Ik deed gewoon mijn ogen dicht en deed alsof je een vrouw was. Niets homo's aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jij dan. Vanmorgen nog gebukt voor je.
Omdat hij van handbal houdt snap je ;pquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nog maagd is dan?
Ik heb het niet gehoord, nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je het gehoord van Birmingham City, zelfs zonder te spelen wordt het gat weer groter
Ik moet een Man City-shirtje en een thuisticket voor Man City zien te regelenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je het gehoord van Birmingham City, zelfs zonder te spelen wordt het gat weer groter
Laat me gvd genieten man.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed gewoon mijn ogen dicht en deed alsof je een vrouw was. Niets homo's aan.
Jij hebt niet eens no homo gezegd
h e t z a a d v a n e e n m a a t k a n g e e n k w a a dquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
zaadmaat ben je niet voor even, zaadmaat ben je voor het leven
Wat vond je van deze post?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet een Man City-shirtje en een thuisticket voor Man City zien te regelen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vond je van deze post?
KLB / [KLB SC] DBS sc
want?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet een Man City-shirtje en een thuisticket voor Man City zien te regelen
oh door spending, dacht door dat gedoe met Graelishquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.skysports.com(...)sustainability-rules
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.skysports.com(...)sustainability-rules
daar krijg je heus geen 9 strafpunten voorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
o
[..]
oh door spending, dacht door dat gedoe met Graelish
Heb ooit m'n eigen oorsmeer geproefd. Is niet zeer aan te raden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[info] ik wil even mededelen dat ik net een kriebel aan mijn oor had en toen ik even kriebelde een onwijze homp met oorsmeer eruit haalde [/info]
ik mag dromenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar krijg je heus geen 9 strafpunten voor
Zover wil ik dan weer niet gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ooit m'n eigen oorsmeer geproefd. Is niet zeer aan te raden.
Nee, er zat al heel lang puntenvermindering aan te komen. Zou het ook een beetje een scheve straf vinden als het door die vent met GREALISH zou komenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
o
[..]
oh door spending, dacht door dat gedoe met Graelish
En Flamarande?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof Ober met jou naar een film gaat
en dan garelish meppen hehehequote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dan kan je city supporten en dan het veld oprennen
Verstandig, vriend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zover wil ik dan weer niet gaan.
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof Ober met jou naar een film gaat
Ja kweet. Lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ADAM JOHNSON'S HAVING A PARTY, BRING YOUR HOMEWORK AND YOUR SMARTIES
Jij bent de moeilijkste niet inderdaad xdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.
Wat was Virgil van Dijk weer goed he gisterquote:
Blijkbaar wel.quote:
Virgil van Dijkgodgenotquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat was Virgil van Dijk weer goed he gister
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
Oke RozeVla.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
met zijn koppie? heb je het niet over de wedstrijd tegen Fulham?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
Zag je die goal niet gister? De vuurpijlbal van Memphis. KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
met zijn koppie? heb je het niet over de wedstrijd tegen Fulham?
juistquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
WATCH OUT MAN CITY, WE'RE COMING FOR YOU
Nee heb hem nog niet gezien, was zelf trainen. maar jij hebt zijn blunder tegen fulham dus ook niet gezien?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag je die goal niet gister? De vuurpijlbal van Memphis. KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |