Eyy! Dan ben ik jarig.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Oh gefeliciteerd Cholula!!![]()
Hier net terug van de 12-weken echo! Wurm is bijna 12 weken en alles zit er op en eraan.![]()
Wurm was heel druk aan het draaien en zwaaien, wat is dat gaaf om te zien zeg! Mijn ud is bijgesteld naar 11 oktober!
Nee, Teddy is nu 10 dagen oud, dus geen kraamzorg meer. (Gelukkig, zag er erg tegenop)quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef SaskiaR het volgende:
Wat fijn Djoess, geniet van elkaar! Heb je nu nog kraamzorg ofzo?
Ineens toch helemaal zijn eigen plannetje en schema!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby.
Wat een fantastisch nieuws!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Ik lees over goede echo’s en nieuwe aanwas, allemaal super.
Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!
Dus nu zit ik heerlijk thuis te zitten met mijn grote en mijn kleine.
Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:22 schreef Cholula het volgende:
Om twaalf uur vanmiddag is onze zoon geboren. Net als zijn broer is hij een natuurtalent aan de borst. We zijn dolgelukkig en zitten vol liefde te kijken naar onze baby.
Wat heerlijk!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Vanmorgen gebeld naar het olvg en zomaar plotseling werd aan mij gevraagd of ik die ochtend de maxicosi wilde meenemen omdat Teddy naar huis mocht!
Dank jullie wel allemaal voor alle steun en goede adviezen, het heeft er echt voor gezorgd dat ik me minder alleen voelde in al mijn ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ligt hij heerlijk op me te slapen. Mijn man is, zoals altijd, fantastisch. Hij helpt mij en Fred waar hij kan.
Fred is overigens zijn Fok!naam, voor zijn echte naam mag je dm'en.
voor de goede echo's!
Sicilia: Wat spannend dat jullie een vierde kindje krijgen en wat ontzettend fijn dat je lief het ziet zitten.
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef Djoess het volgende:
Dank je wel!quote:Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Limone het volgende:
Lieve Cho, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fred! Heeft Frits 'm al gezien? En hoe vond hij het? Veel geluk met je mannen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |