Hij steekt graag de draakquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet het bij hem altijd zo over de top?
Je zou schrikken als je me zietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook wel.
@:yvonne trouwens ook wel, maar gewoon omdat dit een leuk mens is die de sleur doorbreekt.
Wij schrikken al als we je usernaam zien.quote:
Die is gemaakt door een FOK!ker en ik gebruik trouw de plaatjes die ze voor me maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen met glitterplaatjes in de ui niet zo
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet een magnetron en een skateboard op je hoofd en post een foto pls
Welke mongool heeft dat gemaakt hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is gemaakt door een FOK!ker en ik gebruik trouw de plaatjes die ze voor me maken.
Koekoekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dat gemaakt haha
Ken je dat filmpje van die slapende gast waarbij ze de halve keuken op zn hoofd stapelen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet een magnetron en een skateboard op je hoofd en post een foto pls
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wij schrikken al als we je usernaam zien.
Dit was ook de reactie van Zosk zijn adoptieouders.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Damn son, lol snap jequote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit was ook de reactie van Zosk zijn adoptieouders.
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongeinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is te hopen dat het niet Danny is want dan kan het weleens gebeurd zijn met me
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die slapende gast waarbij ze de halve keuken op zn hoofd stapelen?
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobielquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke kleur?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wanneer kom je thee bij me drinken? Ik heb nieuwe barkrukken voor mijn bartafel.
Oh je zou zeggen van welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny tijd heeft voor zulke ongein
Ik ook 😜quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme weetikveel welk plaatje ik nu heb, ik zit mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |