quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik niet gay ben met @:vanillekwark , dan zou ik hem mij laten neuken en op het moment van binnenkomst zachtjes fluisteren: "welkom in mijn anus" en dan een soort reversed angry bull doen en kijken hoe lang ik hem in mij kan laten zitten terwijl hij woedend heen en weer mij af probeert te schudden
Gereageerd met "welkom in mijn dm". Hoop niet dat ik gebanned wordt nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
Net privé @:guus_geluk7 voor autistisch moederkindje uitgescholden. Hoop niet dat dit repercussies voor mij heeft.
Voor de aandacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet het bij hem altijd zo over de top?
Nee die oude vrouw met al die willekeurige zooi op d'r hoofd was lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je weer debiel aan het doen
Over welke fokster gaat ditquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee die oude vrouw met al die willekeurige zooi op d'r hoofd was lekker.
Klopt het dat jij nog borstvoeding krijgtquote:
Ik ook wel.quote:
Omdat het zo'n klein zuigertje is zeker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt het dat jij nog borstvoeding krijgt
Ik vertrouw mensen met glitterplaatjes in de ui niet zoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook wel.
@:yvonne trouwens ook wel, maar gewoon omdat dit een leuk mens is die de sleur doorbreekt.
Hij steekt graag de draakquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet het bij hem altijd zo over de top?
Je zou schrikken als je me zietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook wel.
@:yvonne trouwens ook wel, maar gewoon omdat dit een leuk mens is die de sleur doorbreekt.
Wij schrikken al als we je usernaam zien.quote:
Die is gemaakt door een FOK!ker en ik gebruik trouw de plaatjes die ze voor me maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen met glitterplaatjes in de ui niet zo
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet een magnetron en een skateboard op je hoofd en post een foto pls
Welke mongool heeft dat gemaakt hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is gemaakt door een FOK!ker en ik gebruik trouw de plaatjes die ze voor me maken.
Koekoekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dat gemaakt haha
Ken je dat filmpje van die slapende gast waarbij ze de halve keuken op zn hoofd stapelen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet een magnetron en een skateboard op je hoofd en post een foto pls
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wij schrikken al als we je usernaam zien.
Dit was ook de reactie van Zosk zijn adoptieouders.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Damn son, lol snap jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit was ook de reactie van Zosk zijn adoptieouders.
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongeinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is te hopen dat het niet Danny is want dan kan het weleens gebeurd zijn met me
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die slapende gast waarbij ze de halve keuken op zn hoofd stapelen?
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobielquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke kleur?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Oh je zou zeggen van welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Ik ook 😜quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobiel
Smerige hipster ben jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Maar ik ben schrijverquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:20 schreef Zosk het volgende:
Je zou maar een baan hebben waar je met Word moet werken, mijn hemeltje lief zeg haha
Denk het wel, zeker voor zijn Yvonquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Genoeg alternatievenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik ben schrijverwat moet ik dan gebruiken?
Ik kan daar niet over oordelen dus dan doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het wel, zeker voor zijn Yvon
Zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel geblaat maar geen concrete inhoud, doet me denken aan een politicus. Het begint met T en eindigt met hierry Baudet en rijmt op Gerry Baudet.quote:
Een oudere vrouw die gewoon koffie drinkt oh Heyquote:
Koffie dan, jezus christus wat een ellende om een date met jou te regelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |