En Flamarande?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof Ober met jou naar een film gaat
en dan garelish meppen hehehequote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dan kan je city supporten en dan het veld oprennen
Verstandig, vriend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zover wil ik dan weer niet gaan.
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof Ober met jou naar een film gaat
Ja kweet. Lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ADAM JOHNSON'S HAVING A PARTY, BRING YOUR HOMEWORK AND YOUR SMARTIES
Jij bent de moeilijkste niet inderdaad xdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.
Wat was Virgil van Dijk weer goed he gisterquote:
Blijkbaar wel.quote:
Virgil van Dijkgodgenotquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat was Virgil van Dijk weer goed he gister
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
Oke RozeVla.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
met zijn koppie? heb je het niet over de wedstrijd tegen Fulham?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo met zijn koppie, BAM!
B A M !!!!
BAMMMMMM JONGE!!!!!!
Zag je die goal niet gister? De vuurpijlbal van Memphis. KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
met zijn koppie? heb je het niet over de wedstrijd tegen Fulham?
juistquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
WATCH OUT MAN CITY, WE'RE COMING FOR YOU
Nee heb hem nog niet gezien, was zelf trainen. maar jij hebt zijn blunder tegen fulham dus ook niet gezien?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag je die goal niet gister? De vuurpijlbal van Memphis. KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |