Goed gebruik gemaakt van je modrechten vriend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[info] ik wil even mededelen dat ik net een kriebel aan mijn oor had en toen ik even kriebelde een onwijze homp met oorsmeer eruit haalde [/info]
Zou likkenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[info] ik wil even mededelen dat ik net een kriebel aan mijn oor had en toen ik even kriebelde een onwijze homp met oorsmeer eruit haalde [/info]
nee, bovenop is alles weg.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gebruik gemaakt van je modrechten vriend.
De enige mod op driepink na die weet hoe het wél moet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gebruik gemaakt van je modrechten vriend.
Ik kom niet meer in deze SC zodra ik op dieet ben. Nu heb ik daar ook zin in.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in een kleine kapsalon, grote friet en een colaatje.
haagsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
De enige mod op driepink na die weet hoe het wél moet.
Kwestie van wilskracht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in deze SC zodra ik op dieet ben. Nu heb ik daar ook zin in.
Grapje toch. Love youquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit kwetst me, je weet dat ik je hoog heb zitten
Ga je niet meer naar je vader voor reparaties?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Beetje geflirt bij de garage was weer een goedkope reparatie
Hoe heb je dat aangepaktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Beetje geflirt bij de garage was weer een goedkope reparatie
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet voor seks zonder verdere emotie?
Waarom denk je dat hij nog maagd is dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n kapsel?![]()
[ afbeelding ]
Waarom haal je alles er niet af, zo lijk je 20 jaar ouder ;s
Ik ben ook nog maagd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nog maagd is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |