Smerige hipster ben jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Maar ik ben schrijverquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:20 schreef Zosk het volgende:
Je zou maar een baan hebben waar je met Word moet werken, mijn hemeltje lief zeg haha
Denk het wel, zeker voor zijn Yvonquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Genoeg alternatievenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik ben schrijverwat moet ik dan gebruiken?
Ik kan daar niet over oordelen dus dan doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het wel, zeker voor zijn Yvon
Zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Veel geblaat maar geen concrete inhoud, doet me denken aan een politicus. Het begint met T en eindigt met hierry Baudet en rijmt op Gerry Baudet.quote:
Een oudere vrouw die gewoon koffie drinkt oh Heyquote:
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.quote:
Vind je het zo vervelend dat links wederom heeft verloren in de strijd?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel geblaat maar geen concrete inhoud, doet me denken aan een politicus. Het begint met T en eindigt met hierry Baudet en rijmt op Gerry Baudet.
Kom je vanavond langs?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Met schaduw en kleurtjes enzo.
Ik twijfel oprecht niet aan het feit dat jij daar iets moois mee kan maken met jouw creativiteitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Met schaduw en kleurtjes enzo.
Ja democratie is niets voor mij als het niet in mijn voorkeur werkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend dat links wederom heeft verloren in de strijd?
Zwart, geen suikerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.
Beter je best doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
Ik probeerde mijn vriend over te laten stappen op Indesign maar hij blijft maar met Word werken.
Pauper.
Jouw tijd komt nog wel kerelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja democratie is niets voor mij als het niet in mijn voorkeur werkt.
Heb huiswerk. Heel veel. Niet zoveel gedaan en volgende week punten binnenharken. Of herkansingen.quote:
Nee kan er helemaal niets mee. Niet eens een kloppende opsomming maken zonder dat het random verspringt allemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik twijfel oprecht niet aan het feit dat jij daar iets moois mee kan maken met jouw creativiteit
Ik zal mijn verwachtingen bijstellen danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee kan er helemaal niets mee. Niet eens een kloppende opsomming maken zonder dat het random verspringt allemaal.
Freitagquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wanneer reizen jullie af naar het beloofde land volgende week?
8 aprilquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:20 schreef NanKing het volgende: [..] Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?
Wordt vast net zo’n succes als onze koffiedate.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.
Jezus jij hebt ook echt de halve SC gehad he sloeriequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wordt vast net zo’n succes als onze koffiedate.
Ohja, gaat jouw vriend mij dan niet slaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wordt vast net zo’n succes als onze koffiedate.
Precies. Leven is al onnodig gecompliceerd genoegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar je je ook maar druk om kan maken he haha
Was geen eufemisme.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus jij hebt ook echt de halve SC gehad he sloerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |