts, misselijk , irritante pijn in Mn lage onderrug en heel veel harde buiken).
Alleen toen vergat ik blijkbaar.. in die rust van thuis.. dat ro vandaag niet naar oma kon, omdat haar dochter net bevallen was.
2. Dat we op kraamvisite moesten. (Zooooo leeheeeuk).
3. Dat het huis nog versierd moest worden ivm ro’s verjaardag morgen én 4. Dat er nog traktaties gemaakt moesten worden. Dus je raad het al.. dat heb ik net nog allemaal staan doen.
Man zou helpen, maar die ging om half 9 ro naar bed brengen om Vervolgens zelf in slaap te vallen.
Grote hulp dus :{
Maar nu lig ik wel in bed met het gevoel dat ze jarig mag worden. Wat zeg ik? ZIJN!
Ik ben gewoon al 4 jaar moeder van een levend en genietend-van-elke-dag zo uberlief meisje.
En het maakt me zo emotioneel O+ Want moeder zijn is toch echt het állermooiste wat er is O+
Zonder hoop geen leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')