Damn son, lol snap jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit was ook de reactie van Zosk zijn adoptieouders.
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongeinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is te hopen dat het niet Danny is want dan kan het weleens gebeurd zijn met me
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die slapende gast waarbij ze de halve keuken op zn hoofd stapelen?
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobielquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dat gemaakt haha
Welke kleur?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Oh je zou zeggen van welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Ik ook 😜quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobiel
Smerige hipster ben jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Maar ik ben schrijverquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:20 schreef Zosk het volgende:
Je zou maar een baan hebben waar je met Word moet werken, mijn hemeltje lief zeg haha
Denk het wel, zeker voor zijn Yvonquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Genoeg alternatievenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik ben schrijverwat moet ik dan gebruiken?
Ik kan daar niet over oordelen dus dan doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het wel, zeker voor zijn Yvon
Zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel geblaat maar geen concrete inhoud, doet me denken aan een politicus. Het begint met T en eindigt met hierry Baudet en rijmt op Gerry Baudet.quote:
Een oudere vrouw die gewoon koffie drinkt oh Heyquote:
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.quote:
Vind je het zo vervelend dat links wederom heeft verloren in de strijd?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel geblaat maar geen concrete inhoud, doet me denken aan een politicus. Het begint met T en eindigt met hierry Baudet en rijmt op Gerry Baudet.
Kom je vanavond langs?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Met schaduw en kleurtjes enzo.
Ik twijfel oprecht niet aan het feit dat jij daar iets moois mee kan maken met jouw creativiteitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Met schaduw en kleurtjes enzo.
Ja democratie is niets voor mij als het niet in mijn voorkeur werkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend dat links wederom heeft verloren in de strijd?
Zwart, geen suikerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.
Beter je best doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef Myrr het volgende:
Ik probeerde mijn vriend over te laten stappen op Indesign maar hij blijft maar met Word werken.
Pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |